Merhaba, arızayı yerleşik operatör saha ekiplerine arkadaşlarım bir çok kez iletti. Gelen bilgide iç tesisat olduğuna yönelik bilgi verilmiştir. Arkadaşlarım bunun üzerine 99 TL'ye yerinde destek ekibini yönlendirmek istemiştir. Dilerseniz yerinde destek ekiplerimizi yönlendirebiliriz. İç tesisatta sorun yoksa 99 TL'lik ücreti size yansıtmayacağız. Ve tutanak ile birlikte telekom ekiplerine arızayı tekrar bildireceğiz.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Sistem kayıtlarında neden ic tesisat sorunlu diye bisey yazmıyor bu işlemler yapıldı ise destek kaydında görülmesi gerekiyor müşteri kaynaklı sorun yok yazıyor okumanız yok mu ben iç tesisatı yeni degistirdim bende sorun olamaz 10 aralıkta 100 mb kullanırken 15 günde iç tesisatım bozuldu öyle mi yalanlara devam edin haftaya sizden kurtuluyorum
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme