Şimdi Ara

TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde (59. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.178
Cevap
4
Favori
253.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Çekme belgeli 78 model granada aldım.Aracı toplamaya karar verdim.Koltuk döşeme ne varsa söktük şase numarası sağ ön koltuğun altında olur diye yazılar okudum fakat bu araçda o bölüm kesilmiş.Kesilen bölüm bile çürümüş araçda baya çürük mevcut.Şimdi aracın şase numarasını kaportacıya yazdırıp kaynattırsak bi problem olur mu?araç çekme belgeli olduğu için hareket ettiremiyorum.Aracın rengini de değiştireceğiz.Fakat bu şase numarasında takılıp kaldık.Bu işi nasıl çözecez yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
  • Aracın AT uyumluluk belgesi muhakkak serviste vardır ve şase nosunun şasede nerede olması gerektiğide yazar. Geçerli bir ruhsat varsa şase nosu da araçta belirtilen yerinde yazılı ise sorun olacağını düşünmüyorum. Sonuçta ruhsat kafadan yazılan birşey değil ancak sizden bu uygunluk belgesini isterler diye tahmin ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz

    Aracın AT uyumluluk belgesi muhakkak serviste vardır ve şase nosunun şasede nerede olması gerektiğide yazar. Geçerli bir ruhsat varsa şase nosu da araçta belirtilen yerinde yazılı ise sorun olacağını düşünmüyorum. Sonuçta ruhsat kafadan yazılan birşey değil ancak sizden bu uygunluk belgesini isterler diye tahmin ediyorum.

    Bizde çözemedik hani araç yürüse tamam çalışıyor ama çekme belgeli olduğu için trafiğe çıkaramıyoruz.Aracı restore edip renk değiştirip muayeneye sokacaz da işte o şase no yu nasıl çözecez onu tam bilmiyorum serviste 78 model aracın varmıdır AT uyumluluk belgesi onuda düşünüyorum.İlginç bi durum oldu.
  • Servis muhakkak o belgeyi temin eder de serviste şart değil çünkü o belgenin bir nüshası araç dosyasında muhakkak vardır. Siz işe gideceğiniz muayene istasyonundan başlayın. Orada şef ya da şef yardımcıları muhakkak size yol gösterir. Ben nice kulaktan dolma bilgilerin yanlışlığını bizzat kendileriyle teyit ettim.
  • arabamda cam filmi ve orta susturucu iptali var..ağır kusurlu mu olur hafif kusurlu geçermiyim ?
  • Eğer ruhsat okunamayacak seviyede ise,

    1.1.13 Araç Ruhsatı: okunamıyor Ağır Kusur
    1.1.14 Araç Ruhsatı: yıpranmış Ağır Kusur

    O ve 0 meselesi;

    1.1.10 Motor ve Şasi No: Sehven 1 (bir) yerine "I"; harfi, 0 (sıfır) yerine "O" harfi veya "Q" harfi ve "S" harfi yerine "Ş" harfi yazılmış. Hafif Kusur

    Çürümüş şase numarası ile alakalı;

    http://forum.donanimhaber.com/m_24055245/mpage_18/key_//tm.htm#35322690

    Oradaki not kısmında yazan MMO veya üniversiteye gidilip rapor mutlaka alınacak.Aracı toplamaya başlamadan önce almak daha mantıklı.Sonrası orada yazdığı gibi.Tabi araç çekme belgeli olduğu için gideceği yerlere çekici üzerinde gitmesi lazım,trafikte gezemez.

    Cam filmi;

    4.1.13 Camlar: sonradan film yapıştırılmış Hafif Kusur

    Egzoz da büyük ihtimal aşağıdaki kusura takılır ama sesi normalse takılmayabilir de;

    14.2.3 Egzoz: gürültülü çalışıyor Ağır Kusur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 20 Mart 2013; 18:44:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    arabamda cam filmi ve orta susturucu iptali var..ağır kusurlu mu olur hafif kusurlu geçermiyim ?

    Cam filmi hafif kusurdur ancak orta susturucu iptali sonucu desibel seviyesi 78 db.yi geçerse ağır kusurlu olur. Bunu geçmek için abarth ezgos falan olması gerekir sanırım sizinkinde bu anlaşılmayabilir bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Eğer ruhsat okunamayacak seviyede ise,

    1.1.13 Araç Ruhsatı: okunamıyor Ağır Kusur
    1.1.14 Araç Ruhsatı: yıpranmış Ağır Kusur

    O ve 0 meselesi;

    1.1.10 Motor ve Şasi No: Sehven 1 (bir) yerine "I"; harfi, 0 (sıfır) yerine "O" harfi veya "Q" harfi ve "S" harfi yerine "Ş" harfi yazılmış. Hafif Kusur

    Çürümüş şase numarası ile alakalı;

    http://forum.donanimhaber.com/m_24055245/mpage_18/key_//tm.htm#35322690

    Oradaki not kısmında yazan MMO veya üniversiteye gidilip rapor mutlaka alınacak.Aracı toplamaya başlamadan önce almak daha mantıklı.Sonrası orada yazdığı gibi.Tabi araç çekme belgeli olduğu için gideceği yerlere çekici üzerinde gitmesi lazım,trafikte gezemez.

    Cam filmi;

    4.1.13 Camlar: sonradan film yapıştırılmış Hafif Kusur

    Egzoz da büyük ihtimal aşağıdaki kusura takılır ama sesi normalse takılmayabilir de;

    14.2.3 Egzoz: gürültülü çalışıyor Ağır Kusur






    Bilgi için herkese teşekkürler.




  • Merhaba,
    aracımın lastikleri 37000km'de ön lastikler hafif yıpranmış durumda ama dişleri fena değil, bir de tek lastikte başparmek tırnağı kadar bi yer yol kenarındaki demire sürtüp kalkmıştı yapıştırdık ama bu şekilde uzun zamandır kullanıyorum sorun yok. Bu lastikler muayenede takılır mı sizce latik muayenesi nasıl yapılıyor.
    Bir de egzos emisyon muayenesi için muayene günü muayene esnasında yaptırısın dedni tüvtürkten sanırım sıkıntı olmaz.
    Bilgisi olan cevaplarsa memnun olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitewrite

    Merhaba,
    aracımın lastikleri 37000km'de ön lastikler hafif yıpranmış durumda ama dişleri fena değil, bir de tek lastikte başparmek tırnağı kadar bi yer yol kenarındaki demire sürtüp kalkmıştı yapıştırdık ama bu şekilde uzun zamandır kullanıyorum sorun yok. Bu lastikler muayenede takılır mı sizce latik muayenesi nasıl yapılıyor.
    Bir de egzos emisyon muayenesi için muayene günü muayene esnasında yaptırısın dedni tüvtürkten sanırım sıkıntı olmaz.
    Bilgisi olan cevaplarsa memnun olurum.

    Ulaştırma bakanlığının lastik için koyduğu alt sınır diş derinliği:1,6 mm'dir. Daha düşükse Ağır kusurdur. Lastikle ilgili diğer bahsettiğiniz konular Hafif kusurdur yani muayeneden geçer. Ancak sonuçta kendi emniyetiniz için çaresine baksanız iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yns_yunus

    Merhabalar,

    Çekme belgeli 78 model granada aldım.Aracı toplamaya karar verdim.Koltuk döşeme ne varsa söktük şase numarası sağ ön koltuğun altında olur diye yazılar okudum fakat bu araçda o bölüm kesilmiş.Kesilen bölüm bile çürümüş araçda baya çürük mevcut.Şimdi aracın şase numarasını kaportacıya yazdırıp kaynattırsak bi problem olur mu?araç çekme belgeli olduğu için hareket ettiremiyorum.Aracın rengini de değiştireceğiz.Fakat bu şase numarasında takılıp kaldık.Bu işi nasıl çözecez yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.

    Şase numarasının olduğu bölgede yapılan kaynaklı tamirler büyük problem, çünki araç çeteleri de bu yöntemle arabayı change yapıyor, mutlaka Tüvturk istasyonuna danışın kaynak yaptırmayın, gerekirse MM'dan orijinallik raporu alarak trafik tescil şubesine başvurup yeni şase no alın. Şase no'yu herkes çakamaz. Trafik tescilin yönlendirdiği yerde çakılır. Şase no sonradan çakılınca mutlaka Emniyet trafik Tescilin mührü olması lazım. Muayenede problem çıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Sosyal paylaşım sitesinde şöyle bir yazı gördüm.

    ARACINIZI MUAYENE ETTİRMEK VE RANDEVU ALMAK İÇİN TÜV'ÜN SAYFASINA GİRİYORSUNUZ..
    RANDEVU ALMAK İÇİN 11870 NO'LU TELEFONU ARAMANIZ GEREKTİĞİ SÖYLENİYOR... (Kİ ESKİDEN DİREKT İNTERNETTE TÜV'ÜN SAYFASINDAN RANDEVU ALABİLİYORDUNUZ..)
    11870 NO'LU TELEFONU ARADIĞINIZDA DAKİKASI 1,99 TL.. RANDEVU ALMA İŞLEMİ 3 DAK. SÜRÜYOR..
    3 x 1,99= 5,97 TL. PARA ÖDÜYORSUNUZ..
    NE GÜZEL DEĞİLMİ ?? RANDEVU İÇİN 5,97 TL...
    YAKLAŞIK 15 MİLYON ARAÇ İÇİN BU MİKTARI SİZ HESAPLAYIN LÜTFEN..
    SOYGUN'UN BÖYLESİNİ İLK KEZ GÖRÜYORUZ...
    LÜTFEN MAİL'İ PAYLAŞIN..
    KİMSENİN BİZLERİ ENAYİ YERİNE KOYMASINA İZİN VERMEYELİM..
    ZATEN DÜNYANIN PARASINI ÖDÜYORUZ..
    BİR DE RANDEVU İÇİN PARA VERMEYELİM...


    Yakın dönemde muayene randevusu alanlar daha iyi bilirler ne kadar doğru acaba bu yazı.

    Randevu ile ilgili:www.tuvturk.com.tr den alıntıdır
    www.tuvturk.com.tr veya 0850/222 88 88 normal telefon ücreti yazıyor (hafta içi sabah 08:00-20:00 arası).

    Tüm uyarı ve hatırlatmaları dikkatle okumanızı ve randevu işlemlerinizi bunlara göre devam ettirmenizi önemle rica ederiz.


    *Web sayfasından alınan randevular ücretsizdir.


    Önemli Uyarı ve Hatırlatmalar

    Araç muayenesinde araca ait Egzoz Gazı Emisyon Ölçümünün olmaması aracın muayeneden ağır kusurlu olarak kalmasına neden olmaktadır. Tüm sabit (196 adet) ve mobil istasyonlarımızda (81 adet) aracınızın Egzoz Gazı Emisyon Ölçümünü yaptırabilirsiniz.

    Alacağınız Genel Muayene randevusu ile aracınızın Egzoz Gazı Emisyon Ölçümünü de yaptırabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İA

    quote:

    Orijinalden alıntı: yns_yunus

    Merhabalar,

    Çekme belgeli 78 model granada aldım.Aracı toplamaya karar verdim.Koltuk döşeme ne varsa söktük şase numarası sağ ön koltuğun altında olur diye yazılar okudum fakat bu araçda o bölüm kesilmiş.Kesilen bölüm bile çürümüş araçda baya çürük mevcut.Şimdi aracın şase numarasını kaportacıya yazdırıp kaynattırsak bi problem olur mu?araç çekme belgeli olduğu için hareket ettiremiyorum.Aracın rengini de değiştireceğiz.Fakat bu şase numarasında takılıp kaldık.Bu işi nasıl çözecez yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.

    Şase numarasının olduğu bölgede yapılan kaynaklı tamirler büyük problem, çünki araç çeteleri de bu yöntemle arabayı change yapıyor, mutlaka Tüvturk istasyonuna danışın kaynak yaptırmayın, gerekirse MM'dan orijinallik raporu alarak trafik tescil şubesine başvurup yeni şase no alın. Şase no'yu herkes çakamaz. Trafik tescilin yönlendirdiği yerde çakılır. Şase no sonradan çakılınca mutlaka Emniyet trafik Tescilin mührü olması lazım. Muayenede problem çıkar.

    Herkes Tüv Türke götürün diyor da arabanın motor,kaput,kapılar,camlar,koltuk herşeyini söktük revizyon yapmak için tavan,sağ-sol çamurluk,kaput,bagaj komple boyası kazındı bi 4 kapı kaldı.Şimdi ben bu arabayı tüv ne şekilde götüreyim direk kasayı götürsem arabam bu biz toplayacaz bunu buraya bak şase no su yok araç zaten çekme belgeli.Hadi topladım geri aracın boya yok :D yani ne yapacağımı şaşırdım.En son aracı komple revizyon edip şöförler odasından ek kağıtları alıp aracı muayeneye sokup ordan da makina mühendisleri odasına götüreyim diyorum ama onda da hatamı yaparım onu bilmiyorum.Emniyete sordum orasını bilemiyorum dedi kim bilecekse bunu :D




  • Ben arabayı götür demedim Tüvturk'e danış demiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İA -- 26 Nisan 2013; 22:08:17 >
  • Emniyete doğru soruyu sorman lazım,benim aracımın şase numarası olan yeri çürümüş,buna orjinallik belgesi alıp yeniden şase numarası çaktıracağım bu belgeyi nereden almamı istersiniz diye soracaksın soruyu.Bazı yer makina müh.odasından aldırır,bazı teknik üniversiteden bazıları direk kriminale gönderir hatta bir de buna proje çizdir diyen bile olabilir.Belgeleri farklı yerler veriyor ama belge aynı belge artık kimden al derse ondan alacaksın.Şu anki hali ile atacaksın aracı çekiciye götüreceksin belgeni alacan.Sonra emniyetin dediği yere gidip gidip şase numarasını çaktıracaksın yine çekici ile gidip.Aracını toplatman bittiği zamanda gider TÜVe muayeneni yaptırırsın.

    Ama senin araç çekme belgeli olduğu için belgeyi aldıktan sonra şase numarasını çakmaz emniyet,git önce TÜVe bir muayene gir der(ama yine sor belki çaka da bilir çakarsa yukarıdaki gibi yol izleyeceksin).Aracı toplatıp tüm işlerini bitiridikten sonra girersin muayeneye şase orjinallik belgeni almıştın zaten, muayeneden kalırsın şase numaran çakılmadığı için,sonra emniyete gider şase numaranı çaktırır,sonra muayene tekrarına TÜVe gider geçersin.Boya vs gibi şeylerde muayene esnasında işlenir.Ruhsatı ona göre alırsın.

    Şase orjinallik belgesi ile muayeneye gitme arasında süre olacak ikinci durum gibi işlem yaparsan.Belgeyi aldıktan belki 6 ay sonra muayene gideceksin.Emniyete aldığım orjinallik belgemde herhangi bir geçerlilik süresi arıyacak mısınız diye sorarsın.Bazısı arada satış,ruhsat değiştirme vs gibi birşey olmaz ise süresine bakmıyor kabul ediyor.Bazısı son 1 ay içinde alınsın diyor.Kısacası doğru soruları sorup emniyetin sana dediğine göre süreci başlatacaksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 11 Nisan 2013; 19:37:14 >




  • far bozulmuş ağır kusur dediler sadece farı yaptırıp gideceğim

    soru: sadece fara mı bakacaklar herşey sıfırdan mı olacak? hafif kusurları yaptırmak gerekir mi(muayene için soruyorum, güvenlik için değil)
  • Ne yazıldı ise ona bakılır tekrara gittiğinde(hafiflerde dahil). Ağır kusurları yaptırmak zorundasın geçmek için, hafif kusurları ise yaptırıp yaptırmamak araç sahibine kalmış,yaptırmasan da geçersin.
  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.