DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene

TV TAVSİYESİ Arayanlar Okumadan Geçmeyin...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: dallass, ANTI-, Zachilleus Daha Az
3 Kayıtlı Üye, 1 Misafir Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
33.708
Cevap
629
Favori
1.455.262
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Cevapla
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> TV Tavsiyeleri >> TV TAVSİYESİ Arayanlar Okumadan Geçmeyin...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      180 Mesaj
      14 Mart 2017 22:15:24
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      245 Mesaj
      14 Mart 2017 22:15:29
      Dallas hocam merhaba 43 inç 4k tv alacagım bildigin en iyi model hangisi ? Lg uh650v samsung ku7000 vestel 43ub9300 var aklımda 100hz olsa iyi olur önerirsen mutlu olurum :)



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5741 Mesaj
      14 Mart 2017 22:37:10 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: axXxo


      quote:

      Orijinalden alıntı: axXxo


      quote:

      Orijinalden alıntı: dallass


      quote:

      Orijinalden alıntı: axXxo


      quote:

      Orijinalden alıntı: dallass

      VA Panel - 100 hertz - Directled - Gerçek renkler - Vs.
      Ve nihayet tüm istediğimiz kriterlerin birarada bulunduğu bir
      FALD panel ülkemizde satışta
      Sony KD-55XE9005
      Benim iştahım kabardı ya sizin






      Gece gece süpriz oldu bu hocam tam da ks8000 alma arifesindeyken :)

      Evet huyum kurusun
      Ama işin gerçeği bu paneli ciddi ciddi bende hedef tahtama koydum
      şimdi sıra pusuda biraz uyuklamak

      Hocam keşke vaktim olsa bende pusuya yatabilsem 2 nisanda düğünüm var artık bir karar vermek zorundayım, yarın izmirdeki tüm lgleri arayıp LG 55C6V'da nakitte ne kadar indirim yaptıklarını öğreneceğim eğer 8binin altı yada yakın bir fiyat verebilirlerse oledi düşüneceğim yoksa sony gibi duruyor.
      Peki sizce 60ks8000 ile sony arasında düşünmeye gerek var mı hocam, kağıt üstünde sony önde gözüküyor

      Hocam bu konu hakkında fikriniz var mı:)

      İyide kardeşim sen bu bütçe ile 2017 model Sony KD-55XE9005 için niye pusuda bekliyorsun onu anlamadım
      Zaten bu panelin fiyatı şuanda 7499 tl...
      http://urun.n11.com/led-tv/sony-kd-55xe9005-4k-hdr-processor-x1-islemci-tv-P169127834?cid=700102&utm_source=aff_go&utm_medium=cpc&utm_campaign=price_comp&utm_term=21

      Maddi boyut bir kenara bırakılırsa
      Bu modeller arasında kalanlar için performans sıralamam şöyle;
      1- LG C6V OLED
      2- SONY X9005
      3- SAMSUNG KS9500
      4- SAMSUNG KS8500/8000
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      335 Mesaj
      14 Mart 2017 23:10:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: dallass


      quote:

      Orijinalden alıntı: axXxo


      quote:

      Orijinalden alıntı: axXxo


      quote:

      Orijinalden alıntı: dallass


      quote:

      Orijinalden alıntı: axXxo


      quote:

      Orijinalden alıntı: dallass

      VA Panel - 100 hertz - Directled - Gerçek renkler - Vs.
      Ve nihayet tüm istediğimiz kriterlerin birarada bulunduğu bir
      FALD panel ülkemizde satışta
      Sony KD-55XE9005
      Benim iştahım kabardı ya sizin






      Gece gece süpriz oldu bu hocam tam da ks8000 alma arifesindeyken :)

      Evet huyum kurusun
      Ama işin gerçeği bu paneli ciddi ciddi bende hedef tahtama koydum
      şimdi sıra pusuda biraz uyuklamak

      Hocam keşke vaktim olsa bende pusuya yatabilsem 2 nisanda düğünüm var artık bir karar vermek zorundayım, yarın izmirdeki tüm lgleri arayıp LG 55C6V'da nakitte ne kadar indirim yaptıklarını öğreneceğim eğer 8binin altı yada yakın bir fiyat verebilirlerse oledi düşüneceğim yoksa sony gibi duruyor.
      Peki sizce 60ks8000 ile sony arasında düşünmeye gerek var mı hocam, kağıt üstünde sony önde gözüküyor

      Hocam bu konu hakkında fikriniz var mı:)

      İyide kardeşim sen bu bütçe ile 2017 model Sony KD-55XE9005 için niye pusuda bekliyorsun onu anlamadım
      Zaten bu panelin fiyatı şuanda 7499 tl...
      http://urun.n11.com/led-tv/sony-kd-55xe9005-4k-hdr-processor-x1-islemci-tv-P169127834?cid=700102&utm_source=aff_go&utm_medium=cpc&utm_campaign=price_comp&utm_term=21

      Maddi boyut bir kenara bırakılırsa
      Bu modeller arasında kalanlar için performans sıralamam şöyle;
      1- LG C6V OLED
      2- SONY X9005
      3- SAMSUNG KS9500
      4- SAMSUNG KS8500/8000

      Vaktim olmadığı için yatamıyorum zaten hocam :) Tv piyasaya yeni çıktığı için fiyatı belki düşer diye ancak hiç düşeceğe benzemiyor :) Teşekkürler hocam yorumlarınız için yakın zamanda burada izlenimlerimi paylaşırım sizinle :)
      |
      |
      _____________________________





    • Binbaşı
      1474 Mesaj
      14 Mart 2017 23:18:19
      Hocam lg oled 55c6v konusunda bizide fiyatlarla ilgili haberdar ederseniz çok memnun oluruz



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cnrps -- 14 Mart 2017; 23:19:47 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      335 Mesaj
      14 Mart 2017 23:42:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: Cnrps

      Hocam lg oled 55c6v konusunda bizide fiyatlarla ilgili haberdar ederseniz çok memnun oluruz

      Hocam bugün aradım izmirdeki lg premium shopları ancak 8.400'den aşağı inmediler malesef :(



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axXxo -- 14 Mart 2017; 23:42:48 >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      76 Mesaj
      15 Mart 2017 03:01:00
      Dallas kardeşim merhaba 40 veya 43 inç maximum 2000 TL smart 4k istiyorum. mac izliyorum Xbox kullanicisiyim oyun oynuyorum.tavsiyen ne olur.saygilar kardeşim emeğine sağlık insanlara yardimci oluyorsun

      @dallass



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • 15 Mart 2017 10:09:17
      Arkadaşlar merhaba, Vatan da bugün philips 49PFS4131 modelini gördüm. 200 hz tarama hızı diyor ama ne kadar gerçekçi bilemedim. Tv yi webden dizi ve normal tv olarak kullanacağım. VA , IPS çok anlamıyorum. Bu tv hangi panel oluyor. Webden dizi izlememe izin verir mi? Verse bile ne kadar verimli olur.
      Teşekkürler
      |
      |
      _____________________________

    • 15 Mart 2017 10:21:17
      Ayrıca, Dallass hocam merhaba, 43 inç 2000-2500 arası tv önerisinde bulunabilir misin? Oyun vs için değil, normal kullanım ve webden dizi izlemek için kullanacağım. VA panel görüntü için daha verimli sanırım. Söylediklerinizden öyle anlaşılıyor. Teşekkürler @dallass
      _____________________________

    • Yarbay
      5741 Mesaj
      15 Mart 2017 10:47:51 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: trappereagle

      Dallas kardeşim merhaba 40 veya 43 inç maximum 2000 TL smart 4k istiyorum. mac izliyorum Xbox kullanicisiyim oyun oynuyorum.tavsiyen ne olur.saygilar kardeşim emeğine sağlık insanlara yardimci oluyorsun

      @dallass

      Öncelikle Bütçe ve oyun kriterine göre sana nokta atışı önerim

      Samsung 40ku7000



      Ama ben olsam yıllarca kullanacağım tv için, keşke demememek için

      bütçemi bir nebze daha artırır ve 43 inçliğini alırdım


      Samsung 43ku7000



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dallass -- 15 Mart 2017; 10:48:52 >
      _____________________________

    • Çavuş
      76 Mesaj
      15 Mart 2017 13:22:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: dallass


      quote:

      Orijinalden alıntı: trappereagle

      Dallas kardeşim merhaba 40 veya 43 inç maximum 2000 TL smart 4k istiyorum. mac izliyorum Xbox kullanicisiyim oyun oynuyorum.tavsiyen ne olur.saygilar kardeşim emeğine sağlık insanlara yardimci oluyorsun

      @dallass

      Öncelikle Bütçe ve oyun kriterine göre sana nokta atışı önerim

      Samsung 40ku7000



      Ama ben olsam yıllarca kullanacağım tv için, keşke demememek için

      bütçemi bir nebze daha artırır ve 43 inçliğini alırdım


      Samsung 43ku7000


      Kardeşim çok sağol.bise sorcam 40 ve 43 inç arasındaki tek fark boyutmu.bu benim 2. TV olcak diğeri zaten büyük o yüzden 40 daha makul benim için.eger tek fark boyut ise 40 a yonelecem



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Teğmen
      209 Mesaj
      15 Mart 2017 13:24:25
      Merhaba 3 gün önce Mediamarkt dan 49ks8500 aldım tv 4K videolarda çok iyi,ama bazı kanallarda mesela star hd çok iyi değil. Akıllı kumandasını beğenmedim,kanal değişiklikleri zor bir arayüzü var.kanal geçişleri biraz yavaş geldi,ayrıca sağ tarafta ışık sızması var az birşey. Yani bilmiyorum tv çok içime sinmedi. Nasıl bir yol izlemem lazım. Media markt iade alır mı, nasıl oluyor süreç,daha önce başına gelen var mı?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      32 Mesaj
      15 Mart 2017 13:37:29
      Dallas hocam merhaba,
      6500-7000 lira bütçem var, zorlarsam 7500 liraya çıkabilirim.

      2017 televizyon modelleri çıktı mı acaba? Nisan ayında modeller piyasalara sürülcek diye duymuştum.
      İlk tercih olarak yakın çevremden gelen tavsiyeler üzerine Samsung düşünüyorum.
      Özellikle smart tv si güçlü, 4K UHD ve minimum 55inch televizyon bakıyorum. (Sizce max. 7500lira bu özelliklere yeter mi?)

      Televizyona playstation4 bağlanacak oyunlar içinde önemli.
      Yerel markalarla panel kalitesi ve smart tv arayüzlerinin yetersiz olmasından dolayı ilgilenmiyorum.

      Bu arada kimileri curve tv lerden uzak dur diyor, tabiki kişisel tercih meselesi fakat göz yorgunluğu ve estetik kayıp olarak değerlendirmeler var. Sizin profesyonel düşüncenizi ve mevcut bütçeye göre 2017 model televizyon tavsiyelerinizi rica ederim.

      Yardımlarınız için teşekkürler, herkese iyi forumlar.
      |
      |
      _____________________________





    • Er
      6 Mesaj
      15 Mart 2017 13:46:17
      dallas hocam sizi bu mesaj trafiginden bir excel tablosu kurtarır. sol sutunda markalar, ust satırda ekran boyutu ve hucrelerin de fiyat aralıgına gore renklendirildigi bir tablo dusunun... ben dusundum fena gelmedi. ondan diyorum.

      hatta ilgilenirseniz sizin icin yapabilirim. sonucta tavsiyeniz ile tv aldım. hucre doldurması elbette sizden ama.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soprano -- 15 Mart 2017; 13:50:29 >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      215 Mesaj
      15 Mart 2017 14:16:32
      arkadaşlar 4k tv lerde pc girişi varmı kimileri yok diyor ne diyorsunuz şimdiden tşk
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      8 Mesaj
      15 Mart 2017 14:54:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: 1hagi0

      dallass hocam iyi akşamlar. yazdıklarınızı okumaya çalıştım aklımda az çok bir şeyler oluştu ama arkadaşıma tavsiye edeceğim için en son size bir daha sormak istedim. 3500 lira civarında 49-50 inç boyutunda ne önerebilirsiniz?

      @dallass hocam gözden kacti sanirim var mi öneriniz ya da başka önerisi olan arkadaş var mi?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1652 Mesaj
      15 Mart 2017 15:27:08
      Sony Kd-55Xd7005B 4K Ultra Hd Led Tv
      3635tl
      sizce alınırmı http://www.hepsiburada.com/sony-kd-55xd7005b-4k-ultra-hd-led-tv-p-HBV000001ZZ86



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erco35coast -- 15 Mart 2017; 15:27:46 >
      |
      |
      _____________________________

      Liseyi ve üniversite'yi bitirene kadar hayat ücretsiz deneme sürümü, sonra öde ve kazan sistemine dönüyor hayat. Kollayın kendinizi iyi sınıf kasın yoksa bölümsonu canavarlarına yem olursunuz... (...-e(RC)o-...(..._35_1/2_KarŞıyaKa_...)
    • Teğmen
      180 Mesaj
      15 Mart 2017 15:30:21
      Samsung 50Ku7000 az önce N11 den aldım kuponla 2610 yl ye geldi inşallah problem yaşamam



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5741 Mesaj
      15 Mart 2017 17:22:13 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: trappereagle


      quote:

      Orijinalden alıntı: dallass


      quote:

      Orijinalden alıntı: trappereagle

      Dallas kardeşim merhaba 40 veya 43 inç maximum 2000 TL smart 4k istiyorum. mac izliyorum Xbox kullanicisiyim oyun oynuyorum.tavsiyen ne olur.saygilar kardeşim emeğine sağlık insanlara yardimci oluyorsun

      @dallass

      Öncelikle Bütçe ve oyun kriterine göre sana nokta atışı önerim

      Samsung 40ku7000



      Ama ben olsam yıllarca kullanacağım tv için, keşke demememek için

      bütçemi bir nebze daha artırır ve 43 inçliğini alırdım


      Samsung 43ku7000


      Kardeşim çok sağol.bise sorcam 40 ve 43 inç arasındaki tek fark boyutmu.bu benim 2. TV olcak diğeri zaten büyük o yüzden 40 daha makul benim için.eger tek fark boyut ise 40 a yonelecem

      Biyut dışında bir fark yok

      Madem 2. Tv içinse 40 incte olur tabiki



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      5741 Mesaj
      15 Mart 2017 18:32:20 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: dallass

      VA Panel - 100 hertz - Directled - Gerçek renkler - Vs.
      Ve nihayet tüm istediğimiz kriterlerin birarada bulunduğu bir
      FALD panel ülkemizde satışta
      Sony KD-55XE9005
      Benim iştahım kabardı ya sizin






      Yukardaki önerdiğim sony tam kriterlerine göre



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    HızlıCevap




Reklamlar
paykasa
modasor
Yeni Abonelik d-smart
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
1,657
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.