Şimdi Ara

TV Tavsiyeleri [ANA KONU]

5 Kayıtlı Üye, 15 Misafir Kullanıcı, 16 Masaüstü Kullanıcı, 4 Mobil Kullanıcı ( 4 Mobil Cihaz )
50.996
Cevap
800
Favori
2.462.716
Tıklama
Popüler Konular listesinde 42. Sırada  bugün en iyi #11
Cevapla
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7175 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kugutex


    quote:

    Orijinalden alıntı: kafsinkaf90

    ips in tek avantajı gorus acisi degil bir de en dogal dogru renkleri gosterir. Fotografcilar cizimciler vs. monitorlerinde ips kullanir. Ama ben de va panel tercih ederim kontrast onemli..etliye sutluye karismayan normal gunluk tv kullanan ve detaya kafa yormayan biri icin fiyat da uygunsa tercih edilebilir mesela lgnin smart arayuzu cok kullanisli o da goz onune alinarak tercih edilebilir...



    ama biraz detaya inen kalite arayan biri fiyat avantaji da yoksa rgbw piksel dizilimi kullanan ips panelli bir lgyi veya dunyada piyasada kendine fazla yer bulamayan ve kullanici acisindan karsilik bulamayan, samsung,sony ve lg ye gore daha kullanissiz olan ve muhtemelen uyumluluk problemleri yasatacak olan philipsi tercih etmez..



    Eger fiyat avantaji, onceden ayni marka kullanma sevme ve aşina olma durumu yoksa bence su an lg ve philips almanin bi mantigi yok.



    dallas hocaya cok kiziyorlar sadece su bakimdan hak veriyorum :ne olursa olsun hicbir sekilde lg ve philips alma gibi yaklasiyor bu da milletin antipatisini kazaniyor. biraz daha ilimli ve evet o da olabilir su sartlarda...tarzinda kesin yaklasmasa sorun olmaz bence..bu sefer lg ve philips alan memnun olan ya da almayi dusunenler durduk yerde bileniyor:) bazen de satasmis olmak icin satasiyorlar tabi...

    Dediklerinizin aktına imzamı atarım.

    Hiç kızmaya gerek yok. Son 3 televizyonumda Philips. İlki crt. 2. Lcd. Şu anki led. Ama harbiden biktirdı beni. Servisten cikamadım 3 ünde de. Ayrıca şu anki Philips im konrast rezil. Gündüz tv seyredemiyoruz. Servis bile bir şey yapamadı. Her sene bir kez tamirci masrafimiz var. Sanki tv yi kiraladık. Ama bu son şimdi yine goz kırpmaya başladı. İlk arizada vedalaşacağim Philips ile.

    Marka beni ilgilendirmiyor

    Anlatmak istediğim hem yazılımsal (android) hem donanımsal (ips) açıdan bu marka,

    Tv den bir nebze dahi anlayan kesime hitap etmiyor

    Ben bunu bu konu altında bir fiil 4 yıldır zaten söyleyip forumdaşlara uyarıda bulunuyorum,

    Ama karşılığında tşk beklerken zaman zaman "bu markanın ambilighti yeter bu markayı nasıl önermezsin" diyede hakarete uğruyorum...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    7175 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    xe8005 2015 değil 2017 model 43 boyutta alınacak tv yok gibi bişey siz yine mu8000 pus7502 lere bakın

    Bunca olumlu yönde görüş ve yorumlardan sonra

    Mu8000 ile pus7502 yi yanyana getirmen ve hatta bu ikisinden birine bak demeyi doğrusu sana hiç yakıştıramadım,



    İps olmasınıda geçtim,

    Pus7502 değil 100, 200 hz olsa dahi dönüp bakılmamalı,

    Çünkü HERTZ herşey demek değildir, sürekli bahsettiğim panel içerisindeki zincirin sadece bir halkasıdır...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: gokhanadriano
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    bu VA panelin yandan bakınca düzgün görülmemesi nedir
    ben yanlış mı anladım yukarılarda böyle bir şey okudum sanki
    _____________________________
  • Yarbay
    7175 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sükût

    43" fhd veya 4k smartsız önerileriniz ne olurdu üstadlar?

    O mesajının hemen üstündeki mesajımı gördünmü..

    Elbette tercih meselesi ancak tam anlamıyla o konuya değindim...



    Öte yandan max bütçe belirtmemişsin...



    "Genele hitaben"

    İşte ben hep bu yüzden diyorum,

    Son satıra aklınızdaki soruyu yazmadan önce hiç olmazsa şu son sayfalara dahi göz atmak lazım,

    Çünkü sorular ve cevaplar yani verilen tavsiyeler ve edilen yorumlar birbirinin kopyası....



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    92 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    xe8005 2015 değil 2017 model 43 boyutta alınacak tv yok gibi bişey siz yine mu8000 pus7502 lere bakın

    Bunca olumlu yönde görüş ve yorumlardan sonra

    Mu8000 ile pus7502 yi yanyana getirmen ve hatta bu ikisinden birine bak demeyi doğrusu sana hiç yakıştıramadım,



    İps olmasınıda geçtim,

    Pus7502 değil 100, 200 hz olsa dahi dönüp bakılmamalı,

    Çünkü HERTZ herşey demek değildir, sürekli bahsettiğim panel içerisindeki zincirin sadece bir halkasıdır...

    Sayın dallass hocam ps4 oynancak , 4k maç izlencek dıgıturkte ve usb den fılmler izlenecek 3800 tl max kadr 49 inç hadı onuda gectım 43 inç ne alıncak ozamn ??? Kıyaslıyoruz tv leri phlıps okadr kotu olamaz gibi hertz onemlı degılse neye bakacağız? ben alcam bu hafta tv yi zamanım yok hangını alcam ozamn🤷‍🤷

    49mu8000 mi?

    49mu7400 mü?

    49pus7502 mi?

    49xe8005 mi?

    43mu7000 mi?

    Vestelmi?

    Lg mi?

    Kimi seccez🤷‍🤷 Rnnn hocamda bu arada cok yardımcı oluyor hakkını yıyemem🤷Ama 7502 nin okadr kotu olması ımkansız 🤷‍🤷 Panelse yuzde 70 i ıps kullanıyor zaten napcamızı bılemıoz kafayı yicem hocam....ıps olmasın deniliyor e para yetmıyor mu8000 uyuyor oda pahalı, dıgerlerı olsa ıps panel ve hertz onemlı degıl dıyonuz ama 50hz ve goruntu tarama hızları zayıf gıbı napcak bu vatandaş🤷🤷🤷mu8000 kascak benı bıraz yokmu bırazdaha ucuz yollu🤷



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhanadriano -- 11 Aralık 2017; 16:26:8 >
    |
    |
    Bahsedilenler: dallass
    _____________________________




  • Yarbay
    2322 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: sükût

    43" fhd veya 4k smartsız önerileriniz ne olurdu üstadlar?

    O mesajının hemen üstündeki mesajımı gördünmü..

    Elbette tercih meselesi ancak tam anlamıyla o konuya değindim...



    Öte yandan max bütçe belirtmemişsin...



    "Genele hitaben"

    İşte ben hep bu yüzden diyorum,

    Son satıra aklınızdaki soruyu yazmadan önce hiç olmazsa şu son sayfalara dahi göz atmak lazım,

    Çünkü sorular ve cevaplar yani verilen tavsiyeler ve edilen yorumlar birbirinin kopyası....



    üstad smart tabiki olacak ama farklı yöntem. mi tv box aldım. onun üstüne smart özelliği tanımam. o yüzden smart özelliğe ekstra para vermek istemiyorum. dediğim gibi 43" fhd veya 4k özellikli ve smartsız önerilerinizi bekliyorum.
    _____________________________

    Turuncudan iz taşıyan tok bir sarı ██ Vişneye çalan koyuca tatlı bir kırmızı




  • Yarbay
    7175 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BayburtluCamper-35

    bu VA panelin yandan bakınca düzgün görülmemesi nedir
    ben yanlış mı anladım yukarılarda böyle bir şey okudum sanki

    Arkadaşım

    Sırf istedikleri vasat ötesi (ips) kontrast ve performansları olan marka/modelleri önermiyoruz diye,

    Ellde tuttukları küçük bir ayrıntı ile (VA yandan renk solukluğu) üzerimize geliyorlar,

    Şimdiye değin dolaylı olsada 3 panel eskittim

    Bunlardan biri ips diğer ikisi VA idi,

    Bu solukluk bu güne değin bir kere bile dikkatimi çekmedi,

    Ama vasat kontrast oranı ve perdemizin desenlerini dahi en ince ayrıntısı ile yansıtan ips paneli çok iyi bilrim...



    Tamam VA panelli tvye baya baya yandan paralel bakarsanız bir renk solması oluşuyor amma,

    Yahu siz TV yi hep yandan paralel mi izliyorsunuz Allah aşkına, bu nasıl bir komedidir..

    Siz bakmayın, bunu size çok ağır bir kusur olarak lanse atmelerine sallayın geçin saçma ötesi bu uyarıyı...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    7175 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sükût


    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: sükût

    43" fhd veya 4k smartsız önerileriniz ne olurdu üstadlar?

    O mesajının hemen üstündeki mesajımı gördünmü..

    Elbette tercih meselesi ancak tam anlamıyla o konuya değindim...



    Öte yandan max bütçe belirtmemişsin...



    "Genele hitaben"

    İşte ben hep bu yüzden diyorum,

    Son satıra aklınızdaki soruyu yazmadan önce hiç olmazsa şu son sayfalara dahi göz atmak lazım,

    Çünkü sorular ve cevaplar yani verilen tavsiyeler ve edilen yorumlar birbirinin kopyası....



    üstad smart tabiki olacak ama farklı yöntem. mi tv box aldım. onun üstüne smart özelliği tanımam. o yüzden smart özelliğe ekstra para vermek istemiyorum. dediğim gibi 43" fhd veya 4k özellikli ve smartsız önerilerinizi bekliyorum.

    Zaten o yazım gördüğün gibi hem sana hemde genele hitabendi



    Madem öyle bir boxa sahipsen sana bir panel önereyim ama neye göre önereyim,

    Yine max bütçeyi unutmuşsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    426 Mesaj

    hocam, magaza gorevlisi bize ikisinin 4k performansini karsilastirdi yakindan uzaktan falan.8000 digerine gore cok daha koyu ama 9000 de cok canli bi goruntu vardi.Daha 1 hafta oncesine kadar 10-15 gun 5,500 + 550 hediye cekli teknosada satiliyorken almadim simdi kafama vuruyorum.Sanirim yilbasina kadar beklicem cunku 5,500 e 9000 almayip o parayi 8000 e yatirmak da istemiyorum.Monitorden idare edicez pro icin.Maclar icin de eski tv is gorsun biraz daha :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    dallass kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2322 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: sükût


    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: sükût

    43" fhd veya 4k smartsız önerileriniz ne olurdu üstadlar?

    O mesajının hemen üstündeki mesajımı gördünmü..

    Elbette tercih meselesi ancak tam anlamıyla o konuya değindim...



    Öte yandan max bütçe belirtmemişsin...



    "Genele hitaben"

    İşte ben hep bu yüzden diyorum,

    Son satıra aklınızdaki soruyu yazmadan önce hiç olmazsa şu son sayfalara dahi göz atmak lazım,

    Çünkü sorular ve cevaplar yani verilen tavsiyeler ve edilen yorumlar birbirinin kopyası....



    üstad smart tabiki olacak ama farklı yöntem. mi tv box aldım. onun üstüne smart özelliği tanımam. o yüzden smart özelliğe ekstra para vermek istemiyorum. dediğim gibi 43" fhd veya 4k özellikli ve smartsız önerilerinizi bekliyorum.

    Zaten o yazım gördüğün gibi hem sana hemde genele hitabendi



    Madem öyle bir boxa sahipsen sana bir panel önereyim ama neye göre önereyim,

    Yine max bütçeyi unutmuşsun

    1750 civarı.
    _____________________________

    Turuncudan iz taşıyan tok bir sarı ██ Vişneye çalan koyuca tatlı bir kırmızı




  • Yarbay
    7175 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanadriano

    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    xe8005 2015 değil 2017 model 43 boyutta alınacak tv yok gibi bişey siz yine mu8000 pus7502 lere bakın

    Bunca olumlu yönde görüş ve yorumlardan sonra

    Mu8000 ile pus7502 yi yanyana getirmen ve hatta bu ikisinden birine bak demeyi doğrusu sana hiç yakıştıramadım,



    İps olmasınıda geçtim,

    Pus7502 değil 100, 200 hz olsa dahi dönüp bakılmamalı,

    Çünkü HERTZ herşey demek değildir, sürekli bahsettiğim panel içerisindeki zincirin sadece bir halkasıdır...

    Sayın dallass hocam ps4 oynancak , 4k maç izlencek dıgıturkte ve usb den fılmler izlenecek 3800 tl max kadr 49 inç hadı onuda gectım 43 inç ne alıncak ozamn ??? Kıyaslıyoruz tv leri phlıps okadr kotu olamaz gibi hertz onemlı degılse neye bakacağız? ben alcam bu hafta tv yi zamanım yok hangını alcam ozamn🤷‍🤷

    49mu8000 mi?

    49mu7400 mü?

    49pus7502 mi?

    49xe8005 mi?

    43mu7000 mi?

    Vestelmi?

    Lg mi?

    Kimi seccez🤷‍🤷 Rnnn hocamda bu arada cok yardımcı oluyor hakkını yıyemem🤷Ama 7502 nin okadr kotu olması ımkansız 🤷‍🤷 Panelse yuzde 70 i ıps kullanıyor zaten napcamızı bılemıoz kafayı yicem hocam....ıps olmasın deniliyor e para yetmıyor mu8000 uyuyor oda pahalı, dıgerlerı olsa ıps panel ve hertz onemlı degıl dıyonuz ama 50hz ve goruntu tarama hızları zayıf gıbı napcak bu vatandaş🤷🤷🤷mu8000 kascak benı bıraz yokmu bırazdaha ucuz yollu🤷

    Geçmiş mesajlarıma göz at, bu konuda 4 yıldır aynı şeyleri yazıyorum,

    Hatta hocam mesajların çok nasıl bulayım dersen

    (Eski) Arama bölümünde arama terimine "gece avı" veya "dolunay"

    Kim tarafından kısmına dallass yazarsan, konu ile ilgili tüm mesajlarım çıkar



    Bu anlamda

    Bir oyuncu için VA panel olmazsa olmazdır

    Bu yüzden sana önerim tabiki ve istisnasız 49mu8000....



    Yok illede hem 100 hz. bemde VA panel olsun dersende bütçeni zorlayıp 55 inç bir panel (örnek;55xe8505/55mu8000) almaktan başka bir şansın yok,

    Çünkü Günümüz olan 2017de aynı kriterlerde 49/50" panel yok...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: BayburtluCamper-35

    bu VA panelin yandan bakınca düzgün görülmemesi nedir
    ben yanlış mı anladım yukarılarda böyle bir şey okudum sanki

    Arkadaşım

    Sırf istedikleri vasat ötesi (ips) kontrast ve performansları olan marka/modelleri önermiyoruz diye,

    Ellde tuttukları küçük bir ayrıntı ile (VA yandan renk solukluğu) üzerimize geliyorlar,

    Şimdiye değin dolaylı olsada 3 panel eskittim

    Bunlardan biri ips diğer ikisi VA idi,

    Bu solukluk bu güne değin bir kere bile dikkatimi çekmedi,

    Ama vasat kontrast oranı ve perdemizin desenlerini dahi en ince ayrıntısı ile yansıtan ips paneli çok iyi bilrim...



    Tamam VA panelli tvye baya baya yandan paralel bakarsanız bir renk solması oluşuyor amma,

    Yahu siz TV yi hep yandan paralel mi izliyorsunuz Allah aşkına, bu nasıl bir komedidir..

    Siz bakmayın, bunu size çok ağır bir kusur olarak lanse atmelerine sallayın geçin saçma ötesi bu uyarıyı...

    tamam abartmışlar o zaman
    2 arkadaşım da bu modeli mu8000 in 49 ve 55 ini aldı çok çok memnunlar
    multiplayer oyunlar için input lag da düşükmüş bu da güzel
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    92 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanadriano

    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    xe8005 2015 değil 2017 model 43 boyutta alınacak tv yok gibi bişey siz yine mu8000 pus7502 lere bakın

    Bunca olumlu yönde görüş ve yorumlardan sonra

    Mu8000 ile pus7502 yi yanyana getirmen ve hatta bu ikisinden birine bak demeyi doğrusu sana hiç yakıştıramadım,



    İps olmasınıda geçtim,

    Pus7502 değil 100, 200 hz olsa dahi dönüp bakılmamalı,

    Çünkü HERTZ herşey demek değildir, sürekli bahsettiğim panel içerisindeki zincirin sadece bir halkasıdır...

    Sayın dallass hocam ps4 oynancak , 4k maç izlencek dıgıturkte ve usb den fılmler izlenecek 3800 tl max kadr 49 inç hadı onuda gectım 43 inç ne alıncak ozamn ??? Kıyaslıyoruz tv leri phlıps okadr kotu olamaz gibi hertz onemlı degılse neye bakacağız? ben alcam bu hafta tv yi zamanım yok hangını alcam ozamn🤷‍🤷

    49mu8000 mi?

    49mu7400 mü?

    49pus7502 mi?

    49xe8005 mi?

    43mu7000 mi?

    Vestelmi?

    Lg mi?

    Kimi seccez🤷‍🤷 Rnnn hocamda bu arada cok yardımcı oluyor hakkını yıyemem🤷Ama 7502 nin okadr kotu olması ımkansız 🤷‍🤷 Panelse yuzde 70 i ıps kullanıyor zaten napcamızı bılemıoz kafayı yicem hocam....ıps olmasın deniliyor e para yetmıyor mu8000 uyuyor oda pahalı, dıgerlerı olsa ıps panel ve hertz onemlı degıl dıyonuz ama 50hz ve goruntu tarama hızları zayıf gıbı napcak bu vatandaş🤷🤷🤷mu8000 kascak benı bıraz yokmu bırazdaha ucuz yollu🤷

    Geçmiş mesajlarıma göz at, bu konuda 4 yıldır aynı şeyleri yazıyorum,

    Hatta hocam mesajların çok nasıl bulayım dersen

    (Eski) Arama bölümünde arama terimine "gece avı" veya "dolunay"

    Kim tarafından kısmına dallass yazarsan, konu ile ilgili tüm mesajlarım çıkar



    Bu anlamda

    Bir oyuncu için VA panel olmazsa olmazdır

    Bu yüzden sana önerim tabiki ve istisnasız 49mu8000....



    Yok illede hem 100 hz. bemde VA panel olsun dersende bütçeni zorlayıp 55 inç bir panel (örnek;55xe8505/55mu8000) almaktan başka bir şansın yok,

    Çünkü Günümüz olan 2017de aynı kriterlerde 49/50" panel yok...


    Son sorum hocam 55 inç olmuyor cok buyuk evıme 49 inç olmassa 43 inç olur? Varmı benı memnun edecek olan 43🤷‍🤷 Ps4 ve dıgıturkte ar ara 4k mac yayını ızlıcez ve usbden fılmler....

    bu arada hocam mutfak içinde tv alıncakmıs 24 inç olcak ve full hd olup dahılınıydu alıcılı olsa yeterlıdır hangısını almalıyım?? Fiyat onemlı degıl?

    bukadr seyı nasıl ogrendınız galıba işiniz bu yondemı acaba tv ınceleme vb🤷



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhanadriano -- 11 Aralık 2017; 16:58:24 >
    |
    |
    Bahsedilenler: dallass
    _____________________________




  • Yarbay
    3536 Mesaj

    Hocam yanyana incelemediğimiz sürece 100 hz ve 50hz farkını algılayabilirmiyiz mesela?

    Yani hiç 55mu8000 incelememiş birisi 49mu8000 kullansa cihazda panel hızından dolayı bir eksiklik hisseder mi?

    Ben ps4 pro için alacağım fiyat önemli değil ama 55” ile oyun oynamak işkence gibi oluyor. Üst sınıf bir model olsa 40-43” bişeyler de alırdım ama o boyutlarda bütün tvler çöp malumunuz. Mecbur 49” bakıyorum.

    100hz paneli olan modellerinde panel tipi traş. Full gece karanlığında kullanacağımı düşünürsek siyahlar bir süre sonra bıktıracak cinsten kötü oluyor.

    50’sine 100’üne bakmadan 49mu8000 alıp konuyu kapatmalı aslında.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    dallass kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    628 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: kuarejzmaaa

    ps4 pro icin su an kampanyada olan 55" tv oneriniz var midir? 55mu9k ile 8k 1 hafta once 500 tl zam yedigi icin 5.500 luk tvye 6bin vermek istemiyorum.

    O zaman sende

    Eski Mu9000 (5500) parasına seni kesinlikle üzmeyecek mu8000 al...

    aynı paraya bi xe8505 var

    Başkada bu kulvarda performanslı marka modeller arama çünkü yok.

    Dallas hocam ps4 pro için 43inc tavsiyesi ver de seni fazla yormayalım :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    3200 e alinabilecek tv ariyorum flim bagimlisi internet bagimlisi mac bagimlisi bir aileyiz 😬 yardimci olun arcelik aldim iade ettim paranin hesabima yatmasini bekliyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Emekli Admin
    12785 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba, artık araştırıp okumaktan beynim sulanmış durumda. Hdr10 ve 10bit panel tv'lere kafayı takmış durumdayım. Oyun konsolu ps4 pro ve xbox one x'de uzun vadeli iyi görüntü alabileceğim, düşük input lag değerine sahip, 49 inç 100hz. düzgün bir tv bulamadım gitti. Bütçe max. 3500 TL.

    Bu kadar detaya takılmayıp, sırf 4k özelliği olan 2000 tl seviyesinde bir tv alıp, bu defteri kapatsam mı diye düşünüyorum. Biraz daha düşünürsem aklımı yitireceğim çünkü!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 11 Aralık 2017; 20:16:46 >
    _____________________________
  • Yarbay
    7175 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanadriano

    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanadriano

    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    xe8005 2015 değil 2017 model 43 boyutta alınacak tv yok gibi bişey siz yine mu8000 pus7502 lere bakın

    Bunca olumlu yönde görüş ve yorumlardan sonra

    Mu8000 ile pus7502 yi yanyana getirmen ve hatta bu ikisinden birine bak demeyi doğrusu sana hiç yakıştıramadım,



    İps olmasınıda geçtim,

    Pus7502 değil 100, 200 hz olsa dahi dönüp bakılmamalı,

    Çünkü HERTZ herşey demek değildir, sürekli bahsettiğim panel içerisindeki zincirin sadece bir halkasıdır...

    Sayın dallass hocam ps4 oynancak , 4k maç izlencek dıgıturkte ve usb den fılmler izlenecek 3800 tl max kadr 49 inç hadı onuda gectım 43 inç ne alıncak ozamn ??? Kıyaslıyoruz tv leri phlıps okadr kotu olamaz gibi hertz onemlı degılse neye bakacağız? ben alcam bu hafta tv yi zamanım yok hangını alcam ozamn🤷‍🤷

    49mu8000 mi?

    49mu7400 mü?

    49pus7502 mi?

    49xe8005 mi?

    43mu7000 mi?

    Vestelmi?

    Lg mi?

    Kimi seccez🤷‍🤷 Rnnn hocamda bu arada cok yardımcı oluyor hakkını yıyemem🤷Ama 7502 nin okadr kotu olması ımkansız 🤷‍🤷 Panelse yuzde 70 i ıps kullanıyor zaten napcamızı bılemıoz kafayı yicem hocam....ıps olmasın deniliyor e para yetmıyor mu8000 uyuyor oda pahalı, dıgerlerı olsa ıps panel ve hertz onemlı degıl dıyonuz ama 50hz ve goruntu tarama hızları zayıf gıbı napcak bu vatandaş🤷🤷🤷mu8000 kascak benı bıraz yokmu bırazdaha ucuz yollu🤷

    Geçmiş mesajlarıma göz at, bu konuda 4 yıldır aynı şeyleri yazıyorum,

    Hatta hocam mesajların çok nasıl bulayım dersen

    (Eski) Arama bölümünde arama terimine "gece avı" veya "dolunay"

    Kim tarafından kısmına dallass yazarsan, konu ile ilgili tüm mesajlarım çıkar



    Bu anlamda

    Bir oyuncu için VA panel olmazsa olmazdır

    Bu yüzden sana önerim tabiki ve istisnasız 49mu8000....



    Yok illede hem 100 hz. bemde VA panel olsun dersende bütçeni zorlayıp 55 inç bir panel (örnek;55xe8505/55mu8000) almaktan başka bir şansın yok,

    Çünkü Günümüz olan 2017de aynı kriterlerde 49/50" panel yok...


    Son sorum hocam 55 inç olmuyor cok buyuk evıme 49 inç olmassa 43 inç olur? Varmı benı memnun edecek olan 43🤷‍🤷 Ps4 ve dıgıturkte ar ara 4k mac yayını ızlıcez ve usbden fılmler....

    bu arada hocam mutfak içinde tv alıncakmıs 24 inç olcak ve full hd olup dahılınıydu alıcılı olsa yeterlıdır hangısını almalıyım?? Fiyat onemlı degıl?

    bukadr seyı nasıl ogrendınız galıba işiniz bu yondemı acaba tv ınceleme vb🤷

    1- Son soruna cevabımı zaten 49mu8000 ile vermiştim :)
    sen boşver 43 vs. dediğim paneli al keyfine bak...

    2- Vestel 24HD5500

    3- Evet bu işlerin yabancısı olmasam dahi burada olma amacım sadece hobi,

    hobi dedimsede işin aslı, hiçbir karşılık beklemeden insanlara yardımcı olmayı sevmek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dallass -- 11 Aralık 2017; 20:31:27 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    7175 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MajestiC

    Hocam yanyana incelemediğimiz sürece 100 hz ve 50hz farkını algılayabilirmiyiz mesela?

    Yani hiç 55mu8000 incelememiş birisi 49mu8000 kullansa cihazda panel hızından dolayı bir eksiklik hisseder mi?

    Ben ps4 pro için alacağım fiyat önemli değil ama 55” ile oyun oynamak işkence gibi oluyor. Üst sınıf bir model olsa 40-43” bişeyler de alırdım ama o boyutlarda bütün tvler çöp malumunuz. Mecbur 49” bakıyorum.

    100hz paneli olan modellerinde panel tipi traş. Full gece karanlığında kullanacağımı düşünürsek siyahlar bir süre sonra bıktıracak cinsten kötü oluyor.

    50’sine 100’üne bakmadan 49mu8000 alıp konuyu kapatmalı aslında.

    Aynı sayfada bir başka arkadaşa verdiğim bu cevabı aynen size aktarıyorum

    quote:

    dallass
    Geçmiş mesajlarıma göz at, bu konuda 4 yıldır aynı şeyleri yazıyorum,
    Hatta hocam mesajların çok nasıl bulayım dersen
    (Eski) Arama bölümünde arama terimine "gece avı" veya "dolunay"
    Kim tarafından kısmına dallass yazarsan, konu ile ilgili tüm mesajlarım çıkar

    Bu anlamda
    Bir oyuncu için VA panel olmazsa olmazdır
    Bu yüzden sana önerim tabiki ve istisnasız 49mu8000....


    Sanırım mesaj alınmıştır,
    evet aynen öyle 49mu8000 alıp konuyu kapatman senin için iyi olur.
    çünkü performans anlamında bu paneli alıp memnun olan çok,
    ve zaten VA panelli başka şansımızda yok.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    7175 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cepcep34


    quote:

    Orijinalden alıntı: dallass


    quote:

    Orijinalden alıntı: kuarejzmaaa

    ps4 pro icin su an kampanyada olan 55" tv oneriniz var midir? 55mu9k ile 8k 1 hafta once 500 tl zam yedigi icin 5.500 luk tvye 6bin vermek istemiyorum.

    O zaman sende

    Eski Mu9000 (5500) parasına seni kesinlikle üzmeyecek mu8000 al...

    aynı paraya bi xe8505 var

    Başkada bu kulvarda performanslı marka modeller arama çünkü yok.

    Dallas hocam ps4 pro için 43inc tavsiyesi ver de seni fazla yormayalım :)

    Samsung 43KU7000 43''
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
üniversite
SEO
Bey Azura
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
36,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.