Şimdi Ara

Türknet saçmalıklar silsilesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 53 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TurkNetDestek (1 mesaj) veysel (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    373 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    herkese merhaba,

    netspeed'den turknete geçmek gibi bir hata yaptım.

    1- yalından geçtiğim için önce geçiş yapıldı, 4 gün kullandım. 4 gün sonra telefon tanımlaması yapıldı. telefon aktivasyonu sonrası 24 saatten fazla dsl ışığım söndü. telefon çalışıyordu ama. başvuru sonuçlandırma yapmamış turknet ekipleri. çok ilgililer.

    2- dsl ışığı geldikten sonra 106 mbit hat değeri olduğu için 35 mbitten 100 mbite geçiş talebinde bulundum. paket geçişi sağlandı ama modemde halen 35mbit olarak kalmıştı. tekrar kayıt oluşturdum.

    3- 2-3 saat sonra bir müşteri temsilcisi arayarak hattımı 100 olarak güncellediğini söyledi. teşekkür ettim kapattım. modeme baktım hattımı 10mbit yapmış. artık nasıl bir ayarlama yaptıysa 2 saat önce 106mbit destekleyen altyapım 40 mbit destekliyor hale geldi. burayı hala anlayabilmiş değilim. üst dairedeki komşum da turknet kullanıyor. onun modemden altyapısına baktım 120 mbit hat değeri alıyor. kablolarımı da defalarca kontrol ettiğimi söyleyeyim yine nolur nolmaz. suçu tesisata atmayın.

    4- tekrar arıza kaydı oluşturdum beni aramalarını da ekleyerek, 10 mbit yapan aşırı zeki müşteri temsilcisi beni arama zahmetine girmeden hız sorunu yaşadığımı söyleyip kendisiyle alakalı bir durum olmadığını belirterek kaydı kapattı.

    kısacası, geçmeyin. ben bugün akşam telekoma geçeceğim. 200 tl öderim gerekirse. böyleleri ile uğraşmam.

    güncelleme

    5- aynı müşteri temsilcisi bu sefer arayarak bilgi aldı ve karışıklık olduğunu söyledi. paketi düzelttiğini belirtti. eşzamanlı olarak modeme baktım. sorun düzeldi. 85 mbit sağlıklı değer alabildiğim için onu tanımladılar. bu bana yeterli.

    sorunum çözüldü ama anlık çözüm üretme ve yazılanı okuyup anlama kısmında müthiş sorun var. umarım sorunumuzu çözecek teknik kişiye telefonla hemen ulaşma konusunda bir adım atarlar.

    teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veysel -- 19 Şubat 2020; 11:4:8 >



    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek




  • Firma Yetkilisi
    26761 Mesaj
    Merhaba, hız profilinizi 86380 kbps olarak güncelledik. Şu an sorun bulunmuyor.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.