Şimdi Ara

TurkNet Paketimi Değiştirip Zam Yapan Çalışanı Koruyor [Rezalet - Şikayet]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Özetle: Turknet çalışanı talebim dışında paket güncellemesi yaptı, bu bana zam olarak yansıdı ve asla bunu geri çekmediler. Çalışanları telefonda konuşurken haklı olduğumu sözlü olarak kabul dahi etti. Kendisinden şikayetçi olduğumda ise böyle bir sorun olduğunu bile reddedip çalışanlarını korudular. Şimdi bunun hakkında resmi bir şikayette bulunmak istiyorum ve tavsiyelerinizi rica ediyorum.

    Detaylı: (Genel olarak iletişimler yazılı olarak yapılmıştır bu yüzden hepsinin kaydı elimde bulunmaktadır, aranarak yaptığım görüşmeleri ayrıca belirttim)
    Turknet 2017 yılında AKN'siz internet reklamları yaptığı zamandan beri TurkNet abonesiyim. O zamanlar "100 mbps e kadar altyapınızın desteklediği en yüksek hız" teklifinden bana 75 mbps lık bir paket tanımlandı ve bu hızın altyapım desteklediğinde ücretsiz güncelleneceği söylendi. 2017'den beri her yıl düzenli olarak zamlanan faturam en son 5 Haziran 2020'de bana gönderilen mail ile telefon dahil 88 TL'ye çıkartıldı (75 mbps için).

    TurkNet Paketimi Değiştirip Zam Yapan Çalışanı Koruyor [Rezalet - Şikayet]

    Temmuz ve Ağustos faturalarımı da bu şekilde ödedim.

    TurkNet Paketimi Değiştirip Zam Yapan Çalışanı Koruyor [Rezalet - Şikayet]

    Buraya kadar her şey normal ama sonrasında işler saçmalaşmaya başladı.

    Eylül ayında bir şikayetim sırasında yapılan testte alt yapımın 100 mbps desteklediğini görünce hız değerimin güncellenmesi gerektiğini bunun için ücret talep edilmemesini beklediğimi yazdım.

    TurkNet Paketimi Değiştirip Zam Yapan Çalışanı Koruyor [Rezalet - Şikayet]

    Ancak Nisan Hanım nedense benim paketimi 98 liraya çıkartmayı uygun buldu ve fiyat değişlikliği olmadığını iddia etti. Daha sonra kontrol ettiğinde "Size 2020 zammı yansımamış onu düzelttim" iddiasında bulundu, daha doğrusu yalanını söyledi.

    -Ben sizin eski müşteriniz olduğum için eski bir fiyatlandırmanıza tabii idim diyorum, "Yeni faturanız bu. Eğer 85 lira öderseniz 35 mbit alırsınız" diyor Nisan Hanım.
    -Eski paketime döndürün diyorum, "Hızınızı 75 mbit yaparsam yine de 98 lira ödersiniz" diyor Nisan Hanım.
    -Bana 2020 zammı yansıtıldı diyorum kanıt sunuyorum, sesli yanıt sistemi gibi "100 mbit için 98 lira, 35 mbit için 85 lira ödersiniz" cevabını alıyorum defalarca.
    -3 kere siz bana yardımcı olmuyorsunuz başkasının benimle ilgilenmesini istiyorum dedim, buna cevap bile vermeyip görmezden gelip aynı cevapları yazmaya devam etti.
    -Telefonda konuştuğumuzda Nisan Hanıma "Siz de bir tüketicisiniz, şu anda haklı değil miyim sizce de ?" dediğimde kendisi haklı olduğumu sözlü olarak onayladı ama bu sürece yansımadı.

    Kendisi hakkında şikayet kaydı oluşturdum, beni Nisan hanımın bulunduğu destek kaydına yönlendirdiler. Tekrar şikayet kaydı açtım bu sefer de sorun yok 2020 zammı yapılmış size her şey normal dediler ve sonsuz bir döngüye girdik.

    Not: Paket değişimi talep etmişsin diyen arkadaşlar olabilir, ben hız güncellemesi talep ettim yeni bir tarife değil. Kaldı ki ücret ödememeyi bekliyorum dedim, eğer bunu ücretsiz yapamayacaksa bana bildirmesi gerekirdi; kendi kafasından tarifeyi güncelleyip bana zam yapması değil. Ve tekrar belirtiyorum 2020 zammı bana zaten yapıldı.

    Not 2: Mesele 13-15 lira değil arkadaşlar, mesele usulsüzce fiyatımı değiştirip muhatap bulamamak ve "işine gelmiyorsa git" politikasının uygulanması. Bunu her firma hepinize uygulayabilir ve kimse bundan memnun olmaz.

    Not 3: 3 yıldır müşterisi olduğum Turknet son 1 yıldır gerçekten hizmet ve destek kalitesini 0'ın altına düşürdü, muhattap bulamamayı geç sizi aradıklarında düzgün Türkçe konuşan çalışanları yok. Aradıklarında sadece şikayetiniz geçersiz diyorlar (günde 5 kere kopma yaşıyorum diyorum normal diyorlar) ve kendinizi savununca üfleyip püflüyorlar size gerçek anlamda artistleniyorlar, sesleri düşünüyor "peki *** Bey" diyip kapatıyorlar.

    Şikayet dayanağım: Bana 2020 zammını yaptıkları ve maille bunu bildirdikleri halde talebim dışında fiyat güncellemesi yapılması, bunu geri döndürmeyip beni ödemeye mecbur bırakmaları. Nisan Hanımın sözlü olarak haklı olduğumu kabul ettiği ilk konuşmamız, kaydı bende yok ancak sonuçta görüşme kaydı onlar tarafında bulunuyordur sonuçta.

    Şimdi bu durumu BTK, Cimer veya Tüketici Hakem heyetinden hangisine şikayet etmem en doğrusu olur ve doğrudan destek alabileceğim tüketici hakları nelerdir? Tavsiye verebilirseniz çok memnun olurum.

    Şimdiden vaktini ayırıp okuyanlara teşekkür ederim.

    ŞikayetVar link:https://www.sikayetvar.com/turknet/turknet-faturamda-yasadisi-degisiklik-yapildi-duzeltme-reddedildi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamar33 -- 19 Eylül 2020; 16:20:6 >







  • Merhaba, hizmetinizi ve kaydınızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Bende benzer bir talepte bulunmuştum. 2016 yılında hattımın desteklediği hız olan 50 mb hızı alarak aboneliğimi başlatmıştım. Aynı sizin gibi arıza kaydı sonrası hattımın 75 MB desteklediğini görünce benzer talepte bulunmuştum ama talebim TED edildi Telekom’un desteklediği hız 50 fazlasını verirsek 10 TL daha vermem gerek denildi. İyi ki yükseltmemişler yoksa sizin duruma düşecekmişim. @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espesito -- 19 Eylül 2020; 19:20:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Numarayı özel mesajtan paylaştım.
  • espesito kullanıcısına yanıt
    Adınıza çok sevindim açıkçası. Size işini doğru yapan birisi denk gelmiş. Bana gelen kişi bunu sormadığı gibi 85 lira ve 98 lira arasında fiyat farkı olmadığını bile iddia etti :) Geçmiş olsun size de.
  • Arkadaşlar merhaba,
    Forumdaki TurkNet görevlisi gerekli bilgileri ilettiğini söyledi ancak Turknet bir değişiklik yapmayı reddetti.
    Hala şikayet edebileceğim kurumlarla ilgili tavsiyelerinize açığım. Açık konuşmak gerekirse 10 lira için bu kadar esnaf kafasıyla yaklaşılmasına çok üzüldüm, bütün kayıtlarla birlikte kesin olarak şikayetçi olacağım. Herhangi bir şekilde tavsiye verebilecek olan olursa dinlemeye açığım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.