Şimdi Ara

TürkNet Memnuniyet Bildirimi(!) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam bazen evin içinde kablo eziliyor, çatlıyor. Kopmaların sebebi bulunursa müdahele daha kolay olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Peki hava şartları kötü olunca kopmaların daha uzun ve sık yaşanması sorunun dışarıdan kaynaklandığını ortaya koymuyor mu? Farklı bir kopma konumda arkadaşlar büyük ihtimal port sorunu olduğunu, hat değerlerinde bir anormallik olduğunu falan belirtmişlerdi. Zaten Haziran sonunda iptal ettirmeyi düşünüyorum, farklı bir sağlayıcıdan sıfırdan bağlantı yapma planım var bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahsettiğim mesajlar

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/143355840
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/143357408

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü hava koşullarından, mesela yağmurlu havadan etkilenen kablo duydum. Ama port duymadım. Hat su alabilir yağmurlu havada çünkü.
    1 ay sonra sorun devam ederse iç tesisatı yenilemenizi tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Kötü hava koşullarından, mesela yağmurlu havadan etkilenen kablo duydum. Ama port duymadım. Hat su alabilir yağmurlu havada çünkü.
    1 ay sonra sorun devam ederse iç tesisatı yenilemenizi tavsiye ederim
    Benim eski hattım santrale 997 metre uzak olduğum 6 sene boyunca öyleydi.Ulan ne zaman yağmur yağsa, rüzgar esse internet kopuyordu.Hele kış ayları çekilmez bir hal alıyordu abartmıyorum bir insanın günde 13 kere interneti koparmıydı ya ne çekmişiz 6 sene boyunca hey yavrum hey.Şimdi 1 haftadır hiç net kopmadı alışkın değilim böyle lükse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Asıl lüks SoL altyapısı. Bulsam bi ev taşınırım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Asıl lüks SoL altyapısı. Bulsam bi ev taşınırım
    Dünya varmış diyor insan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Hocam bu konudan önce beş gün kesintisiz kullandım ve hava şartları iyiydi, hava biraz bozmaya başladı yine kopma başladı. Eylül 2019 tarihinde aldım hizmeti Aralık ayında kopmalar başladı zaten. Bir türlü düzgün kullanamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Denizcan Kaya -- 23 Mayıs 2020; 10:57:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstadım kayıtlara nereden ulaştın ?
  • Merhaba, yaşadığınız kesintileri kontrol edebilmemiz için www.turk.net/oim sayfamızdan sık sık kopma sorunu kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Kopma saatlerini soruyorsan TurkNet oim'de paket kullanım bilgisi kısmından ulaştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hayır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunu destek kaydı açarak iletmeniz durumunda teknik uzmanlarımız kontrol ederek çözümleyecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çözümleyemediğiniz için hayır dedim zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.