Şimdi Ara

#TürkNetRezalet türknet maduları konuya baksın.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sizlerde benim gibi türknet mağduru iseniz yorum atın popüler konular arasına girsin belki türknet almak isteyen bikaç kişi olsun kurtarmış oluruz. 1 aydır hal gelmediler anlastreyi etiketlemeye be fatura çıkardılar birde utanmadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba, PM üzerinden iletişime geçmiştik. Konunuz takibimizdedir. En kısa süre içerisinde sonuçlanarak tarafınıza bilgi verilecektir. Fatura işlemleriniz için teknik taraf işlemlerini bitirdikten sonra irtibat kuralım.
  • tt'nin etiketleme yapmadığı halde "aktivasyonu yaptık" deyip fatura işletmesi rezalet, arıza kaydına gelmediği halde "kontrol ettik, müşteri kaynaklı" demesi kepazelik, bu yalan beyanları turknet'in kanun gibi kabul edip müşterisini tt'ye ezdirmesi saçmalık
  • TTNET kullanmak istemiyoruz bu rezilliğe artık bir dur deme zamanı gelmişte geçiyor bile. #TürkNetRezalet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok merak ediyorum, bazı bölgelerde Türk Telekomünikasyon A.Ş. personelinin arıza kayıtlarına kasıtlı olarak döndüğü yalan cevaplar sonucu oluşan müşteri mağduriyetlerini gidermek adına herhangi bir yasal girişimde bulundunuz mu (BTK, Rekabet Kurulu vs.)?@TurkNetDestek
  • bendede oyle olmusduda 2 güne halledilmişdi gene gelmısdı ekıb ankastre kutusuna mudurluklerın ınsıyatıfı heralde
  • Müdürlük te servis sağlayıcısla görüşmemi söylüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • phyask0 P kullanıcısına yanıt
    soyle soylıyım onlara gelıcek boyle yap falan dıye onlarda gidip yapıcak ama telekom genel mudurlugu yap demıyorsa yapmazlar tabii telekomda biolerek yapmıyor kafaısna gore benımde yapdı dedıler ama yapmamıslardı dıgersı gun arayınca hallettıler 24saat gecmeden
  • Burada durum daha vahim. Adamcağız 1 aydır uğraşıyormuş, ısrarla etiketleme yaptıklarını beyan edip arıza kayıtlarını kapatıyormuş tt. Daha da vahimi etiketleme yaptığına dair fotoğraf çektiklerini de iddia edip, sonraki kayıtlarda bu beyanı yalanlamışlar Hadi bu dalavereyi 1 yaparsın 2 yaparsın, üçüncüde görevini yerine getirmek zorunda kalırsın da herifler pes etmeden müşteriyi pes ettirip kendilerine geçirmek için canla başla çalışıyor. Dalavere için harcayacağı enerjiyi altyapıya harcasa çok daha hayırlı olurdu.
    https://forum.donanimhaber.com/turknet-almayi-dusunenler-muhakkak-baksinlar--128562149




  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Bir arkadaş ttnetin ceo sına twitterden ulaşım arızanın çözüldüğünü yazmıştı onuda denedim ceo ya yazdım ardından ttelekomdan cevap geldi 1 dakika içinde servis sağlayıcınızla görüşün diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TürkNet zaten son hız tarifesinden sonra ve bu olayların artmasından sonra kendi ipini çekdiğini açıkca beyan etti. İnsanlar zaten korkarak Türknet alıyorlardı. yüksek ping değerleri hatta dalgalanmalar tamamen şans işiydi. böylelikle iyice müşteri potansiyeli düşer.
  • eBRiHanceR kullanıcısına yanıt
    Benimde çekincelerim vardı acaba vaat ettikleri hızı alabilirmiyim diye. Ne kaybederim kontrat yok zaten diye başıklama atladım. Arlamaz olaydım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu tarz konularda kullanıcılarımızı ezdirmek gibi bir husus söz konusu dahi olamaz. Bu konularla ilgili arkadaşlarım sürekli olarak TT ekipleri ile iletişim halindeler. Gerekli bildirimler kullanıcılarımıza yapılmaktadır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Şu TT ekibinin bi telefonunu PM den atarmısınız lütfen bide ben görüşmek istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Öyle diyorsunuz da yukarıdaki örnek çok vahim, tt personelinin arıza kayıtlarına döndüğü yalan cevapları aynen müşteriye aktarmak dışında herhangi bir aksiyon alınmamış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hani en yetkili ekibe yönlendirmiştiniz beni. Hani aranıcaktım gün içinde muhakkak ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • phyask0 P kullanıcısına yanıt
    O arama mevzusu bütün firmalarda palavra. Ben şu ana kadar hiçbir firma tarafından aranacaksınız denilip de müşterinin arandığını görmedim, duymadım (arayan da arıza için değil spam için arıyor) İşin peşinden hep müşteri koşuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 8 Eylül 2017; 18:16:35 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Ben normalde buladar sabırlı bir insan değilim fakat 1 ay olmasına rağmen hala nasıl sabrediyorum şaşkınım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk başta hız sorgulamada adresime 75 Mbit alabilir diyordu.
    Şimdi ise 35 Mbit alabilir diyor.
    Bu tutarsızlık canımı sıktı.
  • nike35 kullanıcısına yanıt
    Turknet'in port maliyeti arttığı için 15 ağustostan itibaren hattınız fazlasını desteklese bile en fazla 35 mbit verebiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.