Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM ŞİKAYET

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dolandırıcı TürkTelekom. Bundan yaklaşık 1 ay önce faturasız hattıma TL yüklemek için bayiye gittim. Orada çakal bir çalışan bana
    işte siz çok ödeme yapmışsınız neden faturalı hatta geçiş yapmıyorsunuz şöyle fatura var böyle fatura var diyerek faturalı hatta geçmem için bir çok şey söyledi ve birkaç tane tarife önerdi. Önerdiği tariflerden bir tanesini beğendim 25/30 TL arası bir tarife, bana denilen şuydu bu tarife kendini durduran tarife eğer ki dakikanız bittikten sonra arama yapmaya çalışırsanız arama yapamazsınız. Tarife buna izin vermez. Memnun kalmazsanız da iptal ettirebilirsiniz. Ben de bu söylenen yalana inandım. Ve faturalı hatta geçiş yaptım. Daha sonrasında ben de dakikam olduğunu sanıp arama yaptım bana mesaj geldi dakikanız bitmiştir diye fakat ben aldırmadım nede olsa kendini durduran fatura diye bir kaç arama daha yaptım ( Sözde izin vermeyecekti ama arama yapabildim. ) Sonrasında mesaj geldi tekrardan 3.56 TL bir faturanız var ödeme yapmanız gerekmektedir diye. Daha sonra bayiye gittim ve ödemeyi yaptım. Ve benim mobil uygulamanızda tarifem de gözüken 90 TL nedir diye sordum. Fatura kesim tarihinden önce bunlar oluyor fatura kesildikten sonra o ödeme düşüyor denildi. Fatura kesim tarihime 10 gün kala bana bu şekilde mesaj geldi; yoğun konuşma paketinden dolayı ön ödeme tutarınız 200 TL'dir. Bu tutar ödenmez ise hattınız kapatılacaktır. Ben de bunun üzerine bayiye gittim. Şikayet için müşteri temsilcisini, aradım oradan şikayet etmem söylendi müşteri temsilcisi ise bayiden dilekçe yazıp taraflarına gönderilmesi gerektiği söylendi ben de bunu bayiye söyledim. Dilekçe yazamadılar her zamanki gibi sistem arızalı çıktı. Ben burada 200 TL sinde değilim. Bana söylenen yalan ve bu yalanın arkasında duran TürkTelekomdan şikayetçiyim insanları yalanları ile kandırıp sömürüyorlar. Faturalı hatta keşke geçmez olaydım pişman oldum bundan sonra tövbe zaten... Ben her ne kadar şikayet etsem de hep onlar haklı oluyorlar nedense Size ne yapmalıyım bir bardak soğuk su mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rajh -- 3 Ağustos 2017; 13:44:9 >







  • Rajh kullanıcısına yanıt
    Öde sonra faturasıza geç.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farketmezabi

    Öde sonra faturasıza geç.

    Yok hocam bu işin peşini bırakmayacağım ödemiyorum. İmzaladığım belgelerde öyle bir ibare de yok. Dün akşam gittim bayiye konuştum imzaladığım belgeyi istedim öyle bir ibare yazıyor ise ben o ödemeyi yapacağım dedim onu bana gösteremedi bile ben de dedim tamam bu benim için daha güzel öpeceğim onları boş yere 200 TL sen olsan öder miydin hocam bildiğin düzenbazlık bu
  • Rajh kullanıcısına yanıt
    Keşke bayideki kazmaya uyup faturalı olmasaydın.Neyse olmuş bir kere.

    Gittiğim bütün bayiler faturalı olmam için binbir takla atar ama ben hiç umursamam,tl yükler çıkarım.

    İstediğin kadar şikayetçi ol,sonuç değişmiyor malesef.Bayi Mh'ni,MH de bayiyi korur.

    Bu çakallığı hepsi de yapıyor.

    Borcu ödemezsin,hat kapatılır ve 4 ay sonra icraya düşer,sonra da avukatla uğraşırsın.Allah yardımcın olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.