|
TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR. (98. sayfa)
-
-
destek kaydı kapatılmış ama warzone packet loss devam ediyor, pm gönderdim. -
Merhaba, hizmetinizi ve kaydınızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı iletebilir misiniz? -
Bi ara düzeldi sonra yine aynı oldu, düzelir diye aylardır yine bekliyorum çalışma yok. -
sanırım aynı dönemde bende de düzelme oldu ama yine başladı. turk.net'i bırakıp da diğer iss'lere geçen arkadaşlar çözüme kavuştu mu acaba?
-
Merhaba, sorun yaşıyorsanız destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim. -
kayıt oluşturuyoruz da ne oluyor? her akşam 3'er tane tracert testi istiyorsunuz. 2 gün kayda cevap vermiyorsunuz. neymiş? hafta sonu nöbetçi arkadaşlarınız yoğunmuş.
6 gün geçti, sorununuz çözüldü diye cevap geldi kayıda. hayır çözülmedi.
Şimdi de forumun çoğunda görülen instagrama girilmeme sorunu var.
-
Tracert isteyip iki güne kapanıyor kayıtlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen öyle, kaç aydır aynı sorunu yaşıyorum, bütün bilgileri yolladım, elde koca bir sıfır var ve aynı sorunu yaşayan tek ben değilim. Sorun yurtdışı çıkış hatlarında, bu yüzden turk.net artık benim için bitti. Diğer taahhütsüzleri deneyeceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turknet'e konuyu tum ayrintilari ile yaklasik bir aydir anlatiyorum fakat hala gelen cevaplarda network ekibimiz kontrol etti sorun bulunamiyor hat degerleriniz normal seklinde donusler aliyorum. Adamlar kisacasi paket kaybi nedir bilmiyor arkadaslar. Bana modeminizi degistirin diye cevap donup duruyorlar. Kayitlarinizi acarken BTK uzerinden aciniz. BTK uzerinden acilan kayitlarin SLA sureleri daha kisa.
Bunun disinda Turk.net'in CRM sistemi duzgun calismiyor. Tum acilan kayitlar 48 saat bilgi giris suresi asilmadan kapatiliyor. Ayrica bu sure karsi taraf size cevap yazmadiginda da isliyor. Surekli olarak musteri uzerinde bekleyen bir cagri sistemleri var ve bu sekilde SLA raporluyorlar ise yoneticileri cok hizli cagri kapattiklarini bile dusunuyor olabilir.
Konuyu tum detaylari ile anlattim destekteki arkadaslara. Sorunun Gayrettepe'den sonra basladigini da oldukca duzgun bir dil ile anlattim ama karsidaki arkadas surekli olarak sorun bulunamadi seklin donuyor. Hat degerleriniz normal modemi degistirin diyor. Oncelikle orada calisan bir kisinin modemin ne oldugunu ne ise yaradigini bilmesi gerek ki sonrasinda throughput uzerine konusalim. Bana dedikleri en son sey yogun saatlerde hizimin dusmesinin normal oldugu fakat hiz dusumu paket kaybindan dolayi yasaniyor ise bu bir sorundur cunku kapasite planlamasi ve mevcut kapasitenin kullanicilar arasinda esit dagitilamamasi tamamen onlarin problemi. "159.146.100.5" problemin basladigi yer olan Gayrettepe. O yuzden lutfen anadolu yakasindaki arkadaslar "bizde sorun yok kardesim" seklinde bir savunmaya gecmesin. Konuyu birlikte gundeme tasimaliyiz. Surada bu problemi yasayan kac kisi oldugu belli.
Edit:
Problemi daha once de yasadim ve birkac ay once Turknet'e teknik olarak durumu defalarca aciklamamin ardindan duzeldi ve sonrasinda sanirim gecen ay tekrar basladi. Teknik arkadaslara ulasabilsek daha rahat ilerleyebiliriz aslinda.
Gunduz alinan testlerde paket kaydi 1% ila 5% arasi degismekte.
|------------------------------------------------------------------------------------------|
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 192.168.1.1 - 0 | 132 | 132 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 172.17.1.75 - 0 | 132 | 132 | 3 | 3 | 5 | 3 |
| 159.146.100.5 - 1 | 129 | 128 | 4 | 6 | 10 | 7 |
| 159.146.100.6 - 0 | 132 | 132 | 3 | 3 | 5 | 3 |
| 159.146.100.9 - 0 | 132 | 132 | 4 | 6 | 10 | 6 |
| 159.146.22.118 - 0 | 132 | 132 | 4 | 4 | 6 | 4 |
| 93.186.132.222 - 0 | 132 | 132 | 3 | 4 | 30 | 4 |
| 195.22.214.167 - 0 | 132 | 132 | 45 | 45 | 61 | 46 |
| 72.14.205.182 - 0 | 132 | 132 | 40 | 40 | 42 | 41 |
| 216.239.41.135 - 0 | 132 | 132 | 40 | 40 | 42 | 41 |
| 108.170.251.208 - 0 | 132 | 132 | 40 | 42 | 69 | 41 |
| 108.170.226.3 - 0 | 132 | 132 | 41 | 42 | 46 | 42 |
| 209.85.241.135 - 0 | 132 | 132 | 57 | 58 | 65 | 58 |
| 74.125.243.145 - 0 | 132 | 132 | 52 | 52 | 55 | 53 |
| 172.253.50.17 - 0 | 132 | 132 | 50 | 51 | 60 | 51 |
| 172.217.168.14 - 0 | 132 | 132 | 49 | 50 | 52 | 50 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|
Acikcasi bu olmamali fakat benim icin bir sorun olusturmuyor ve uygulamalarim icin tolere edilebilir durumda fakat bu paket kaybi aksamlari 15%-25% seviyelerine ulastiginda hicbir sey yapmak mumkun olmuyor. Diyelim ki burada bu node uzerinde rate limiting uygulaniyor icmp icin. Peki ya sonrasindaki nodelardaki paket kayiplarine ne demeli? Surekli kopmalar nedeniyle tekrar tekrar baglanti saglamam gerekiyor. Hele ki oyun falan oynayan arkadaslara kolayliklar diliyorum :) Aksam tekrar editleyip mtr ciktisi gonderirim.
Edit(21-10): Aksam asagidaki sekilde oluyor. Maalesef Turk.net bu problemi bir turlu kabullenemese de bunun ne hardware ne kablo ne de modem ile bir ilgisi yok.
|------------------------------------------------------------------------------------------|
| MTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 192.168.1.1 - 0 | 6794 | 6794 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 172.17.1.75 - 1 | 6658 | 6623 | 3 | 3 | 98 | 4 |
| 159.146.100.5 - 17 | 4074 | 3392 | 0 | 6 | 18 | 8 |
| 159.146.100.6 - 1 | 6653 | 6617 | 3 | 3 | 19 | 4 |
| 159.146.100.9 - 1 | 6661 | 6627 | 4 | 6 | 23 | 8 |
| 159.146.22.118 - 1 | 6599 | 6549 | 4 | 4 | 25 | 4 |
| 93.186.132.222 - 1 | 6563 | 6504 | 3 | 7 | 178 | 4 |
| 195.22.214.167 - 1 | 6634 | 6593 | 42 | 43 | 102 | 42 |
| 72.14.205.182 - 1 | 6614 | 6568 | 36 | 37 | 56 | 37 |
| 216.239.41.135 - 1 | 6606 | 6558 | 42 | 42 | 59 | 42 |
| 108.170.251.208 - 1 | 6635 | 6594 | 36 | 37 | 105 | 37 |
| 108.170.226.3 - 1 | 6639 | 6599 | 37 | 37 | 72 | 38 |
| 209.85.241.135 - 1 | 6616 | 6570 | 53 | 53 | 145 | 55 |
| 74.125.243.145 - 1 | 6693 | 6667 | 48 | 48 | 84 | 49 |
| 172.253.50.17 - 1 | 6647 | 6609 | 46 | 46 | 66 | 47 |
| 172.217.168.14 - 1 | 6669 | 6637 | 44 | 45 | 54 | 46 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi casual1st -- 24 Ekim 2020; 13:56:16 >
-
Merhaba, yaşamış olduğunuz sorunla ilgili yeni bir destek kaydı oluşturarak GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek bilgi verelim. -
Merhaba, instagram da yaşadığınız sorun devam ediyor mu? -
Merhaba, size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
Gonderdim, bunu da deneyelim :)
-
Bende paket kaybı yaşıyorum. Gündüz saatlerinde kısmen sorunsuz olsada akşam 20:00 dan sonra kullanmak imkansız hale geliyor. Müşteri hizmetleri üzerinden yazıyorum fakat sadece 1 mesaj geri dönüş yapıldı ve ilgilenilmiyor.
-
Sadece bu da degil. Sorun cozumlenmeden kaydi kapatiyorlar. Aksiyon sanki bendeymis gibi... Bir de bilgi mesajina bakin 48 saat icerisinde bilgi girmedigim icin kapanmis falan filan. Hadi diyelim ki kodu yazarken A degerinden B degerini cikarip zamani bulamadilar, en azindan islem sirasi bende degilken kapatmasalardi :) Adamlara once paket lossun neden oldugunu, ne gibi etkileri olabilecegini, throughput ile olan iliskisini anlattim sonra networkten aldigim ciktilar ile nerede problem yasandigini ve bunun bir kapasite problemi olabilecegini acikca anlattim. Sonunda dediler ki incelenmesi icin network ekibimize aktariyoruz. Network ekibinin donusu: "Kablo ile mi bagli? degilse kablo ile baglayin cozulmez ise modeminizi degistirin."
-
Adam copy paste yapmaya da usenmeye basladi. CRM sistemindeki hatayi bildirdigim casee de ayni seyi yapistirmis. Bir de diyor ki tekrar inceleme yapilmayacaktir. Ben kimseyi umursamayan dogru bir sekilde anlatilarak yapilmis sikayeti bile dikkate almayan bir firma daha gormedim. Bana sadece kendi taraflarinda sorun bulunmadigina dair cikti gonderseler bunun uzerinden de tartisiriz ama gelip "bizde problem yok" seklinde bir donus yapmak da nedir yahu.. Kablo ile bagliyim diyorum. Farkli modemler denedim isteginiz uzerine diyorum. Sonra bana donuyor tekrar kablo ile baglanin diyor.
-
@casual1st bu nedir böyle.uylikleri gözden geçirmek gerek hocam.herkese oneriyordum ama artık işler degisti sanırım.cok üzücü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem için kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Valla sorma hocam adamlara inceleme yapip gonderiyorum bana kablon takili mi diye soruyorlar o derece Turknet'teki musteri hizmetleri. Bir de onlerine bir notepad acmislar oradan copy paste yaparak cevap yaziyorlar sanki.. Ben teknik ekip olarak adlandirdiklari ekibin hayatinda modem gorup gormediginden bile suphe duyuyorum an itibariyle.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X