Şimdi Ara

Turknetin teknik servissizliği can sıkıyor artık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İstanbuş Fatiht bölgesinde 4 gündür internetsiziz, bölgenizde teknik arıza var denilerek kayıt bile açılmıyor... En azından bilgi versenize... ttnetliler superonlinelılar çatır çatır kullanıyor. bizim ne zaman yapılacağından haberimiz yok.


    4-5 ay önce de, kendi hataları yüzünden 15 gün internetsiz kalmıştım. Açtığım 10 kaydı da anlamadan kapatmışlardı, btk şikayetimi bile anlamadan saçma bir şekilde kapatmışlardı. daire altyapınızı düzeltin diyorlardı, (oysaki apartmandaki kutudan eve kadar, kabloyu kendim yekpare olarak döşemiştim) Hiçbir şekilde laf anlatamadık ve en

    sonunda ttnette çalışan bir tanıdık bulup, kendimiz hallettik...


    Şurası kesin ki, turknet ile bir sorun yaşarsanız, hiçbir muhatabınız yok...




  • Bu gün de internet yok


    Turknetin teknik servissizliği can sıkıyor artık

    14:59 da internetim gelecekmiş... 5 gündür sürekli tarihi güncelliyor. Saat 14:59 olunca saati ileriye atıyor
  • Benim de Cumartesi kesildi ve hemen kayıt açtım, 4 gundur doğru düzgün bilgi bile alamadim. Santrale gidip telekomdan kendim sorudurup bilgi aldım. Bakır kablolar in kesik olduğunu söylediler. Ne zaman düzeleceği ise belli degil. Bölge Fındıkzade.

    Telekom, YAPA dan çıkartılıp Telekom fiber altyapısından turk.net size internet verebilir diyor.

    Bunu destek kaydına da yazdım, bu durumda aboneliği kapatıp açmak gerekiyormuş ve Telekom un vereceği 35/6 hız verebiliyorlar. 10 TL farkla da 80/8 verebiliyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_runo -- 31 Aralık 2020; 1:57:58 >
  • Adrese genel arıza girilip girilmediğine baktınız mı?

    Edit: Devre numaranıza çözüm aşamasında notu girilmiş sadece, genel bir arıza yok sanırım. Siz tanıdık varsa işinizi yine onla çözün en iyisi.
    Turknetin teknik servissizliği can sıkıyor artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 31 Aralık 2020; 13:17:15 >
  • celalcaner2 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu 30.12.2020 tarihinde alarak saha ekiplerine ilettik. Arkadaşlarım saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacaktır. Kaydınızın çözüm sürecinin uzaması durumunda benimle tekrar iletişime geçebilir misiniz?
  • m_runo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızı kontrol ederek önceliğini sağlayabilmem için GSM numaranızı benimle paylaşabilir misiniz?

    Yapa'dan vae'ye geçiş süreci genel olarak 7 iş günü sürmektedir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    VAE geçiş için, 30 yıldır kullandığım ev telefonumun kapatılacağını ve değişeceğini öğrendim. Bu numarayı alan kodu hariç cep telefonunda da almıştık (özelden ilettim)

    Bu durumda sıfırdan yeni başvuru yapmaktan bir farkı kalmıyor ki.


    Bunun yerine evdeki diğer bireyler adına ikinci bir abonelik açtırmak mümkün değil mi ?

    Mevcut telefon hattım ve numarama ait aboneliğim de arıza bitene kadar YAPA da kalabilir, numarayı kaybetmem.

  • m_runo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aynı iç kapı numarasına 2. hizmet verilmemektedir. Farklı iç kapı numarasından abonelik başlatılması gerekiyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    O halde iptal etmek yerine, mevcut abonelikteki Telefon numaramı kaybetmeden Telekom altyapısına taşımanız lazım. Şuan hem hizmet alamıyorum hem de iptal işlemi olmadan telekom üzerinden de hizmet verilemiyor, hem de bu işlem için mevcut numaram değişecek. Ben her türlü madurum bu durumda. Kanunen Numara taşıma yapabilmeniz lazım, BTK nın numara taşıma ile ilgli kuralları var, buna uymuyor sizin yapacağınız işlem.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_runo -- 1 Ocak 2021; 11:25:9 >
  • m_runo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, farklı operatöre geçiş işlemleri için geçiş yapmak istediğiniz operatör ile görüşmeniz gerekiyor. Vae geçiş durumlarında maalesef numara değişmektedir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben bana sunulan türk.net te kalarak VAE geçirilmesi opsiyonundan bahsediyorum.

    VAE geçişinde numara değişecek ise, YAPA ya geçirilmeden önce bunun belirtilmesi gerekirdi. O zaman YAPA ya geçirilerek numaramı taşınamaz hale getirmiş oluyorsunuz. BTK nın numara taşıma kurallarına aykırı bu yapılan işlem.
  • m_runo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda sizi çok iyi anlıyorum. Ancak süreç dışına maalesef çıkamıyoruz. Bu konuda şikayetinizi www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bağlantımın kopması üzerine hem şikayet hem de arıza kaydı açmıştım zaten. Süreç dışı derken, eğer süreçleriniz BTK numara taşınmasına aykırı ise bunu değiştirmeniz lazım öncelikle.


    Bakın şu linkteki mesajınızda, sıfırdan açtırma gibi bir durum yok diye belirtmişsiniz. Beni çok iyi anlıyorsanız eğer, bu işlemin de uygulanmasını sağlayabilirsin sanırım:

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/137016216

  • 30 yıllık Telefon numarasının değişmesine de razı olduk ve VAE ye geçirildik. Telefon taşında internet taşındı, DSL sinyali var ama internet yok. 1 aydır uğraştık VAE geçip kurtulalım dedik, yine çözüm olmadı 2 gündür internet yok.

  • m_runo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    PM attım ama iş iyice çığrından çıkmaya başladı. Destek kaydına mesaj limti uayrısı alıyorum ve cevap yazamıyorum. Üstüne bir de sizden cevap bekliyoruz a döndürülmüş kayıt. Hesapta modem şifre bilgilerim girili değilmiş. Destek ekibi ile 3 kere sıfırdan kurulum yaptık, eve gelen ekip de kurulum yaptı. Kendi modemleri ile de nete çıkamadılar. Modem IP almıyor sisteminizden, sistemsel bir sorun var. Kimsenin çözmeye niyeti yok. Turk.Net telekom a atıyor topu, telekom sorun yok diyip kapatıyor.

  • m_runo kullanıcısına yanıt
    Destek kaydına detay ekleyemediğinizi kullanıcı adı ve şifre ile kurulum yaptığınızı sorunun devam ettiğini belirterek önceliğinizi ilettim.
  • VAE altyapsina geceli 5 gün geçti hala VAE üzerinden nete çıkamadım maalesef. Telekom dan gelen sistem mesajlarında hep aynı aynı yazıyor. Sorun müşteri ankastre kaynaklıdir deniyor. Ancak DSL sinyali alabiliyorum 99/32 Mbit. Telefon sinyalim de var. Modem ip almıyor bir türlü ve buna 5 günde çözüm sağlanamiyor.
  • m_runo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini tekrar teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım gün içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.