Şimdi Ara

Türktelekom taahhüt hatasi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 43 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ReisülKüttap (3 mesaj) krkmz1666 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Iyi aksamlar. Bugun evde internet üzerine samsung telefon alacaktim. J5 pro 12 ay toplam 1488.tl.yerine 24 aylik 2040 tllik sozlesme çıktı. Neden boyle bir fiyat çıktığını sordum 12 ay taksit çıkmıyor falan dedi evet ev telefonuna cikmiyor internete çıkıyor dedim. Sonrangorevliye yanlışlık olabilir diye . Kendi yanlislikla.24.ay.cikardiginj söyledi. Bende nasil.çözeriz dedim dilekce yazacaksiniz dedi bende sozlesme imzalamayacagimi dedim müşteri hizmetlerini aradık uzerime telefonun tanimli olduğunu söylediler . Neyse dedim şikayet kaydi oluşturdum sistem hatasıyla ilgili dilekceye telefonu teslim almadigimi yazdim bayi kasesini imzalattim iki nusha olarak birni aldim
    . Saçmalık şu arkadaşlar bir hata olabilir ama bayi nasıl sattigi ürünü iade alamaz yada taksit sayisini degistiremez cok.dandik bir sistemi var turktelekomun ikidebir cokmeseydi boyle olmazdi zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • Bayi sana itelemeye bakıyor gerisi iilgilendirmez onu kısacası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi yanlışlık yapildi duzeltilecek gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başına boyle bir sorun gelen varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.