Şimdi Ara

Türknet Taahhüt Bozma Bedelini Ödemiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2 ay önce Vodafone Netten Türknet'e geçtim. Hayatımda aldığım en yanlış kararların başında gelir. İlk olarak akşam yaşadığım hız düşüşleri için destek açtım, Türknet müşteri temsilcileri radyo reklamları gibi aynı şeyleri tekrarlayıp durdular, hiç bir çözüm üretemediler. Halen daha akşamları internete girmek kabus. Oysa aynı altyapıyı kullanan Vodafone da böyle bir sorun yaşamamıştım. Her şey ne kadar da güzeldi. Sonrasında Türk Telekom tarafından taahhüt bozduğum için tarafıma gönderilen 190 TL lik faturayı TÜrknete mail attım. Sonrasında Türknetten aranıp faturanın 2. sayfasının olmadığını söyleyip istediler. Sonra tekrar pdf formatında ve jpg formatında olmak üzere iki farklı formatta faturamı kendilerine mail attım. Yine aradılar, yine aynı şeyi söylediler. Daha sonra da tekrar mail atmamı istediler. Yaklaşık 15 gündür faturamın onaylanıp taahhüt bedelinin faturamdan düşülmesini bekliyorum ancak ümidimin de kaldığını söyleyemem. Artniyetli olduklarını düşünüyorum, tüketiciyi bezdirerek ödememe yoluna gidiyorlar sanırım. Geçmeyi düşünenleri şiddetle bir kez daha bir kez daha düşünmelerini tavsiye ediyorum. AKN'siz miş, taahhüt yokmuş hikaye, siz adam gibi hizmet alamadıktan sonra ve verilen sözler Türknet tarafından yerine getirilmeyip, en kötüsü de karşınızda muhattap bulamadıktan sonra AKN'siz internetin hiç bir anlamı kalmıyor.
    Saygılarımla...







  • Hocam bende Superonline'dan geçiş yapmıştım ve Superonline'a 200TL fesih bedeli ödedim. Türknet Twitter destek hesabına durumu sordum. Bana aşağıdaki cevabı verdiler:

    Türknet Taahhüt Bozma Bedelini Ödemiyor

    Superonline faturasını ve ödeme belgesini fakslamamı istediler. Normalde ödeme belgesi için dekont istiyorlar ama ben internet bankacılığından kredi kartıyla ödediğim için dekont alamadım. Bankayı aradım bana dekont veremeyeceklerini ama dönem içi hareketleri mail ile gönderebileceklerini söylediler. Tekrar sordum destek hesabına dönem içi hareketleri ödeme belgesi olarak kabul oluyor mu diye bana fakslamamı söylediler ekiplerin kontrol etmesi için.

    Türknet Taahhüt Bozma Bedelini Ödemiyor

    Bana verdikleri numaraya superonline faturasını ve kredi kartımın dönem içi hareketleri belgesini faxladım. Ertesi günü sabah online işlemlere girdim baktım destek kaydı oluşturulmuş. Büyük ihtimal bu konuyla alakalı twitter destek hesabı oluşturmuş.
    Akşam tekrar baktım destek kaydı kapatılmış, sorununuz çözülmüştür yazılmış. Twitter destek hesabına sordum bu destek kaydı ne için açıldı diye. Bana aşağıdaki cevabı verdiler ve sorun çözülmüş oldu:

    Türknet Taahhüt Bozma Bedelini Ödemiyor

    Sizde benim yaptığım gibi deneyin derim. Ödeme belgesi olarak dekontunuz var ise direk faxlayın aynı numaraya. Sorun çözülür büyük ihtimal. Çözülmez ise twitter destek hesabına yazın ilgilensinler. Fatura konusunda sıkıntı çıkaracaklarını sanmıyorum benim faturayla ilgili bütün sorunlarımı 1 gün içinde halletiler.

    Akşamları hız düşüşünü bende 3-4 gün yaşadım ama sonra çözüldü. Umarum sizinde çözülür kısa zamanda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 20 Kasım 2017; 23:21:51 >




  • Benim gayet kaliteli baskı ile gönderdiğim kimlik fotokopimi tc kimlik no okunmuyor diye kabul etmediler. Daha önce bu sorunu yaşayanları bildiğim için sırf kaliteli olarak bastırdım. Oradaki tc kimlik numarasını okuyamayan adamın kesinlikle bir göz kusuru olması gerekiyor.



    Sizin sorununuza gelince öncelikle belge okuma kısmında taşeron firmadan mı yoksa kasıtlı olarak kendileri mi okuyamıyor bilemiyorum. 15 gündür bu işi halledemiyorlarsa Twitter destekten indirim tutarını düşmeyecekseniz Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım diye yazın. Eğer hallediyoruz efendim tarzında cevap verirlerse;



    E-devlet üzerinden tüketici hakem şikayeti başvurusunda bulunup belge olarak Türk Telekom faturasını ve bu ay çıkan Türknet faturasını ekleyin. Ortalama bir ay içerisinde çözülür diye düşünüyorum.



    Ben de kurye hizmeti için 29 TL ödemiştim. Kurye hizmeti bana gelmeyince belgeleri 17 TL ödeyerek kendim kargolamıştım. 29 TL için 2 haftadır uğraştırıyorlar. Aralık ayında çıkacak faturayı bekliyorum. İade edilmezse direkt hakem heyetine başvuracağım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türknet'in twitter adresini bulamadım, yardımcı olur musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanbjk

    Türknet'in twitter adresini bulamadım, yardımcı olur musunuz?

    https://twitter.com/turknetdestek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de 5 6 kere mail üzerinden yazışarak kabul ettirmiştim... önce arka sayfayı görmemişler, sonra taahhüt cezası yerine başka bir kelime yazıyordu onu anlamadılar, en sonunda detaylı bir şekilde fatura üzerindeki açıklama kısmını anlatarak kabul ettirebildim... mutlaka kabul ederler ama biraz uğraştırıyorlar işte...
  • twitterdan da cevap vermediler. iyice bunalttılar artık. tekrar tekrar mail atacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanbjk

    twitterdan da cevap vermediler. iyice bunalttılar artık. tekrar tekrar mail atacağım.

    (212) 216 55 60 numarasına faturayı ve ödeme belgesini faksladınız mı hocam?
  • fakslamadın mail attım ama maili okuyamıyorlar, hem jpg hem de pdf yolladım yine okuyamıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanbjk

    fakslamadın mail attım ama maili okuyamıyorlar, hem jpg hem de pdf yolladım yine okuyamıyorlar.

    Hocam bildiğim kadarıyla faks yoluyla kabul ediyorlar. Baştan fakslasaydınız keşke bu kadar uzun sürmezdi.

    (212) 216 55 60 numarasına faturayı ve ödeme belgesini fakslayın. Büyük ihtimal 1 gün sonra cevap verirler. Cevap vermezlerse Twitter Destek hesabına sorun.

    Bende belgeleri faksladıktan 1 gün sonra sorduğumda aynen bu cevabı vermişlerdi:
    Türknet Taahhüt Bozma Bedelini Ödemiyor

    İnternet üzerinden bir site bulup internetten fakslamıştım belgeleri. Site budur kullanmak isterseniz:https://app.hellofax.com/




  • Çok teşekkr ederim hocam ilgi ve alakan için, bu yöntemi deneyim bir de...
  • Bana da başta dediler Mail ile gönderebilirsiniz, iyi tamam dedik gönderdik 2 gün sonra arandım faks çekmeniz gerek mail ile olmuyor dediler. İyi yarın çekerim falan derken sabah kabul edildi diye SMS geldi.

    Müşteri hizmetlerinin değişmesi lazım çok alaksız cevap veriyorlar..
  • Faks ile çözdüm, faks sonrası bana mesaj geldi ve 120 TL taksitli olarak düşülecek dendi, keşke bu kadar uğraştırmasalar bu kadar basit meselelerde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanbjk

    Faks ile çözdüm, faks sonrası bana mesaj geldi ve 120 TL taksitli olarak düşülecek dendi, keşke bu kadar uğraştırmasalar bu kadar basit meselelerde

    bir kaç sorum var dostum sana.bu faturanın yanında başka birşey yolladın mı dilekçe vb. gibi ve ödeme belgesi ne attın kredi kartıyla ödediysen
  • Hocam faturanın yanındayapılan ödemeye ait bir belge, dekont vs. göndermek gerekiyor. Bende taahhüt bozma bedelini kredi kartıyla ödediğim için dekont alamadım. Bankayı arayıp dekont istedim ama kredi kartıyla yapılan ödemelerde dekont veremiyoruz dediler. Bu yüzden "dönem içi hareketlerimi" mail olarak attılar bana. Dönem içi hareketlerinde Superonline'a ödediğim gözüküyordu. Bende faturayla birlikte bunu faxladım ve kabul ettiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet

    Hocam faturanın yanındayapılan ödemeye ait bir belge, dekont vs. göndermek gerekiyor. Bende taahhüt bozma bedelini kredi kartıyla ödediğim için dekont alamadım. Bankayı arayıp dekont istedim ama kredi kartıyla yapılan ödemelerde dekont veremiyoruz dediler. Bu yüzden "dönem içi hareketlerimi" mail olarak attılar bana. Dönem içi hareketlerinde Superonline'a ödediğim gözüküyordu. Bende faturayla birlikte bunu faxladım ve kabul ettiler.

    tamam sagol bende yarın bankayı arayıp isteyim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.