Şimdi Ara

TurkNet’te Evde Kurulum Dönemi Başladı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
3
Favori
10.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • #Ramazan kullanıcısına yanıt
    tt'de bile bu sorunlar yaşanıyor. Vasıfsız taşeronlarla çalışılırsa böyle oluyor işte.
  • DISCOVERY SCIENCE kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kullanıcılarımıza yararlı olabileceğini düşündüğümüz için böyle bir uygulamaya geçmeyi doğru bulduk.
  • msttf M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemleriniz bu uygulamadan önce başladığı için sizi kapsamıyor. Sizin elektrikçi yardımıyla hattınızı ev içi tesisatınıza bağlatmanız gerekiyor.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hobimde çalışan ekip arkadaşlarımız satış yapmıyor. Satış ekiplerimizin ise yaptığı tüm konuşmalar kalite dinleme birimimizin takibinde olup bir sorunla karşılaşıldığı zaman müdahale ediliyor. Yalan beyanda bulunulmasına imkan yok çünkü sıkı bir denetleme yapılıyor.
  • #Ramazan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer sizin dedikleriniz gibi bir durumla karşılaşılırsa kullanıcılarımızın bize ulaşmaları yeterli olacaktır.
  • Turk telekomun bıraktığı kablo ile daireden gelen kabloyu kendim baglasam olur mu acaba baska bir islem var mi bunun. Bilen cevaplayabilir mi

    TurkNet’te Evde Kurulum Dönemi Başladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kemalrn kullanıcısına yanıt
    Merhaba, adınıza bırakılan kabloyu elektrikçi yardımıyla ev içi tesisatınıza bağlatırsanız daha sağlıklı olur. Kendinizde bağlayabilirseniz bu işlemi önceden aktivasyon işlemi başlattığınız için yapabilirsiniz teknik olarak ama hat bağlantınızı doğru yapamamanız durumunda hizetimize ulaşamayabilir ulaşabileceğiniz hızları alamaya bilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sıkı denetlemeden söz açılmışken şu mesajdaki durum ile ilgili aksiyon alındı mı?
    https://forum.donanimhaber.com/turknet-inceleme-musteri-hizmetleri-bagirip-cagiriyor--130483811
    quote:

    İnternet hızımız altyapımızın desteklediğinin çok daha aşağısında olduğu için şikayet kaydı oluşturduk. Bu konuyu açmadan önce hız/performans sorunu için müşteri temsilcisi tarafından arandık. Hızımızın altyapımızı desteklediğinden daha düşük olduğunu söyledik ve müşteri temsilcisi "bu hızın gayet yeterli olduğunu, sorunun bizde değil sizde olduğunu" söyledi. Bu şekilde olamamsı gerektiğini paylaştıkça, "BEN NE YAPAYIM YA?! GİDİN ELEKTRİKÇİ ÇAĞIRIN BEN NE YAPAYIM?!" diye bağırmaya başladı

    "Hanımefendi kendinizde misiniz, sesimiz kayıt altında nasıl bu tavır ve mahalle ağzı ile konuşabiliyorsunuz?" dediğimde "BEN NE YAPAYIM? SORUN FALAN YOK, SESİMİZ KAYIT ALTINDA BİLİYORUM NE VAR" vb cümlelerle konuşurken, iyi günler diyerek telefonu sonlandırmak zorunda kaldım.




  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Müşterimize ulaşabilmem için GSM numarasını istedim. PM üzerinden ve ya forum üzerinden bana gerekli bilgileri vermediği için sitemine giremedim. Sistemine giremediğim için bir işlem sağlayamadım. 'Ne gibi bir işlem sağlıyorsunuz?' diyecek olursanız, bu gibi durumlarda çağrı dinletiyoruz. Eğer kullanıcılarımızla böyle konuşulduysa ilgili birimimiz gerekli yaptırımları uyguluyor.
  • O zaman ilgili arkadaşı etiketleyelim, lütfen mutlaka inceleyip aksiyon alınız, bu davranışlar marka değerinize zarar veriyor çünkü.
  • Ufak bir firma fakat güzel adımlar atıyorlar. Piyasaya nüfus etme çabaları var. Kurulum hizmetini ücretsiz vermeleri için zaman geçmesi ve müşteri sayısının artması gerek diye düşünüyorum.

    Umarım büyüdüklerinde TT gibi milleti soyma çabalarına bürünmezler.
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Ücretsiz vermesi çok zor, çünkü ücretsiz diye reklam eden iss'ler 24 ay tahhüt aldığı için belli bir gelir garantisi oluyor (iptal ederseniz o kurulumun parasını geri alıyorlar, iptal etmezseniz firmanın sizden alacağı garanti bir para var). Zorunlu tutmak yerine isteğe bağlı olması gerekirdi.
  • Zorunluluk noktası iyi olmamış bence de.

    Hazır yeri gelmişken sorayım bende,

    Türknet bana şu an 48bin küsür sinyal yoluyor ama ben 35mb kullanıyorum, sebep?
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Abonelik tarihiniz 15 ağustostan sonra ise port maliyeti nedeniyle 35'den yüksek hız vermiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Abonelik tarihiniz 15 ağustostan sonra ise port maliyeti nedeniyle 35'den yüksek hız vermiyor.

    Buda nereden çıktı? 24 Aralık gibi kardeşimle aynı anda geçtim, kardeşim 50mb alıyor şu an. Aynı santrali kullanıyoruz, teknik destek oluşturdum, yetkili aradı, YAPA sistemdesiniz ve 50 destekliyor dedi, hızınızı da 50 yaptım dedi. Kontrol ettim 50 geliyor ama 35 speedtest sonucu.
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Yapa ise hattınızın desteklediği maksimum hızı alırsınız. Hız testinin düşük çıkması çok büyük ihtimalle yoğun saatlerde altyapının yetersiz kalması. Günün her saati bu şekilde ise yazılımsal hız profiliniz 35'e kilitlenmiş demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 5 Ocak 2018; 18:7:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam türknete yeni geçtim bende başka ıss kullanıyordum hattımı taşıdım. Şimdi diğer ıss den bana cayma bedeli geldi bunu size oim ile yollamam istendi fakat oim e girdiğimde hangi bölümden destek kaydı açmalıyım hiç bir başlık bana uygun değil orda ? Birde faturanın resmini de ordan yükleyin dediler faturanın resmini yükleyebileceğim bir alan yok orda nasıl yapacağım ? Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tezekos -- 5 Ocak 2018; 18:11:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adsl model ile kullanan var mı? Hız durumu nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Weezer

    Adsl model ile kullanan var mı? Hız durumu nasıl?

    2013'ten beri Türknet kullanıyorum. Son 2 yıldır filan bu tahhütsüz 150 gb AKN muhabbetiyle 16 mbit kullanıyordum, santrale uzaklığım sebebiyle 13 alıyordum Taa ki şu 1 Mayıs itibariyle BTK tarafından AKN ile ilgili düzenleme ve duyuru yapılana kadar. 1-2 hafta internetimde sık sık kopmalar olmuştu. Kopmalar kesilince de bana sorulmadan hızım düşürülmüştü 2 kez. 2 kez de arayıp düzelttirmek durumunda kalmıştım 2017 Haziran-Temmuz aylarında sanırım. Müşteri temsilcisi santral zart zurt dese de 11 mbit görüyorum işte son 6-7 aydır. Türknet'in müşteri temsilcilerini kaldırıp komple telesekretere ve robota dönmesinden ve forumda bu yöndeki şikayetlerin yoğunluğundan mütevellit tekrardan arayıp hız yükselttirmek gibi bir riske girmek istemedim. Sonra daha beter olur da muhattap bulamayız diye düşünerekten. Şahsen memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben Kütahyada yasiyorum Turknete abone olsam faturami hangi bankaya yatiracagim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.