Bildirim
TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR. (9. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
İhtiyaca göre hareket ediyorsunuz maliyet açısından önemli kısım.
Bu konuda sizi anlayışla karşılayabiliriz fakat bu ihtiyacı en kısa sürede temin edip kullanıcıları üzmemek gerek, malum internet özgür ortam bu ortamda istediğimiz şeyleri yapamadıktan sonra anlamı kalmıyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam durumla ilgili bir gelişme var mi sizin? Bir de yaşadığınız packet loss sorunu için bir bilgilendirme yaptılar mı sebepleri açısından
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hemen hemen tüm sunuculardan aldığım pingi biliyorum.
Yurt içi ping 7ms olursa frankfurt 1 ve 2 ortalama 50 ms oluyor.
Yurt içi ping ne kadar yüksek ise diğerleride ona göre artış gösteriyor.
Benim şuan için tek sıkıntım warzone için packet loss meselesi. (Sürekli olarak %10 civarında)
Apex legend içinde bu sorun mevcut ama sadece yoğun saatler de oda %2-5 arası oluyor.
Umarım en kısa zamanda çözerler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı durumdan ben de muzdaribim, dün dayanamayıp online işlemler üzerinden bir kayıt açtım fakat klasik "Biz ona bir şey yapamıyoruz" tonunda cevap gelince kafamı duvarlara vurasım geldi.
Evde kontrol etmediğim şey kalmadı, kabloları değiştirdim, apartmanın internet kutusu (veya adı ne ise) elektrikçi tarafından kontrol ettirilsin dendi, onu yaptım, ethernet kablosu değişti, farklı modemler denendi, dns adresleri denendi, antivirüs mü acaba diye o kaldırılıp denendi, QoS, TCP/UDP ayarlamaları, bir ton şey denendi ve yok yok yok. Sorun benden kaynaklı değil, eminim.
Zaten PingPlotter ile baktığımda da, en büyük packet loss kaynağı, "159.146.100.22" görünüyor. Buna da baktığımda "GayrettepePOP XdslDynamic" olduğu çıkıyor. Amazon AWS sunucularına test yaptığımda %25 civarı packet loss ekleyen şey ne benim bağlantım, ne amazon. Aradaki "GayrettepePOP XdslDynamic". Ama @TurkNetDestek ekibine online işlemlerden bu durumu detaylı bir şekilde izah ettiğimde "Bizlik değil, modeminizi kontrol edin" diyerek ticketı kapatıyorlar dalga geçer gibi.
https://store.donanimhaber.com/04/bf/86/04bf8650b31eb34f2026920d2459dcd5.png
Ardından Amazon AWS sunucusu dışında, bu konuda @TurkNetDestek tarafından verilen ve test yapılması istenilen, Turknet'in IPsine yapılan test sonuçlarında ise packet loss ekleyen sunucu/router sayısı artıyor.
https://store.donanimhaber.com/ff/2d/0d/ff2d0dbdc4eedbb84ce829f1e3579231.png
%2,4 packet loss ekleyen "159.146.100.225" adresi gene GayrettepePOP XdslDynamic
%1 packet loss ekleyen "193.192.119.65" adresi Infra-Bb
%11 packet loss ekleyen "193.192.98.8" adresi ise TurkNet Iletisim Hizmetleri A.S. , "GayrettepePOP TurkNetServers".
Yani gene packet loss başlangıcı benden, benim bilgisayarımdan, benim modemimden değil de aradaki yerlerden geliyor.
E peki ben bu durumda ne yapayım? Turknet'e yazıyorum, biz yardımcı olmuyoruz diyorlar. TTNet'e ulaşıyorum, artık abonemiz olmadığınız için yardımcı olamayız diyor, ikisi de aynı altyapıyı kullanıyor, ikisinin de sorun kaynağı tahminen aynı noktalar, fakat ikisi de "Bizden deeeeeğel yaaağhv. Modeme bak modeme eheheheh." tavrı takınıp ticketları kapatıyor.
Ayrı bir konu açmak istemediğim için hali hazırda varolan konuya yazayım dedim. Sevgili @TurkNetDestek , ne diyorsunuz, "kalk git başka sağlayıcıya biz parayı alıncaya kadar müşteri dostuyuz" tavrı devam mı eder, yoksa bu mevzuyu umursayacak bir yer biliyor musunuz?
-
-
-
Apex legends başlama ekranına geldiğinizde tab tuşuna basın.quote:
Orijinalden alıntı: Splayer93
Bu ekrana nerden bakıyoruz ?
Alıntıları Göster -
dun turknet network ekibinden görüştüğüm arkadasda aynı şeyi söyledi tt yetkileri bakacak biz belirticez dediler bakalım sonuc ne olacak?quote:
Orijinalden alıntı: 6e
Aynı durumdan ben de muzdaribim, dün dayanamayıp online işlemler üzerinden bir kayıt açtım fakat klasik "Biz ona bir şey yapamıyoruz" tonunda cevap gelince kafamı duvarlara vurasım geldi.
Evde kontrol etmediğim şey kalmadı, kabloları değiştirdim, apartmanın internet kutusu (veya adı ne ise) elektrikçi tarafından kontrol ettirilsin dendi, onu yaptım, ethernet kablosu değişti, farklı modemler denendi, dns adresleri denendi, antivirüs mü acaba diye o kaldırılıp denendi, QoS, TCP/UDP ayarlamaları, bir ton şey denendi ve yok yok yok. Sorun benden kaynaklı değil, eminim.
Zaten PingPlotter ile baktığımda da, en büyük packet loss kaynağı, "159.146.100.22" görünüyor. Buna da baktığımda "GayrettepePOP XdslDynamic" olduğu çıkıyor. Amazon AWS sunucularına test yaptığımda %25 civarı packet loss ekleyen şey ne benim bağlantım, ne amazon. Aradaki "GayrettepePOP XdslDynamic". Ama @TurkNetDestek ekibine online işlemlerden bu durumu detaylı bir şekilde izah ettiğimde "Bizlik değil, modeminizi kontrol edin" diyerek ticketı kapatıyorlar dalga geçer gibi.
https://store.donanimhaber.com/04/bf/86/04bf8650b31eb34f2026920d2459dcd5.png
Ardından Amazon AWS sunucusu dışında, bu konuda @TurkNetDestek tarafından verilen ve test yapılması istenilen, Turknet'in IPsine yapılan test sonuçlarında ise packet loss ekleyen sunucu/router sayısı artıyor.
https://store.donanimhaber.com/ff/2d/0d/ff2d0dbdc4eedbb84ce829f1e3579231.png
%2,4 packet loss ekleyen "159.146.100.225" adresi gene GayrettepePOP XdslDynamic
%1 packet loss ekleyen "193.192.119.65" adresi Infra-Bb
%11 packet loss ekleyen "193.192.98.8" adresi ise TurkNet Iletisim Hizmetleri A.S. , "GayrettepePOP TurkNetServers".
Yani gene packet loss başlangıcı benden, benim bilgisayarımdan, benim modemimden değil de aradaki yerlerden geliyor.
E peki ben bu durumda ne yapayım? Turknet'e yazıyorum, biz yardımcı olmuyoruz diyorlar. TTNet'e ulaşıyorum, artık abonemiz olmadığınız için yardımcı olamayız diyor, ikisi de aynı altyapıyı kullanıyor, ikisinin de sorun kaynağı tahminen aynı noktalar, fakat ikisi de "Bizden deeeeeğel yaaağhv. Modeme bak modeme eheheheh." tavrı takınıp ticketları kapatıyor.
Ayrı bir konu açmak istemediğim için hali hazırda varolan konuya yazayım dedim. Sevgili @TurkNetDestek , ne diyorsunuz, "kalk git başka sağlayıcıya biz parayı alıncaya kadar müşteri dostuyuz" tavrı devam mı eder, yoksa bu mevzuyu umursayacak bir yer biliyor musunuz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asiruhfear -- 22 Mart 2020; 0:53:28 >
-
Son bir haftadır CoD Warzone oyununda packet loss sorunu yaşıyorum. Dün gece, Turknet desteğe arıza kaydı oluşturdum bu sorunla ilgili gelen cevap şu şekilde;
İletmiş olduğunuz arıza kaydınıza istinaden size geri dönüş sağlıyorum. Kontrol ettiğimde 10 saat 43 dakikadır kesintisiz bir şekilde hizmet aldığınızı ve alt yapınızın size sağladığı 28 mb hızı aldığınızı görüntülemekteyim. Kontrol sağlamanızı ve sorun yaşadığınız saatlerde 15-20 dakika aralıklarla 3 defa hız testi yapmanızı, hız testi yaparken daha sağlıklı olması açısından kablosuz bağlantıyı devre dışı bırakarak sadece ethernet kablosu ile bağlanıp, arka plandaki uygulamaları sonlandırarak hız testi yapmanız aldığınız sonuçları bizimle ekran görüntüsü veya link adresi olarak paylaşmanızı rica ederim.
Hız testi link adresi :https://www.nperf.com/tr/
İyi günler dilerim
Galiba sorunun ne olduğunu anlamıyorlar. Benim hızla ilgili herhangi bir sorunum yok. Sadece paket kaybı yaşıyorum. Pingim de gayet iyi oyunda. VPN kullanarak oynuyorum onda da pingim yüksek oluyor. Arkadaşlarımın hiçbiri bu sorunu yaşamıyor sadece ben yaşıyorum bu problemi. Lütfen @TurkNetDestek bu sorunu çözün. Malum sıkıntılı bi süreçteyiz ülkecek, evden çıkmak istemiyoruz bari canımız sıkılmasın evde.
Destek No: 31695675
Bu da Packet Loss değerim
-
Bu packet loss ani ping yukselmelerine mi sebep oluyor ?
Ben uydunet kullanıyorum evde baskalari baglandiginda LOL de drop yerdim macden engel attığımda tek ben bağlı oldugumda hep sabit 31 ms aliyorum ama bugün drop yedim defalarca.
Acaba ben de mi bu packet loss olayina kurban oldum nereden görüyorsunuz bunu ?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Oyunlardan daha net anlarsın çünkü dalgalanma olunca farkedilemeyebiliyor. PUBG veya Warzone' a gir oyun ayarlarından ms değerlerini aç oynarken bak dalgalanma oluyor mu diye. PUBG Lite'da da bu özellik mevcut.quote:
Orijinalden alıntı: general4242
Bu packet loss ani ping yukselmelerine mi sebep oluyor ?
Ben uydunet kullanıyorum evde baskalari baglandiginda LOL de drop yerdim macden engel attığımda tek ben bağlı oldugumda hep sabit 31 ms aliyorum ama bugün drop yedim defalarca.
Acaba ben de mi bu packet loss olayina kurban oldum nereden görüyorsunuz bunu ? -
Bu da güncel test sonucu...quote:
Orijinalden alıntı: rcnbkts
Son bir haftadır CoD Warzone oyununda packet loss sorunu yaşıyorum. Dün gece, Turknet desteğe arıza kaydı oluşturdum bu sorunla ilgili gelen cevap şu şekilde;
İletmiş olduğunuz arıza kaydınıza istinaden size geri dönüş sağlıyorum. Kontrol ettiğimde 10 saat 43 dakikadır kesintisiz bir şekilde hizmet aldığınızı ve alt yapınızın size sağladığı 28 mb hızı aldığınızı görüntülemekteyim. Kontrol sağlamanızı ve sorun yaşadığınız saatlerde 15-20 dakika aralıklarla 3 defa hız testi yapmanızı, hız testi yaparken daha sağlıklı olması açısından kablosuz bağlantıyı devre dışı bırakarak sadece ethernet kablosu ile bağlanıp, arka plandaki uygulamaları sonlandırarak hız testi yapmanız aldığınız sonuçları bizimle ekran görüntüsü veya link adresi olarak paylaşmanızı rica ederim.
Hız testi link adresi :https://www.nperf.com/tr/
İyi günler dilerim
Galiba sorunun ne olduğunu anlamıyorlar. Benim hızla ilgili herhangi bir sorunum yok. Sadece paket kaybı yaşıyorum. Pingim de gayet iyi oyunda. VPN kullanarak oynuyorum onda da pingim yüksek oluyor. Arkadaşlarımın hiçbiri bu sorunu yaşamıyor sadece ben yaşıyorum bu problemi. Lütfen @TurkNetDestek bu sorunu çözün. Malum sıkıntılı bi süreçteyiz ülkecek, evden çıkmak istemiyoruz bari canımız sıkılmasın evde.
Destek No: 31695675
Bu da Packet Loss değerim
REZALET
-
dns ne değiştirmeyi denedin mi? avrupadan dns seçmeyi dene... norton dns v.s.e... -
Hayır denemedim ama çözüleceğini zannetmiyorumquote:
Orijinalden alıntı: detanaoq
dns ne değiştirmeyi denedin mi? avrupadan dns seçmeyi dene... norton dns v.s.e... -
Şahsen pek umudum yok :/ Herkes evinde olduğu için internet çok kullanılıyor, o yüzden oluyor diyip geçiştirirler gibi geliyor bana.quote:
Orijinalden alıntı: asiruhfear
dun turknet network ekibinden görüştüğüm arkadasda aynı şeyi söyledi tt yetkileri bakacak biz belirticez dediler bakalım sonuc ne olacak?
Alıntıları Göster -
Açıkçası çözülemeyecek bir şey değil ama bunun için ne kadar bekleyeceğiz benim ümitsiz olduğum durum o. Müşteri hizmetleri ile görüşmek için bütün işi gücü bırakman gerekiyor.
Haftada oyuna girdiğim 2 3 saat en fazla. Onda da kaliteli hizmet alamadiktan sonra hiçbir işe yaramaz. Türk telekoma dönsen adamı taahhütle elini kolunu bağlıyorlar. Hani parasını vereyim çatır çatır hizmetimi alırım diyemiyorsun hiçbirinde.İss ler Türkiye de internetin büyümesine ayak uyduramadilar. Upload hızları yerlerde, hadi onu geçtim download da hala o şekilde. Evet gelişmeler var bir çaba var fakat hala yeterli değil
Bir yandan ise kendimi en çok turknete yakın hissediyorum, bugüne kadar almadığım hızları turknet sayesinde bu fiyata alıyorum fakat müşteri hizmetleri desteğini geliştirmeleri gerekiyor. Daha operasyonel olmalari lazım. Çözüm odaklı hızlı olmaları lazım. Bizim yaşadığımız durum kablo yenile, modem aç kapat gibi bir sorun değil. Eğer gerçekten kendilerinden kaynaklanan bir sorun varsa ve biz durmadan tracert ping testleri yapıp vakit kaybetmemiz lazım. Konu sahibi arkadaş 3 aydır çözüme kavuşamamis. Arkadaşın verdiği parayı geçtim bu durum için kaybettigi zaman çok daha önemli. Kesinlikle bu tarz durumlarda ben şeffaflık bekliyorum. Somut bir bilgi. Söyle bir sorun yaşıyoruz çözeceğiz deseniz inanın çok daha insanın sevgisini kazanırsınız. Hani bizleri geren şeyler bir şeyler yapıyoruz ama çözüme kavuşmayacak hissi o belirsizlik durumu. Kullanıcılara Twitter dan da destek veriliyor fakat orda sadece geri bildirim var. Tamam ilgileniyoruz vs. Çözüm yine yok. Umarım en kısa sürede çözülür bu sorunlar.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
-
85 megabit VDSL Turknet kullanıcısıyım. Turktelekom alt yapısını kullanıyor. Dns değiştirip kullandım çözüm olmadı. Akşam saatlerinde oyun oynanamayacak hal alıyor. Lobbyde zaten packetloss tavan yapmış durumda oyun açılınca bi tık oynanabilir oluyordu ama akşam saatleri iş çığrından çıkıyor. Superbox 20 megabit ile denedim. Packetloss sıfırdı ancak malum 4.5G ve çekim gücü vs. ping yüksekti. Sorun Turknet kaynaklı çözüm yok gibi. 85 tl'ye 85 megabit verebilecek başka bir İSS varsa geçip sonucu burada paylaşabilirim. Turk telekom veya millenicom da packetloss var mı ? -
Bu test programının adı ne ?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X