Merhaba, sizin yaşamış olduğunuz sorun takibimdedir. En kısa süre içerisinde çözülmesi için arkadaşlarıma ilettim.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
"Kayıt oluşturdum şu gün gelecekler" şeklinde beyanat verip de herhangi bir kayıt oluşturmadığı ortaya çıkan personel hakkında bir yaptırım uyguluyor musunuz? Adam belki de işinden güç bela izin alıp ekip gelecek diye evden çıkmıyor, sonra bir bakıyor ki ortada kayıt bile yok. 1 mayıs sonrası talep patlaması ve port ücretlerindeki fahiş zamlardan feci darbe yediniz anlaşılan. Hizmet kaliteniz birkaç ay öncesine kıyasla yerlerde sürünüyor. Şahsen hizmetinizi sorunsuz kullanıyorum ama mağduriyet patlamasını gördükçe (özellikle de direkt olarak sizden kaynaklı sorunlar) korkmuyor da değilim.
benim haftalardır modemin dsl lambası yanmıyor. sorunlar çözülmüyor. hizmet verilmiyor. kullanmadığım günlere fatura çıkarılıyor. arayıp "bende internet namına hiçbir şey yok hizmet vermiyorsunuz" dediğimde "biz ön ödemeli sistemde fatura kesiyoruz" deyip fatura kesiyor bende dsl lambası dahi yanmıyor. modemi başka bir turknet kullanıcısında denedik bilgilerini girip internete bağlandık modem de sorun yok. fakat benden eylül 2017 ayı için 59.99 TL usulsüz ücret talep ediyorlar. kullanmadığım hizmetin ücretini talep edeceğim fakat bu firmanın vereceğini hiç sanmıyorum. vermezlerse sadaka niyetine sayarız.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme