Şimdi Ara

TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.431
Cevap
29
Favori
161.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
325 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki arkadaşım da turknet bağlattı ikiside çok memnun

    Bende baglatacaktim turknette 16 veriyor ttnette 16 veriyor o yüzden turknete geçmeye çokta gerek duymadım biri 65 diğeri 70 lira :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turk Telekom taahhutum 2 gun once bitti. Bu ay fazla para vermek istemiyor ve TurkNet'e gecmek istiyorum. Cayma bedelini Turknet karsiliyormus. Once Turk Telekom'dan taahhut yapip hemen sonrasinda mi TurkNet'e gecmeliyim cayma bedelinden yararlanmak icin?
    Aksi halde muhtemelen indirimsiz tarifeden bana 1 ay icin 2 kat fatura gecirecek Turk Telekom.
  • 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum ancak şunu söyleyebilirim ki canlı desteğin olmaması gerçekten üzücü. En azından sitenizde livezilla gibi bir sistem getirerek 20 kişi çalıştırsanız yine yeter. Anlık olarak irtibat kuramadığımız için çoğu müşteriniz farklı bir iss'ye geçiyor.
  • erco35coast kullanıcısına yanıt
    Ankastre kutunuzu ara ara kontrol edin. Sanırım yalın adsl den geçiş yapmışsınız. TT ekipleri elle VDSL e geçirip + pstn (ev telefonu) için yeni tel bırakabilir Bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korayalttantire K kullanıcısına yanıt
    Taahhüt hiç vermeden TTNet i kapatmadan 88 veya 18 ile başlayan 10 haneli devre hizmet numaranız ile geçiş yapın. TT den gün bazlı fatura çıkacaktır.



    Taahhüt verir iseniz 200 TL civarında zaten kurulu olan düzen için kurulum ücreti yazabilir.



    Bence gün bazlı ödeyip kurtulun derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • takalar1381 T kullanıcısına yanıt
    Canlı destek var ama teknik konulara bakmıyorlar. Numarası sitesinde var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hacı hep reklam.. oturduğumuz yere altyapı sağlayın da geçelim size :) malesef telekomdan başka alternatif yok!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Ankastre kutunuzu ara ara kontrol edin. Sanırım yalın adsl den geçiş yapmışsınız. TT ekipleri elle VDSL e geçirip + pstn (ev telefonu) için yeni tel bırakabilir Bilginize
    eyw dostum bilgilendirme için sağol 21inde öğle gibi VDSL 35mbite geçiş yaptım. Teşekkürler Turknet...
  • erco35coast kullanıcısına yanıt
    Bazı durumlarda fiziki müdahale ile bazı durumlarda uzaktan müdahale ile adsl-vdsl geçişleri yapılıyor. Hadi hayırlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hunter87 H kullanıcısına yanıt
    Niye beddua ettin ki? Oysa ben sana akıl öğrettim, yapman gerekini söyledim. Bir söz vardır akılsız başın cezasını ayaklar çeker diye. Kusura bakmayın sizinki o misal olmuş...
  • tuketiciserdar T kullanıcısına yanıt
    Ben beddua etmedim ki, sen o aklı kullan diye dua ettim sana. Bi işe yaramış olur işte, boşa gitmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hunter87 H kullanıcısına yanıt
    Kullanırız evellallah başımıza öyle bir iş gelirse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mushishi

    İnternetsiz 15. gün ve hala hiç bir şekilde geri dönüş yok.

    @TurkNetDestek

    Alıntıları Göster
    İnternetsiz 16. Gün

    Hala birileri lütfedip arıza kayıtlarına geri dönüş yapacak diye bekliyoruz...

    @TurkNetDestek
  • 10 gün TTNETin verdiği 5 mbitten,
    TURKNETin verdiği 35mbite geçtim. Çok Memnunum teşekkürler Türknet.
  • Ben 1 yıldır türknet kullanıyorum. Bulunduğum adresin santrale uzak olduğunu söylüyorlar türknet yetkilileri bu yüzden 3 mbps hizmet alıyorum. Hanım Ev telefonu kullandığı için iptal etmiyorum.

    Ama AKN siz diye reklam yapıyorlar yalan inanmayın mevcut altyapı ile bu durumdan etkilenmeyen kullanıcı % 3ü 5i geçmez.

    Yani kısacası düşük hızda kalitesiz hizmet verdikten sonra AKN olsa ne olur olmasa ne olur.
  • mushishi kullanıcısına yanıt
    Sorunu çözünce arıyorlar hiç bir bilgi vermezler bekleme , boşuna yapay zeka demiyoruz kendilerine.

    Bende iki üyelik vardı biri 29.günde düzeldi diğeri 29 gün sonra bile düzelmedi sorunu çözünce çözdük diye kasıla kasıla ararlar.

    Birde benden tavsiye boşuna sinir olma eline bir şey geçmez. Gerçi sinir olma diyorum da olmamak elde değil. Bilgi istiyorsun vermiyorlar gelişme olunca arayacağız diyorlar aramıyorlar.

    Sert davran sürekli yaz. 16.gün oldu gelişme olunca arayacağız dediniz aramadınız Bundan anlıyorum ki hiç bir gelişme olmadı bilgi istiyorum aksi halde üyeliğimin iptalini talep ediyorum. Gibi hakaret içermeden olabileceğin kadar sert ol ( yazılarını gereğini arz ediyorumla bitirme unutma hizmet alan sensin üst konumda olanda sensin Rica ediyorum kullan yada kullanma )

    İki üyelikten sürekli yüklendiğim ve sert çıktığım üyeliğin düzelmesi tesadüf olamaz.

    Forumda ki adamın yapabileceği birşey yok hepimiz çok iyi biliyoruz. (Ondan meded bekleme)

    Tüketici şikayeti oluşturmadıysan hiç bekleme hemen oluştur her şeyi yaz.

    Diğer internetleri araştırmaya başla sonra vakit kaybetmezsin benim gibi neye geçsem acaba diye.

    Birde takma kafana senden önemli mi herhangi bir ücret isterlerse itiraz et. Olmadı Tüketici hakları var. Yok ben sinir krizi geçiriyorum yeterlan diyorsan taşı neti aklında firma yoksa yaşadığın yerde port sorunu yok ise gönder iptal dilekçesini paranla sinir olma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grey wind -- 21 Kasım 2018; 15:14:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • grey wind G kullanıcısına yanıt
    Kafama taktığım kısım bu hizmeti benim tavsiyemle bir yakınım aldı. Daha doğrusu alamadı.

    Kendisi tavsiye istediği zaman aklımda kalan olumlu yorumlarla TurkNet seç dedim. İnsanları bu kadar bıktıracak noktaya geldiklerinden haberim yoktu ne yazık ki o sırada. Sorun yaşayıp da foruma baktığımda öğrendim bu durumu.

    İmza atıp müşterisi olunduğundan beri kapı duvar. Madem çok güveniyorsun müşteri temsilcisi olmamasına ve bunun işleri hızlandırdığını düşünüyorsun; o zaman komple kaldır. Müşterin olmak isteyen adam da arayıp kayıt bıraksın. Ama yok işte, maksat müşteri kaçırmayalım. Bütün ilgi alaka imzayı attırana kadar...

    Online İşlem Merkezi olayı kesinlikle pek çok açıdan mantıklı bir çözüm. Ama bunu düzgün yapamayacaksan klasik sistemi niye terk edersin ki...

    Bakın kararsız kalanlar için, ya da kullanıp da memnun olanlar için tekrar söylüyorum. Evet her marka/firma sorun yaşatabilir. Ben zaten daha "Benim sorunum çözülmüyor." demiyorum. 16 gündür bağlantı yok ve bir insan evladı arayıp ya da yazıp "Senin sorunun şu." demiyor. Bırak çözmeyi daha sorun tespiti bile yapılmadı yani.

    Hat benim üzerime olsa çoktan iptal talebinde bulunmuştum. Ben yakınıma rezil olduğumla kaldım.




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.