Şimdi Ara

TürkTelekom Fatura Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
108
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.
    Bundan 2 ay önce Türkcell Süperonline' a geçtik. ADSL aldık. Dört dörtlük paket + ADSL 82 TL'ye anlaştık.
    Sonra telefon üzerinden konuştuk, sözleşmeyi gönderdiler. Neyse internet bağlandı. Fakat 2 aydır hem Türkcellden hemde Türktelekomdan fatura geliyor. Ben bizzat teleonla görüşürken Türkcell bana ''Türktelekom internet aboneliğiniz iptal ediyoruz.'' dedi. Bu nasıl iştir. 2 aydır neden 2'şer fatura geldi? Ne yapmam gerekiyor ?
    Yardım ederseniz sevinirim.



  • türk telekomu aradınız mı bu durumla ilgili ?
  • tuketici.btk.gov.tr ye yazın

    hattınızı taşımınız

    Türk Telekom fatura göndermeye devam ediyor

    faturaların iptalini isteyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuna152

    türk telekomu aradınız mı bu durumla ilgili ?

    Evet görüştük dün akşam. Ve dedikleri '' Yapacağımız bişey yok. Bize iptal ile ilgili herhangi bir talimat gelmedi." Fakat ilk mesajimda belirttigim gibi turkcelll beni arayip TurkTelekom internet aboneligimin iptali ile ilgili islemleri biz halledecegiz dedi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Numan KILINÇOĞLU kullanıcısına yanıt
    İşletmeci değişikliği ile ilgili form doldurduysanız superonline veya ttnet'in hatası sizi bağlamaz. btk üzerinden hakkınızı arayın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.