Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Turknet Zihniyeti ve 45 gunluk Iptal Hikayem...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: H3ATHROW Daha Az
1 Kayıtlı Üye
277
Cevap
3
Favori
31.545
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TürkNet >> Turknet Zihniyeti ve 45 gunluk Iptal Hikayem...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      155 Mesaj
      13 Ocak 2019 23:21:10
      2016 aralık başı başvurdum türknet'e. 2017 ocak sonu hala bağlamamışlardı. Kablonet'e birsürü para bayılmak zorunda kaldım geri dönmek için. Akşamları çöp olan internete bir yıl daha katlanmam gerekti. 2017 ortası kardeşim bağlattı türknet ve canavar gibi kullanıyodu. 2017 sonu ben de denedim ve bu sefer tam 18 saatte bağladılar

      Şu an hala kullanıyorum. Akşamları hız düşme yok. Ping artma yok vs vs. 1 kere olsun kötü niyetli bir hareketlerini görmedim. Ama herşeyleri telekom ekiplerinin keyfine bakıyo. Ondan dolayı çok şikayet olması olası/normal.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Ocak 2019 23:22:11
      Yıl olmuş 2019 hala turknete başvuranlar var



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1155 Mesaj
      13 Ocak 2019 23:25:10
      Arada çıkardıkları 2-3 problem dışında 1.5 senedir kotasız 75 mbit kullanıyorum. Geçtiğime de hiç pişman değilim. Lotoyu tutturduk da benim mi haberim yok.
      |
      |
      _____________________________

      Intel Core i5 4670k SOKET 1150 3.4GHZ 6MB CACHE 22NM / Hyper 612 Ver.2 CPU Soğutucusu / Asus GTX970 ROG STRIX GDDR5 4GB 256Bit DX12 Nvidia Geforce / Gskill 8GB (2X4GB) RipjawsX DDR3 1600Mhz CL9 1.5V DUAL KIT RAM / Seagate 3.5" 1TB BARRACUDA Sata 3.0 64MB Cache 7200RPM Harddisk / MSI Z87-G43 INTEL Z87 SOKET 1150 DDR3 3000MHZ(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0 HDMI ANAKART / CORSAIR CARBIDE SERİSİ™ 200R 550W MIDT ATX SİYAH KASA / Windows 7 Professional SP1 64bit
    • Yarbay
      2003 Mesaj
      13 Ocak 2019 23:54:14
      İlk başlarda gelen kullanıcılar memnundu sanırım. Buradan ucuz internet vs denilince millet koştu. Adamların kapasitesi belli, çok birşey beklememek lazım. Tt da işin çakallığında başka firmalara müşteri gitmesin diye yapmadığı çirkeflik yok.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      14 Ocak 2019 00:13:59
      türknete geçtim, çok memnunum. türk telekomdan 100 kat iyi.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      353 Mesaj
      14 Ocak 2019 00:27:48

      21 ocakta ttnet taahhutum bitecekti. Dedim geçiş yapayım kısa sürer sandim. 2 ocakta bassvuru yaptim Turknete. Ayni gun belgeleri yolladim bu sonra ki gun ulaştı 4 ocak ve 5 ocakta onay icin aradılar. 6 Ocakta aktivasyon basladi ve Ttnet interneti kesti. 6 Ocaktam beridir aktivasyonda her gun ariyorum deliricem artik. Hizmet numarası sisteme yansimiyor diyor. Yansit kardeşim isin ne.
      Musteri hizmetlerinde ki kadın diyor ki "TURKTELEKOMU ARAYIP HIZMET NUMARANIZI ISTEYEBILIRSINIZ SONRA DA BIZE DERSINIZ" saka gibi abi. Yarin son gun geldi geldi. Gelmedi iptal ettiririm basvuruyu direk netspeede



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      paladinnn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Yüzbaşı
      911 Mesaj
      14 Ocak 2019 00:34:34
      Turknet tamamen sans isi. Basvurudan 10 gun sonra internet baglanmamissa o interneti unut. Baglanmissada ucuz ve hizli internetin tadini cikar cunku sen sansli kisilerdensin.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Onbaşı
      18 Mesaj
      14 Ocak 2019 00:36:14
      Yıl olmuş 2019 teknoloji cağında şu debelendiğimiz durumlara bakın cidden gülünç bir durumdayız. Hizmet sağlayıcısının hizmet verememesi kabul edilemez olmalı firma adına abi kapatın o firmayı daha iyi :)



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Onbaşı
      18 Mesaj
      14 Ocak 2019 00:39:26
      Ben 15 gündür bekliyorum adamlara sorunu fotoğraf çekip attım diyorlar ki arkaplanda TurkTelekom ekipleri ile sözlü ve yazılı olarak iletişim halindeyiz 15 gündür fantezimi yapıyorsunuz neyin iletişimini kuruyorsunuz anlamıyorum bizi bahane edip ne konuşuyorlar acaba 15 gündür arkaplanda 2 bakır kablo bağlantısı için ne konuşup anlaşamadılar acaba :) TurkNet cidden sıkıntılı bir döneme girdi bence.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MicCheck11 -- 14 Ocak 2019; 0:40:11 >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      353 Mesaj
      14 Ocak 2019 00:40:38
      TURKNET neden bana hizmet numarası veremiyor bunu açıklayacak bir kişi var mi acaba



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Binbaşı
      1101 Mesaj
      14 Ocak 2019 00:49:37
      Türknet efsane 2 senedir kullanıyor ve tavsiye ediyorum anca 10 kişiden 1 i maduriyet yaşamıştır benzer konuda. ki sizde dediniz gibi 37 daire türknet kullanıyor taahütsüz olmasına rağmen kullanmaya da devam ediyor. Sorun yaşayan ve cevap arayanlara sözüm yok fakat kötüleme amacıyla girip yazıp çıkanlar sıktı başka bişeye geçin.
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      738 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      y.alper


      14 Ocak 2019 01:26:34
      Türknet pişmanlıktır. Bir internet bir haftanın iş günleri içerisinde bağlanamıyorsa, o internetten hayır gelmez. Ayrıca bağladınız diyelim, bir sorun oldu, o iş bitti. Dahada düzelmez. Dü-zel-mez!



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      738 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      y.alper


      14 Ocak 2019 01:29:08

      Bende aynı sizin gibi düşünüyordum. Taaa ki hattımda meydana gelen o elim arızaya kadar!...



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      CriticalWave kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Firma Yetkilisi
      4099 Mesaj
      14 Ocak 2019 01:38:39
      Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorunlar ve bu sorunların çözümünün bu kadar uzun sürmesi nedeniyle sizden özür dileriz. Yazdıklarınızı harfiyen okudum. Yaşanılan sorunların neden kaynaklandığını ve çözüm sürecinizin neden bu kadar uzun sürdüğünü yarın mesai saatleri içerisinde ilk iş olarak detaylı bir şekilde hizmetinizi inceleyeceğim ve size bir geri dönüş yapacağım. Eğer bu süreçte bizden kaynaklı hatalar varsa bu durumu telafi etmeye çalışacağım.
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      444 Mesaj
      14 Ocak 2019 01:57:18

      Size de sizi denetlemeyip bu hale getirenlere de yazıklar olsun. Sizden hizmet falan alınmaz çok pişmanım kendimle beraber 4 kişiyi türknete geçirdim zamanında.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Binbaşı
      1997 Mesaj
      14 Ocak 2019 01:57:19
      İşlemleri yapan gerizekalı birisine denk gelirseniz şansınıza olacaklar bu.

      Bende türknete geçtim adamlara evrakları yolladım iki günde gitti 6 saatte onayladılar 1 saatte diğer operatörden geçişi yapıp hattı adslden vdsle geçirip aktif ettiler. Kısacası şans meselesi. Millenicom kullanırken ilk başvurudu benzer bir saçmalık yaşadım ve bir ay uğraştırmışlardı.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      444 Mesaj
      14 Ocak 2019 02:06:11
      Hocam hepsi aynı halt bunların ne türknet ne millenicom hepsi rezalet. Bunları denetleyen kurum maalesefişini yapmaktan aciz.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      397 Mesaj
      14 Ocak 2019 02:06:34
      Bende yazlık için başvurmuştum benzer şeyler benimde başıma geldi. Yaklaşık 1 ay bağlantı bekledim. Bi ara port yok dediler. Satarken çağrı merkezi full aktif ama müşterilerine çağrı merkezi yok.

      Çağrı merkezi bize maliyet diyip satışta çağrı merkezlerini kullanmaları tamamen saçmalık. Tüm firmaların kendi saha ekibi var ama turknetin yok. Her ilde sanırım 1 - 2 elemanları var.o elemanlarda gittikleri ev sayısı kadar para alıyor. Elektrikçi geliyor. Teknis servis felan değil. Bağlanırsa sıkıntısız kullanırsınız. Genelde insanlar bağlanmamasına dayanamayıp iptal ettiriyorlar.



      Türknet size tavsiyem var: Bağlanana kadar müşterinize özel müşteri temsilcisi atayın. Bakın sadece bağlantı olana kadar diyorum.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1335 Mesaj
      14 Ocak 2019 02:22:13
      geçmiş olsun,
      okurken bana dar geldi :(
      bütün bunları tahmin ettiğimden dolayı 8 yıllık tüm desteğime rağmen BANA DÜN Kİ MÜŞTERİ muamelesi yapan SO da devam ettim, ediyorum, edeceğim,

      pirince giderken bulgurdan olmak çok can yakıyor,
      ülkede " sen hayırdır, ne yapıyorsun ? " diyen olmadığından çektiğimiz yanımıza kalıyor maalesef :(

      tekrar geçmiş olsun,
      umarım mağduriyetiniz en kısa sürede giderilir
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      344 Mesaj
      14 Ocak 2019 02:28:13
      Yaşananlar rezelet tamam ama sen de attan inip eşeğe binmeye çalışmışsın :)



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Paykasa
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
web tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.