Şimdi Ara

TurkNet’te Evde Kurulum Dönemi Başladı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
3
Favori
10.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Bu ne ya herşeye bi yuh oha o fiyat ne diyosunuz daha ne yapsın adamlar evde kurulum yapip 60 tl aliyorlar elektrikçi çağirsanda o kadar alacak yaptiklari iş garanti olucak herşey beleş olsun istiyorsunuz 60 tlye 35 mbps'e kadar akksiz internet veriyorlar daha ne olsun sizin gibi insanlara ne yapsa bu firma yaranamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sakın bulaşmayın ya da ben anlatayım siz karar verin.
    Ekim ayında abone oldum fatura ödedim ekim sonunda,aralık bitti hala fatura yok. Destek kaydı, twitter ne kadar meesaj attıysam hiç bir açıklama yok. Gerizekalının biri destek kaydıma not düşmüş " müşterinin pdf oluşmamış diye" EEE sonuç, twitterdan her gün biri ilgileniyoruz çözüm uzmanına yönlendirdik vb ifadeler yazıyor ama tarafıma bir açıklama olmuş değil. 20/12/2017 yaptığım destek kaydı hala yanıtsız. Destek kaydı içeriği de ş, tarafıma sms geliyor faturanız şu kadardır diye, online işlemlerde faturayı görüntülemiyorum. Şimdi iptal ederken faiz falan isteyecekler eminim. Öyle yenilik böyle yenilik falan hikaye, bunlar kaldıramayacakları ağırlığın altına yatmışlar o kadar Aman bulaşmayın
  • Bu elektrikçi muhabbeti nedir? Elektrikçiye nerde, ne yaptırıyoruz? Ttnet ten türknete geçtim diyelim. Elektrikçiyle ne işim olacak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, sıfırdan bir hat bağlatırken yaşanılan sorunların minimuma indirilmesi için bu işlemi zorunlu hale getirdik. TT ekiplerinin ankastre kutusuna bıraktığı hatların üzerine isim soyisim yazmadığını söyleyen kullanıcılarımızın sayısı epey artmıştı. Bu gibi sorunların önüne geçmeye çalışıyoruz.
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kullanıcılarımızı dinleyerek hareket etmeye çalışıyoruz. Evet dediğiniz gibi genel olarak sıkıntılardan biri internet bağlatma ve hizmet alma süresinin uzun olması... Bunun için evde kurulum hizmetimizi başlattık. Kurulum aşamasında yaşanılan mağduriyetleri bu uygulama ile minimuma indireceğiz.
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sıfırdan bir hat bağlatırken yaşanılan sorunların minimuma indirilmesi için bu işlemi zorunlu hale getirdik. TT ekiplerinin ankastre kutusuna bıraktığı hatların üzerine isim soyisim yazmadığını söyleyen kullanıcılarımızın sayısı epey artmıştı. Kendisi bağlantı yapabilen kullanıcılarımızda ister istemez hatları birbirine bağlarken hatalı bir işlem gerçekleştirebiliyor. Bu gibi durumlarda hız kayıpları yaşaıyor. Ekleme kablolarla çekilen hatta bağlantı kopmaları yaşanıyor. Bu uygulama ile bunların önüne geçeceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İyi de tt'nin bu sorumsuzluğunu niye müşteriye yüklüyorsunuz? Bunun iç tesisat ile ne alakası var? Etiketleme yapılmamışsa müşteri destek kaydı açar, siz de ttoys'den arıza kaydı açarsınız. Zaten gönderdiğiniz elemanların tt'nin sorumluluk sahasına müdahale hakkı yok (santrali basıp adamları zorla getirtirse o başka ). Hatalı arıza bildirimi deyip 14 lira ceza keserse de müşteriden delil ister btk ve idare mahkemesine başvurursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 5 Ocak 2018; 10:12:4 >
  • Merhaba, güzel düşünceleriniz için öncelikle size teşekkür ederiz. Kullanıcılarımızın istekleri üzerine hareket etmeye çalışıyoruz. Kurulum işelminde sıfırdan bir hat bağlatırken yaşanılan sorunların minimuma indirilmesi için bu işlemi zorunlu hale getirdik. TT ekiplerinin ankastre kutusuna bıraktığı hatların üzerine isim soyisim yazmadığını söyleyen kullanıcılarımızın sayısı epey artmıştı. Bu gibi sorunların önüne geçmeye çalışıyoruz.

    Geliştirmemizi düşündüğünüz tüm konuları dikkate alacağız. İlerleyen zamanlarda bu konular hakkında bir çalışmalarımız olabilir. Tabii herşey zamanla... İyi günler dilerim.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Bu gibi işlemlerde süreç uzuyor. Hizmet alamama süresi artıyor. Mesela TurkNet ne zaman gelip hattımı ev içi tesisatıma bağlayacak diyen kullanıcılarımız hala vardı. TurkNet'in eve kurulum yapmadığından haberi olmayan kulllanıcılarımız vardı. Artık böyle sorunlar olmayacak çünkü eve kurulum hizmetimizi başlattık. Genel olarak istekler doğrultusunda böyle bir uygulama doğru bulundu. Bağlantı ücretleri makul seviyede olduğunu düşünüyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Bu gibi işlemlerde süreç uzuyor. Hizmet alamama süresi artıyor. Mesela TurkNet ne zaman gelip hattımı ev içi tesisatıma bağlayacak diyen kullanıcılarımız hala vardı. TurkNet'in eve kurulum yapmadığından haberi olmayan kulllanıcılarımız vardı. Artık böyle sorunlar olmayacak çünkü eve kurulum hizmetimizi başlattık. Genel olarak istekler doğrultusunda böyle bir uygulama doğru bulundu. Bağlantı ücretleri makul seviyede olduğunu düşünüyoruz.

    Ocak Ayı itibariyle türknet'e geçiş yapmış bulunmaktayım. TT geldi ve kutuya hattı çekti evde kurulum için nereye başvuru yapmamız gerekiyor
  • msttf M kullanıcısına yanıt
    Ayrıca Teknik bilgiler bölümünde Durum offline fiziksel durum kapalı yazması normal mi ?
    TurkNet’te Evde Kurulum Dönemi Başladı
  • bebeto10 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kurulum işlemlerini TT personelleri değil anlaşmalı olduğumuz ekip arkadaşlarımız gelip yapıyor.
  • dreamroamer kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şuan için sadece kurulum aşamasında bu hizmeti vermeye başladık. İlerleyen zamanlarda saha ekiplerimizi kurarsak size bir bilgilendirme yaparız.
  • ressi1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sıfırdan bir hat bağlatırken yaşanılan sorunların minimuma indirilmesi için bu işlemi zorunlu hale getirdik.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz sorunlar firmanızın şeffaflık eksiğinden kaynaklanıyor. Hobim elemanları prim peşinde koşturacaklarına başvuru aşamasında açık açık söylese müşteri bu şekilde zaman kaybetmeyecekti ama "bağlantınızı biz yapıyoruz" şeklinde yalan beyanda bulunuyorlar. Bu hizmet kesinlikle opsiyonel olmalı. TT'nin etiketleme yapmaması ile ilgili yazdığım mesaja halen bir cevap alamadım.
  • Merhaba, isterseniz GSM numaranızı bana PM üzerinden isim ve soyisim belirterek iletirseniz sizi arkadaşlarıma aratarak detaylı bilgi vermeleri için iletişime geçerim.
  • Merhaba, örnek vererek anlatmak isterim;

    adresinizdeki santral dolabında 50 girişlik port olduğunu düşünürsek, siz 51. kişisiniz. O yüzden size port yok bilgisi bu sebeple verilmektedir. 50 kişi arasından iptal eden kullanıcı yerine sırada port bekleyen kullanıcılara tanımlanmaktadır.
  • Merhaba, anlaşmalı ekip arkadaşlarımız tarafından işlemler gerçekleştiriliyor.
  • Ocak Ayı itibariyle türknet'e geçiş yapmış bulunmaktayım. TT geldi ve kutuya hattı çekti evde kurulum için nereye başvuru yapmamız gerekiyor.

    Ayrıca Teknik bilgiler bölümünde Durum offline fiziksel durum kapalı yazması normal mi ?

    TurkNet’te Evde Kurulum Dönemi Başladı
  • Randevuya günlerdir gelmiyorlar!

    Ekip hattımı yanlış bağladı!

    Ekip gittikten sonra internetim kesildi!



    Bu konulara şimdiden hazırlıklı olun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.