Şimdi Ara

TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! (56. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.431
Cevap
29
Favori
161.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
325 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hmrkartal H kullanıcısına yanıt
    Bende ilk başta memnundum memnuniyet 10 gün bile sürmedi çok yanlış yapmışsın çok pişman olacaksın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MERHABALAR : Ben müşteri hizmetlerinden cansu hanım ile görüştüm bana yapanın alt yapısında bulunduğum 100 megabite kadar hız alacağım söylenmişti... ama alt yapının santral ile uzaklığı hakkında bilgi verilmedi zaten bana tanımlanan 100 mb olabilir bana 100 mb söyleniyor 70 mb yada 50 mb yada 35 mb alsam ozaman anlarım sizleri bana 100 mb söylenipte adsl alt yapıdaki 16 mb verirseniz işte ozaman turknetin turk telekomdan bır farkı kalmıyor ben turk telekom abonesiyim ve turk telekomda bana aynı hızı zaten veriyor ozaman turk telekomdaki aboneliğimi iptal ettirdiğimde bana 1200 tl fatura çıkartıyorlar turknet bana 16 yada 20 mb hız verecekse en başından bilgilendirseydiniz zaten abone işlemlerimi asla başlatmazdım bu benim 3 ay içinde 2. aboneliğim oldu ilk aboneliğimde sizlerin sunduğu ekip tarafından yönlendirme işlemlerimi geç olduğu için ve problemim çözülmediği için iptal işlemlerimi başlatmıştım... bu sefer ki sıkıntım 100 mb kadar hız verileceği söylenipte 16 mb hız verilirse tabiki iptal işlemlerimi başlatırım... şöyle bir durum daha var ben iptal işlemlerimi başlatıktan sonra müşteri hizmetleriniz beni arayarak problemi çözülecek diyeceğinide biliyorum ya bu hız problemini çözebiliyorsanız hemen çözün iptal ettirmek istemiyorum ama yine aynı sonuca bağlanacak olursak zaten bir müşteri daha kaybetmiş olursunuz ne demişler 1 müşteri 1000 müşteri getirir yada 1 musteri 1000 muşteri kaybettirir ... Bana vereceğiniz hız gerçektende yapa alt yapısında 100 mb kadar verebiliyorsanız benimle birlikte 1000 musteriye kadar sahip olursunuz ama benim problemimi çözemeyecekseniz şikayetim var gibi yerlere şikayet yazdığımda 1000 musteri kaybedersiniz saygılarımla :)




  • Salı gününden beri internetim yok ve karşınızda muhatap kimsede yok.Arıza kaydı açıp o şekilde bekliyorsunuz.Kimseye ulaşamıyorsunuz bu firmayla sorun yaşayana kadar çok iyi gidersiniz ama sorun yaşarsanız benim gibi kalırsınız.Gidin müşteri temsilcisi olan bir firmayla çalışın.
  • Bin kere soyledik zaten,1001.kez bu firmada musteri hizmetleri yok adamlar ucuza vermek icin ugrasiyor,eyer internet altyapiniz iyi ise kopma yada baglanti sorunlari yasiyorsaniz sakin gecmeyin telekom asla ugrasmiyor ariza durumunda,benim alt yapim saglam hic sikinti olmuyor 1 kere gecisden sonra sorunsuz,sikintisi olan ttnet kullansin
  • Arkadaşlar hepinizden özür dileyerek mağduriyetimi herkesin görmesi açısından buraya da yazıyorum yaşadıklarımı. Sıkıntı stres sahibi olmak istemiyorsanız bu firmadan uzak durun...

    "Arkadaşlar hepinize merhaba,

    turknet kadar utanmaz, arlanmaz bir firma daha görmedim. Nedenine gelince. Bugün iptal talebimi faks ile gönderdim. İptal etme nedenim 9 gündür aktivasyonun yapılamamasıydı. Gün içerisinde sık sık Türknet'i arayıp, iptal hakkında bilgi almak istedim. Ancak iptal bölümü sizi arayacak denerek, başlarından savuldum. 10 dk önce bir gireyim bakayım iptal talebim sistemde görünüyor mu diye bakayım dedim bir de ne göreyim. Şu an hala evimde Türk telekom bağlı olmasına rağmen türknet kendince (sözde) aktivasyonu yapmış. Bana ne bir sms ne de mail geldi. Online işlemler kısmında hizmet kısmı bomboş... Müşteri hizmetlerini arayıp, modem kullanıcı adı ve şifresini istediğimde sms gönderilmiştir diyor ama ne bir sms ne de mail

    Böylesi rezilliği ilk defa görüyorum. Birkaç ss gönderiyorum taktir sizin... Btk'ya şikayet etmiştim ancak nereye gerekiyorsa oraya da şikayet edeceğim sizi, yalancı işgüzarlar.

    Eğer modemden internet sağlayıcı görünüyorsa lütfen nerden bakacağımı söyleyin bakıp ss atayım."

    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!

    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!

    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!

    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cella -- 11 Ocak 2019; 21:47:26 >




  • bsliali kullanıcısına yanıt
    Evet onları bekleyeceğim *mecbur* olarak ama fahiş fiyatlarından kurtulmuş olduğum değil mi??

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Umarım sizde zam yapmazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cella

    Arkadaşlar hepinizden özür dileyerek mağduriyetimi herkesin görmesi açısından buraya da yazıyorum yaşadıklarımı. Sıkıntı stres sahibi olmak istemiyorsanız bu firmadan uzak durun...

    "Arkadaşlar hepinize merhaba,

    turknet kadar utanmaz, arlanmaz bir firma daha görmedim. Nedenine gelince. Bugün iptal talebimi faks ile gönderdim. İptal etme nedenim 9 gündür aktivasyonun yapılamamasıydı. Gün içerisinde sık sık Türknet'i arayıp, iptal hakkında bilgi almak istedim. Ancak iptal bölümü sizi arayacak denerek, başlarından savuldum. 10 dk önce bir gireyim bakayım iptal talebim sistemde görünüyor mu diye bakayım dedim bir de ne göreyim. Şu an hala evimde Türk telekom bağlı olmasına rağmen türknet kendince (sözde) aktivasyonu yapmış. Bana ne bir sms ne de mail geldi. Online işlemler kısmında hizmet kısmı bomboş... Müşteri hizmetlerini arayıp, modem kullanıcı adı ve şifresini istediğimde sms gönderilmiştir diyor ama ne bir sms ne de mail

    Böylesi rezilliği ilk defa görüyorum. Birkaç ss gönderiyorum taktir sizin... Btk'ya şikayet etmiştim ancak nereye gerekiyorsa oraya da şikayet edeceğim sizi, yalancı işgüzarlar.

    Eğer modemden internet sağlayıcı görünüyorsa lütfen nerden bakacağımı söyleyin bakıp ss atayım."




    Resimler gozukmuyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Son günlerde şikayetleri artan bir firma. Özellikle yeni gelen kullanıcıyı kayıt etmiyorlar. Sebebini bilmiyorum ama bir şeyler dönüyor bu firmada.
  • baltalı-katil kullanıcısına yanıt
    Merak etme başka bir iss ye geçtim ve çok memnunum..istersen belgeleri gönderirim şikayetçi olmak için bütün belgeleri saklamıştım kapatmasalardı şikayet edecektim ama sen yine de tatmin olmazsın markanın fanatiği olmuşsun anladığım kadarıyla..
  • Bu ne biçim firma böyle , 1 haftadır arıyorum karşıma çıkan böyle boktan bir sistem olur mu kardeşim yetkili yok mu bu forumda , hizmet almadığım halde enayi gibi fatura ödüyorum , internetim yok 1 haftadır , nasıl ulaşacağım ??


    Nasıl iptal ettireceğim beyler fax mı çekeceğim ? online işlemlerden iptal olmuyor mu ?
  • raskolnikov11 kullanıcısına yanıt
    iptal için gerekeni kastettim taşıması daha mantıklı o yöntemi mi kullandın?
  • raskolnikov11 kullanıcısına yanıt
    iptal için gerekeni kastettim taşıması daha mantıklı o yöntemi mi kullandın?
  • Ne yalan söyleyeyim yaklaşık 1 ay abone olmadan önce millet abartıyor ne kadar olumsuzluklar yaşanabilirki en ufak şeyleri abartarak buralara yazıyorlar diyerek abonelik için başvurdum alt yapımı kontrol ettiler 75 megabite kadar vdsl olarak baglatı saglaya bilirsiniz dediler ok dedim başvuru yu yaptık baglantı yapıldı birde baktık vdsl yerine adsl baglamıslar ve hızıda 4 megabite sabitlemişler. Destek açtım adsl olarak baglanmış diye ayrıca hızımda 4 mb dedim 15 günde hızımı ancak 12 13 mb te yukselte bildik ayrıca ben adsl kullanmak istemiyorum vdsl olmayacaksa iptal edelim dedim oim den paket yukseltme talebinde bulundum paketiniz değiştirilmiştir mesajı 29/12/2018 de geldi ama degişen birşey yok 10 13 gündür ha değişti ha değişecek bekliyorz dün yine mesaj geldi paketiniz degiştirilmiştir güle güle kullanın diye yine değişen birşey yok bu sabah kalktık dsl ve internet ışığı yok tabi internet te yok destek kaydı bıraktık bekliyoruz şu saat oldu hala yok hiç bi gelişmede yok ya daha 1 ay oldu pişmanım demek istemiyorum ama beni gerçekten çok zorluyorlar ikinci ayda bu şekilde devam ederse ki zaten sabredemem ikinci ayın ortasında iptali gönderirim 5 sene sol fiber kullandım hiç bukadar uğraştıgımı hatırlamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • baltalı-katil kullanıcısına yanıt
    Yok daha önce bahsettiğim gibi başka bir adrese taşındım oradan başvuru yaptım baya hızlı halloldu şimdilik bir sıkıntı yok bakalım hayırlısı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde yakın zamanda Superonline taahhüt bitiyor Türknet geçsem mi diye düşünürken yorumları görünce kararsız kaldım.Hizmeti aldıktan sonra verilen destek çok zayıf görünüyor ve bu konuda bayağı mağdur olan var.Firma olarak altyapınızı büyütmelisiniz başka türlü bu sorunların üstesinden gelemezsiniz.Diğer firmalar gibi kar odaklı değil de büyümek liderliğe oynamak istiyorsanız kendi ağınızı sürekli genişletmeniz gerekir.
  • Mark Selby kullanıcısına yanıt
    Gece kullanıcı adı ve şifre göndermişler ama hala TTNet kullanıyorum komedi resmen.😁 Valla sinirden gülüyorum artık.

    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cella -- 13 Ocak 2019; 8:15:44 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Arkadaslar ben 6 aydir turknet kullaniyorum cok cok memnunum vallaha Adamlardan Allahbrazi olsun wifi den speed test yapiyorum 35mbps dowlond 23mbps upload cikiyor ( bilgisayarim yok kablolu olcemedim ) alt yapim yapa bu arada turknet online islemlerde 69 mbps dowlond gozukuyor olcemedim kabloda pc olmadigi icin yigidi oldurun hakkini yemeyin turknet gibi firmalar olmasa tekel konumdaki ttnet insanlari somurur ki suan bile somuruyor yeni acikladigi tarifelere bakabilirsiniz turktelekom un turknet ve millwnum.com gibi firmalar a bizlerde yardimci olmaliyiz 7 aydir 3 defa faturami geciktirdim hattim kesildi adamlar 24 tl acma kapama parasi bile almadi direk sms te soyle yaziyor olabilir herkesin basina gelebilir vs diye adamlar da gonulleri fethedici bi sistem var ha hicmi sorun yasamadim yasadim tabikii hattima baktim adls ama vdsl destekliyor gittim 2.el vdsl modem aldim taktim ayarlarini yaptim internet var lakin 16 mbps 3 defa destek kaydi actim hattimin adsl den alinip vdsl baglanmasini diye orfa saf bi kusteri temislcisi var sanirim ismi osman yada onurdu hattinizda bir problem gozukmuyor diye otomatik sms atiyor ve cevap yaziyordu bende destek kaydi acmayi birakip sikayet kismina problemimi yazdim ordaki temsilci hemen cozdu problemi bence turktelekom a gore turknet mukemmel ben cok memnunum arkadasimda var oda cok memnum adam hastanede bilgi isleminde calisiyor oda cok memnun turknet ten yani bos biri degil bilgili biri fiyatlari karsilastiein diger firmalar la hangisi hesapli siz karar verin bu arada tirk net calisani degilim devlet memuruyum saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.