Şimdi Ara

Türknete Geçiş Sonrası İnternetim Yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben 09.05.2017 tarihinde evrakı kargolayıp Turk Telekomdan Turknete geçiş yapmış bulunmaktayım. 75 mbps vdsl üzerinden sözleşme yapılmasına rağmen hattıma 16 mbit adsl tanımlandı. Müşteri hizmetlerini aramam sonucu yükseltileceği belirtildi. Aradan geçen 2 günün ardından OIMde talep çözümlenmiş görünmesine rağmen değişiklik olmadı. Müşteri hizmetlerini tekrar aramam sonucu bir yanlışlık olduğu ve 2 gün içinde yükseltileceği söylendi. 3 günden beri ise internetim kesik durumda. Arıza kaydı bırakmama rağmen bi çözüm olmadı. İşim gereği internet ihtiyacım olmasına karşın internet erişimim yok. Türknet fiyat açısından evet çok uygun ancak bu sorunlar olunca hiçbir anlamı kalmıyor. TT'yi arayacağım aklıma gelmezdi. Kimseye bölgesindeki hizmetten emin olmadan Türknete geçmesini tavsiye etmem. Pazartesi abonelik iptali için dilekçemi göndereceğim; inşallah o bari çabuk sonuçlanır da yeni abonelik için iptal edilmesini beklemek zorunda kalmam.

    Edit: Ayrıca bu sabah çözüm merkezi tarafından aranıp sorunun çözüldüğü söylendi lakin tabiki değişen bir şey yoktu.

    Edit 2: Sorun çözülmüştür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi P.A.R.A.D.O.X -- 20 Mayıs 2017; 16:21:41 >







  • Modeminizin vdsl desteklediğine eminmisiniz ?
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Eminim, ZYXEL VMG1312-B10D marka modemi bu geçişten dolayı aldım.
  • YAPA bölgesinde değilsiniz, dolayısıyla altyapıdan sorumlu firma Türk Telekom. Kesin konuşamam fakat Türk Telekom tarafında problem yaşanıyor olabilir. Türk Telekom çözdüm deyip çözmemiş olabilir. Bildiğim kadarıyla TurkNet arızayı Türk Telekom'a bildiriyor, TT ekipleri müdahale ediyor. Tavsiyem biraz daha bekleyin, eğer olay yazdığım gibiyse Türk Telekom'u sevindirmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kron0S -- 20 Mayıs 2017; 15:26:30 >
  • Bu sorunların çoğu türk telekom yuzunden olusuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adsl portlarıyla vdsl portları farklı ise eğer port sıkıntısı sebebiyle problem yaşanmış olabilir

    tavsiyem santrale bizzat gidip çözmek olacakır
  • Arkadaşlar sorun çözüldü. Gerçi yine sözleşmeden düşük hız tanımlandı ama şu an için yükseltme talebi riskine girmiyorum . Hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim :).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi P.A.R.A.D.O.X -- 20 Mayıs 2017; 16:20:12 >
  • P.A.R.A.D.O.X kullanıcısına yanıt
    saha dolabında yanlış porta bağladılar büyük ihtimal :D
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen hocam :D.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi P.A.R.A.D.O.X -- 22 Mayıs 2017; 1:37:54 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.