Şimdi Ara

TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.022
Cevap
12
Favori
68.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim verdiğim test üzerinden sorun yaşayan arkadaşlar girdigi takdirde packet loss sonuçları nasıl çıkacak merak ediyorum. Yönlendirme hatası söz konusu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MarlonDaniel

    Kaspersky kullanıyorum. 30 gün ücretsiz o da. Benim dediğim testi yapar mısın? Kesinlikle iss de yönlendirme hatası var
    bunuda denedim şimdi paket loss 0.. vpn le sorun couluyor bunu turknet e bende ılettım ama hala bir cözum cıkmadı malesef.
  • MarlonDaniel kullanıcısına yanıt
    Yoğun saatlerde apex sıkıntı diğer vakitlerde gayet akıcı.
    Warzone ilk çıktığı gün indirdim ve oynadım 0 packet loss! Hatta oyun solo attı beni win bile aldım :)
    Ne olduysa 2. Günden sonra başladı yoğun ya da değil fark etmiyor packet loss sürekli mevcut.
    Muhtemelen altyapı trafiği yetersiz kalıyor bence çözeceklerdir biraz zaman tanımak gerek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Valla dediğim gibi sorun çok açık ortada ve çözülemeyecek bir şeyde değil sorunu doğru bir şekilde herkes iletebilirse sıkıntı hızlıca çözülebilir.
  • ping ve tracert testi yap bence oyunların cogu serverları yurtdısında diye biliyorum bunlar normal bence
  • Ping ve traceroute testlerinde kendi netimle packet loss alıyorum zaten. Kaspersky vpn türkiyeden alıyor konumu , onunla yapınca packet loss olmuyor.
  • Dediğiniz siteden %100 packet loss çıkıyor ama oyunda sorun yok 0 çıkıyor ve ping 62
  • MarlonDaniel kullanıcısına yanıt
    kendi netim ?

    kendi netinizden kastınız ping ve tracert ı kendı local ipnize mı başlatıyorsunuz oyun server ına mı?

    kaspersky VPN ?

    nedir bilgisayarına kuruluysa zaten loss oluyor traceter de atladıgı nokta kaspersky vpn e gidiyorsa yine loss olur arada vpn varsa her türlü loss a düşer aslında

    sende loss olmamaıs için
    turknet ın senın ıcın ayrı bir tünel baglantısı olusturması lazım kı hiç bir şeye takılmadan direk çıkış yap
  • Kendi netimden kasıt vpn olmadan yaptığım test. Kaspersky ile yaptığımda packet loss olmuyor battle.net testinde. Ancak arkadaş battlenet testinden %100 almış ama oyunda sıkıntı yok. Burda ki olayı anlayamadım ben.
    Ayrıca kaspersky vpn ile oyunda da 0 packet loss



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MarlonDaniel -- 19 Mart 2020; 14:30:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MarlonDaniel kullanıcısına yanıt
    sen git superbox al belkı fiber hızında kullanırsan sorun yasamazsın
  • En son çözüm o sanırım
  • MarlonDaniel kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu network ekibimize ilettim. Gelen bilgi üzerine 193.192.98.8 ve 212.154.100.18 adreslerine uzun süreli ping atabilir misiniz? Paket kaybı yaşanırsa tracert testi sonucunu PM'den gönderebilir misiniz?
  • ping testinden sonra yaptığım hız testi;
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.

    ping gayet güzel (yurtiçi) sıkıntı yok gibi duruyor.
    gelelim 193.192.98.8 ping testine sonuç aşağıda.
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.
    gerekli diğer bilgileride özelden attım.
    saat 22:53 civarında yaptığım ping testi;
    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.
    buda tracert:
    C:\Users\Halil>tracert 193.192.98.8

    Tracing route to dns1.turk.net [193.192.98.8]
    over a maximum of 30 hops:

    1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
    2 21 ms 5 ms 17 ms 172.17.1.151
    3 49 ms 34 ms 45 ms 159.146.100.5
    4 20 ms 48 ms 47 ms 159.146.100.6
    5 27 ms 31 ms 48 ms 159.146.100.9
    6 33 ms 35 ms 19 ms 159.146.100.21
    7 30 ms 25 ms 30 ms dns1.turk.net [193.192.98.8]

    Trace complete.

    ----------------------------------------

    Tracing route to dns2.turk.net [212.154.100.18]
    over a maximum of 30 hops:

    1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
    2 36 ms 36 ms 5 ms 172.17.1.151
    3 66 ms 8 ms 8 ms 159.146.100.5
    4 35 ms 8 ms 69 ms 159.146.100.6
    5 73 ms 11 ms 10 ms 159.146.100.9
    6 17 ms 11 ms 13 ms 159.146.100.21
    7 13 ms 7 ms 70 ms 193.192.119.65
    8 37 ms 7 ms 68 ms dns2.turk.net [212.154.100.18]

    Trace complete.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi q9a2 -- 19 Mart 2020; 22:56:5 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunu network ekibimize ilettim. Gelen bilgi üzerine 193.192.98.8 ve 212.154.100.18 adreslerine uzun süreli ping atabilir misiniz? Paket kaybı yaşanırsa tracert testi sonucunu PM'den gönderebilir misiniz?
    Bizde hals bir gelişme yok sayın turknet yetkilisi network ekibimiz ariyacak sizi dediniz arayanda yok nasıl çözeceğiz bu sorunu kimsenin birsey yaptığı yookkkk... @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Bende de hiçbir gelişme yok. Hani probleme dair açıklayıcı bir bilgi verseler çok daha iyi olacak. Biz araştırıyoruz onu da. Bu kadar zor olmamalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar herkese :))

    TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR.
  • Bende vodafone kullanıyorum bende de aynı sorun var
  • Tracert ve ping testi turknet in ip sinden yaptım 193.192.98.8 den paket loss %25 cıktı ekran resmi aldım @TurkNetDestek pm attım.
  • MarlonDaniel kullanıcısına yanıt
    %100 packet loss var bendede her defasındada sanki sorun çözülmüş gibi destek kayıtlarını kapatmaları beni delirtiyor.
  • rasitgunden kullanıcısına yanıt
    Bende dönüş bekliyorum hala. Bu soruna sahip olup da çözüme kavuşan biri var mij acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.