Şimdi Ara

TUSAŞ, ASELSAN, HAVELSAN Mülakatında Staj Anlatmak 🧐 ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Rolando_ianchi Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 gün
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 20 saat 53 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Rolando_ianchi (6 mesaj) secokit (6 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Savunma Sanayii >> TUSAŞ, ASELSAN, HAVELSAN Mülakatında Staj Anlatmak 🧐 ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    0 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Arkadaşlar Endüstri Mühendisiyim. Ortalamam 3 üstü. Ales, yds puanlarım yüksek.

    Teknik anlamda da çok iyiyim yeni bir mezun olarak.

    Bu firmaların 3 üne de başvurdum, referanslarım hazır, çağrılmam an meselesi.



    Kafama takılan şey şu :

    Cv' deki "Staj" kısmını ben nasıl anlatacam...  




    Bana Stajda ne yaptın dediklerinde ,bu kısmı nasıl anlatabilirim. Soru cevap mı olacak yoksa kontrol bende mi.

    Desem ki ; Sadece raporda benden istenen şuydu, bunları yaptım ve bitti.

    Yoksa detaya gerek var mı.  




    Buralarda mülakata giren arkadaşlar, siz nasıl anlattınız bu kısmı ?

    Uzun mü sürüyordu açıklık getirirseniz sevinirim. 




    |
    |
    _____________________________




  • Er
    2 Mesaj

    Hocam uzun sürmüyor mülakatlar. Olayı biraz sen yönlendiriyorsun. Zaten stajlarla ilgili bir soru sormuyorlar ama sorarlarsa da genel 1-2 cümlelik kısa bir bilgi vermen bence yeterli olacaktır. Mülakatta genel olarak internette bulabileceğin sorular soruluyor. Umarım olumlu bir gelişme olur.

    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkür ederim karşim bilgilendirdiğin için. Stajı neden sordum, çünkü süre kısıtlı.

    Raporum elimde bakıyorum şöyle, dedim ben bunun neresini anlatacam :/

    Bi plan yapamadım.


    Senin 1-2 cümle kısa bilgiden kastettiğin ne ?

    " Şu firmada yaptım, üretim stajıydı " demek yeterli mi sence ? 

    |
    |
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj
    Mesela şu firmada üretim departmanında şu ekipmanların üretiminin takibi ve raporlanmasıyla ilgilendim gibi bişeyler söyleyebilirsin. Sen hangi üniversiteden mezunsun?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Er
    0 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ben gazi mezunuyum

    |
    |
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    Umarım hakkında hayırlısı olur, en kısa zamanda bunlardan bir tanesine girersin.

    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sağol dostum. Senin durumun ne ? Çalışıyor musun

    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    Hocam ben de mülakata girdim Tusaş ta herşey olumluydu. Güvenlik soruşturması sonuçlarını bekliyorum.

    |
    |
    Rolando_ianchi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Vaay helal olsun : ) Biz de ağzımız açık öyle bakıyoz işte  

    Senin işin hallolmuş hep senin gibi insanlar girsin memnun olurum valla.

    Bakalım ben mülakat duvarını aşabilecem mi. En büyük korkum o.

    |
    |
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    eyvallah dostum. Alanında belli bir yetkinliğin varsa direk alırlar hocam bence. Böyle çok kasılacak bir ortam yok o yüzden korkma. Mülakatlar çok kibar ve nezih bir şekilde geçiyor korkulacak bişey yok yani :D. Top sende kendini iyi ifade edersen hemen alırlar.

    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bu arada bu firmalardan Havelsan için, önüme yeni bir engel çıktı.

    Kriterle ilgili bir engel.

    Bunu nasıl yorumlarsın çok merak ediyorum

    Mesaj atıyım mı.
    Burdan mı yazıyım

    |
    |
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    mesaj atabilirsin dostum

    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Cancer Clinical Trials
Radyo Dinle
Canlı Tv izle
SEO
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.