Bildirim
Turknetten Millenicom'a Geçiş




Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

2 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
-
-
Merhaba,
Değerlendirmeniz ve geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. -
İyide kardeşim online oyun oynuyorsan felaket seni bekliyor. Zira yurtiçi pingin 126. Yurtiçi inanılmaz bir değer bu. Yurtdışı muhtemelen daha kötüdür. Ben TürkNet pinginden yakınıyordum. İlgisizlik vesaire. Tamda yarın Milleni'ye başvuru yapıcaktım. Şimdi TT'ye el mahkum. Offf yok mu Allah aşkına adam gibi bi ISS. -
Pingin aşırı yüksek ben Netspeed 35 ms pingden şikayetçiyim artık düşün. -
zaten hız testlerini üst kattaki modemden kablosuz olarak yaptığını belirtmiş gelip buraya pingin yüksek yazmanın manası ne
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
-
-
Ağ geçidiyle alakası yokmuş demek. Sizin problem de 212.156 ile başlayan ip'de başlıyor. Network işi bayağı karışık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaihuClaw -- 25 Şubat 2019; 13:25:22 > -
merhaba bende şuan türknet kullanıyorum sizin yaşadığınız sorunları yaşamaktayım.
Millenicom a geçiş yapmak istiyorum fakat bişrey soracağım . Geçişte türkneti iptal ettirmem gerekiyor mu yoksa direk millenicom a abonelik başlatsam turknet otomatik iptal olur mu ( iptal dilekçesi vermem şart mı ) -
iptal ettirmenize gerek yok
millenicomu başvuru için aradığınızda hali hazırda turknet kullandığınızı aboneliğinizi millenicoma taşımak istediğinizi söyleyin
gelen evraklar için servis sağlayıcısı değiştirme formu olacak onu da diğerleriyle birlikte doldurup geri yollayın
taşıma işlemi bitince turknet aboneliğiniz sonlanır sonlanmaz telefonunuza modem arayüzüne girmeniz gereken kullanıcı adı ve şifre millenicom tarafından gönderilecek
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
millenicom kullanıyorum adsl de o kadar yuksek ping görmedim -
Ben de turknetteyim. Taşıma işlemi için milencomu aradığımda benden 18 veya 88 ile başlayan hizmet numarasını istemişlerdi. Fakat hattım yapa altyapısında olduğu için hizmet numarasını kendilerine göre değiştirmişler (100 ile başlayan bir numara oluşturmuşlar). Sözün özü istenilen hizmet numarasına sahip olmadığım için hattımı iptal ettirip yeni bir abonelik oluşturmam gerekiyormuş. -
Her haftasonu turknet 100mbps hizimi(72mbps max aliyordum) 2 ila 6mbps e kadar indirmeye basladi. Tum sikayetlerime karsilik kontrol ettik sorun yok diyerek gecistirmeye calistilar. Cok israr edince kopmalar var sorun o yuzden diyerek sacma cevapla idare etmem istendi. Kartal-yakacik ta oturuyorum. Santral sitenin icinde uzak degilim. Pazar gunu mileni ye internetten basvurdum, aradilar. Pazartesi aksami eve sozlesme icin geldiler, sali aksami cep telefonuna internet kullanici adim ve sifrem geldi. Turknet hizmetin sonlandigina dair mesaj atti. Fakat modeme giris yapmadigim halde internet kesilmeden devam etti. 2 saat sonra dayanamadim ben modeme mileni bilgilerini girdim. Mileni ve turknet telekom altyapisinda olmasindan (yapa yok) hizim degizmez saniyordum. Hizim 87mbps e cikti. Ping 7 ila 9 arasi degisiyor. umarim boyle devam eder
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mertkuzey -- 13 Mayıs 2020; 22:1:3 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X