Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene

TurkNet Müşteri Hizmetleri Kurnazlığı ve Firma İlgisizliği! [BULAŞMAYIN!!]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
5
Cevap
0
Favori
421
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TürkNet >> TurkNet Müşteri Hizmetleri Kurnazlığı ve Firma İlgisizliği! [BULAŞMAYIN!!]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      16 Mesaj
      06 Kasım 2018 08:51:08 Konu Sahibi
      TurkNet firması hizmetini satmadan önce(kendi fikirlerince sizi kafalamadan(!) önce) gayet rahat iletişim kurduğunuz hatta ve hatta abonelik hakkında konuşurken bağlantı kopup görüşmeniz yarım kesilirse sizi defalarca arayacak kadar da ilgili ve iletişimi üst düzeyde tutan bir firma(!).
      Gel gör ki tamam anlaştık dedikten hemen sonra müşteri hizmetleri numarası bir muammaya dönüşüyor. Ara ki ulaşasın, en ufak bir şans bile tanımıyorlar size görüşme sağlayabilmeniz adına. En kötü eyvallah madem bunlarda ahlak böyle deyip online işlemler üzerinden yazıyorsunuz ama o da hak getire olmasın mı? Siz siz olun sizi insan yerine koyup birisi ile konuşturmaya bile değer görmeyen bu firmaya ne paranızı ne zamanınızı ne de sinir sisteminizi emanet edin.
      İstedikleri sözleşmeleri imzalayıp gönderiyorsunuz bağladıkları telesekreter defalarca kargo firması üzerinden bize ulaşıp ulaşmadığını kontrol ediniz diyor ancak zaten kontrol ettiğim ve TurkNet ile benim aramda 3. parti şirket olan Kargo firması çoktan belgelerin TurkNet'e ulaştığını söylüyor. Gel gelelim Kargo firmasına sor bizde yamuk olmaza lafı getiren TurkNet'in sisteminde 1 gün önce ulaşmış olan kargo hala ulaşmamış görünüyor. Soralım bakalım ne olmuş diyorsunuz karşınıza bir duvar çıkarıyor TurkNet, kocaman sizinle adeta alay eden bir duvar.


      Bu firma ile çalışmak isteyen veya hizmet almak isteyen kardeşlerim, hİÇ bulaşmayın!. Bırakın internetinizde AKN de olsun 4 Mbps de yavaş olsun ama sizinle iletişime geçmek yerine alay eden bu firmaya paranızı kaptırmayın. Lütfen buradan hizmet almadan önce bu firmaya bulaşmış olan tanıdıklarınıza bir kez başvurun ve telefonlarından müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışın, ardından karar sizin. Bunu sadece ve sadece bu rezilliğe benden başkaları bulaşmasın diye yazma gereği duyuyorum, umarım dikkate alan birkaç kişi de olsa kurtarmış oluruz.


      Okuduğunuz için teşekkür ederim.



      |
      |
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      867 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      nomadahmet


      06 Kasım 2018 20:26:26

      Kargo ulaşsa bile anında sisteme "ulaştı" olarak girmiyorlar ki? Belgeler ulaştıktan sonra zaten aktivasyona başlıyorlar direk. Aktivasyon büyük oranda tamamlandığında sistemi güncelliyorlar.

      Kısacası belgeler ellerine ulaştığında anında sistemi "belgeler elimize ulaştı" şeklinde güncellemiyorlar ama işlemlere başlamış oluyorlar. Ulaştı şeklinde güncellemeleri lazım tabii orası ayrı konu.

      Kargo şirketi sisteminde belgeler ulaşmış olarak görünüyorsa için rahat olsun bir sorun yoktur bu kadar celallenmene gerek yok yani :)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 6 Kasım 2018; 20:27:3 >
      |
      |
      Bahsedilenler: Batu Khan
      _____________________________

    • Onbaşı
      16 Mesaj
      07 Kasım 2018 09:01:15 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: nomadio

      Kargo ulaşsa bile anında sisteme "ulaştı" olarak girmiyorlar ki? Belgeler ulaştıktan sonra zaten aktivasyona başlıyorlar direk. Aktivasyon büyük oranda tamamlandığında sistemi güncelliyorlar.

      Kısacası belgeler ellerine ulaştığında anında sistemi "belgeler elimize ulaştı" şeklinde güncellemiyorlar ama işlemlere başlamış oluyorlar. Ulaştı şeklinde güncellemeleri lazım tabii orası ayrı konu.

      Kargo şirketi sisteminde belgeler ulaşmış olarak görünüyorsa için rahat olsun bir sorun yoktur bu kadar celallenmene gerek yok yani :)
      Merhaba;

      Bu söylediklerinizi benim önceden tahmin etmem imkansız ben müneccim miyim de böyle çeşit veya sıradışı düzensizlikle, umursamazlıkla çalışan firmanın proseslerini tahmin edeceğim. Ayrıca celallenmek değil de TürkNet'in bu müşteri hizmetleri olayı ve sürekli eksik belge, yeniden gönder, güncelle diye gönderdiği periyodik mesajlar beni galeyana getirdi diyelim, hala kızgınım, müşteri hizmetleri bu yüzden çözülmesi gereken önemli bir konu.
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      867 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      nomadahmet


      07 Kasım 2018 16:30:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: Batu Khan

      Merhaba;

      Bu söylediklerinizi benim önceden tahmin etmem imkansız ben müneccim miyim de böyle çeşit veya sıradışı düzensizlikle, umursamazlıkla çalışan firmanın proseslerini tahmin edeceğim. Ayrıca celallenmek değil de TürkNet'in bu müşteri hizmetleri olayı ve sürekli eksik belge, yeniden gönder, güncelle diye gönderdiği periyodik mesajlar beni galeyana getirdi diyelim, hala kızgınım, müşteri hizmetleri bu yüzden çözülmesi gereken önemli bir konu.

      Alıntıları Göster
      Haklısınız, tabii ki müneccim değilsiniz. İşte bu yüzden Türknet'in müşteriyi bilgilendirme konusunda eksiklerinin çok olduğunu her zaman söylüyorum.

      Belgeler ellerine ulaşmalarına rağmen hala belgelerinizi bekliyoruz derlerse, müşteri ne yapacağını şaşırır. Ama bu da onların eksikliği işte. Ucuza yüksek hızlı ve AKN'siz internet kullanmak istiyorsak mecburen bunlara katlanacağız yapacak bir şey yok. Ha tabii ben adam gibi bir müşteri desteği istiyorum, düşük hızlı AKN'li de kullanırım diyorsan başka.


      Herkes AKN kalkıyor artık Türknet'in bir olayı kalmadı diyordu ancak adamlar AKN'yi kaldırdı yerine kota getirdi
      |
      |
      _____________________________





    • Çavuş
      72 Mesaj
      08 Kasım 2018 00:16:36
      Akıl veren çok olur ama yaşamadan akıl verenleri görünce insanlık nereye gidiyor ne kadar bencilleşiyor düşünmüyor değil insan.

      Anlatmana gerek yok Turknet kullanan ve sorun yaşayan herkes biliyor bu yazdıklarını ama sorun yaşamayanlar seni anlayamaz onların müşteri hizmetlerine işi düşmemiştir ki bilsin.
      Tam 1 ay açıklama yapın bize ulaşın diye direttim umursamadılar. Kapatmak için aradıklarında kapatmayın donduralım diğer abonelikleri deneyin beğenmezseniz geri gelirsiniz diye döktükleri dilin yarısını bana sorun varken dökmüş olsalardı şuan arkasından kötülediğim firma olmazdı. Aksine memnun olduğum bir firma olurdu. Bizi anlayan birilerinin olması güzel geçmiş olsun.
      _____________________________

    • Onbaşı
      16 Mesaj
      13 Kasım 2018 21:26:18 Konu Sahibi

      Öncelikle geçmiş olsun, sahada yetersiz kalıyorlar bu bir gerçek ama bence sizin de üzerinde durduğunuz müşteri hizmetleri denilen olayı türknet ağırlıklı olarak müşteri çekme hizmetleri olarak kullanıyor.
      Sorunumu kendim çözdüm ekseri, evde kurulum için gelen eleman bile hakkım olan 10m kabloyu çekmesi gerekirken bende kablo yok ki deyip umursamazca gitti. Ellerinden gelen buysa yapacak birşey yok internetim şu an da gayet stabil ve iyi umarım ileride sorun yaşamam.
      |
      |
      grey wind kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

Reklamlar
Yeni Abonelik d-smart
paykasa
millenicom;internet;servis
nice türkiye
paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.