Şimdi Ara

Türknet - VDSL sahtekarlığı ve Mağduriyeti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Snr çok düşük, bu şekilde kopma yaşarsınız hızınızı 50'ye sabitlemeleri lazım. Yoğun saatlerde bölgesel olarak firmanın kiraladığı bant genişliğinin yetersiz olması nedeniyle hız düşümleri oluyor.
  • Forumda ki turk.net hesabı gelsin bu yazılanlara cevap yazsın yazabiliyorsa. Daha evvelde yazmıştım kısaca özetlim yine.
    1,5 ay kullandım turk.net i 19 gün internet bağlantım yoktu. Önce modeminiz bozuk dediler sonra apartman tesisatınız problemli dediler hepsi yalan bile bile yalan söylüyorlar çünkü herhangi bir arıza tespitinde dahi bulunamıyorlar.

    Peki sonunda ne oldu kendi arıza mı kendim çözdüm. Bu dandik işletme vdsl desteği olmadığı halde bana vdsl sinyali göndermeye çalışıyor dolasıyla bağlantı sağlanamıyor ve herifler bunu yaptıklarının bile farkında değil. Durumun böyle olduğunu bağlı bulunduğum santrale gidip kendim öğrendim. Orada ki teknik ekipten rica ettim onlar düzeltti durumu biz durumu düzellttik söyleyin bunu yapan cin fikirlilere size adsl sinyali göndersinler dediler. Bittti mi bitmedi;
    Benim bu durumu turk.net ergen çağrı merkezi çalışanlarına anlatmam 2 gün sürdü 2. günün sonunda ancak anlayabildiler durumu.

    Böyle bir merdiven altı işletmedir turk.net bakmayın kota mota mevzusuna siz yalan dolan. Bizim köşede ki bakkalın bunlardan daha çok bilişim bilgisi vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chngrn1905

    İlk aramamda ayda 59.99 tl ye yapa altyapısı olan bir bölgede olduğumu,100mbit e kadar hız alacağımı söylediler. Malum hepimiz gibi inanıp üye olduk evrak gönderdik yeni modem aldık..



    1.5 ay sonrasında aldığım hız 14 mbit civarlarında.bu nasıl vdsl hattı bu nasıl hız bu nasıl hizmettir ? Modemde dsl günlüğünde hattımın desteklediği hız 65mbit!



    En komiği ise saha dolabı apartmanın 10 metre yanında,iç tesisat iç tesisat bile değil ,apartmandakinler bildiğin apartman ankastresinden yeni kablo çektirmişler.Kısacası tesisat sorunum bile yok.Bunun tek açıklaması kandırıldık arkadaşlar geçmiş olsun.

    Dostum anladığım kadarıyla bölgende VDSL var ve sana verilen hızda bir düşüklük var.

    Bunun için mh arayıp bağlı bulunduğum santralde alabileceğim maksimum hızı istiyorum demen yeterli olacaktır...




  • 2 gündür hız düşüklüğüyle ilgili açtırdığım şikayet kaydım hala öyle duruyor.

    Mh arıyorum menüyüde değiştirmişler canlı bir kişi karşımıza çıkmıyor artık, oradan oraya sallıyorlar.

    En son arıza kaydı açtırmak istiyorum menüsüne giriyorum mevcut açtırdığım arıza kaydını yüzüme okuyup suratıma kapatıyor telefonu :@

    Allah kahretsin seni türknet...
  • Dün hız düşümü ile alakalı sorunum için mh aradım canlı bir kişiye ulaşmak için menüde girmediğim yer kalmadı.

    En son pes edip iptal menüsüne girdim ve iptal işlemi başlattım, az önce çözüm merkezinden 'ÇİĞDEM' isimi bir bayan aradı.

    Neden iptal ettirmek istiyorsunuz dedi, önce geçmişime bakın arıza kayıtlarıma, şikayet kayıtlarıma, destek kayıtlarıma dedim..

    Sonra bu konuya yazdıklarımı birebir aynen anlatım, tabi buradaki destek nickli arkadaştan ve hiç bir şey yapmadığından bahsettim..

    Tam o sırada kadın xxx Bey sesinizi alamıyorum deyip, 10 dakikadır olan konuşmamızı suratıma kapatarak sonlandırdı :)

    Allah belanızı versin 'TÜRKNET' ve saygısız çalışanları...Birde görüşmede zaten imzalı dilekçeniz bize ulaşmadan iptal ettiremezsiniz deyip aba altından sopa gösteriyor.

    Önce BTK sonra Bimere gerekli şikayetleri yapmak farz oldu..




  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    İşin içinden çıkamayınca "sesinizi alamıyorum" diyerek müşterinin yüzüne kapatmak çok zekice bir taktik Kesin bunlara talimat vermişlerdir yoksa o eleman olmayan aklıyla bunu düşünemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 23 Ekim 2017; 19:20:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    İşin içinden çıkamayınca "sesinizi alamıyorum" diyerek müşterinin yüzüne kapatmak çok zekice bir taktik Kesin bunlara talimat vermişlerdir yoksa o eleman olmayan aklıyla bunu düşünemez.

    Ya dostum inan insan kendisi utanıyor bunlarla muhatap olduğuna.

    Vallahi de Billahi de şu AKN denen bela kalkmadan önce gül gibi kullanıyordum..

    Ha şuanda da düşürdükleri 10 mbitle yine gül gibi kullanıyorum ama neden 1.5 yıldır olan hızımı düşürüyorsun ya da neden VDSL vereceğim deyip modem aldırıp kandırıyorsun..Lanet olsun hepsine :@
  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Turkiyede dogru adamakilli is yapan 1iss yok ama turknet en berbati suan kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    Turkiyede dogru adamakilli is yapan 1iss yok ama turknet en berbati suan kadar

    MH de kalkmış artık iptal dilekçe derdimizi robotlara anlatırız :D Açtırdığım şikayet, destek ve arıza kayıtlarına hala dönüş yok..Tam 16 ekimden bu yana.
  • TürknetDestek hazretleri attığım pmlere geri döndü...

    TurkNetDestek
    Arkadaşlarım alabileceğiniz maksımum hız değerlerinizi 17 Mbps'e olarak görüyor. Şuan sistemde bıraktığınız arıza kaydınız üzerinde teknik ekip arkadaşlarım çalışmalarına devam ediyor. Buradan bende takip ediyorum.
    qAddAr
    Madem öyle neden VDSL'e geçirdiniz ? Hala online işlemlerde VDSL alıyor gözüküyorum :@ Ve bunun sorumluları neden hala hesap vermiyor ?


    Bu arada saat 15:00'da çözüm merkezi iptal biriminden 'NURŞEN' isimli bir bayan aradı, neden iptal ettirmek istiyorsunuz diye sorular sormaya başladı.

    Ben de geçmişime baktınız mı falan dedim ? Bakıyor dedi başladı sıralamaya, VDSL sorunu, hız düşümü sorunu, MH temsilcileri yanlış bilgi sorunu :D say say bitiremedi.

    Dedim daha neden iptal ettirmeyeyim ? İşte size 3 ay indirim tanımlayayım 29.99 TL ödersiniz, ee işte sorunlarınızı ben takip edeyim falan...

    Dedim önce telefonu suratıma kapatacak mısın ? Nasıl yani dedi, dedim 2 gün önce çözüm merkezi iptal biriminden 'ÇİĞDEM' isimli bayanda aradı, ona da anlattık sorunlarımızı ve kendisi sesiniz gelmiyor deyip suratımıza kapattı..

    Hemen kendisi hakkında şikayet kaydı açıyorum dedi :D Dedim aç bakalım bunu da aç :D

    Hadi VDSL vermiyorsunuz, hadi kandırdınız hızımı neden 15 den 10 a düşürdünüz, çok mu zor dedim mh arayınca oradaki temsilcinin tek tıkla yükseltmesi illa arıza kaydı açtırıp santrale bildirmenin alemi ne diye sordum.

    Beyefendi dedi mh temsilcilerimiz hız arttırıp düşürebilirler, nasıl olur dedim 20 ekimde hız düşüklüğü ile arıza kaydı açtırdım oradaki mh temsilcisine de aynısını sordum yetkimiz yok dedi...

    Dedi ki yanlış bilgi vermiş istese hızınızı yükseltebilirdi, onla da ilgili şikayet kaydı açıyorum dedi..Dedim aç onu da aç :D

    Bundan sonra şikayetlerinizle bizzat ben ilgileneceğim ve size gelişme oldukça bilgi vermek için arayacağım. Bak dedim eğer arayacağım deyip aramazsan seni de şikayet ederim :D

    Tabi beyefendi bu yasal hakkınız edebilirsiniz dedi :D Dedim bir şey yapılmadıktan sonra etsem ne etmesem ne yazar ? İşte biz zaten yeni yapılandırmaya gidiyoruz mh sesli yanıt sistemi ekledik vs. başladı anlatmaya, dedim orada dur zaten bilgisiz cahil elemanlarınız bir şey halletmezken robot sisteminiz nasıl halledecek ?

    İşte böyle zaten sorunlar hallolmuyordu, giderek büyüdü sorunlar en azından artık konuşarak zaman kaybetmezsiniz sinirlenmezsiniz dedi :D şaka gibi resmen

    Dedim bırakın bunları ya mh temsilcileriniz bile taşeron, sesli yanıt sistemi ekleyeceğinize kendi elemanlarınızı yetiştirin..Kadın başladı yeminler etmeye vallahi bizim elemanlarımız taşeron değil işte hepsi kendi elemanlarımız falan dedim öyle olsa idi bu kadar insan sorun yaşamazdı tum temsilcileriniz bilgisiz ve saygısız dedim.

    Velhasılı her şey arap saçı durumda arkadaşlar, Allah yardımcımız olsun turknet iyice suyunu çıkardı her şeyin, Bu 'NURŞEN' hanımıda bekleyeceğim bakalım durumum ne olacak.

    Buradan paylaşırım gelişmeleri.




  • Hız testi yapan arkadaşlar bir sorum olacak..Speedtest sitesinden 3-4 gündür yaptığım testlerde artık türknet yazmıyor.

    TTnet, vodafone, Turkcell ve son olarakta ulunet diye bir isim yazdı, sizde durum nedir ?
  • Türknet şişirilmiş bir balon.

    75 mbit hızım var, hat değerlerim çok iyi 100mbit bile alırım ama kesinti vs olmasın diye 75 mbit kullanıyorum. Adil kotayı kaldırana kadar çok güzel bir şekilde kullanıyordum.

    Akşamları hızım 2-3 mbitlere kadar düşüyor. Öğle saatlerinde 10-20 mbit. Sabah ölçüm yapıyorum 60-70 mbit çıkıyor.

    Herkese tavsiye ettiğim bir operatörlerdi, şimdi alternatif bulsam anında iptal edeceğim bir yer haline geldiler.
  • Legolas kullanıcısına yanıt
    +1 netspeedi bekliyorum.
  • Türknet - VDSL sahtekarlığı ve Mağduriyeti

    Türknet - VDSL sahtekarlığı ve Mağduriyeti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas -- 28 Ekim 2017; 23:38:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas

    Türknet şişirilmiş bir balon.

    75 mbit hızım var, hat değerlerim çok iyi 100mbit bile alırım ama kesinti vs olmasın diye 75 mbit kullanıyorum. Adil kotayı kaldırana kadar çok güzel bir şekilde kullanıyordum.

    Akşamları hızım 2-3 mbitlere kadar düşüyor. Öğle saatlerinde 10-20 mbit. Sabah ölçüm yapıyorum 60-70 mbit çıkıyor.

    Herkese tavsiye ettiğim bir operatörlerdi, şimdi alternatif bulsam anında iptal edeceğim bir yer haline geldiler.

    Sanırım bu genel bişey benim de max verdikleri hız 15 mbit modeme gelen 12 o da zorla. Her akşam hız 1mbite düşüyor. Akn bu şekilde kalkıcaksa hiç kalkmasa daha iyiydi zaten 2018de tamamen kalkıyor tutunamaz bunlar ve de 60 lira bu hizmete çok pahalı bi para. Bunun hakkı 29 tl ancak olur.





    Türknet - VDSL sahtekarlığı ve Mağduriyeti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türknet - VDSL sahtekarlığı ve Mağduriyeti

    Sabahta böyle
  • 35 mbit sabahta böyle akşamda

    Türknet - VDSL sahtekarlığı ve Mağduriyeti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guguk

    35 mbit sabahta böyle akşamda

    Türknet - VDSL sahtekarlığı ve Mağduriyeti


    Başınız göğe ersin ne diyeyim.Umarım bizim yaşadıklarımızı yaşamazsınız.

    Bizde hala bunu bekliyoruz 9 gün oldu :@@@@Türknet - VDSL sahtekarlığı ve Mağduriyeti




  • Komedi devam ediyor, hiç birşey yapmıyorlar ama yaptık diyorlar:@ Allah topunuzun belasını versin karaktersiz firma ve karaktersiz çalışanları


    Türknet - VDSL sahtekarlığı ve Mağduriyeti
  • Hız düşümüyle alakalı yeni insansız müşteri hizmetlerine arıza kaydı bırakmıştım 5 kasım'da.

    Az önce türknetten arandım telefonu açmadan önce güzel bir fırça çekerim diye iç geçirdim ama maalesef oda içimde kaldı.

    Çünkü gelen aramada bant kaydıydı ve bant kaydında konuşan kadın iç tesisatınızı donanımınızı kontrol edin diyordu..

    Allah milyon kere belanızı ve türknet ve çalışanları, bir canlı sesi bile çok gören zihniyetle daha fazla çalışmam !
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.