Şimdi Ara

Turktelekom başka iss lere port tahsis etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Superonline Yalın İnternet abonesiyim. Turknet'e internet ve telefon hizmetini taşımak istedim ancak abonelik işleminde ''Adresinizde altyapı olmadığından başvurunuza devam edemiyoruz'' uyarısı aldım. Neticede yıllarca kullandığım için kaçak bakır kablo çekmediğime de emindim. Haliyle hem türknet hemde ttnet servislerini arayarak bilgi aldım. Bana en yakın merkezden ''port tahsisi'' yapmam gerektiği söylendi ancak Istanbul Avcılar merkez Türktelekom bu talebimi gerçekleştiremeyeceğini ya Turknet in benim adıma başvurması gerektiğini ya da sıfırdan abonelik talebinde bunu kendilerinin sağlayacağını belirttiler. Aynı firmanın teknik destek birimi de sorunumu çözmede yardımcı olmadı. Turknet ise defalarca görüşmeme rağmen bunun kendilerince sağlanamadığını ifade etti. Sonuç olarak ttnet ten başka hizmet sağlayıcı firmaya geçemiyorum. Bu da ttnetin hizmet kalitesini sıfırlayarak çeşitlendirdiği kucağa otur kampanyası mı?







  • Aynı portu kullanarak farklı isp ye geçmeniz mümkün olması gerek. Bir de Netspeed ile görüşür müsünüz?
  • Michael Scofield M kullanıcısına yanıt
    Telefonla birlikte (yalın değil) internet hizmeti almayı planlıyordum. Artık telefon hizmetinden vazgeçersem sadece internet için verdiğiniz firmayı arayacağım. Teşekkür ederim
  • Telekom yapmayacak zaten siz form doldurup turknet e vereceksiniz onlar sizi geçirecekler telekom doğru söylemiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://turk.net/turknete-gecis-rehberi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Data -- 13 Şubat 2018; 11:1:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Data

    https://turk.net/turknete-gecis-rehberi/

    Bu rehberi ezbere biliyorum. Ancak herhangi biryerinde pazarlamayı olumsuz etkilemesin diye ''port sorunu ve olası çözümleri'' diye bir başlık yok. Bahsettiğiniz form 2. aşamada tıkanıyor. Detaylı olarak yazdım zaten. Sorun turktelekomda ama turknet te bu soruna karşı çözüm yollarını diğer iss ler gibi halletmeliydi.
  • someone74 kullanıcısına yanıt
    Sizin için önemli olan 4. Aşama siz 0 dan başvurmuyorsunuz port transferi ile geçiş yapacaksınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Data

    Sizin için önemli olan 4. Aşama siz 0 dan başvurmuyorsunuz port transferi ile geçiş yapacaksınız

    Keşke bu yazdıklarınızı telefonda görüştüğüm 5 Turknet yetkilisi de söyleseydi ama onların yerine BTK söyleyecek.
  • someone74 kullanıcısına yanıt
    Turknet e email at port transferi için gerekli belgeyi belki atarlar ben şimdi bulamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hali hazırda bağlı bir hizmeti taşımak istiyorsunuz size yok diyemezler. Bende SOL ADSL den TurkNet VDSL ye geçtim. SOL de VDSL ye geçmek istediğimde portunuz desteklemiyor dediler. TurkNet e geçince hat modu VDSL oldu :) Telekomda işi yapan tanıdığa sordum sadece santralde değişiklik yaptık dedi saha dolabında senin eskiden kullandığın port VDSL miş dedi :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • plusnettr P kullanıcısına yanıt
    Yalın internette işler tamamen farklı. Sahip olduğunuz port başkasına veriliyor, neticede Voip ile telefon işi çözülüyor ama elekttrik gidince çifte sorun. Supoeronline abonesiyken turktelekoma gidip Turknete geçiyorum deyince adamlar eskiden işi ağırdan alırlardı şimdi yokuşa bile sürmeden ''yok efendim siz port talebinde bulunamazsınız, talebi ilettiğiniz iss bizim muhatabımız ama bakın bizde şöööle böööle kampanyalar var'' diyebilecek kadar iş ahlakından yoksun.
  • herkezin altyapısını zaten türk telekom sağlıyor (uydunethariç)

    türk telekomdan memnun değilseniz kimse sizi zaten memnun edemez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yhyilkrgll

    herkezin altyapısını zaten türk telekom sağlıyor (uydunethariç)

    türk telekomdan memnun değilseniz kimse sizi zaten memnun edemez




    Altyapı konusunda haklısınız ama telekom akk olayı çıktığında aboneleri bir bir söğüşlerken ben 3.5 sene superonline da bu sınır olmadan hizmeti aldım. Bu süre içerisinde 3 kez sorun yaşadım onlarda telekom kaynaklıydı. İki firmanın müşteri hizmetleri konusunda kıyas kabul etmem. Sadece son 8 aylığı sözleşmeye rağmen superonlina da akk şartı ekledi. Tük.Hak.Hey. gidebilirdim ama uzun ve sıkıcı bir süreç zira 2 kez başvurup (farklı kuruluşlar olsa da )hakkımı aldığımı da bilirim.
    Şu an yeni bir İSS ile flört halindeyim, yakın zamanda AKK, 8 mbit yahut taahhüt gibi tasmalar olmadan işlemi halledeceğim.




  • şurada kalmıs 1 senemiz ondan sonra AKN gibi bir olayımız olmayacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yhyilkrgll

    şurada kalmıs 1 senemiz ondan sonra AKN gibi bir olayımız olmayacak





    Faturamı düzenli ödediğim için AKK kısıtlaması geldiğinde bile 2.5 sene boyunca o tasmayı kabul etmedim. Resti çekince son gün devam ettirmişlerdi. 2017 nisan gibi isterseniz ayrılabilirsiniz denildiğinde uğraşamamıştım ama 2018 başından beri benim bulabildiğim 3-4 firma AKK zaten şart koşmuyor. Ayrıca taahhütte ayrı saçmalık. Neden 1 sene sabredeceksiniz ki? Ben 2 ay taahhüt cezasını ödemeye razıyım, bunlarda 1 dk durmam.
  • tabiki kimse kabul etmek istemez ne geerek varkı kotaya zaten para verıyoruz ama şöylede bi durum varki telekomun akn uygulamasında btk nın sucu
    Btk diyorki telekoma sen büyük firmasın küçük firmaları yiyemezsin onlar ucuza verir fakat sen ucuz veremesin en ucuz firma 50 tl ise sen 49 veremezsin dıyor AKN de öyle bi olay suan herkez işin ticari boyutunu düşünüyor kimse bizlerin cebini düşündüğü yok

    Turknet ucuca ve akn'siz veriyor fakat aldıktan sonra arızana yollacağı bi teknik ekibi yok
    superonlline arızan olur içeriden çıkar arızan elektrikci cagır der
    vodafone da superonline gibi
    şimdi telekom'a dönersek arızan nereden çıkarsa çıksın telekom onu yapmadan gitmez

    bunlardan dolayıdır ki aldığınız hizmet adam çekelim diye cazibeli hale gelir
  • yhyilkrgll kullanıcısına yanıt
    28K lı, 142 li telefon hatlı zamanlardan beri net abonesiyim ama hangi arıza olursa olsun evime teknik ekibin geldiğini hatırlamıyorum. Modem arızasında zaten merkezden bağlanarak sorun çözülüyor. Evinizin kablosunda bir sorun olursa elektrikçi kontrol ediyor, telekom bunun için zaten gelmiyor. Yetersiz bi eleman siz tatildeyken portunuzu vermiştir vs sorunlar olur ki o da turktelekomun hizmet alın yada almayın yapması gereken zorunlu hizmettir. Yani hiçbir şey bilmeyen bir insan için telekom bile bir zorunluluk değil.
    BTK standart fiyat belirleyip ondan ucuza veremezsin diye bir kaide yok, bunu sizden duyuyorum. O zaman ben sol abonesi olduğumda adamlar yasadışı fiyatlarla yıllarca benden daha az mı ücret alıyorlardı? Olay tamamen pazarlamayla ilgili. Telekomun port olayında işi yokuşa sürmesinin hiçbir mazur tarafı yok.

    Bu arada BTK ya yaptığım şikayet sonucu bana yazdıkları yazıda; Turknet abonesi olmadığım için sorumluluğun kendilerinde olmadığını yazmış. Kardeşim daha abone bile olamıyoruz olsak ne olacak kimbilir. Telekom ise doğrudan müşterisi olmadığım için bana karşı herhangi bir sorumluluğun olmadığını belirtir bi savunma yazmış. Yani demek istiyorlar ki altyapı bizim, senin gittiğin firmalarda bizim borumuz öter. Her müşteri elinde bakır kablo ve kutuda adı yazılı bir port ile hat çekemeyeceğpine göre bu işte bir ''kayıkçı dövüşü'' hakim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.