Şimdi Ara

Türknet - VDSL sahtekarlığı ve Mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2016 mayıs ayından beri türknet kullanıcısıyım hız konusunda ya da kopma vs konusunda hiç bir sorun yaşamadım..7 ekimde az biraz hız düşüklüğü için türkneti aradım ve durumumu anlattım.

    Hattımın en fazla 17 mbit desteklediğini belirttiler.Konu vdsl'den açıldı ve başıma gelenleri aşağıda yazıyorum..

    @TurkNetDestek ; sözüm sana, insanları kandırmaktan artık vazgeçin !!!



    7 ekim akşamı hız düşüklüğü için aradım sizi, telefondaki müşteri temsilcisi maximum 17 mbit hız alabileceğimi söyledi, ben de ona 2 ay evvel yeğenimi abone yaptığımı kendisinin sadece bakır telefon kablosuyla 50 mbit hız aldığını benim neden alamadığımı sordum. Kendisi de dilersem beni VDSL'e geçirebileceğini beyan etti. Ben de bunun üzerine olur deyip onay verdikten sonra en geç 3 iş günü içerisinde VDSL'e geçişimin tamamlanacağını söyledi. 8 ekimde sizin tarafınızdan talebim üzerine VDSL'e geçişimin tamamlandığını belirtilen bir kısa mesaj geldi. Ne olur ne olmaz deyip bir kaç kez müşteri hizmetlerini arayıp emin olmak adına VDSL'e geçişimin tamamlandığını fakat hala düşük hız aldığımı söyledim. Müşteri temsilcileri bana daha VDSL sinyalinin verilmediğini ve beklememi söylediler. Ben de görüştüğüm her müşteri temsilcisine bakın eminsiniz değil mi bölgemde VDSL var mı diye sorduğumda; her müşteri temsilcisi bana 'EVET' bölgenizde VDSL var cevabını verdi. Bunun üzerine 10 ekim salı günü 250 tl ödeyerek VDSL modem aldım. 11 ekim çarşamba günü tekrar arayıp hala VDSL'e geçmediğimi söyledim, telefondaki bayan akşama doğru geçersiniz dedi. 12 ekim perşembe günü aradım bu sefer yine 1 gün için geçeceğim söylendi, ben de onlara bakın modem aldım para verdim eminsiniz değil mi VDSL'e geçeceğim diye sorduğumda yine 'EVET' yanıtını aldım. 13 ekim cuma günü yine aradım ve bana yine VDSL sinyali verilmediği destek kaydı açtıklarını söylediler. 13 ekim cuma günü bu sefer beni çözüm merkezinden 'BATUHAN' isimli biri arayarak arızamın ne durumda olduğunu sordu, ben de arızam olmadığını VDSL geçişimin tamamlanmadığını beyan ettim. Kendiside bana ben buradan VDSL kodunu gireceğim ve geçişin tamamlanacak dedi ama VDSL geçsemde alabileceğim maximum hızın 17 mbit olduğunu beyan etti ve görüşme sonlandı. Bunun üzerine tekrar müşteri hizmetlerini arayarak 'BATUHAN' isimli şahısla yaptığım görüşmeyi anlatıp neden böyle bir şey söylediğini ve madem 17 mbit hız alacağım neden VDSL'e geçebilirsiniz diye kandırıyorsunuz dedim. Telefondaki müşteri temsilcisi bana hayır bölgenizde altyapıınız var deyince ben de çözüm merkezindeki 'BATUHAN' isimli şahıstan şikayetçi oldum. Madem bölgemde altyapı var çözüm merkezindeki şahıs neden bana yanlış bilgi veriyor diye not düşülmesini istedim. Daha sonra aynı müşteri temsilcisi tekrar destek kaydı oluşturup paket sorunu var gibisinden not düştü ve en kısa sürede VDSL'e geçeceğimi beyan etti. Ve gelelim bugüne, 16 ekim pazartesi, 'Ramazan' isimli müşteri temsicisi arkadaşa 1 şikayet, 2 destek kaydımın olduğunu ama hala tarafıma bilgi verilmediğini söyledim. Kendisi de bilgilerimi kontrol edip, size verebileceğimiz maksimum hız 17 mbit dedi. Ben de nasıl olur 10 gündir VDSLe geçmeyi beklediğimi defalarca telefon görüşmesi yaptığımı ve hatta para verip VDSL modem aldığımı söyledim. Kısacası tam 10 gündür sinyal beklediğimi beyan ettim. O da bana altyapım olmadığını ve VDSL alamayacağımı söyledi. Ben de bunun üzerine 7 ekimden beri yaptığım tüm görüşmelerin dinlenip, görüştüğüm kişiler hakkında şikayet kaydı açılmasını talep ettim, kayıt açıldı ve görüşme sonlandı.

    Şimdi türknet yetkilileri, neden VDSL geçebileceğimi beyan edip, tarifemi 100 mbit''e kadar hız diye değiştirip, bana modem aldırıp sonra da defalarca teyit etmek adına bakın eminsiniz değil mi bölgemde VDSL var ? sorularıma her seferinde evet deyip, sonra da bana AAAA yokmuş dediniz ? Tanıdığım en REZiL firmasınız..VE bunu elimden geldiğince herkese anlatacağım...
    Türknet - VDSL sahtekarlığı ve MağduriyetiTürknet - VDSL sahtekarlığı ve Mağduriyeti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qAddAr -- 17 Ekim 2017; 1:22:11 >







  • Bire bir aynı sorunu bende yasadım ve halada yasıyorum çok yazık musterı hızmetlerı dıye hıc bır ısten anlamayan insanları oraya koymuşlar tamam efendım kayıt açalım demekden baska bır işe yaramıyoarlar hadı işe yaramadınız bari yanlış yonlendırme yapmayında zarara ugramıyalım bende aldıgım modemı kullanamıyorum çok yazık burdan sesımızı duyacak kımse yokmu sorunumuza çözum sunucak bırılerı (yetkili anlamında) ama yok sorununuzu ilettık sohbetlerını yapmadan....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sawmen -- 16 Ekim 2017; 23:29:10 >
  • Az kalsın bende vdsl olmayan hattıma 300 tl verip vdsl modem alacaktım. Diğer isslere bakınca vdsl olmadığını öğrendim ve taşımadan vazgeçtim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elenion

    Az kalsın bende vdsl olmayan hattıma 300 tl verip vdsl modem alacaktım. Diğer isslere bakınca vdsl olmadığını öğrendim ve taşımadan vazgeçtim.

    Ben bölgemde VDSL olmadığını bilmekteyim, 2004 yıldından beri internet kullanıcısıyım..Bunu onlara sorduğumda yani burada vdsl yok nasıl vereceksiniz dediğimde şöyle bir açıklama yaptılar..

    Siz YAPA bölgesindesiniz ve biz hızları kademe kademe arttırıyoruz dendi ve altyapı, saha dolabi, vdsl port olmadığını bildiğim sokağımda bu açıklamaları bana nedense mantıklı geldi..

    Ya da inanmak istedim yüksek hız alacağıma..Üzerine birde bir çok mh temsilcisinden teyit alınca 250 tl vererek modem kazığına oturduk




  • TurknetDEstek nikli arkadaş a derdinizi anlatın. Turknete kayıtlı olan GSM numaranızı da ileterek. İllaki size yardımcı olacaktır. Ben sizden daha beter süründüm. İptal işlemlerini başlattım. Ama destek kısmındaki arkadaş hem beni ikna etti hemde doğru bilgi vererek işimi halletti.

    Müşteri hizmeteri ile sakın uğraşmayın . Kesinlikle zamanınıza yazık. İşinizi buradan kesin halledecekler. Müşteri hizmetlerine en az 100 üzeri konuşması olup netice alamamış biri olarak yazıyorum. Her konuşmam da en az 20 dakka.

    Turknetdestek deki arkadaş hem bilgili hemde halinden anlayan biri. Yaptırımıda var. Umarım sorunun çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1

    TurknetDEstek nikli arkadaş a derdinizi anlatın. Turknete kayıtlı olan GSM numaranızı da ileterek. İllaki size yardımcı olacaktır. Ben sizden daha beter süründüm. İptal işlemlerini başlattım. Ama destek kısmındaki arkadaş hem beni ikna etti hemde doğru bilgi vererek işimi halletti.

    Müşteri hizmeteri ile sakın uğraşmayın . Kesinlikle zamanınıza yazık. İşinizi buradan kesin halledecekler. Müşteri hizmetlerine en az 100 üzeri konuşması olup netice alamamış biri olarak yazıyorum. Her konuşmam da en az 20 dakka.

    Turknetdestek deki arkadaş hem bilgili hemde halinden anlayan biri. Yaptırımıda var. Umarım sorunun çözülür.

    İlgin ve önerin için teşekkür ederim dostum..Her konuya bakan destek nickli arkadaş bizim konuyu atlamış çünkü yapabileceği bir şey yok..

    Kandırıldığımızla kaldık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qAddAr


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1

    TurknetDEstek nikli arkadaş a derdinizi anlatın. Turknete kayıtlı olan GSM numaranızı da ileterek. İllaki size yardımcı olacaktır. Ben sizden daha beter süründüm. İptal işlemlerini başlattım. Ama destek kısmındaki arkadaş hem beni ikna etti hemde doğru bilgi vererek işimi halletti.

    Müşteri hizmeteri ile sakın uğraşmayın . Kesinlikle zamanınıza yazık. İşinizi buradan kesin halledecekler. Müşteri hizmetlerine en az 100 üzeri konuşması olup netice alamamış biri olarak yazıyorum. Her konuşmam da en az 20 dakka.

    Turknetdestek deki arkadaş hem bilgili hemde halinden anlayan biri. Yaptırımıda var. Umarım sorunun çözülür.

    İlgin ve önerin için teşekkür ederim dostum..Her konuya bakan destek nickli arkadaş bizim konuyu atlamış çünkü yapabileceği bir şey yok..

    Kandırıldığımızla kaldık.

    Kesinlikle sizi anlıyorum. Benim başımada geldi daha beteri geldi. Kısaca:

    Vdsl abonesi olmak istedim adsl yaptılar ve üstüne basa basa olduğum bölgede vdsl varmı sorduğum ve var diye cevapladıkları halde . Ve adsl bağladılar hemen ardından vdsl süreci başladı lanet süreç. Burda kesnlikle 5 kuruş etmez müşteri hizmetleri. Kanser olmak istiyorsan ara.

    Ve çığrından çıktığım an bana o bölgenizde vdsl yok dendi. Turknet sitesinden baktığımda hiç hizmet göremiyordum adsl bile. Sanki dağ başı ama yan apartman karşı apartmanda görünüyordu. İşte tam bu kısımda Turknetdestek bikli arkadaş hemen ilgilendi. O oalyda en az 20 siz deyin 50 defa görüştüm rakamları abartmıyorum ve imkansız dendi. Vdsl alamassınız hatta adsl de ekranlardan gözükmüyor dendi.

    Turknetdestek gsm numaramı aldı pm den hemen bana dönüş işlemleri oldu ve 75mbit internet hizmeti verildi. Niye size bunu söylüyorum , kısaca yazayım dedim daha ayrıntılı çektiğim çile ama en sonunda noktayı koyduran Turknetdestek deki arkadaş. Müşteri hizmetlerinin takım liderinin yapmadığını o yapıyor.

    En önemlisi Doğru bilgi veriyor. Yapamıyacağı bir şeyi yazmıyor. Hemen ilgileniyorum dediği zaman gerçekten ilgileniyor. Eminim diğer arkadaşlarlar ile ilgileniyordur. GSM numarasını ve pm yoluyla size ulaştığında emin olun işlemleriniz hem hızlanacak hemde çözüm bulacak.

    Birkezdeha müşteri hizmetlerinin imkansız asla olmaz dediği vdsl hattı şuanda 75mbit ile kullanıyorum. Ve adresimi sorgulattığımda turknet sitesinden ne adsl ne vdsl desteklemiyor yazıyor. Gerisini siz düşünün.

    Müşteri hizmetleri ile kesinlikle vakit kaybetmeyin. Sizi anlıyorum sinirinizden arayıp belki bir ihtimal ya doğru düzgün biri düşerde işimi halleder umuduyla arıyorsunuz ama benden size tavsiye sayısal loto oynasanız daha fazla şansınız olur. Sokakdan geçeni müşteri hizmetlerine koymuşlar. İşi bilenleri sosyal medyaya koymuşlar. Durum bundan ibaret.

    Kusura bakmayın kısa dedim ama yaşadıklarımın en kısası bu :D Turknetdestek nikli arkadaş 10 numara 5 yıldız. Bir kerebile aman sizin işiniz hallolmaz yada ilgilenmezlik yapmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1


    quote:

    Orijinalden alıntı: qAddAr


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1ses1

    TurknetDEstek nikli arkadaş a derdinizi anlatın. Turknete kayıtlı olan GSM numaranızı da ileterek. İllaki size yardımcı olacaktır. Ben sizden daha beter süründüm. İptal işlemlerini başlattım. Ama destek kısmındaki arkadaş hem beni ikna etti hemde doğru bilgi vererek işimi halletti.

    Müşteri hizmeteri ile sakın uğraşmayın . Kesinlikle zamanınıza yazık. İşinizi buradan kesin halledecekler. Müşteri hizmetlerine en az 100 üzeri konuşması olup netice alamamış biri olarak yazıyorum. Her konuşmam da en az 20 dakka.

    Turknetdestek deki arkadaş hem bilgili hemde halinden anlayan biri. Yaptırımıda var. Umarım sorunun çözülür.

    İlgin ve önerin için teşekkür ederim dostum..Her konuya bakan destek nickli arkadaş bizim konuyu atlamış çünkü yapabileceği bir şey yok..

    Kandırıldığımızla kaldık.

    Kesinlikle sizi anlıyorum. Benim başımada geldi daha beteri geldi. Kısaca:

    Vdsl abonesi olmak istedim adsl yaptılar ve üstüne basa basa olduğum bölgede vdsl varmı sorduğum ve var diye cevapladıkları halde . Ve adsl bağladılar hemen ardından vdsl süreci başladı lanet süreç. Burda kesnlikle 5 kuruş etmez müşteri hizmetleri. Kanser olmak istiyorsan ara.

    Ve çığrından çıktığım an bana o bölgenizde vdsl yok dendi. Turknet sitesinden baktığımda hiç hizmet göremiyordum adsl bile. Sanki dağ başı ama yan apartman karşı apartmanda görünüyordu. İşte tam bu kısımda Turknetdestek bikli arkadaş hemen ilgilendi. O oalyda en az 20 siz deyin 50 defa görüştüm rakamları abartmıyorum ve imkansız dendi. Vdsl alamassınız hatta adsl de ekranlardan gözükmüyor dendi.

    Turknetdestek gsm numaramı aldı pm den hemen bana dönüş işlemleri oldu ve 75mbit internet hizmeti verildi. Niye size bunu söylüyorum , kısaca yazayım dedim daha ayrıntılı çektiğim çile ama en sonunda noktayı koyduran Turknetdestek deki arkadaş. Müşteri hizmetlerinin takım liderinin yapmadığını o yapıyor.

    En önemlisi Doğru bilgi veriyor. Yapamıyacağı bir şeyi yazmıyor. Hemen ilgileniyorum dediği zaman gerçekten ilgileniyor. Eminim diğer arkadaşlarlar ile ilgileniyordur. GSM numarasını ve pm yoluyla size ulaştığında emin olun işlemleriniz hem hızlanacak hemde çözüm bulacak.

    Birkezdeha müşteri hizmetlerinin imkansız asla olmaz dediği vdsl hattı şuanda 75mbit ile kullanıyorum. Ve adresimi sorgulattığımda turknet sitesinden ne adsl ne vdsl desteklemiyor yazıyor. Gerisini siz düşünün.

    Müşteri hizmetleri ile kesinlikle vakit kaybetmeyin. Sizi anlıyorum sinirinizden arayıp belki bir ihtimal ya doğru düzgün biri düşerde işimi halleder umuduyla arıyorsunuz ama benden size tavsiye sayısal loto oynasanız daha fazla şansınız olur. Sokakdan geçeni müşteri hizmetlerine koymuşlar. İşi bilenleri sosyal medyaya koymuşlar. Durum bundan ibaret.

    Kusura bakmayın kısa dedim ama yaşadıklarımın en kısası bu :D Turknetdestek nikli arkadaş 10 numara 5 yıldız. Bir kerebile aman sizin işiniz hallolmaz yada ilgilenmezlik yapmadı.

    Siz şanslı kişilerdensiniz o zaman..Benim hikayemde ise mh bana VDSL var dedi, defalarca sormama rağmen..

    Ben 2016 yılından beri türknet adsl kullanmaktayım ve geçen hafta VDSL geçirelim sizi muhabbeti oldu bunun üzerine de defalarca mh ile görüşüp teyit aldıktan sonra modem aldık o da elimizde patladı..

    Şimdi bu destek nickli arkadaş türknet konusunda her konuya yorum yazıyor ama ne hikmetse dün akşamdan beri benim konuyu görmüyor..

    Birde lanet mh bana verdiği destek kayıt nosunu paylaşayım belki görürde bir bakar !



    Destek Kayıt NO: 14816056



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qAddAr -- 17 Ekim 2017; 20:43:21 >




  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dün ve bugün yoğun olduğu için şuan sizin konuşmalarınızı okuyabildim. Biraz geç olmuş olabilir. Bunun için sizden özür dileriz. Bu kanal üzreinden elimden geldiği kadar kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyorum. Sizden rica yaşadığınız sorununuzu (burada anlatmışsınız ama tek bir mesajda toplarsak daha hızlı ilerler süreç) detaylıca PM üzerinden GSM numaranızla birlikte iletir misiniz?
  • Turknet bu hersey beklenir adamlarin daha sorun cozdugunu gormedim bu forumda musteri hizmetleri biligisi 0

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, dün ve bugün yoğun olduğu için şuan sizin konuşmalarınızı okuyabildim. Biraz geç olmuş olabilir. Bunun için sizden özür dileriz. Bu kanal üzreinden elimden geldiği kadar kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyorum. Sizden rica yaşadığınız sorununuzu (burada anlatmışsınız ama tek bir mesajda toplarsak daha hızlı ilerler süreç) detaylıca PM üzerinden GSM numaranızla birlikte iletir misiniz?

    pm gönderdim bu arada sizin mh pazartesi bu konu hakkında kayıt bıraktık hala dönen yok




  • qAddAr kullanıcısına yanıt
    PM tarafında ilgileniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    PM tarafında ilgileniyorum.

    PM gönderdim lakin bir konu da anlaşalım, bana pm'den size yanlış bilgi veren arkadaşı müdürüne bildirdim yazmışsınız, bana 1 değil görüşme yaptığım 7 mh temsilcisi yanlış bilgi verdi.

    Yani yalan söyledi ve ben 7' sinden de şikayetçiyim..Önce benim görüşme geçmişime bakın, sonra gereğini yapın lütfen.
  • Türk.net pişmanlıktır.
  • ree R kullanıcısına yanıt
    Başlamadan biten hikaye.
  • Hocam işin kötü yanı bunu yaşıyan tek kişi siz değilsiniz.
    Belki de binlerce kişi aynı şeyi yaşıyordur. Biri de benim.
    Merak ediyorum sözde reklamlarda bahsettikleri 100mbit'e kadar dedikleri hizmeti alan 3-5 kişi varmı acaba.
    Hiç sanmıyorum. %1 bile değildir açıklasalar keşke.
    Benim Turknet'de 2 aboneliğim var ve ikisinde de aynen böyle yalanlar hikayesi dinliyorum.
    Biri hatta kendi yapa sistemi dedikleri sözde santralde kendi altyapılarına bağlı.
    Onda bile kendi portlarından haberleri yok var deyip sadece tarife adını değiştiriyorlar.
    Sahada yapılan hiçbirşey yok çünkü sahada elemanları yok.
    Ben yıl başında geçtim VDSL'e 8 ay kadar geçti. Önce 50 var sonra 75 var dediler.
    Ama geçtiğim günden beri gelen hız 8-10mbit arası değişiyor. Bende VDSL modem aldım VDSL sinyali geldi
    ama gelen hızlar adsl seviyelerinin bile altında kaldı duruyor.
    8 aydır uğraşıyorum tek yaptıkları telekom'a mail atmak. Adamların umrunda değiller dalga geçiyorlar beni arayıp.
    O firma sallıyor burda o hızlar yok deyip. Ama son arayanlardan biri o hızlar var ama size yok anlamında
    vdsl portlarında boş yer yok dedi. Yani o portlar kendi müşterilerine ayırmışlar normal olarak çünkü altyapı onların. Bu Turknet'de böyle işkembeden sallama o hız var şu hız var diyor ama yalan'dan başka birşey değil.
    Çünkü son sözü altyapı sahibi firma söylüyor. Sonra öyle bakıyorlar sana sanki kendileri bu hızlar var dememişler gibi. Tamamen rezillik tam TURKNET adı gibi Türk işi bir hizmet anlayışı. Maalesef ülke böyle rezil firmalar ile dolu.
    AKN kaldırma, taahhütsüz abonelik vs. yapmak istediklerine büyük saygım var ama firma sahibi
    Cem bey dışında tamamı çöplük insanlarla dolu bir firma. Ondan böyle yerlerinde sayıyorlar ve gelen müşterileri de rezil edip lanet ettiriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 312 . -- 20 Ekim 2017; 1:19:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 312 .

    Hocam işin kötü yanı bunu yaşıyan tek kişi siz değilsiniz.
    Belki de binlerce kişi aynı şeyi yaşıyordur. Biri de benim.
    Merak ediyorum sözde reklamlarda bahsettikleri 100mbit'e kadar dedikleri hizmeti alan 3-5 kişi varmı acaba.
    Hiç sanmıyorum. %1 bile değildir açıklasalar keşke.
    Benim Turknet'de 2 aboneliğim var ve ikisinde de aynen böyle yalanlar hikayesi dinliyorum.
    Biri hatta kendi yapa sistemi dedikleri sözde santralde kendi altyapılarına bağlı.
    Onda bile kendi portlarından haberleri yok var deyip sadece tarife adını değiştiriyorlar.
    Sahada yapılan hiçbirşey yok çünkü sahada elemanları yok.
    Ben yıl başında geçtim VDSL'e 8 ay kadar geçti. Önce 50 var sonra 75 var dediler.
    Ama geçtiğim günden beri gelen hız 8-10mbit arası değişiyor. Bende VDSL modem aldım VDSL sinyali geldi
    ama gelen hızlar adsl seviyelerinin bile altında kaldı duruyor.
    8 aydır uğraşıyorum tek yaptıkları telekom'a mail atmak. Adamların umrunda değiller dalga geçiyorlar beni arayıp.
    O firma sallıyor burda o hızlar yok deyip. Ama son arayanlardan biri o hızlar var ama size yok anlamında
    vdsl portlarında boş yer yok dedi. Yani o portlar kendi müşterilerine ayırmışlar normal olarak çünkü altyapı onların. Bu Turknet'de böyle işkembeden sallama o hız var şu hız var diyor ama yalan'dan başka birşey değil.
    Çünkü son sözü altyapı sahibi firma söylüyor. Sonra öyle bakıyorlar sana sanki kendileri bu hızlar var dememişler gibi. Tamamen rezillik tam TURKNET adı gibi Türk işi bir hizmet anlayışı. Maalesef ülke böyle rezil firmalar ile dolu.
    AKN kaldırma, taahhütsüz abonelik vs. yapmak istediklerine büyük saygım var ama firma sahibi
    Cem bey dışında tamamı çöplük insanlarla dolu bir firma. Ondan böyle yerlerinde sayıyorlar ve gelen müşterileri de rezil edip lanet ettiriyorlar.

    Durumuna üzüldüm dostum, benden de betermişsin derimde bana da ayar çekmeye başladılar şimdiden..

    Hafta başı 15 mbit olan hızımı hafta ortası 13 mbite, az önce de 10 mbite düşürdüler..Bir de bunun için az önce arıza kaydı açtırdım oda 2 iş günü içinde sonuçlanacakmış !

    Türkneti çok eşime dostuma tavsiye ettim, akrabama aldırdım vs. ama gidişat kötüye gidiyor sanırım 1.5 yıllık aboneliğimi sonlandıracağım...




  • İlk aramamda ayda 59.99 tl ye yapa altyapısı olan bir bölgede olduğumu,100mbit e kadar hız alacağımı söylediler. Malum hepimiz gibi inanıp üye olduk evrak gönderdik yeni modem aldık..



    1.5 ay sonrasında aldığım hız 14 mbit civarlarında.bu nasıl vdsl hattı bu nasıl hız bu nasıl hizmettir ? Modemde dsl günlüğünde hattımın desteklediği hız 65mbit!



    En komiği ise saha dolabı apartmanın 10 metre yanında,iç tesisat iç tesisat bile değil ,apartmandakinler bildiğin apartman ankastresinden yeni kablo çektirmişler.Kısacası tesisat sorunum bile yok.Bunun tek açıklaması kandırıldık arkadaşlar geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Santral binasının bitişiğinde oturmadığınız sürece 100 mbit hız palavra. Port 100 mbit destekliyor ama dsl teknolojisi mesafeye doğrudan bağlıdır. Her zaman porta tanımlanan hızı alamazsınız. Santrale uzaksanız yapa yönteminde 2-3 mbit bile almanız mümkün, çünkü sizin modeminizden santral binasına kadar saha dolabını pas geçerek komple bakır kablo gidiyor. Firma burada yanıltıcı reklam yapıyor.

    65 mbit destekleyen hatta 14 mbit mi tanımlanmış, yoksa hız testinde mi 14 mbit görüyorsunuz? Hat değerleri ile hız testinin farklı çıkmasının nedeni, yoğun saatlerde altyapının yetersiz olmasıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 20 Ekim 2017; 12:2:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Santral binasının bitişiğinde oturmadığınız sürece 100 mbit hız palavra. Port 100 mbit destekliyor ama dsl teknolojisi mesafeye doğrudan bağlıdır. Her zaman porta tanımlanan hızı alamazsınız. Santrale uzaksanız yapa yönteminde 2-3 mbit bile almanız mümkün, çünkü sizin modeminizden santral binasına kadar saha dolabını pas geçerek komple bakır kablo gidiyor. Firma burada yanıltıcı reklam yapıyor.

    65 mbit destekleyen hatta 14 mbit mi tanımlanmış, yoksa hız testinde mi 14 mbit görüyorsunuz? Hat değerleri ile hız testinin farklı çıkmasının nedeni, yoğun saatlerde altyapının yetersiz olmasıdır.

    Hocam hız testinde 14 mbit alıyorum akşam saatlerinde 7 mbit e kadar düşüyor..



    Date rate 65000 kbps

    Max rate 83000 kbps civarlarında



    Snr margin 6.1 de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.