Hizmet numaram 8832913515 Benimde internetim kesik halde.Sorunu çözebilir misiniz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Turknet Modem Buluşmuyor VDSL (6. sayfa)
-
-
Merhaba, hattınızda yaşanan arıza için saha ekiplerine iş emri gönderdik. Ekipler çalışmasını tamamladığında gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
-
FTTB ise bu olur. -
Çok saolasın ama bi anlasam bu işlerden. İlla ki sorun çıkıcak gibi. Başvuru yaptım ama evraklar ulaşmadı henüz turknete. Ev içine sarı kablo cektirmek istemiyorum. Atıyorum hizım 100 bana bu sekilde 85 verse bile olur var mı boylebir imkan.. -
Merhaba, altyapı sorgulaması yaptığınızda fiber bilgisi geliyorsa ekipler bağlantınızı yaparak size teslim ediyorlar. -
Geliyor ama geçen gün karşı komşuya daire kapısının önüne kablo çekip direk koymak gibi bir şeyden bahsetti görevli siz içeriye kablo çektireceksiniz gibilerden. Valla gelen görevlilerin bile yarım yamalak bilgi sahibi olduğunu düşünüyorum. Evin içine gelen kablonun fotosunu fotograf olarak eklemistim önceki mesajlarimda. Bilgi sahibi olmak istediğim konu bu yeterli midir?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rasit82 -- 25 Şubat 2021; 11:8:13 > -
Gönderdiğiniz ekran görüntüsünü ilgili ekibimiz ile paylaştım ve bu durumda fiber hizmet alamayacağınızı ilettiler. -
İlla ki dışardan müdahale gerekiyor o zaman. Kabloyu evin içine aktarmak için. Ekibin gelmesini beklemekten başka çare yok o zaman.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rasit82 -- 25 Şubat 2021; 14:48:40 > -
@turknetdestek Turknete geçeli 1,5 sene olmuştur ilk başta her şey çok güzeldi 75 mbit hızım vardı sonra ne olduysa muhtemelen portum değişti destek kaydı açtığımda ve arandığımda turk telekomun bakır alt yapısında anca 35 mbit verebildiğini söylüyorlar o zaman ben 1 sene nasıl 75 mbit kullandım diyorum ayrıyetten evimiz müstakil alt katımda yeğenim oturoyor onu da ben turknetli yaptım kendisi 75 mbit hız alıyor şuan aynı kutudan aynı binada aynı şeyleri söyleyip duruyorlar buda yetmezmiş gibi son 2 aydır her gün kopmalar kesilmeler yaşıyorum ben her gün destek kaydı açmaktan bıktım usandım akşamları 7 den sonra daha da sık kopmalar aşırı hız düşmeleri yaşıyorum lütfen bir çare bulun artık sizin ve türk telekomun her şey günlük gülüstanlıkmış gibi olan otomatik mesajlarından bıktım en son açtığım destek kaydı ve hizmet numaramı veriyorum
Destek no 41809908
Hizmet no 8826779458
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Kulübe hoşgeldin yoldaş :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 28 Şubat 2021; 23:42:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, yeğeninizin hizmet numarasını ve aldığı hızı destek kaydınıza ekler misiniz? Teknik arkadaşlarım hattınızı bu şekilde tekrar kontrol edecektir. 16 saat 29 dakika bağlantınız bulunuyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yeğeninizin hizmet numarasını ve aldığı hızı destek kaydınıza ekler misiniz? Teknik arkadaşlarım hattınızı bu şekilde tekrar kontrol edecektir. 16 saat 29 dakika bağlantınız bulunuyor.merhaba yeğenimin hizmet numarası 1751183
ayrıca geceden beri internetim yok var gibi gözüküyor ama malesef yok modemim arızalıdır belki diye geçen gün gittim 800 TL verdim modem aldım aynı sorunlar devam ediyor modemi açıp kapayınca bazen geliyor bazen gelmiyor 2 aydır açtığım destek kayıtlarını inceleyin lütfen yeğenimin hız testini akşam işten dönünce atacağım
-
Verdiğiniz bilgileri kaydınız üzerinden teknik arkadaşımız ile paylaştım. Kendisi kontrol ederek size bilgi verecek. -
-
Hala internetim yok bu arada
Destek no 41809908
Hizmet no 8826779458 -
Merhaba, teknik uzmanlarımız yaşadığınız sorunu saha ekiplerine iletmiştir. Şu an çalışmalar devam ediyor. Sürecin uzaması üzerine ben de önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Ayrıca konuyu yakından takip ediyorum. -
merhabalar 1 aydır türknet kullanıyorum gayet güzeldi buügune kadar fakat bugün saat 00 00 civarında internetim gitti gelir diye bekledim gelmedi kablolara baktım sıkıntı yok online işlemlere girdiğimde " modem buluşmuyor " - "fiziksel durum - KAPALI " olarak gözüküyor modemi sıfırdan kurulum yaptım fakat değişen bişey olmadı.. ilgilenirseniz çok memnun olurum.
müşteri no: 2088751
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, hattınız 6 saat 53 dakika online olarak görünüyor. Şu anda bir sorun yaşıyor musunuz? -
gün içinde sorun yoktu fakat yine aynı saatlerde internetimde kopma yaşıyorum yani hiç yok
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X