Şimdi Ara

TürkNet son günlerde yaşanan sorunlarla ilgili Genel Müdür açıklaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mail gelmiş CEM ÇELEBİLİR'den.

    Merhaba,

    Birer internet kullanıcısı olarak biz internetten ne bekliyorsak müşterilerimize de onu sunmak için çalışıyoruz. Bu yüzden telekom sektörünün değişmez denen kurallarını kabul etmiyoruz. Bu işi yapmanın daha iyi bir yolu vardır diyoruz.

    Telekom operatörleri denince insanların aklına gelenler karışık, anlaşılması zor ve sürekli değişen tarifeler; 24 aylık taahhütler ve bunların yüksek cayma cezaları; ortalama kullanımların bile altında tutulan “adil” kullanım kotaları; kota aşım ücretleri; sadece yeni müşterilere sunulan yanardönerli teklifler. Bizim internetten beklediğimiz bunlar değil.

    Biz her şey internetten alınabilirken internet neden internetten alınamıyor dedik, hizmetlerimizi internet üzerinden satmaya başladık. Taahhüt müşteriyi hapsetmektir dedik, taahhüdü kaldırdık. Kimsenin kafası karışmasın dedik, içinde gerekli her şey olan tek bir paket satmaya başladık. Her şeye ayrı para almak makul değil dedik, gizli maliyetleri yok ettik. Bu devirde AKN ayıptır dedik, AKN’siz hizmete başladık. Bunların hiçbiri değişmez deniyordu. Biz değiştirdik.

    Tek başımıza değil, sizinle birlikte değiştirdik. Bize inanan, telekom sektörünün değişmez denenleri değişir diyen, biz aksadığımızda bile arkamızda duran, eşine dostuna tavsiye eden TurkNet ailesi ile birlikte değiştirdik.

    Şimdi de müşteri hizmetlerinde değişmez denilenleri değiştirmeye geldi sıra.

    Bizim işimizde müşteri hizmetlerinin olmazsa olmazı çağrı merkezleridir. Farkına vardık ki çağrı merkezimizde telefonlara cevap veren müşteri temsilcilerimizin mesaisi sorun çözmekle değil, sorun dinlemek ve sorunu gerçekten çözecek kişilere aktarmakla geçiyor. Bu yüzden Ekim ayında telefonlarınıza cevap veren müşteri temsilcilerini devreden çıkartıp destek taleplerinizi sesli yanıt sistemi ve Online İşlem Merkezi üzerinden almaya başladık. Kaynaklarımızı sorun çözmeye yönlendirdik.

    Bu yenilik bazı müşterilerimizi olumsuz etkiledi. Bazı konularda destek taleplerine geri dönüş sürelerimiz uzadı, bazı müşterilerimiz bize telefonla ulaşamayınca sorunlarını tam olarak aktaramadıklarını düşündüler. Eğer bu süreçte size de istemeden de olsa kötü bir deneyim yaşatmışsak kendim ve şirketim adına özür diliyorum.

    Bu olumsuzlukları gidermek için birçok değişikliği hayata geçirdik ve geçiriyoruz.

    Destek taleplerinize daha çabuk cevap verebilmek için:
    Sorun çözen ekiplerdeki uzman sayısını artırdık. Daha da artıracağız.
    Aralık ayında kurulum işlemleri için, Ocak ayında tüm arızalar için sahada kendi ekiplerimizle destek vermeye başlayacağız.
    Bize ilettiğiniz sorunları daha kolay ve detaylı aktarabilmeniz için:
    Sorunları daha detaylı teşhis edebileceğiniz (ve kendi kendinize de çözebileceğiniz) İlk Yardım Rehberleri hazırlıyoruz.
    Online İşlem Merkezi'nde yapabileceğiniz işlemlerin sayısını her gün artırıyoruz. Daha da artıracağız.
    Attığımız bu adımlarla Ocak ayı geldiğinde, artan müşteri sayımıza rağmen sizlere eskisinden çok daha iyi hizmet vereceğiz.

    Bu sırada sizden de bir ricamız var: Destek talebinizi bize iletmek için Online İşlem Merkezini kullanmanız (internetiniz çalışmıyorsa mobil telefonlardan da erişebilirsiniz). Bu yolla gelen destek taleplerini çok daha kolay ve hızlı çözüyoruz şu anda.

    TurkNet'i tercih ettiğiniz, Türkiye'de internetin değişmez denilenlerini değiştirme yolunda bizimle birlikte olduğunuz için teşekkür ediyorum. Ama yolun daha başındayız ve bizim durmaya hiç niyetimiz yok. Umarım siz de bizimle birlikte yürümeye devam edersiniz.

    Saygı ve Teşekkürlerimle,

    Cem Çelebiler
    TurkNet Genel Müdürü ve Kurucusu







  • Canlı müşteri hizmetleri olmazsa olmaz.Biz destek kaydı açıp bekleyemeyiz bazı insanların 10 dakikası bile önemli internet üzerinden.Bu şekilde yürümez her ne kadar özür dileyip çözüm getirselerde Canlı müşteri hizmetleri şart!
  • Ocak ayında netspeed tüm ülkeye hizmet vereceği için asıl rekabet o zaman başlayacak. Bunun farkında oldukları için bu adımları atıyorlar. Müşteri için rekabet iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 23 Kasım 2017; 11:35:58 >
  • Karşında konuşabileceğin canlı kanlı bir müşteri temsilcisinin olmadığı bir sistem Türkiye'de yürümez. Öyle samimi gibi görünen e-mail mesajları atmakla olmaz bu iş. Bir TurkNet akıllı değil mi? Neden Türk Telekom, Türkcell gibi devlet maliyeti çok kısabilecek böyle bir işe yanaşmıyor? Çünkü Türk insanını sizden iyi tanıyorlar.

    Ben şu an TürkNet'ten memnunum ama bir sorunum olunca karşımda muhatap bulamayacağımı biliyorum. Herkese gönül rahatlığıyla öneremiyorum bu yüzden. Müşteri hizmetlerinin kalkmasını, bir anlamda da istihdamı engelleme ve kazancın sadece müdürlere gitmesi gibi algılıyorum. Hep siz kazanınca dünya güllük gülistanlık olmuyor!
  • Türknet kullanıcılarının başlıca en büyük sorunları yeni abone olunca internetin haftalarca aktif olmaması, arıza veya sorun yaşandığında bu sorunu bildirecek yetkili bir kişi bulamama ve arızaların çözüm süresinin zaman zaman haftalar alması diyebiliriz.

    Bu nedenle kendi saha ekiplerini kurmaları çok çok iyi olmuş. Kısaca Türknet artık müşterinin modem kurulumuna kadar her şeyini yapacak. Modemin DSL ışığını yakacak, kurulumuna kadar her şeyini yapacak, interneti aktif edip gidecek. Böylece yeni abone olanlar kısa sürede internetine kavuşacak. Tabi eve kadar kurulum hizmeti için ek ücretlendirme olacaktır. Bedava yapacaklarını sanmıyorum

    Sorun veya arıza olduğunda da artık sahada kendi ekipleri ilgilenecek. Türk Telekom ile yaşanan sorunlar büyük oranda ortadan kalkacak ve arızanın giderilme süresi kısalacak.

    Bunlar güzel gelişmeler olmuş. Bu sayede sorunlar büyük oranda ortadan kalkacaktır. Türknet'den beklentimiz hep buydu. Sesimizi duymaları güzel bir şey.

    Ancak hala kafalarda soru işareti bırakan konu var. Canlı müşteri hizmetleri tekrar aktif olmayacak gibi bir izlenim aldım bu mailden. Canlı müşteri hizmetleri aktif olmayacak ise sesli yanıt servisinin arızalarla ilgili seçenekleri arttırılmalı. Her arızaya, soruna ait bir seçenek olmalı ki müşteri onu seçip sorununu tam olarak destek ekibine iletebilsin.

    Online işlemler'den detaylı şekilde arıza bildirilebiliyordu ama herkes online işlemleri bilmiyor veya kullanmıyor. Türk insanı sorunu çözmek için karşısında canlı bir muhatap arıyor.

    Eğer ki sesli yanıt servisinin seçenekleri çoğaltılır, arızalar 2-3 günde çözümlenmek yerine daha kısa sürede çözümlenirse Türknet artık tamamdır diyebiliriz. Ama yine sorunlar çözülmez, şikayetler devam ederse en son çare canlı müşteri hizmetlerini geri aktif ederler.

    Bir Türknet'li olarak bu gelişmelerden memnunum. Şuana kadar çok büyük bir arıza veya sorun yaşamadım ama yaşadığım zaman artık kısa sürede çözüleceğini, Türknet'in kendi saha ekiplerinin olduğunu bilmek rahatlatıyor beni.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 23 Kasım 2017; 12:42:26 >




  • Ya arkadaş size güvendik ama bu şekilde olmaz.

    Ocakta adam akıllı net alamazsam ben çıkarım .üyelik iptal ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asıl sorun canlı müşteri hizmetinin olup olmaması değil. İnsanlar destek talebi açtıklarında çok kısa sürede çözülmeyeceğinin en az bir, iki gün bekletileceklerinin farkındalar. Basit bir geri iade işlemi için 15 gündür kontrol ediyoruz deyip duruyorlar bana. Dayanamayıp BTK'ya şikayet ettim. Ordan dan sonuç çıkmazsa THT gideceğim.

    İnsanlar gönül rahatlığıyla destek talebi açmalı. Talebi açtıktan sonra en fazla bir, iki saat içinde çözüleceğini bilmeli. Ancak insanları canlı müşteri hizmetlerinden mahrum bırakıp üstüne destek taleplerini günlerce çözmezseniz kusura bakmayın kimsenin size tahammülü kalmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #Ramazan -- 23 Kasım 2017; 12:59:44 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mhujsjsfg anca laf

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de Türkneti müşteri canlısı olduğu için tercih ettim ve AKK nin de etkisi var tabii 13 kasımda başvurdum port var dediler 14 kasımda port olmadığı için aktivasyonu yapmamız gecikiyor diye mesaj attılar. Ben takip ediyorum tam 3 kez boş port vardı ama doldu başkası tarafından ya TTnet Türknete vermiyor portlarını kendi müşterisine ayırıyor (Benden sonra taşınan 2 komşum >aynı binadayız< Türk telekom bağlattılar biri ben başvurduğum gün diğeri bu hafta) ya da bunlar takip etmiyor umurlarında değilim beklerim böyle daha heralde Müşteri hizmetlerini arayarak konuştum yardım alamadım, Forumdan cevap alamyıoruz zaten Mail de attım dönen yok... Aralığa kadar gelmezse sözleşmeyi fes edicem sanırım.
    Ayrıca alt komşuma internet bağlayan türk telekom yetkilileri ile görüştüğümde daha buraya yeni kutu kondu 50 tane bile internet alırsın fiber bile çekersin dendi şuan şaka gibi bir olay yaşıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akrep4088 -- 23 Kasım 2017; 13:47:31 >
  • 35 - 50 - 100 mbit internet hızı olan müşterilerin akşamları 5-10-15 mbit hız almasına ve bu sebebden ötürü yüksek ping değerleri çıkmasına neden olan altyapı içinde çalışma yapılacağı yazmıyor.

    Bunun için bir altyapı çalışması şart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrep4088

    Ben de Türkneti müşteri canlısı olduğu için tercih ettim ve AKK nin de etkisi var tabii 13 kasımda başvurdum port var dediler 14 kasımda port olmadığı için aktivasyonu yapmamız gecikiyor diye mesaj attılar. Ben takip ediyorum tam 3 kez boş port vardı ama doldu başkası tarafından ya TTnet Türknete vermiyor portlarını kendi müşterisine ayırıyor (Benden sonra taşınan 2 komşum >aynı binadayız< Türk telekom bağlattılar biri ben başvurduğum gün diğeri bu hafta) ya da bunlar takip etmiyor umurlarında değilim beklerim böyle daha heralde Müşteri hizmetlerini arayarak konuştum yardım alamadım, Forumdan cevap alamyıoruz zaten Mail de attım dönen yok... Aralığa kadar gelmezse sözleşmeyi fes edicem sanırım.
    Ayrıca alt komşuma internet bağlayan türk telekom yetkilileri ile görüştüğümde daha buraya yeni kutu kondu 50 tane bile internet alırsın fiber bile çekersin dendi şuan şaka gibi bir olay yaşıyorum

    Port olayında Telekomun suçu olduğunu düşünüyorum. Çünkü boşta olan portu öncelikli olarak kendi müşterisine ayırır. Kendi müşterisi üzerinden 60 lira kazanmak varken portu türknete verip kendi müşterisini mağdur etmez ve aylık 60 lira kazanacağına türknet müşterisi üzerinden sadede 10 lira kazanmak istemez.



    Mesela boşta port var ise Türknet kendi müşterisi adına başvurup Telekomdan sonuç bekleyene kadar Telekom portu farklı müşteriye tahsis etmiş oluyor. Turkcell Super Online ve Vodafone port sıkıntısı konusunda eleştirilerini iletmişti. Port yok bahanesi ile binlerce müşterilerinin mağdur edildiğini söylemişlerdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • #Ramazan kullanıcısına yanıt
    Türknet internet abonelerinin yakındığıda bu. Türknet abonelerine sahip çıkmıyor. Yaw hem taahütsüz hizmet veriyoruz sorunsuz olmalı , iyi hizmet verecez de hemde turktelekomun yaptığı işleri takip etme. Ne yapıyor ben anlamadım. Turktelekom hattı bağlamadan hizmet aktifleştirme nedir çözemedim.

    Saha elmanı neye göre alıyorlar başvursak mı? Gidip turktelekom gibi taşerona verirlerse vay halimize yandık.
  • Müşteri temsilcilerini kaldırıp robota bağlamaları en çok beni etkilemişti buna emin olun.Çokça ikinci el VDSL modem satıyorum.Haliyle modemleri alan büyük çoğunluk yeni Turknet bağlatan müşteriler.Türknet'i arayıp karşılarında konuşacak dertlerini anlatacak kimse bulamayınca haliyle habire beni arıyorlardı.Yok hocam modem bozuk mu niye sinyal gelmedi....Cep telefonuma kullanıcı adı ve şifre geldi ama internete giremiyorum. modemde dsl yanıyor ama internet yok...vs vs... gibisinden yüzlerce sorunu sağolsunlar bana anlattılar.Ben de sabırla elimden geldiğince cevaplamaya çalıştım.Ama insanın kafası hakkaten kazan gibi oluyor biryerden sonra.

    İnşallah bu saha ekibi düzgün çalışır da beni bu dertten kurtarırlar.o kadar yeni abone kazandılar.Artık gerçekten hizmet veremeye başlasınlar yani




  • arıza olduğunda müşteri hizmetleriyle konuşup ne yapacaksınız ?
    sinyal yoksa .arıza kaydı açacak m.h zaten. gereksiz yere uğraşacaksınız.
    3 tane tuşa basıp direkt arıza kaydı açılabiliyor.

    turk telekomda aynı sisteme geçti.arıza kaydı bırakmak için m.h lerine bağlamıyor.


    bu yeni sistemde çok kısa sürelerde sorun giderilmeli. 2-3 gün bekletirlerse müşteriyi. müşteri deli olur.

    3-4 sene önce ttnet te iken nakil yaptırmıştım.10 gün açılmamıştı. artık santralin numarasını ezberlemiştim :)
    akşam aradım en son.vardiya değişmiş. nöbetçi personel 2 düğmeye bastı aktivasyonu yaptı. o da şaşırdı benden önceki personel niye açmamış dedi.

    başka iss ya geçseniz sorunsuz kullanacaksınız diye bir garanti yok.
    böyle şirketleri desteklemek lazım. çağ atlattılar sektör .(taahüt, akk vs.)

    yeni abone sayısı arttıkça forumda sorun yaşayan çoğaldı.
    millet akksiz taahütsüz interneti duyunca hücum etti bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Ocak ayında netspeed tüm ülkeye hizmet vereceği için asıl rekabet o zaman başlayacak. Bunun farkında oldukları için bu adımları atıyorlar. Müşteri için rekabet iyidir.

    ciddi misin dostum ? eğer öyleyse geçerim direkt !
  • bana biraz içi boş vaatler gibi geliyor sayılı eleman olur gelmeleri haftaları bulur bunların veya sadece yapa da olanlara hizmet verirler. bu işi başarabileceklerini hiç sanmıyorum. umarım yanılırım. 75mb hızımı yarı yarıya düşürdüler 1 aydır uğraşıyorum tık yok gerekçe bile belli değil. abone olmayı düşünenlere de şu aşamada asla tavsiye etmiyorum. mh yok muhatap yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açılan destek kayıtlarının çoğu altyapı kaynaklı sorun denilip kapatılıyor, eğer bu şekilde devam edilirse saha ekibini formalite icabı oluşturmuş olurlar. Gerçi şimdi bir şey söylemek için erken, bakalım nasıl olacak.
  • TürkNet e nisan ayında geçtim Türk Telekomdan. Bugüne kadar ufak tefek sorunlar olmasına rağmen memnunum. 2 haftadır başka iss ye geçmeyi düşünüyordum ama hem taahhüt vermek istemediğimden hem de böyle firmaları desteklemek amacı ile sorunumun çözülmesini bekledim. 2 haftalık bekleyişin ardından dün internet hız sorunum çözüldü ve kafamda iss değiştirme düşüncesi kalmadı:) Müşteri hizmetlerinin kalkması bir yönden iyi bir yönden kötü. Ufak tefek sorunlar için 2-3 gün beklenir tamam da benim 2 haftadır internetim gidip geliyordu 1 gün hiç gelmediği oldu 1mbit in altında gidiyordu internet hızım derdimi anlatıcak birini bulamadım. 2 kez arıza kaydı açtım çözüldü dediler düzelmedi 3. Sünde düzelttiler.



    Bu canlı desteğin kalkması şuan tepki çekiyor ama stabil seviyeye geldiği zaman ve iss ler arasında yaygınlaştığı zaman sorun olmaktan çıkar diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Canlı Destek üzerinden 10 dk içerisinde çözdüğüm küçük problemleri şuan 3 gün içersin de ancak çözülebiliyor, çözülebilirse.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.