Şimdi Ara

TurkNet'ten taahhütsüz, 150GB AKK’li internet (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.072
Cevap
15
Favori
29.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber tech

    7/24 Çağrı Merkezi: 0 850 288 80 80 / 0 850 288 70 01 numaralı telefonlardan her zaman ulaşabilirsin, yapabilecekleri bir şey varsa online olarak yapıyorlar ancak hattınıza teknik ekibin müdahale etmesi gerekiyorsa arıza kaydı oluşturup ilgili birime yönlendiriyorlar,tabiki türktelekom ekipleri gelip sorunu çözüyor sahadaki teknik sorunların çözümünde turknetin türktelekom ile anlaşması var bu sebeple telekom ekipleri geliyor daha detaylı bilgiyi ve kafanıza takılan her türlü soruyu müşteri hizmetlerine mutlaka sorun ona göre karar verirsiniz. Turknette özgür iletişim haricinde iş yerleri için şu pakette mevcut
    http://kurumsal.turk.net/hepsi-bir-arada-kampanyasi/

    İşyerleri için Adil kullanım kotasız paketleri yeni gördüm ama gereksiz. 16 megabit hız veriyor sabit. 100 megabite kadar olanda zaten 1 Mayıs'ta kota sonrası hız 24 megabite düşecek.




  • cyber tech C kullanıcısına yanıt
    Merhaba verdiginiz numaraları ariyorum musteri temsilcisine baglacak ama suan hizmet verilemiyor diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süper Online Fiber iptal ettirdim. Sonra türknet bir de deneyim dedim. Bir haftadır internetim bağlanacak bekliyorum. Arıza kaydı bırakmakta mükemmeller ama çözüm almanız artık şansınıza. Zaten yorumlarda başta sorun yaşayanlar öyle gidiyor, yaşamayanlar ise şanslı olanlar. Bir iki güne sorunum düzelmezse şansımı başka bir firma ile deneyeceğim. Türkiyede zaten adam gibi müşteri memnuniyeti olan firma olsa böyle şeylerle uğraşmam bile. Neyse sağlık olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focus1 kullanıcısına yanıt
    Cep telefonumdan 0 850 288 80 80 numarayı aradım ilk aramada müşteri hizmetleri çıktı, ara sıra amayı deneyebilirsiniz
  • arkadaşlar bende turknet 16mb adsl kullanıcısıyım vdsl e geciş yapmak istiyorum ama türknet israrla vdsl geçiş olamaz port desteklemıyor diyor. bende telekoma soyleyın portumu degıstırsın dıyorum malesef oyle bır kayıt acamayız dıyor sız ıstersenız telekom mudurlugune gıdın port degıstırsınler bız vdsl gecıs yaptırırız dıyor :)) şaka gıbı vodafene net ten alt yapı sorgulama yaptıgımda 67mb vdsl hızı desteklemektedir dıyor ayrıca kuzenım ttnet 24mb vdsl kullanmakta aynı apartmandayız. bu durumu turk nette bıldırınce benden kuzenımın hızmet numarası ıstedı ve kayıt actılar 2 gun ıcınde gerı doceneklerını soyledıler. sizce arkadaslar bundan sonra ne yapmalıyım bır öneriniz varmıdır?
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Turknet genelde olumlu dönüş sağlıyor ve vdsl'e geçiş yaptırıyor, ancak vdsl'e herhangi bir bahane ile geçiş yapılmaz da bizle ilgili değil telekoma başvurun derlerse siz aşağıdaki dilekçeyi yazarak hem telekoma verin hem de turknete yollayın duruma göre de BTK'ya şikayet dilekçesi yazarsınız



    ADSL internet hizmeti almakta olduğum TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş'den VDSL'e geçiş yapabilmem için şuan bağlantımı sağlayan portun VDSL internet hizmetine uygun bir portla değiştirilmesi hususunda;
    Gereğini saygılarımla arz ederim. ....../03/2017
    tarih sağ tarafta olacak tarihin altına ad soyad


    Telefon No: 0 xxx xxx xxxx abone kimse onun üzerine olan ev telefonu
    TC: Abone olan kimse onun tc'si


    Adre:
    Açık adresinizi ve şehirinizi yazın

    Cep Tel: Cep Telefonunuzu yazın


    Şeklinde bir dilekçe yazarak bağlı olduğunuz telekom il müdürlüğüne vermeniz gerekir, bu dilekçeden iki adet çıkartın ve birini imzalayın telekoma verin ve kayda girdirin tarih ve sayı numarasını alın diğer yedeğinin arkasına o numarayı yazarak saklayın, telekom size olumlu cevap vermezse ya da sizin dilekçenizi işleme koymazsa BTK'ya bir şikayet dilekçesi yazarak telekoma böyle bir başvuru yaptığınızı ancak mağdur edildiğinizi ve port değişiminin yapılmadığını belirterek gerekli işlemin yaptırılmasını istediğinizi talep eden bir dilekçe yazın telekoma verdiğiniz dilekçeyi de ek olarak ekleyin gönderin.

    Bu şekilde resmi olarak port değişimi için talepte bulunmuş olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyber tech -- 14 Mart 2017; 13:7:14 >




  • tesekkurler sımdı mesaj geldı vdsl gecıs olmus ama 32 mb bakalım bu hızı artırabılecekmıyız ?
  • Arkadaşlar çok sıkıntılı bir durumdayım, internet yeni bağlandı hızı kb cinsinden 48/5700. Tek bir internet sayfası bile açmıyor aradım bişiler yaptılar en yüksek hıza verdik tekrar deneyin diye sadece 52'ye 5850 olmuş ve ulaşılabilecek maksimum hız modem arayüzünde 52 yazıyor. Ne yapmalıyım, arıza kaydı oluşturdum, sorun ne olabilir çözümü nasıl olur bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim bulunduğum yer aile hekimliğim ve sürekli internetle iç içe olmam gerekir. Telefonu bağladım o da kotası çok az şuan idareten.

    Not: TT apartman kutusuna kadar getirmişti adsl bende içeri kablo çektirdim kablo yeni, adsl modemim sorunsuz dün ttnetteydi 2.4 mb indiriyordum saniyede(vdsl modemden dağılıyordu internet bende router olarak kullanıyordum).
  • Merhaba, 150 GB adil kullanım kotanız dolduktan sonra hızınız 3 Mbps'e sabitlenir.
  • Merhaba, altyapınızın desteklediği hızı sizlere iletmekteyiz.
  • unpop kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Kampanya kapsamında ücretsiz olarak Telefon hattını TurkNet sizlere sağlayacaktır.Ayrıca ücretsiz sabit hatla birlikte 1000 dakika konuşabiliyorsunuz.
  • Merhaba, bundan sonra sizlere şikayet ve talepleriniz için ben yardımcı olacağım. Talebinizi dilerseniz ÖM olarak iletebilirsiniz. Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, 150 GB adil kullanım kotanız dolduktan sonra hızınız 3 Mbps'e sabitlenir.

    Sayın yetkili yalaM Söyleme bari benim hızı 2.41 mbite sabitliyorsunuz..

    Neyse bu BTK kararlarını ne zaman uygulamaya koymayı düşünüyorsunuz ?
  • Bu arada firma yetkilisi arkadaş ADSL türknet kullanıcıları adına genel bir soru sormak istiyorum..

    Malum 60 tl veren herkese 100 mbite kadar hız veriyorsunuz ama biz adsl kullanıcıları sadece 12-14 mbit hız alabiliyoruz..

    Yeni BTK düzenlemesiyle vdsl ya da fiber kullanan abonelerinizin hızları AKK aşımı sonrası 16-24 mbbite düşecek !

    Biz ADSL kullanıcıları ise AKK aşımı sonrası hızımız 5 mbite düşecek !


    Sizce kurumunuz biz ADSL kullanıcılarının mağdur olduğu bu yeni ADİL olmayan düzenlemeye bir ADİL düzenleme yapmayı düşünüyor mu ?
  • Beyler bizim evde ttnet altyapısı yokmuş. Bu sorunu nasıl çözeriz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknetle daha balayı yaşayamadan sona erdi birlikteliğimiz. Lanet olmasın böyle hizmete de firmaya da. Bu ikinci bağlatışım ikisinde de 150 tl çıktı cebimden ikisinde de bi halta yaramadı mal gibi kaldık ortada. Aldığım 4 KB!!!!!!!! ŞAKA DEĞİL GERÇEK 4 KB!!! Aradım şikayet kaydı oluşturdum sorun teknik değilmiş donanımlarımı kontrol ettirmem gerekiyormuş sinirden elim ayağım titredi ne rezilliktir bu ya. İptal ettirdim bir daha da asla bulaşmam millete de iyi internet diye reklam yapıyorduk diğer doktor arkadaşlara da rezil oldum sağol turknet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, 150 GB adil kullanım kotanız dolduktan sonra hızınız 3 Mbps'e sabitlenir.

    Merhaba,ironiyi fark etmemişsiniz, orda soru değil tepki var.
  • cyber tech C kullanıcısına yanıt
    Bende de benzer bir sorun var. En kısa zamanda dilekçeyi vermeye çalışacağım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın TurkNetDestek, Bildiğiniz gibi yeni AKK düzenlemesi BTK tarafından yayınlandı ve tüm iss'ler Mayıs 2017 itibariyle yeni düzenlemeye göre hizmet vermek zorundalar.

    Turknet ise her abonesinin altyapısının desteklediği hızı vererek farklı bir politika izledi yani kimisi 75 mpbs hız alırken kimisi 50 kimisi de 32 mbps hız almakta.

    Bu yeni AKK düzenlemesine göre Turknet nasıl bir politika izlemeyi düşünüyor, tüm abonelerine yine altyapısının desteklediği hızı mı verecek ve AKK sonrası da aldığı hıza göre mi düşecek yoksa tüm abonelerini 16mbps hıza indirip AKK sonrası ona göre hız düşümü yaparak mağdur mu edecek.

    Turknet son AKK düzenlemesine göre nasıl bir uygulamaya geçecek, bilgilendirirseniz seviniriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyber tech -- 15 Mart 2017; 9:52:42 >
  • cyber tech C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuyla ile ilgili çalışmalarımız devam etmektedir.Detaylı bilgi için turk.net adresimize bakabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.