Şimdi Ara

TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.431
Cevap
29
Favori
161.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
325 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim kafamı kurcalayan 2 durum var.
    1- Fiyat garantisi yok. Yarın çıkıp paket 100 lira deseler yapacak hiçbir şey yok.
    2- Destek hizmetlerinden kullanıcılar memnun değil. Telekom yine öyle ya da böyle bir arıza vs. olunca hızlı müdahale ediyor. Ama Turk.net ve diğer iss'lerde bununla ilgili çokça şikayet var. Birçok kullanıcı çeşitli mecralarda hız düşüyor kayıt bırakıyorum müdahale etmiyorlar, arıza kaydı bıraktım 1 haftadır arayan soran yok gibi şikayetler yazmış.

    Ben eminim ki bu iki sorun çözülse 65 değil 85 lira da verir insanlar. Sadece fiyat değil satış sonrası destek de önemli. Şanslıysanız kullandığınız süre boyunca hiç arıza çıkmayabilir. Ben mesela yıllardır ttnet kullanıyorum, genel arızalar dışında sanırım hiç sıkıntı olmadı. Birkaç kez hız dalgalanması gibi şikayetlerle arıza kaydı bıraktım ya aynı gün ya da geç saatse sonraki gün içinde gelip müdahale ettiler. Sorun çıkınca ne yapıldığı çok önemli. Ve gördüğüm kadarıyla insanlar bundan yakınıyor.




  • nomadio N kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam uygun paketler varmış gerçekten.



    Fiyat/Performans açısından evet Türknet iyi ama benim için şimdilik performans 2. Planda olduğundan bu paketlerden biriyle idare edeceğim.



    Keşke Türknet'in daha alçak bir tarifesi olsaydı örneğin 20mbps 50 lira gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TURKNET kullanıyorum ciddi anlamda memnunum, geçen gün burda yoktum ve hat kapanmış, geldim anında yatırdım bugün SMS atmışlar 24 TL açma kapama ücretini size özel bir defaya mahsus almıyoruz diye, o da önemli değil gözden çıkarmıştım zaten ama incelik yapmaları güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neytullah1

    İnternetin ulaştığı nokta muhteşem değil mi ya,

    birileri böyle yine reklam peşinde olup kandırmaya çalışırken

    hemen anında canı yananlar devreye giriyor durumu bildiriyor

    güven ortamı tam sağlanmış oluyor

    Süper ki ne süper

    içimden geldi yazayım dedim :D

    Alıntıları Göster




  • Turknet yetkilisi size pm attım ama siz de cevap vermediniz telefonla zaten ariyamiyoruz destekten mesaj atıyorum robot cevap veriyor. Sorunum çok basit açık ve net yazacağım.

    Ben cuma günü sizi abonelik -talebi için aradım konuştuk şartları alt yapı kontrolü yapıldı. Alt yapım 75 mb ye kadar desteklediği ama yapa da olmadığım için en fazla 35 alabileceğim +15 tl ödeyerek üst pakete geçebileceğim söylendi ben de tamam dedim işlemleri tamamladık,10dk sonra ben online işlemlere girdim bir de ne göreyim sizin becerikli satış temsilcisi bana 16 mb paketi seçmiş cuma gününden beri bu basit hatayı çözmediniz.

    Ya düzeltin yada ben daha hizmet almadan işlemleri iptal edeceğim



    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,

    Kastamonu bölgesinde CGNAT uyguluyor musunuz? Şu anda Türk Telekom uygulamamaktadır, ama yinede sizin uygulayıp uygulamadığınızı sorayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilgisayarMeraklısı -- 12 Kasım 2018; 12:55:25 >
  • BilgisayarMeraklısı B kullanıcısına yanıt
    Selamlar, şuan sizin kullanmış olduğunuz hizmet CGNAT üzerinden veriliyor.
  • YuBa2 Y kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sizin şuan aktivasyon işlemleriniz devam ediyor. İşlemleriniz tam olarak tamamlansın. Arkadaşlarım gerekli incelemelerini tekrar yapar ve sizin hizmetiniz için VDSL geçiş işlemlerinizi başlatırız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 12 Kasım 2018; 13:36:47 >
  • Selamlar, fiyat//performans olarak diğer İSS'lere bakacak olursanız en uygun paketin bizim paketimiz olduğunu görebilirsiniz. Alt paket kıvrımlarımızın olmayacağını bilmenizi isterim.
  • MR_ kullanıcısına yanıt
    Selamlar, bu gibi jestlerin aramızda lafı bile olmaz İyi günlerde kullanın
  • Merhaba

    Türknet in sitesinden kararsız kaldım formunu doldurdum. arandım . telefondaki kişi boş port olmadığını söyledi. telefon hattı kullanıyormusunuz dedi. bende tam hatırlamadığım bir numara söyledim. "evet bu numaraya göre port var " dedi. numara benimmi değilmi bilmiyorum ama dedim. türktelekomdan öğrenmem lazım dedim. tamam ben evrakları mail üzerinden göndereyim doldurun bize mng kargoyla gönderin dedi arkadaş. bende 19 unda taahütüm bitiyor dedim." tamam siz bize 17 sinde gönderin biz anca 19 una kadar işlemleri yaparız " dedi. tamam dedim. telefona bir baktım Türknete hoşgeldiniz mesajları , online işlemler şifresi kullanıcı adı mesajları felan bildiğin Türknet li olmuşum. Bunun için önce sözleşme imzalamımız gerekmiyormu ? şimdi bana bide fatura gönderirler uğraş dur. bu durumu yaşayan varmı ?
  • srvngrc S kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    1- Hizmetimize zam yapmak tercih ettiğimiz bir şey değil. Mecbur kalmadıkça zam yapmayacağız.
    2- Yaşanılan sorunlara tüm sosyal medya hesaplarımızdan OİM ve IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden müdahale etmeye çalışıyoruz. Siz bize bu kanallar üzerinden arızanızı ilettikten sonra çözüm uzmanlarımıza durumu detaylı olarak aktarıyor ve işlemlerinizi hızlı bir şekilde gerçekleştirmeye çalışıyoruz.
    Tabii dediğiniz gibi TT tarafına iletilen arızalarda onların sorumluluğu olan durumlarda çözüm süreleri bizim elimizde olmayan durumlardan dolayı uzayabiliyor. Bu durumlarda da biz kullanıcılarımıza mağdur oluyoruz.
  • arda_tek A kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sizin hizmetinizle ilgilendim ve istediğiniz işlemleri gerçekleştirdik. VDSL olarak hizmet kullanmaya başladınız. İyi günlerde kullanın
  • Özel mesajlara bakar mısın destek talebi yazdım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0611284CA -- 12 Kasım 2018; 16:34:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onurfredy kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sadece bizim ülkemizde değil tüm dünya genelinde İP sıkıntıları yaşanıyor. Bunu sizlerde biliyorsunuz. Bu sebepler bizde IPV6 üzerinde çalışıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 12 Kasım 2018; 16:36:49 >
  • kickergls K kullanıcısına yanıt
    Selamlar, size tanımlı olan hız değerlerini göndermek bizim sorumluluğumuzda olan bir durumdur. Arkadaşlarım muhtemelen gerekli kontrollerini yaptıktan sonra size bu bilgileri vermişlerdir. Sorun arkadaşlarım ve sizin söylediklerinize göre iç tesisatınızda gibi duruyor. İsterseniz birde ankastre kutunuzdan ev içi tesisatınıza gelen kabloları elektrikçi yardımıyla kontrol ettirin. Eğer sorun hala çözülmezse bize tekrar bir kayıt oluşturun bakalım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tamam da talep eden kisilere gerçek IP verilebilir müşterilerinizin % kaçı gerçek CGNAT da klamk istemiyorum diyor bu orana bakılarak bu konu değerlendirilebilir nitekim kota konusunda öncülük yapmış bir marka olarak Türknet te bu adımı bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, size tanımlı olan hız değerlerini göndermek bizim sorumluluğumuzda olan bir durumdur. Arkadaşlarım muhtemelen gerekli kontrollerini yaptıktan sonra size bu bilgileri vermişlerdir. Sorun arkadaşlarım ve sizin söylediklerinize göre iç tesisatınızda gibi duruyor. İsterseniz birde ankastre kutunuzdan ev içi tesisatınıza gelen kabloları elektrikçi yardımıyla kontrol ettirin. Eğer sorun hala çözülmezse bize tekrar bir kayıt oluşturun bakalım.
    Kardeşim PM attım bakar mısın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xeraw3 kullanıcısına yanıt
    Selamlar, öncelikle güzel düşünceleriniz için teşekkür ederiz. Teker teker size cevap vereyim istiyorum

    Aktivasyon sürecinde bizim de elimizde olmayan TT taraflı sorunlar nedeniyle süreç uzayabiliyor. Ancak genel olarak
    bakacak olursak 4-5 iş günü içerisinde aktivasyon işlemleri ekstra bir durum çıkmazsa tamamlıyoruz.

    İptal işlemleri de aslında çok kolay. Bize sadece hizmet iptali için gerekli olan şeyler iptal dilekçesi ve kimlik fotokopisi... Daha sonra arkadaşlarım hizmetin iptali için sizi sözlü olarak arıyor ve iptal işlemlerini gerçekleştiriyor.

    Evet bize artık arayarak ulaşamıyorsunuz. Ancak IVR ve OİM üzerinden bize durumunuzu ilettikten sonra biz size zaten ulaşıyoruz. Talebinizi alıyor ve çözüme ulaştırıyoruz.

    Şikayetvar.com sitesine gelecek olursak tabii ismi de gereği oraya sadece şikayetler yazılıyoruz. Hizmetten memnun olan müşterilerimiz neden şikayetvar.com'a yazsın

    Kullanıcılarımzıla birlikte ailemizi genişletmeye devam ediyoruz.




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.