Şimdi Ara

TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR. (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.022
Cevap
12
Favori
68.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben Vodafone net kullanıcısıyım . Tüm oyunlarda gördüğünüz değelerden daha kötü değerler görmeye başladım . Sistemleri malesef kaldırmıyor ama çözüm bulmakta da bir o kadar zayıflar.
  • Aynı sorun vodafone net'de yaşıyoruz. Şuan bütün portları kapatmışlar siz modemden açsanız bile portlar aktif edilmiyor. Bence turknet içinde böyle galiba. Şuan tüm online yurtdışı lokasyonlu oyunlarda packetloss yaşıyoruz. Bunun sebebi bağlantı dalgalanması ve bunu coronaya bağlıyolar ama alakası yok. Şuan bu 2 firma altyapılarının yaklaşık 2 haftadır çöktüğünün farkındalar fakat kabullenmek istemiyolar. 3 günden beri denemediğimiz yöntem kalmadı son olarak statik ip yöntemini denicem düzelirse bilgi veririm.

    Sakın yok sorununuzu düzeltiyoruz şöyle böyle laflarına kanmayın şuan bu 2 firmanın altyapısı çökmüş halde. Bunu oyun oynayan arkadaşlar için söylüyorum. Normal youtube veya film izliyorsanız dalgalanmayı anlayamazsınız.
  • Bugün aradı beni teknik ekip sizin hızla alakalı bir sorunuz yok dedi aynı şekilde. Ben mi anlatamıyorum yoksa siz mi beni anlamıyorsunuz? Benim hızla ilgili bir sorunum YOK.
    PACKET LOSS ile ilgili sorunum var. “O oyunla alakalı bir sorundur sizle alakalı bir sorun değildir” diyor hanımefendi. O kadar kişi sorun yaşamıyor oyunda bir tek ben yaşıyorum mantıklı mı sizce bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TürkNet pişmanlıktir diyenlere inanmıyordum ancak şu an ben de pişmanlık olduğunu düşünüyorum. Müşteri memnuyeti sıfır. Mektuplassak emin olun daha hızlı iletisim kurarız. Evlere tikildik muhattap bulamıyoruz bir de üstüne. Biz her ay faturamizi çatır çatır ödüyoruz. Biz faturayı ödemekle yükümlüysek sizde taahhut ettiğiniz hizmeti vermekle yükümlusunuz valla yetti artık ya. Koca koca insanlariz helak olduk yazıklar olsun ya böyle hizmet olamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MarlonDaniel -- 23 Mart 2020; 15:58:57 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MarlonDaniel kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden aldığımız bilgiye istinaden tekrar network ekibimize ilettik. Bu konuda network ekibimiz tekrar kontrol sağlayacaktır.
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Merhaba, network ekibimiz çalışmalarına devam ediyor. Gelişme olduğunda bilgi vereceğim.
  • kartalado kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınız ile ilgili çalışmalar tamamlandıktan sonra SMS olarak bilgi vererek kaydınızı sonlandırıyoruz. Arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • rcnbkts R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, packet loss ile ilgili sorunu ben network ekibimize ilettim. Bu konuda kontroller sağlanıyor. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, network ekibimiz çalışmalarına devam ediyor. Gelişme olduğunda bilgi vereceğim.
    network ekibiniz neden bu kadar yavaş calışıyor bu sorun bunca zamandır nasıl duzelmedi .. lütfen gerçekten bu işin takipçisi olunuz hızlı bir şekilde çözüme kavuşturunuz.. @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asiruhfear -- 23 Mart 2020; 16:58:20 >
  • TürkNet sunucusundan hız testi yapıldığı halde packet loss sorunu yaşanıyor:

    https://i.hizliresim.com/21ONmI.jpg

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Yok ya valla ne arayan ne soran var ne yapıyorlar ben anlamıyorum zaten. Yil olmuş 2020 uğraştığımız saçmalıklara bak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kontroller sağlanıyor: Şu an pek umrumuz değil. Daha sonra sorun yok diye cevap vereceğiz. Ama şimdi biraz oyalammız da gerekiyor.
  • Ben diğer iss lere yönelmeye basladim arkadaşlar. Kafama yatan bir sey olursa çıkmam an meselesi. İnsan yerine koyulmuyoruz burda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı şekilde COD Warzone oynayamıyorum packet loss sorunu sebebiyle, Anadolu Yakasında yaşıyorum ve Türknet kullanıcısıyım. Umarım en kısa süre içerisinde çözülür.
  • online işlemlerden actıgım kayda istinaden Merhaba ben Burak Ç. İl trafik toplama noktasındaki sorundan dolayı kapasite arttırım işlemlerini tamamladık, şuanda trafik geçişlerinde ve kullanımlarınızda sorun bulunmamaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz. İyi günler dilerim. .
    boyle bir çevap gelmiş şimdi kontrol ettim malesef sorunum duzelmemiş bilginize. paket loss devam ayrıcı bu gece çalısma yapılcak dendi onlıne işlemler bildiri bolumunde hee şimdi sorunum düzelir dedim ama malesef :( @TurkNetDestek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asiruhfear

    online işlemlerden actıgım kayda istinaden Merhaba ben Burak Ç. İl trafik toplama noktasındaki sorundan dolayı kapasite arttırım işlemlerini tamamladık, şuanda trafik geçişlerinde ve kullanımlarınızda sorun bulunmamaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz. İyi günler dilerim. .
    boyle bir çevap gelmiş şimdi kontrol ettim malesef sorunum duzelmemiş bilginize. paket loss devam ayrıcı bu gece çalısma yapılcak dendi onlıne işlemler bildiri bolumunde hee şimdi sorunum düzelir dedim ama malesef :( @TurkNetDestek
    Bende şimdi kontrol ettim. Sorun devam ediyor hiçbir gelişme yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Durum ne aynı sorun bende var turknetliuim. Destek kaydı olusturdum ama sonuç çıkacağını sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetleri hala benden tracert ve ping istiyor. Cod için hangi değerleri yazacağız ??
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Network ekibimizden biraz önce aldığım bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.

    "Acıbadem’deki darboğazı çözmek için çalışıyoruz. Şu anda kapasite artışı için ekipler çalışıyor. Yetişirse bu gece bir çalışma yaparak sorunu çözmeyi hedefliyoruz."
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.