Şimdi Ara

Türknet teknik destek 108 TL mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
1.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Edit: başka operatöre geçtim aynı şartlarda 25Mb alıyorum. Şimdilik :)


    Yaklaşık 2 yıl önce Türk Telekomdan Türknete geçtim. Son 1 yıldır internetimin gitmediği ya da yavaşlamadığı bir hafta destek kaydı bırakmadığım ay olmadı neredeyse.

    İşin ilginç yanı destek kaydı bırakıyorum, bir bakalım deniyor sonra hoop düzeldi. Neden bozuldu bilen yok. Kutu kablo aynı kontrol eden de olmadı ama neyse...

    2 gün önce gece sorunsuz olan internetim sabah kalkıyorum yok gibi. Hız testi sayfası zor yükleniyor. Sokaktaki kutuya kadar TTNET bakıyor. Sonrasından bize ne diyor. Sen TTnetli değilsin.

    İş TÜRKNET te artık.


    108 TL mevzusuna geliyoruz. İşin kabak tadı veren kısmı:


    Türknet sizden kaynaklanıyor galiba gelip bakarız ama SORUN VARSA 108 TL YOKSA ÜCRET YOK diyor. (varsa paralı yoksa neden bedava ya da tam tersi)

    Peki diyelim ki kablo sorunlu "KABLO SORUNLUYSA ONUN ÜCRETİNİ AYRI ALIRIZ" diyor.


    Peki SEN BANA TEKNİK DESTEK VERMİŞ OLDUN MU?


    Sen benim sorunumun tespiti için neden 108 TL alıyorsun?




    Türknet teknik destek 108 TL mi?
    Türknet teknik destek 108 TL mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psycologist -- 1 Ekim 2021; 17:37:6 >







  • Merhaba, öncelikle yaşadığınız sorun nedeniyle üzgün olduğumu iletmek isterim. Arıza durumlarında sorunu iş emri numarasıyla yerleşik operatör saha ekiplerine iletiyoruz. Ekipler ankastre kutusuna kadar kontrol sağlıyor. Kontrol sonrasında sorun yoksa iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisini paylaşılıyor.

    Ekiplerden sürekli iç tesisat bilgisi alınması halinde 108 TL'ye yerinde destek hizmetini sunuyoruz. Ekiplerimiz iç tesisatta sorun görmemesi halinde sizden 108 TL'lik ücreti almayıp sorunu tutanak ile birlikte saha ekiplerine tekrar iletmektedir. Yerinde destek ekiplerimizi kabul etmeniz durumunda açık destek kaydı üzerinden iletebilirsiniz.
  • Sokaktaki direkten gelen kablo direkt modemime bağlanıyor. Farklı modem deniyorum durum aynı. İki modemde sağlam.

    Sorun yoksa ücret alınmıyor diyorsunuz ama sorun var tespit edilirse ve tamir edilmese dahi ücret alınıyor. Bu 108 TL tamiratın ücreti ise siz Teknik Destek vermiş olmuyorsunuz ki. Herhangi biri de gelip yapabilir. Servis ücreti ise sorun yok iken neden alınmıyor?


    Bende diyorum ki bende sorun yoksa ne yapacaksanız onu yapmayı deneyin o zaman düzelecektir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psycologist -- 24 Eylül 2021; 18:47:33 >
  • Youtubeda 1080p videoları donmadan izleyebiliyorum. 4K video bile açıyor. Twitch de neredeyse donmadan 720p izleyebiliyorum ama Spotify açılmıyor ya da bir haber sitesinin bile açılması 15-20 saniyeyi buluyor.

    Hız testi sitesi bile zor açılıyor. Türknetin kendi sitesi bile açılmıyor.

    Bu nasıl iştir arkadaş?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psycologist -- 24 Eylül 2021; 18:47:20 >
  • Türk Telekom a geç. 100 mbps i 130 tl civarı. 2 yıl sabit fiyat. En azından muhatap bulursun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mu5tafa kullanıcısına yanıt
    50Mbps 109.90 TL, 100Mbps 129.90 TL hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Teşekkür ederim.

    Taahhüt olduğu için yanaşmıyorum şimdilik ama teknik destek konusunda Türk Telekomun eline su dökemiyorlar. Zaten Türk Telekomun hizmetlerini kullanıyorlar.

    Netspeed e geçeceğim bir de onları deneyelim taahhüt yok zaten. Bakalım hayırlısı.

  • Psycologist kullanıcısına yanıt

    telekom sabote ediyor olabilir... kendi altyapısını kullanan küçük firma kullanıcılarına yapıyor bunu.. en iyi portları kendi müşterilerine sıkıntılı olanları altyapı ortaklarına veriyor

  • ben de öyle düşünüyorum ama TürkNetin de bu durumu (varsa) bildiğini ama inatla sorunu müşteri odaklı kabul edip çözmek için taşeron teknik servisler kullanması ve ücret talep etmesini kabul edemiyorum.


    Evime gelen ekip sorun olmasa dahi var deyip ücret alsa tüketici olarak ben nasıl anlayacağım?


    Kısacası TürkNet kısa sürede kaldıramayacağı müşteri sayısına ulaştığı için diğer operatörlerden şikayet ettikleri sorunları yaşamamak adına TürkNet e geçen insanları aynı sorunlarla baş başa bırakıyor.


    @Türknet

  • Psycologist kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekip ücreti 108 TL ve ekipler eğer iç tesisat kaynaklı bir sorun yok dediklerinde net uzmanı arkadaşlarım yerleşik operatöre olumsuz teyit vererek iç tesisatta sorun olmadığını hattı tekrar kontrol etmeleri bilgisini veriyorlar.
  • Aboneden servis ücreti alamazsınız. Almaya çalışırsanız da müşteri kaybedersiniz, nokta. Bunu SoL denedi ancak baktı müşteri yemiyor bıraktılar ücret talep etmeyi. GigaFiber'de de alınmaya başlanırsa TTNet veya SoL ile devam edilir, hatta KabloNet bile alınabilir. Milletin aklıyla dalga geçmeyin! Sonunda herkesi TTNet'li yapacaksınız.

  • Arkadaşlar yıl oldu 2021 hizmet vermeyi bilmeyen yerlerden hizmet almayı bırakın artık. 10-20 lira fazla verin kafanız rahatlasın 😉

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Ekip, eğer müşterimiz onay verirse iç tesisat kontrolü için geliyor ve ekipler iç tesisat kaynaklı bir sorun yok derlerse bu ücreti faturalandırmıyoruz. Onun dışında arızayla ilgili yapılan çalışmalara herhangi bir ücret alınmıyor.

    Müşterimiz eğer ekip istemezse elektrikçi yardımı ile de iç tesisatını kontrol ettirebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 25 Eylül 2021; 14:11:50 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    İç-dış diye ayrım olmaz abonelikte. Dışı beni yakar, içi seni :). Yeni kurallar üretmeyin. İnterneti sattıysanız, modeme kadar ulaştırmak zorundasınız. Ancak açıklamalarınızdan da anladığım kadarıyla kafa farklı. Bu saatten sonra bölgeme Gigafiber de gelse güle güle TurkNet modundayım. Bu sektör, hizmet sektörü. Müşteriye hizmet etmeyen avucunu yalar. Ben interneti satarım sana, kullanıp kullanamaman beni ırgalamaz diye bir dünya yok. Türkiye'de ekmek aslanın bağırsaklarını da geçti artık apandistinde falan. Müşteriyi memnun etmeyen para kazanamaz. Kafa değişmezse yazık oldu diyeceğiz, başka ISS'lere yelken açacağız :).....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu123 -- 25 Eylül 2021; 15:19:5 >
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi anlıyorum ama ben genel süreç hakkında bilgi verdim. Ankastre kutusuna kadar hattı sağlama alarak teslim ediyoruz.
  • Ankastre kutusuna siz değil TTnet bakıyor onların yetki alanı. Ankastreden sonrası da ücrete tabi


    TürkNet olarak siz nasıl fiziki bir destek vermiş oluyorsunuz ki?

  • Psycologist kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sürecimiz hakkında detaylı bilgi verdim. Maalesef süreç dışına çıkamıyoruz.
  • maalesef abonelerinizde süreç içinde kalamıyor :)

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.