Şimdi Ara

Turknet Port Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AppleFB

    Hocam benim az önce Türk Telekom tarafından etiketleme yapıldı, umarım yakın zamanda gelirler

    Bana bu işlemi 6 gündür yapmadılar, Türk telekom ekipleri yaptık diye bilgi vermiş Türknete ama yapmadıkları ortaya çıktı. Az önce iptal ettirdim Türknet ben de telekoma geçtim
  • LannTheClever kullanıcısına yanıt

    Hocam ben Samsundayım telekom ekipleri güzel çalışıyor gördüğüm kadarıyla demek konuma göre değişiyor kalite


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LannTheClever kullanıcısına yanıt
    Merhaba, üyelik başlangıcında yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. İşlemlerinizin önceliğini ilgili ekibimiz ile paylaştım ve kontrol ederek size dönüş yapacaklar. Bende takibini yapıyorum.
  • Merhaba, eğer boş VDSL portu kalmazsa sorguda ADSL olarak geliyor. PM üzerinden gönderdiğiniz abonelik bilgisini kontrol ettiğimde VDSL olarak başvurunuz yapılmış. Bugün ya da yarın gün içerisinde kurulum ekipleri arama yaparak kurulum randevunuzu oluşturacaklar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tt'den geçiyorsaniz port kaybi olmuyor galiba.
  • gunners49 kullanıcısına yanıt

    Tt değil hocam superonline fiber


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AppleFB

    Hocam ben Samsundayım telekom ekipleri güzel çalışıyor gördüğüm kadarıyla demek konuma göre değişiyor kalite

    Hocam ben İstanbuldayım, merkezi bir yerde oturuyorum. Gelen arkadaşların söylediklerine göre park yeri olmadığı için gelmiyorlarmış.
  • LannTheClever kullanıcısına yanıt

    İlginçmiş hocam park yeri meselesi :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LannTheClever kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızla ilgilenen teknik arkadaşım ekiplere yeni bir iş emri gönderdi ve takibini yapıyor. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri paylaşacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, kaydınızla ilgilenen teknik arkadaşım ekiplere yeni bir iş emri gönderdi ve takibini yapıyor. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri paylaşacağız.

    Sonunda ekip geldi bağladı. DSL ışığı yanmaya başladı ama şimdi de internet ışığı kırmızı yanıyor. Ve artık sanırım abone olduk, müşteri hizmetlerine de bireysel olarak konuşamıyoruz hiçbir şekilde. Dün yaptığım iptal başvurusu için de 24 saat içerisinde dönüş yapılacak dendi, yapılmadı. ARAYIN BENİ ARTIK, YA İNTERNETİMİ VERİN YA DA İPTAL EDİN.

  • LannTheClever kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem kurulumu yaparak tekrar kontrol eder misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.