Şimdi Ara

TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR. (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.022
Cevap
12
Favori
68.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BBlackman kullanıcısına yanıt
    speedtest.net o kadarda doğru test etmiyor başka serverda test et en az 3 server ile test yap ortalamasına bak... Frankfurt...
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.
  • İhtiyaca göre hareket ediyorsunuz maliyet açısından önemli kısım.
    Bu konuda sizi anlayışla karşılayabiliriz fakat bu ihtiyacı en kısa sürede temin edip kullanıcıları üzmemek gerek, malum internet özgür ortam bu ortamda istediğimiz şeyleri yapamadıktan sonra anlamı kalmıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Hocam durumla ilgili bir gelişme var mi sizin? Bir de yaşadığınız packet loss sorunu için bir bilgilendirme yaptılar mı sebepleri açısından

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • detanaoq kullanıcısına yanıt
    Hemen hemen tüm sunuculardan aldığım pingi biliyorum.
    Yurt içi ping 7ms olursa frankfurt 1 ve 2 ortalama 50 ms oluyor.
    Yurt içi ping ne kadar yüksek ise diğerleride ona göre artış gösteriyor.
    Benim şuan için tek sıkıntım warzone için packet loss meselesi. (Sürekli olarak %10 civarında)
    Apex legend içinde bu sorun mevcut ama sadece yoğun saatler de oda %2-5 arası oluyor.
    Umarım en kısa zamanda çözerler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durumdan ben de muzdaribim, dün dayanamayıp online işlemler üzerinden bir kayıt açtım fakat klasik "Biz ona bir şey yapamıyoruz" tonunda cevap gelince kafamı duvarlara vurasım geldi.

    Evde kontrol etmediğim şey kalmadı, kabloları değiştirdim, apartmanın internet kutusu (veya adı ne ise) elektrikçi tarafından kontrol ettirilsin dendi, onu yaptım, ethernet kablosu değişti, farklı modemler denendi, dns adresleri denendi, antivirüs mü acaba diye o kaldırılıp denendi, QoS, TCP/UDP ayarlamaları, bir ton şey denendi ve yok yok yok. Sorun benden kaynaklı değil, eminim.

    Zaten PingPlotter ile baktığımda da, en büyük packet loss kaynağı, "159.146.100.22" görünüyor. Buna da baktığımda "GayrettepePOP XdslDynamic" olduğu çıkıyor. Amazon AWS sunucularına test yaptığımda %25 civarı packet loss ekleyen şey ne benim bağlantım, ne amazon. Aradaki "GayrettepePOP XdslDynamic". Ama @TurkNetDestek ekibine online işlemlerden bu durumu detaylı bir şekilde izah ettiğimde "Bizlik değil, modeminizi kontrol edin" diyerek ticketı kapatıyorlar dalga geçer gibi.
    https://store.donanimhaber.com/04/bf/86/04bf8650b31eb34f2026920d2459dcd5.png
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.

    Ardından Amazon AWS sunucusu dışında, bu konuda @TurkNetDestek tarafından verilen ve test yapılması istenilen, Turknet'in IPsine yapılan test sonuçlarında ise packet loss ekleyen sunucu/router sayısı artıyor.
    https://store.donanimhaber.com/ff/2d/0d/ff2d0dbdc4eedbb84ce829f1e3579231.png
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.

    %2,4 packet loss ekleyen "159.146.100.225" adresi gene GayrettepePOP XdslDynamic
    %1 packet loss ekleyen "193.192.119.65" adresi Infra-Bb
    %11 packet loss ekleyen "193.192.98.8" adresi ise TurkNet Iletisim Hizmetleri A.S. , "GayrettepePOP TurkNetServers".

    Yani gene packet loss başlangıcı benden, benim bilgisayarımdan, benim modemimden değil de aradaki yerlerden geliyor.

    E peki ben bu durumda ne yapayım? Turknet'e yazıyorum, biz yardımcı olmuyoruz diyorlar. TTNet'e ulaşıyorum, artık abonemiz olmadığınız için yardımcı olamayız diyor, ikisi de aynı altyapıyı kullanıyor, ikisinin de sorun kaynağı tahminen aynı noktalar, fakat ikisi de "Bizden deeeeeğel yaaağhv. Modeme bak modeme eheheheh." tavrı takınıp ticketları kapatıyor.

    Ayrı bir konu açmak istemediğim için hali hazırda varolan konuya yazayım dedim. Sevgili @TurkNetDestek , ne diyorsunuz, "kalk git başka sağlayıcıya biz parayı alıncaya kadar müşteri dostuyuz" tavrı devam mı eder, yoksa bu mevzuyu umursayacak bir yer biliyor musunuz?




  • Bugün sabahtan beri aynı sorunları yaşıyorum. Kesin emin olmak için ne yapmam gerektiğini bilen birisi aktarabilir mi? Teşekkürler.

    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömürcan

    Bugün sabahtan beri aynı sorunları yaşıyorum. Kesin emin olmak için ne yapmam gerektiğini bilen birisi aktarabilir mi? Teşekkürler.

    Bu ekrana nerden bakıyoruz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Splayer93

    Bu ekrana nerden bakıyoruz ?

    Alıntıları Göster
    Apex legends başlama ekranına geldiğinizde tab tuşuna basın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 6e

    Aynı durumdan ben de muzdaribim, dün dayanamayıp online işlemler üzerinden bir kayıt açtım fakat klasik "Biz ona bir şey yapamıyoruz" tonunda cevap gelince kafamı duvarlara vurasım geldi.

    Evde kontrol etmediğim şey kalmadı, kabloları değiştirdim, apartmanın internet kutusu (veya adı ne ise) elektrikçi tarafından kontrol ettirilsin dendi, onu yaptım, ethernet kablosu değişti, farklı modemler denendi, dns adresleri denendi, antivirüs mü acaba diye o kaldırılıp denendi, QoS, TCP/UDP ayarlamaları, bir ton şey denendi ve yok yok yok. Sorun benden kaynaklı değil, eminim.

    Zaten PingPlotter ile baktığımda da, en büyük packet loss kaynağı, "159.146.100.22" görünüyor. Buna da baktığımda "GayrettepePOP XdslDynamic" olduğu çıkıyor. Amazon AWS sunucularına test yaptığımda %25 civarı packet loss ekleyen şey ne benim bağlantım, ne amazon. Aradaki "GayrettepePOP XdslDynamic". Ama @TurkNetDestek ekibine online işlemlerden bu durumu detaylı bir şekilde izah ettiğimde "Bizlik değil, modeminizi kontrol edin" diyerek ticketı kapatıyorlar dalga geçer gibi.
    https://store.donanimhaber.com/04/bf/86/04bf8650b31eb34f2026920d2459dcd5.png


    Ardından Amazon AWS sunucusu dışında, bu konuda @TurkNetDestek tarafından verilen ve test yapılması istenilen, Turknet'in IPsine yapılan test sonuçlarında ise packet loss ekleyen sunucu/router sayısı artıyor.
    https://store.donanimhaber.com/ff/2d/0d/ff2d0dbdc4eedbb84ce829f1e3579231.png


    %2,4 packet loss ekleyen "159.146.100.225" adresi gene GayrettepePOP XdslDynamic
    %1 packet loss ekleyen "193.192.119.65" adresi Infra-Bb
    %11 packet loss ekleyen "193.192.98.8" adresi ise TurkNet Iletisim Hizmetleri A.S. , "GayrettepePOP TurkNetServers".

    Yani gene packet loss başlangıcı benden, benim bilgisayarımdan, benim modemimden değil de aradaki yerlerden geliyor.

    E peki ben bu durumda ne yapayım? Turknet'e yazıyorum, biz yardımcı olmuyoruz diyorlar. TTNet'e ulaşıyorum, artık abonemiz olmadığınız için yardımcı olamayız diyor, ikisi de aynı altyapıyı kullanıyor, ikisinin de sorun kaynağı tahminen aynı noktalar, fakat ikisi de "Bizden deeeeeğel yaaağhv. Modeme bak modeme eheheheh." tavrı takınıp ticketları kapatıyor.

    Ayrı bir konu açmak istemediğim için hali hazırda varolan konuya yazayım dedim. Sevgili @TurkNetDestek , ne diyorsunuz, "kalk git başka sağlayıcıya biz parayı alıncaya kadar müşteri dostuyuz" tavrı devam mı eder, yoksa bu mevzuyu umursayacak bir yer biliyor musunuz?
    dun turknet network ekibinden görüştüğüm arkadasda aynı şeyi söyledi tt yetkileri bakacak biz belirticez dediler bakalım sonuc ne olacak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asiruhfear -- 22 Mart 2020; 0:53:28 >




  • Son bir haftadır CoD Warzone oyununda packet loss sorunu yaşıyorum. Dün gece, Turknet desteğe arıza kaydı oluşturdum bu sorunla ilgili gelen cevap şu şekilde;

    İletmiş olduğunuz arıza kaydınıza istinaden size geri dönüş sağlıyorum. Kontrol ettiğimde 10 saat 43 dakikadır kesintisiz bir şekilde hizmet aldığınızı ve alt yapınızın size sağladığı 28 mb hızı aldığınızı görüntülemekteyim. Kontrol sağlamanızı ve sorun yaşadığınız saatlerde 15-20 dakika aralıklarla 3 defa hız testi yapmanızı, hız testi yaparken daha sağlıklı olması açısından kablosuz bağlantıyı devre dışı bırakarak sadece ethernet kablosu ile bağlanıp, arka plandaki uygulamaları sonlandırarak hız testi yapmanız aldığınız sonuçları bizimle ekran görüntüsü veya link adresi olarak paylaşmanızı rica ederim.
    Hız testi link adresi :https://www.nperf.com/tr/
    İyi günler dilerim

    Galiba sorunun ne olduğunu anlamıyorlar. Benim hızla ilgili herhangi bir sorunum yok. Sadece paket kaybı yaşıyorum. Pingim de gayet iyi oyunda. VPN kullanarak oynuyorum onda da pingim yüksek oluyor. Arkadaşlarımın hiçbiri bu sorunu yaşamıyor sadece ben yaşıyorum bu problemi. Lütfen @TurkNetDestek bu sorunu çözün. Malum sıkıntılı bi süreçteyiz ülkecek, evden çıkmak istemiyoruz bari canımız sıkılmasın evde.
    Destek No: 31695675

    Bu da Packet Loss değerim
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.




  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Bu packet loss ani ping yukselmelerine mi sebep oluyor ?
    Ben uydunet kullanıyorum evde baskalari baglandiginda LOL de drop yerdim macden engel attığımda tek ben bağlı oldugumda hep sabit 31 ms aliyorum ama bugün drop yedim defalarca.
    Acaba ben de mi bu packet loss olayina kurban oldum nereden görüyorsunuz bunu ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Bu packet loss ani ping yukselmelerine mi sebep oluyor ?
    Ben uydunet kullanıyorum evde baskalari baglandiginda LOL de drop yerdim macden engel attığımda tek ben bağlı oldugumda hep sabit 31 ms aliyorum ama bugün drop yedim defalarca.
    Acaba ben de mi bu packet loss olayina kurban oldum nereden görüyorsunuz bunu ?
    Oyunlardan daha net anlarsın çünkü dalgalanma olunca farkedilemeyebiliyor. PUBG veya Warzone' a gir oyun ayarlarından ms değerlerini aç oynarken bak dalgalanma oluyor mu diye. PUBG Lite'da da bu özellik mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rcnbkts

    Son bir haftadır CoD Warzone oyununda packet loss sorunu yaşıyorum. Dün gece, Turknet desteğe arıza kaydı oluşturdum bu sorunla ilgili gelen cevap şu şekilde;

    İletmiş olduğunuz arıza kaydınıza istinaden size geri dönüş sağlıyorum. Kontrol ettiğimde 10 saat 43 dakikadır kesintisiz bir şekilde hizmet aldığınızı ve alt yapınızın size sağladığı 28 mb hızı aldığınızı görüntülemekteyim. Kontrol sağlamanızı ve sorun yaşadığınız saatlerde 15-20 dakika aralıklarla 3 defa hız testi yapmanızı, hız testi yaparken daha sağlıklı olması açısından kablosuz bağlantıyı devre dışı bırakarak sadece ethernet kablosu ile bağlanıp, arka plandaki uygulamaları sonlandırarak hız testi yapmanız aldığınız sonuçları bizimle ekran görüntüsü veya link adresi olarak paylaşmanızı rica ederim.
    Hız testi link adresi :https://www.nperf.com/tr/
    İyi günler dilerim

    Galiba sorunun ne olduğunu anlamıyorlar. Benim hızla ilgili herhangi bir sorunum yok. Sadece paket kaybı yaşıyorum. Pingim de gayet iyi oyunda. VPN kullanarak oynuyorum onda da pingim yüksek oluyor. Arkadaşlarımın hiçbiri bu sorunu yaşamıyor sadece ben yaşıyorum bu problemi. Lütfen @TurkNetDestek bu sorunu çözün. Malum sıkıntılı bi süreçteyiz ülkecek, evden çıkmak istemiyoruz bari canımız sıkılmasın evde.
    Destek No: 31695675

    Bu da Packet Loss değerim
    Bu da güncel test sonucu...
    REZALETTURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.




  • rcnbkts R kullanıcısına yanıt
    dns ne değiştirmeyi denedin mi? avrupadan dns seçmeyi dene... norton dns v.s.e...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: detanaoq

    dns ne değiştirmeyi denedin mi? avrupadan dns seçmeyi dene... norton dns v.s.e...
    Hayır denemedim ama çözüleceğini zannetmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asiruhfear

    dun turknet network ekibinden görüştüğüm arkadasda aynı şeyi söyledi tt yetkileri bakacak biz belirticez dediler bakalım sonuc ne olacak?

    Alıntıları Göster
    Şahsen pek umudum yok :/ Herkes evinde olduğu için internet çok kullanılıyor, o yüzden oluyor diyip geçiştirirler gibi geliyor bana.
  • Açıkçası çözülemeyecek bir şey değil ama bunun için ne kadar bekleyeceğiz benim ümitsiz olduğum durum o. Müşteri hizmetleri ile görüşmek için bütün işi gücü bırakman gerekiyor.
    Haftada oyuna girdiğim 2 3 saat en fazla. Onda da kaliteli hizmet alamadiktan sonra hiçbir işe yaramaz. Türk telekoma dönsen adamı taahhütle elini kolunu bağlıyorlar. Hani parasını vereyim çatır çatır hizmetimi alırım diyemiyorsun hiçbirinde.İss ler Türkiye de internetin büyümesine ayak uyduramadilar. Upload hızları yerlerde, hadi onu geçtim download da hala o şekilde. Evet gelişmeler var bir çaba var fakat hala yeterli değil

    Bir yandan ise kendimi en çok turknete yakın hissediyorum, bugüne kadar almadığım hızları turknet sayesinde bu fiyata alıyorum fakat müşteri hizmetleri desteğini geliştirmeleri gerekiyor. Daha operasyonel olmalari lazım. Çözüm odaklı hızlı olmaları lazım. Bizim yaşadığımız durum kablo yenile, modem aç kapat gibi bir sorun değil. Eğer gerçekten kendilerinden kaynaklanan bir sorun varsa ve biz durmadan tracert ping testleri yapıp vakit kaybetmemiz lazım. Konu sahibi arkadaş 3 aydır çözüme kavuşamamis. Arkadaşın verdiği parayı geçtim bu durum için kaybettigi zaman çok daha önemli. Kesinlikle bu tarz durumlarda ben şeffaflık bekliyorum. Somut bir bilgi. Söyle bir sorun yaşıyoruz çözeceğiz deseniz inanın çok daha insanın sevgisini kazanırsınız. Hani bizleri geren şeyler bir şeyler yapıyoruz ama çözüme kavuşmayacak hissi o belirsizlik durumu. Kullanıcılara Twitter dan da destek veriliyor fakat orda sadece geri bildirim var. Tamam ilgileniyoruz vs. Çözüm yine yok. Umarım en kısa sürede çözülür bu sorunlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 85 megabit VDSL Turknet kullanıcısıyım. Turktelekom alt yapısını kullanıyor. Dns değiştirip kullandım çözüm olmadı. Akşam saatlerinde oyun oynanamayacak hal alıyor. Lobbyde zaten packetloss tavan yapmış durumda oyun açılınca bi tık oynanabilir oluyordu ama akşam saatleri iş çığrından çıkıyor. Superbox 20 megabit ile denedim. Packetloss sıfırdı ancak malum 4.5G ve çekim gücü vs. ping yüksekti. Sorun Turknet kaynaklı çözüm yok gibi. 85 tl'ye 85 megabit verebilecek başka bir İSS varsa geçip sonucu burada paylaşabilirim. Turk telekom veya millenicom da packetloss var mı ?
  • rcnbkts R kullanıcısına yanıt
    Bu test programının adı ne ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.