Şimdi Ara

Turknet Zihniyeti ve 45 gunluk Iptal Hikayem... (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
290
Cevap
3
Favori
32.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
227 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Basmış fanboylar avukatlar.

    Kimse size TTnet ya da Superonline'a soyulun demiyor.Aksine bağlatmayın ki şu saçma fiyat tarifelerinin ne olduğu gözlerine girsin indirime gitsinler.

    SOL altyapısında Vodafone da Millenicom da hizmet veriyor. 89.90 a AKK siz şusuz busuz 100 mbps fiber alıyorum. SOL kapıya broşür bırakmış aynı paraya 25 veriyor. 100 isterseniz 199.90 tl.Şaka gibi.Vodafone fiyatları artırmış şimdi, kullanım eşiği saçmalığından vazgeçtiler

    VDSL ADSL mevzubahis ise Netspeed var Milleni var Oris var Netgalaksi çıktı şimdi hiçbiri de taahhüt istemiyor.Benzer fiyatlarda. Hataları eksikleri vardır da.Ben TürkNet kadar insanlarla dalga geçen bir firma görmedim.
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    bizim buraya jkapak koydu gittiler beledeıye kaldırım dıye heryeri sökdü sonra kar yagdı 1aydır gelen giden yok belediyeden superonlıne danda. heryer camur eve daha cekılemedı bile.
  • Geçmiş olsun üzücü bir durum 2019 a girdiğimiz günlerde yaşadığımız sıkıntıya bak. Şöyle söyleyim bende turknet kullanıyorum o meşhur pahalı superonline ın 3 ay internetimi aktaramaması nedeniyle geçmiştim iyi ki geçmişim. Bir bağlanabilse çok menun kalırdınız kesinlikle. Her şey o teknik servis diye geçinen cahil çocuk yüzünden olmuş maalesef ma bu Turknet için bahane olamaz tabi. İsmini cismini Turknete bildirmişsinizdir inşallah. Sizin yaşadığınızı başkaları yaşamasın. Tekrar geçmiş olsun.
  • yagızalp Y kullanıcısına yanıt
    Hocam ben anlık gaz ile türk telekom kullanırken türknete geçtim telekomda 2mb download alıyordum türknette 30mb alıyorum fakat bağlantı kopuyor ve ping akşamları coşuyor 200e kadar çıkıyor oyun falan oynayamıyoruz



    Bu bağlantı kopması için bu sabah telekomdan ekip gönderdiler adam geldi dedi alarmı yanlış takmışlar ben bunu düzeltsem alarm bozulur dedi alarmcı geldi alarmda sıkıntı yok dedi splitter taktı bir tane gitti ben adama baya bi anlattım o da telekomdan gelen adam üşengeçtir gibi bir şeyler dedi bu nasıl bir denklemdir arkadaş?



    Yarın sabah tekrar telekomdan teknik ekip gelcek düzetlmezlerle yine değiştircem interneti anasını satıyım neye geçiyim bu sefer ne yapayım? bi akıl verin kafayı yedirtti bu internet bana nefret ediyorum artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TTnet fiber pahalı diye bir ara geçsem mi diye çok düşünüyordum Turknet'e ama telefon hattı al fiberi kapat vdsl açtır modem değiştir vs. işlemlerden dolayı arkadaşların ısrarına rağmen vazgeçtim.Bu tarz konuları okuyunca iyi ki de vazgeçmişim diyorum gerçekten.
  • Müşteri hizmetleri toplumun genelini yansıtır. Verilen hizmetin kalitesi, o iş yerinin insan kalitesiyle doğru orantılıdır. Bu da benim yaşadığım acı tecrübeler sonucunda böyle bir tespitimdir.
  • Konu ile ilgili turknet ekibi bugun 16:00 gibi geldi epey bir ugrasti, atasehir santraline gitti geldi, sonra bir problem oldugunu ve max 20Mbit civarinda bir hiz alabilecegimi ama once Mecidiyekoy'de Astoria'daki Turknet'e gidip bu basvuruyu ve faturalari iptal edip yeni basvuru yapmamin gerekli oldugunu soyledi. Yarin Astoria'ya gidip basvuruyu iptal edecegim ve yeniden basvuru yapmayacagim...

    Gelismeleri buradan yine paylasacagim...
  • 1000 liraya neden modem aldınız ki onu anlamadım ben
  • vallahi yanlış anlama da kırıldım gülmekten okurken.)))) TÜRKSAT kablonet varken bu tür firmalarla uğraşmak başvurmak hiç akıllıca değil
  • Türknete geçiş yaparken sıfırdan dan bağlatmak yerine transfer yapılması gerektiğini bilmeniz gerekirdi.İnternette bu konuyla ilgili bir ton bilgi mevcut ayrıca türknete geçerken müşteri hizmetlerinin kötü olduğunu bilip bu sorunu göz önüne almanızı gerekirdi.Modem işini ise letgo yada sahibinden 2. El Zyxel 3310 yada Airties'in 5 li serilerini 80-90 TL ye alıp sorunsuzca kullanabilirdiniz.

    Eğer ki oturduğunuz bölgede sürekli sıkıntı varsa netspeed gibi canlı destek verebilen İSS firmalarını tercih etmeniz gerekirdi.

    Kendimden örnek vermek gerekirse evime gelen sinyal aşırı derecede düşüktü ve bağlantım sürekli kopuyordu.Bölgemde ise sadece Türk Telekom altyapısı vardı.Sinyal sorununu çözebilmek 1 yılımı aldı ve bu 1 yılın son 3 ayında hiç internet kullanmadım.Ancak pes etmeyip santralden evime kadar gelen hattı komple yeniletttim ve 4-5 ay sözleşmemin bitmesini bekleyip türknete hattımı transfer ettim.Transfer işleminide sözleşme bitmeden 1 hafta önce başlattım ve bu süreçte hiç beklemedim.Şu anda 35 mb hızı 48 TL ye alıyorum.


    Kısaca bu yazıda anlatmak istediğim bütün firmalar dolandırıcıdır ancak hepsinin insanları dolandırırken izlediği yöntemler belli.Sizin onlardan uyanık olup onların sizi dolandırmasına izin vermemeniz gerekiyor.

    Gerçi sizin için kapınızın önüne bırakılan kablonun bağlantısını bile kendiniz yapmayıp başkalarına yaptırmaya çalışıp ortalığı karıştırmışsınız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi klimalı tabut -- 14 Ocak 2019; 18:17:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende Netspeed'de sorun yaşadım kullanmadığım internetin faturasını kestiler. Böyle firmalara sıfırdan başvurmamak lazım.
  • Tam tamm budur eve bahlatcam diyorum yine vazgectim vay arkadaşya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TürkNet ten neler çektim ben bilirim, gerçi zamanının forum ahalisi de bilir detaylı konu açmıştım. Benden 40 kat uzak dursunlar. Sorun yaşadığında, veya muhattap aradığında yandın. Çok şanslıysanız alt yapınız iyidir ve bağlattıktan sonra hiç müşteri hizmetlerini aramak zorunda kalmazsınız. Yoksa durum çok vahim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çırak Web Master Ç kullanıcısına yanıt
    Galiba dediğin gibi altyapın iyiyse başın ağrımaz, ben Adana'nın merkezinde bir ana cadde üzerinde oturuyorum. Merkezi olduğundan heralde altyapısı nisbeten sağlam. Türknet'i ilk bağlattığımda 1 ay'a yakın bağlayamadılar, tam iptal edin diye aradık, aynı gün içinde olması lazım internet bağlantısı geldi. Gelince de artık tekrar aradık iptal etmesinler başka bir tarifenin aynı saçmalıklarıyla bir kez daha uğraşmayalım diye.

    Ama bağlandığı günden bu yana da şu ana kadar kullandığım en iyi, en hızlı ve en ucuz internet bu oldu. Superonline ve ttnet kullanmıştım önceki yıllarda, hepsi rezil hızlar ve yüksek fiyatlardaydı. Bunun fiyatı sabit, hızı altyapına göre değişken. Genelde 3 - 5 mbit arası hız alıyorum. Kota problemi de olmadığından 65 liraya görüp görebileceğim en iyi internet bağlantısı bu olsa gerek. Düşme kopma vs. ayda yılda bir oluyor.

    Müşteri hizmetlerine işim düşmediği için şanslıyım. Eğer işinizin sık sık onlara düşeceği bir bölge ve altyapıdaysanız anlaşılan o ki tam bir işkence.




  • TTNET bağlattık. 1 gün çalıştı. Sonra gidiş o gidiş. 1 hafta internet gelmedi. Arıza kayıtları açmamıza rağmen sorun çözülmedi. Aboneliği iptal edin dedik. Ettiler. Ardındanda 255TL taahhüt bozma, bağlantı ücreti, aktivasyon ücreti ıvır zıvır ödettiler. Macera abonelik açma ve iptal arası toplam 15 gün sürdü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sana tavsiyem kesinlikle CİMER'e şikayet et. Ben benzer bir sorunu SuperOnline ile yaşamıştım bana 3.500tl lik icra başlatacaklardı. Cimer'e (o zaman Bimer vardı) şikayet ettim, ertesi gün bütün borcu sildiler.
  • Turknet pişmanlıktır,eziyettir,rezilliktir.Kurtulduğum için çok şanslıyım.Müşteri hizmetleri olmayan rezil bir issdir kendileri

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende yaklaşık 4 ay önce turknetli oldum. başımdan geçenleri sizinle paylaşmak isterim. ilk işlemler belli evrak işlemleri bunları 1 hafta içinde hallettim. evraklar işleme girdiği hafta internet bağlantısı ile ilgili işlemler de başladı. turk telekom ekiplerinin kapıdaki kutuya kadar bağlantıyı yapmaları ve geri kalan bağlantıların da turknet ekibi tarafından tamamlanması ile genel olarak bağlantılar yapılmış oldu. sitede hızı sorguladığımda 24 mbps çıkmıştı buna istinaden bende vdsl ile abonelik başlattım ama turknet ekibinin kurulumu yaptığı gün turk telekom ekipleri taradından arandım ve bulunduğum bölgede bu hızı alamayacağım max 10 mbps alırsınız, 8 mbps lik bir pakete sorunsuz kullanırsınız diyerek adsl pakete geçmemi istedi. bende durumu turknete arıza kaydı oluşturarak ilettim. paket adsl e geçti ama bu sefer de tt ekipleri aktivasyonu yapmadı. ben her gün turkneti aradım onlar da tt a durumu ilettiklerini söyleyip durdular. yaklaşık 15 günün sonunda adsl aktivasyonum yapıldı. ama burda suçlunun tt ekiplerinde olduğundan adım gibi eminin. hiç iplemediler. her neyse 1 2 ay adsl 16 mbps de hizmet aldım. ardından vdsl e geçiş için kayıt oluşturdum ve uzun sürmeyecekse geçişimi yapın diye npt bıraktım. 2 3 gün içinde vdsle geçişim yapıldı. sitede 24 mbps yazmasına rağmen 35 mbps hıza rahatlıkla ulaşabildim. ve bugüne kadar en ufak bir dalgalanma kopma vs olmadı. turk telekom ekiplerinin 10 mbps zor alırsın dediği yerde cayır cayır 35 mbps hizmet alıyorum. eminim tt kullansaydım bu hızı hayatta vermezlerdi. aktivasyon sürecinde bile vermemek için ellerinden geleni yaptılar. yani bu durumlarda genel olarak sıkıntı turk telekomdan kaynaklanıyor. evet turknetin destek sistemi de biraz hantal çalışıyor. bi kaç kere işim düştü 24 saat demelerine rağmen 24 saatten daha geç bir sürede yanıt alabilmiştim. bunu da düzelteceklerini söylediler umarız daha kullanışlı olur




  • benzer olmasada başka bir türünü biz yaşadık .
    kendi altyapı sistemi YAPA ya bağlıymışız öncelikle,
    bir gün baktık telefon hattımız çalışmıyor, tabi aradık türkneti kayıt bıraktık .
    telefon çalışmazken internet hızımız 2- 4mbit arası sürekli değişiyor tabi , neyse sorun giderildi denildi sorun devam ediyor,
    tekrar bir kayıt bıraktık incelemede dendi 10 gün ,
    yazmadıgım sosyal medya kalmadı neyse biri geldi halletti gitti hızımız 10mbit ,telefon hattımız 3 gün sonra tekrar gitti ve hızımız tekrar 2 mbite çakıldı,
    ara tara şikayet küfür artık agzımıza geleni şikayet kayıtlarına bırakıyoruz neyse en son türk telekom düzgün hizmet sağlamıyor arızalara bakmıyor süreç uzuyor denildi.

    türk telekom merkezi santrali yakınımzda gittik sordukki adamlardaki ekranda kayıt falan yok , başladık tüketici hakem heyeti vs şikayetler ve kullanmadıgımız günlerin ücretleri diye ,
    yine 15 20 güne yakın zaman aldı , biz kendimiz türk telekom ekiplerinden birini tanış olarak bulduk ve adam 45 dk ugraşıp sorunu halletti , bize söylediği ise YAPA da oldugunuz için port tanımlanmış bu porttada sinyali bulmak zor oluyor veya çapraz hat bağlayıp gidiyorlar dolayısıyla parazit alıp internete çıkışınız olmuyor , imkan varsa yapadan çıkın dedi ,

    o güne kadar gelen ekipler bize bırakılan kutudan size gelen kabloya bakın , hattınızda sorun var dedikleri durumlarısöylemiyorum bile

    ve o işini bilen adam yaptıgı günden beri internet hızımız 16 19mbit arası geziyor, kopma çok fazla olmuyor telefon hattımız çalışıyor,
    kısaca işi çözecek semtten birilerini bulup cebine para sıkıştırmazsanız iş yürümüyor bizonu anladık
    lanet olsun biri gelip yapsında cebine harçlıgını koyalım dedik 100 lira adamlara çorba parası bıraktık .


    uzun oldu affola düzgün anlatamamışta olabilirim aklıma geldikçe küfür edesim geliyor hala




  • Türknet zihniyeti ile alakası yok sorun Türk zihniyeti ile ilgili, benzer bir sorunu Türk Telekom ile yaşıyorum, bu millet işini doğru yapmıyor, nasılsa maaşımı alıyorum diye düşünüyor, 2 sokak mesafeden gelip apartman kutusuna bakmadılar üstüne telesekreter ile sorunu çözdük diye aradılar, yarın direkt küfür edeceğim eminim 10dk içinde gelecekler.

    hizmet sektörünün en büyüklerine dikkat edin, Türkiye pazarına girdiklerinde hepsi ortama uyum sağladı.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.