Şimdi Ara

TURKNET REZİLLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba;

    Yakın zamanda 1 buçuk ay önce eşimin halasının eşi vefat etti kendisini sever ve saydığım bir kişiydi, vefatından 1 buçuk ay kadar önce benim önerim ile turknet e geçmişti,bende sizin gibi forumlarda turknet hakkında değişik olumsuz durumlar okuyor hatta kendi kullandığım hatta da benzer sorunlar(kopmalar,akşam üzeri ve hafta sonları bağlantı yavaşlaması vs) yaşıyordum,sorunlarımı iletmeme rağmen herkez gibi bir çözüm olunmadı kör topal AKK yok diyerek kullanmaya devam ediyorum,eniştemizin 2 reşit olmayan çocuğu var,vefatından sonra bulundukları yerden bir an önce taşınıp yakın bir yere geçtiler,olay burda başladı vefat eden eşitemizin derdini unutum yaşadığımız serüveni anlatacağıö,ev değişikliğinden sonra hattı nakil ettirmemiz gerektiğinden ve hattında vefat eden kişi üzerine devir edilmesi gerektiğinden devir için destek kaydı açtık,turknetin sitesinde devir ile ilgili bir bilgi yok,ancak nakil olarak kayıt açtıktan sonra arayıp mirasçılık belgesi(verasetname),devir için dilekçe,deviri alacak kişinin kimlik fotokopisini sisteme yüklememizi istediler,bizde uygun bir dilekçe yazdık,vefat belgesini yükledik,hattı devir alacak kişinin kimlik bilgilerini sisteme yükledik, aradan birkaçgün geçti aradılar,ölüm belgesi değil mirasçılık belgesi istediklerini ilettiler,bizde artık noter bu evrakı verdiğinden notere giderek bu belgeyi aldık gönderdik,birkaçgün sonra tekrar aradılar,dilekçe hatalı olduğu tekrar yüklememizi istediler,tekrar yükledik,birkaçgün sonra tekrar aradılar dilekçe yine hatalı olmuş bu arada bu süre 20 günleri buldu,sonrasında burdan turknetdestek ekibine durumu anlatır mesaj atınca bana dönüş yapılmasını ilettim saolsun arkadaş konuyu iletmiş bani aradılar,yine dilekçenin hatalı olduğunu mirasçıların imzası olması gerektiğini ilettiler bende çocukların reşit olmadıklarını ilettim arayan hanfendide dilekçenin alt kısmına not olarak diğer mirasçıların reşit olmadığı notunu düşün dedi,yaptık yolladık aradan birkaçgün gerçti yine dilekçe hatalı olmuş,dilekçenin standart bir dilekçe olması gerektiği bilgisini veriyorlar,dilekçenin daha ne olduğunu bilmeyen hatta sitesinde devir ile ilgili hiçbir bilgi ve döküman olmayan firma bunu söylüyor, internetten araştırdık türknetin sitesinde bulunmayan dilekçe örneğini düzenleyip gönderdik,buseferde arayıp yaşları tutmayan kişiler için vasilik belgesi talep ediyorlar,biz şimdi işi gücü bırakıp mahkemeye gidip kıçıkırık bir internet için mahkeme mahkeme dolaşıp belge çıkarakmışız,başka türlü kesinlikle olmazmış,

    1.si turknetin sitesinde devir ile alakalı hiçbir belge döküman yok,
    2.si dilekçenin ne anlama geldiğini bilmeyen bir firma
    3.sü aşama aşama sabrımızı zorlar gibi istemiş oldukları tüm evrakları defalarca yolladık
    4.sü belge yükleme kısmında 3 evrak yükleme kısmı var veraset,kimlik,talep dilekçesi
    5.si bizden istenen mirasçılık belgesi talep dilekçesi,üzerine alacak kişinin kimlik fotokopisi

    tüm hepsini defalarca gönderdiğimiz halde,hattı üzerine alacak kişinin vefat eden kişinin eşi olduğu veraset evrağında yazdığı,yasal olarak da 18 yaşından küçük kişilerin hattı üzerine alamayacağına göre daha bizden ölüm belgesi,vasilik belgeleri istenmekte,bizi bu süreçte saçma sapan iş bilmeyen her aradığında faklı şeyler söyleyen ve daha bir çağrı merkezi bile bulunmayan turknet çok yıprattı,vefat eden eşitemizin üzüntüsünü derdini unutturdu ve bizi yıldırdığı için tebrik ediyorum, sırf internet için vasilik belgesi için mahkemelere gidip uğraşacağımıza hattın borçtan kapanmasını bekleyeceğiz ama kullanmadığımız günlerin ve bu süre zarfında bizi okadar yorup yıpratan turknet e hakkımızı helal etmiyoruz,Allah belasını versin diyorum,arkadaşlar sakın ola sırf akk yok diyerek almayın yeterki bir sorun yaşamayın hiçbir müdahale yetkileri ve yaptırımları yok,ancak türktelekom çalışanların insafına oraya gönderdikleri kayıtla ilgilenirse ilgilenir yoksa sürekli sorun çözülmüştür diyerek kayıtlarınız kapatılır,Allah düşman başına bile vermesin.







  • Merhaba, sizinle PM üzerinden iletişime geçmiştik. Süreci ben size detaylıca ilettikten sonra arkadaşlarıma da bu sorunu ilettim ve sizia rayarak detaylı bilgi verdiler. Bu işlemler prosedür olarak yapılması gereken zorunlu işlemlerdir. Sizden istenilen evraklarda eksklik olması durumunda bir işlem sağlanamıyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, desteğiniz için teşekkürler lakin prosedürünüzde hata var, devletin verdiği resmi evrak olan verasetname devir için yeterli keza ölen kişinin mirasçıları 3 kişi tcnosundan baba adına kadar yazıyor,zaten ilk etapta ilk kontakta verilen bilgiler bunlardı sonrasında yaşı tutmayan çocuklar için istenen vasilik belgesi hem saçma hemde gereksiz, prosedürleriniz hem kesin değil,belki bize ilk kontakta bu evraktan bahsetmiş olsalardı çok sorun edilmeyebilirdi ama evrak istendikçe istendi,çocuk oyuncağı gibi hergün sağa sola gidip insanları uğraştırmanın bir anlamı yok,hattı üzerine alacak kadın benden yardım istemekte ve evime gelmekte çekinir utanır hale geldi,2 çocuğununda internet ihtiyacı olduğu için sürekli bize gelmek zorunda kalıyorlar ödev ve diğer kullanılmları için,Allahtan uğraşacak birileri varda uğraştık ama onlarda yetmedi,biz istemiyoruz artık turknet kullanmak ama 1 aydır kullanmadığımız ve mecburi olarak kullanamayacağımız hat için verdiğimiz paralar Turknet'e haram olsun,başkada birşey demiyorum.




  • Merhaba;

    Konu hakkında gelişme oldu,Bu konuyu açmadan önceki akşam turknetin şikayet hattı olduğunu öğrenip orayı aramıştım müşteri temsilcisine derdimizi güzel bir dille anlattıktan sonra beni telefonda bekletip sağa sola sormak için gitti sonra evraklar ile alakalı ilk etapta çocukların imzalı dilekçesinden bahsedip tekrar sorduktan sonra vasilik belgesi olmadan işlem yapamayacaklarını aktardı tabi ben o andan sonra kendimi tutamayıp baya sinirli olarak müşteri temsilcisi ile görüştük netice alamadan çağrıyı sonlandırdık,dün akşam eve gittiğimde eşim hattın devir edildiğini söyledi ama 2 sokak ilerde altyapı olmadığından nakil edilemediğini belirtmişler(bu konu doğru çünkü bizde bu süreçte turknetten yıldığımız için turktelekomdan yeniden adsl hattı başvurusunda bulunmuş aynı cevabı almıştık,bölge çok yoğun olduğundan boş port yokmuş),eşimin halasıda o halde iptal edelim demiş,şimdi iptal dilekçesi göndereceğiz, yani verdiğimiz belgeler ile devir edilebiliyormuş,işte böyle bir rezil kurum,insanların mağduriyetine bir mağduriyet daha ekleyen para alıp karşılığını veremeyen bir kurum arkadaşlar,taktir sizin.Senelerce turktelekom kullandım nadirde olsa çeşitli sorunlar yaşadım ama 1 gün sonra sorunum çözülüyordu ve turknet gibi yavaşlama,kopma sorunu hafta sonları yada akşamları olmuyodu en azından,zaten tuknete geçerken şüpelerim vardı ama bu durumumları yaşayacağımı hiç düşünmezdim, siz siz olun kendi altyapısının sağlayıcısı olan şirketlerden ve mutlaka müşteri hizmletleri ile işlem yapabileceğiniz bayilieri olan bir muhattapla çalışın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeonEyes -- 5 Nisan 2018; 8:4:43 >




  • Alternatif netspeed bağlatabilirsiniz en azında aradığınızda muhatap bulabiliyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xeqona X kullanıcısına yanıt
    teşekkürler öneri için araştıracağım.
  • Xeqona X kullanıcısına yanıt
    Netspeed nasıl siz geçtiniz mi. Bıktım bu turknetten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derniere

    Netspeed nasıl siz geçtiniz mi. Bıktım bu turknetten
    Yok ben vodafone net kullanıyorım memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.