Şimdi Ara

TV Tavsiyeleri [ANA KONU]

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: şubat , Noctivagant Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 12 Misafir (5 Mobil) - 8 Masaüstü6 Mobil
58.880
Cevap
888
Favori
2.833.353
Tıklama
Popüler Konular listesinde 21. Sırada  bugün en iyi #3
Cevapla
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    866 Mesaj
    Beyler 4 k lı en hesaplı hangini onerirsniz max 2500tl bütçe 55inç



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj

    Dallass bey merhaba, pm seçeneğiniz kapalı olduğu için buraya tekrar aynı sorularla işgal edeceğim için herkesten özür dileyerek çok kısa bir şey soracağım. 3 aydır felan takip ediyorum başlığı karar verdim 49MU8000 almaya fakat kararı vereli oldu anca şimdi alabiliyor konuma geldik. Bu karar yeni samsung modelleri tanıtıldığı bugünlerde gecikmiş bir karar mıdır? Yoksa hala gönül rahatlığı ile alıp kullanın tavsiyeniz devam ediyor mu? Aynı sorular çokca sorulmuştur, kusura bakmayın tekrardan. İyi günler dilerim.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    dallass kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2442 Mesaj
    65" 100Hz VA panel en uygun model hangisidir, 65XE8505 mi yoksa farklı bir muadil mi,
    6000li rakamlara bu dediğim TV'yi bulabilir miyim?



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    445 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Lapidus


    quote:

    Orijinalden alıntı: uthec_

    55mu9000 bugun kuruldu..Resim ayarlarini film moduna aldigimda videodaki gibi ekranin alt kismi titriyordu..televizyonu kapatip actigimda yine degismiyordu..ne zaman film moduna alsam yapiyordu..bikere fişini cikarip takayim dedim..duzeldi..daha yapmiyor..iade mi edeyim devam edeyim? Sifir acilmamis kutuydu ve 4700 liraya almistim..



    https://youtu.be/YcS01IQdVQM





    ben uyarmıştım, Teknosa gittigidiyor mağazasından indirimle alınan tv'ler çoğu markada banding, ışık sızması vs sorunları görmüş kullanıcılar. Şüphe ile yaklaşın iyi test edin yazmıştım. Çünkü Teknosa mağazası da ilgilenmiyor, sadece Gittigidiyor üzerinden mesaj ile iletişim kurabiliyorsunuz.

    ilk bir kaç hafta değişim süresi vardı, bence normal bir hata değil o, aksiyon almanızı tavsiye ederim.

    videoyu izledim benim de ekran böyle yaptı ufak bir kırık oluşmuştu, sonra tamamını kapladı, henüz garantisi devam ederken bence göz ardı etme.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    _____________________________
    15 yıllık forum üyesi




  • Yarbay
    6719 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: freeagle


    quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Lapidus


    quote:

    Orijinalden alıntı: uthec_

    55mu9000 bugun kuruldu..Resim ayarlarini film moduna aldigimda videodaki gibi ekranin alt kismi titriyordu..televizyonu kapatip actigimda yine degismiyordu..ne zaman film moduna alsam yapiyordu..bikere fişini cikarip takayim dedim..duzeldi..daha yapmiyor..iade mi edeyim devam edeyim? Sifir acilmamis kutuydu ve 4700 liraya almistim..



    https://youtu.be/YcS01IQdVQM





    ben uyarmıştım, Teknosa gittigidiyor mağazasından indirimle alınan tv'ler çoğu markada banding, ışık sızması vs sorunları görmüş kullanıcılar. Şüphe ile yaklaşın iyi test edin yazmıştım. Çünkü Teknosa mağazası da ilgilenmiyor, sadece Gittigidiyor üzerinden mesaj ile iletişim kurabiliyorsunuz.

    ilk bir kaç hafta değişim süresi vardı, bence normal bir hata değil o, aksiyon almanızı tavsiye ederim.

    videoyu izledim benim de ekran böyle yaptı ufak bir kırık oluşmuştu, sonra tamamını kapladı, henüz garantisi devam ederken bence göz ardı etme.

    Öyle demeyin kendini "üstad" die tanıtan şahıs bu olayın yeni alınmış elektronik cihazlarda olurmuş.saçmalığı ilk defa okudum o kadar elektronik aletim var hiçbiri bozuk çıkıp sonra düzelme gibi olayla karşılaşmadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radko -- 8 Mart 2018; 13:35:23 >
    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Admin
    13069 Mesaj

    Ben de gittigidiyor indiriminden 49MU8000 aldım, sanırım 1 ay olmak üzere. Maşallah diyeyim en ufak sorun yaşamadım, halen daha çok memnunum. Bu işler biraz da şans gibi geliyor bana. Gerçi iade ve teşhir ürünü satan yok mudur, mutlaka vardır ki onları göz ardı etmemek ve ürünü servisin yanında çok dikkatli kontrol etmek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 8 Mart 2018; 13:52:25 >
    |
    |
    Frank Lapidus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Emekli Admin
    13069 Mesaj

    İleride sorun olmayacağının garantisi yok. Bence Samsung servisini çağırıp durumu izah edin, elinizdeki video'yu da gösterip ürün değişimi talep edin. Kafanız rahat olmalı, fişi çektim düzeldi mantığı "bence" çok doğru değil.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    uthec_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    648 Mesaj

    Arıza devam etmiyorsa değişim işide riskli,lg55uj630v aldım canlı pixel çıktı,mu8000 aldim direk iade mal gönderdiler en son mu9000 aldım ondada 2 adet ölü pixel çıktı yeni farkettim servis çağırıp değişim talebinde bulundum değiştireceklerini sanmıyorum cayma hakkımda dolduğu için mecbur thh veya mahkemeyle iade edebilrim,4k tv lerde bulmak biraz daha zor ,eğer arıza devam ediyorsa hiç tereddüt etmeden değişim veya iade yoluna girmesi lazım,beterin beteri diye birşey var eger cihazının panelinde problem yoksa ufak tefek kusurlar için (kozmetik olarak ) ör; ön çerçevede olan çıta aralıklı diye değişim talep ederken de düşünmek lazim,nakliye hasarlıda çıkabilir daha problemli cihazda gelebilir elektronik şans işi 10 yıllık lcd tvmde tek bir pixel hatası yok ozamanlar bilmezdim boyle şeyleri bakmadan mağazadan almıştım bende artık daha tv almak için uraşmıyacağım iade olursa...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BeyazBüyü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6719 Mesaj

    Bu bozuk tvlerin hepsini internettenmi satın aldınız?



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    Santa Monica kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    392 Mesaj

    👍🏻👍🏻👍🏻



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    No Way Out kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    648 Mesaj

    Evet hocam ama dediğim gibi bu birazda sans işi herkes benim tecrubemi yaşayacak diye kayde yok lg ve mu9000 panel kullanım factory reset history 0 çıktı kullanıma dair bulgular rastlanmamıştım,bozuk demiyelimde fabrika hatalı kimisi farketmedende kullanır kimisi icinde bunlar problemdir göreceli bir kavram birazda ama tüketici bilinclenirse sıkıntı cok cekemden halledilebilir,satın alırken bunları düşünüp almak lazım mağazada yada internettente alsanız bu işin garantisi yok ama internetten alinan ürünlerin iade ve daha fazla yasal hakları oluyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    radko kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1045 Mesaj
    Axen led tvler nasıl genellikle hangi marka led panel kullanıyorlar ekran rengi canlımı soluk mu?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    353 Mesaj

    bnde vatanın internet sitesinden 49mu8000 almıştım.servis kanalları usbden yükledi,bir futbol maçı aç bakalım dedim,bir baktım ekran paneli dıştan çizik.servis kendi kumandasıyla baktı,abi ürün hiç kullanılmamış,kutuda hiç açılmamış,kutuda defarmasyonda yok nasıl olur filan dedi.neyse abi sen bunu geri gönder yenisini yollarlar,ben yollarsam değişim filan çıkmama ihtimali var dedi.

    bnde servisin tuttuğı fişle,faturasıyla yolladım geri iade aldılar.ertesi gün aradılar.neymiş servis fişi olmazmış rma raporu alacakmışım.rma raporunuda servis tv olmadan vermiyor,bu raporu verirsem ben değişime yollamış oluyorum dedi..

    vatana kardeşim bana ayıplı ürün sattınız yenisini istiyorum dedikçe rma diyorlar.bnde ürün ayıplı çıktı,servisle bn değil siz uğraşacaksınız dedim ve 8.gün kendilerine noterden 14 günlük cayma hakkımı kullandığıma dair evrak gönderdim.tv aldığım zamandan beri 11 gün geçti.hem paramı kullanıyorlar,hemde tvnin yenisini yollamıyorlar.birde üstüne 2 de bir arayıp aynı tvyi bana göndereceklerini söylüyorlar.bnde ayıplı ürünü 2ci kez kabul etmem,bana değil servise yollayın dediğimde,neymiş efendim fatura benim adımaymış.bnde daha tv sahibi olmadım,yenisini yollayın olayım diyorum.olmaz diyorlar.vs..

    bakıyorumda netten alınan ürünlerin çoğunda bu tarz şikayetler oluyor.bu bana ders oldu artık netten bu tarz ürünler almam.durduk yere başıma birde bu iş çıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafada -- 8 Mart 2018; 16:58:44 >
    |
    |
    radko kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    648 Mesaj

    Bende bu malum site üzerinden benzer problemi yaşamıştım,kutu tutma yerlerinden baktığımda çerçevesinde cizik vardı jelatiln ve bezde yoktu baya uraştirmışlardi,keşke arkadas tutanak tutmasaymis kutuyu kapatıp geri gönderip ayıbı belirtmeden cayma hakkını kullansaydınız işiniz daha kolay olurdu,gönderdiginiz ürünü teslim aldıktan sonra ispat yükü onlara geçerdi ve açıp bakamazlardi bile tabiri caize eşeğin aklına karpuz çekirdeği düşürmemek lazım,bu tarz konularda ayıbı belirtince bunların hepsi müşteriye kalıyor malesef umarım kısa sürede çözülür sizi anlayabiliyorum sırf faturam kurumsal diye beni kösteklemeye çalışmışlardı müşteri hizmetleri cok kötü,şikayet varda çok madur insanların olduğunu gördüm,adam ürünü teslim almış kutuda hasar olmadığı halde panel kırık çıkmış tuketici hakem heyetine verip kazanmış,avukatları karara itiraz etmiş internetten aldığı halde magzadan aldı diye firma gonderileri fiziksel mağazadan olduğu için yerse diye her yola başvuruyor,konu tuketici mahkemesine taşınmış,firmalarin bir huyu daha var siz ilamlı karari aldiktan sonra sizi kandırıp güven vermeye çalışıp ücretini aldım diye kağıda imza atıriyolar bunu attığınız anda tüm haklarımızdan vazgeçmiş oluyorsunuz,kamera kaydı var birşey olmaz diye,halbu ki tuketici onlardan parasını istenmeye mecbur değil o karari gidip icra takibi başlatsa mecbur ödeyecekler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mustafada kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    6719 Mesaj
    Bu konunun yarısı zaten internetten ucuz olsun diye alınmış tv mağdurları dolu bunları okuyarak hala internetten tv alanlar müstahak gibi bi durum ortaya çıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radko -- 8 Mart 2018; 17:23:48 >
  • Yüzbaşı
    353 Mesaj
    şuan ayıplı ürün onlarda.bu benim için bir kazanım.belki rma raporunun olmadığını anlasalardı iade almayacaklardı.akılları sıra bana geri yollayıp,şikayet halinde ürünü müşteriye yolladık diyebileceklerdi.

    oysa şimdi ben,bankaya harcama itirazında,vatan paramı aldı ama ürünü yollamıyorlar diyebiliyorum.itirazın üstünden 4 gündür bankada çıkmazda.

    walla süreç nasıl sonlanacak merak ediyorum.şuan paramda,tvde onlarda.ama artık bu saatten sonra paramı istiyorum.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    458 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    d.winchester.


    Daha önce çok sorulmuştur eminim belki aranızda sıkılan olmuştur sorulardan fakat takdir edersiniz ki 1415 sayfa olmuş tek tek okumam çok zor. Değerli arkadaşlarım 4k 3d tv tavsiyesi istiyorum sizden mümkünse bilen kullanan varsa memnun olurum teşekkürler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    II. Mehmed
    Fâtih Sultân Mehmed Hân - Gazi

    &amp;quot;Düşmandan yüz çevirmek korkaklıktır. Benim ikbalim yücedir. Talihsizlik ise düşmanın nasibidir.&amp;quot;
  • Binbaşı
    1045 Mesaj
    24 inc ile 28 inc arasında çok fark var mı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    246 Mesaj

    "İnternetten tv alacaklar arkadaşlar lutfen uzak durun panellerin çoğu arızali çıkıyor" demiştim burada. Konu sahibi yalan parayla değil ya eh üh yapmistı bana :D Beyler ben hala lafımın arkasındayım 300 lira fazla verin kutusunu görerek marketten alın.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    radko kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    HİÇ BİR ŞEYE DEĞİŞİLMEZ SENİN SEVGİN BU DÜNYADA !
  • Yarbay
    7679 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: szahidemir

    Dallass bey merhaba, pm seçeneğiniz kapalı olduğu için buraya tekrar aynı sorularla işgal edeceğim için herkesten özür dileyerek çok kısa bir şey soracağım. 3 aydır felan takip ediyorum başlığı karar verdim 49MU8000 almaya fakat kararı vereli oldu anca şimdi alabiliyor konuma geldik. Bu karar yeni samsung modelleri tanıtıldığı bugünlerde gecikmiş bir karar mıdır? Yoksa hala gönül rahatlığı ile alıp kullanın tavsiyeniz devam ediyor mu? Aynı sorular çokca sorulmuştur, kusura bakmayın tekrardan. İyi günler dilerim.

    2018 model 49NU8000 olmasına rağmen 10 bit değil 8 bit
    Halbuki 49mu8000 ise 10 bit
    Ve ayrıca yine her iki modeldede usb 3.0 yok
    Hadi bunlarıda geçtim işin birde maddi boyutu var şöyleki
    şimdilerde 49mu8000 3500 liraya bulunabiliyorken
    49Nu8000'in 4500 civarı fiyatla satılacagını tahmin ediyorum
    Yani şimdi bırakın 49mu8000'i,
    4500 tl'ye satılan 55mu8000 fiyatına sırf yeni model diye 49NU8000 ancak alınabilecek.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




Reklamlar
kolayoto.com
Sohbet
Media Sözlük
Canlı Tv izle
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,875
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.