Şimdi Ara

TurkNet kullancıları memnun mu ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
2.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mayıs başında Ttnet den taahhüt ü bozarak geçtim. İstanbul un ücra köşelerden birinde olmama rağmen 100 mbps ile saniyede 12 mb download alıyorum.Başlarda bir iki sıkıntı çıktı arıza kaydı ile düzelttiler.Şu anlık tek sorunları Gece yapılan dowmload ları arasıra AKN ye dahil etmeleri.

    Şehir merkezinde bile çok sorun yaşayan olduğuna göre tüm durumunuzu santrale göre ayarlamanız gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mehmet784429 -- 21 Temmuz 2017; 10:33:52 >
  • Mehmet784429 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem adına GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • yaşadığım sorun için pm attım
  • 2. ayımı doldurmak üzereyim. Bir iki kez gece dl ile ilgili sorun yasadım, ancak yanlışlığı telafi ettiler.
    Memnunum
    TurkNet kullancıları memnun mu ?
  • 8 mbps 50GB 29TL bir paket çıkarsalar iyi olacak. boşa para veriyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gonderdim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla hocam müşteri hizmetleri sıfır bir sorun yaşarsanız uzun süre bekleme ihtimaliniz çok yüksek. İlk başta çok bilgili hoşgörülü ilgili gibi gözükselerde gram ilgilenmiyorlar sadece lafta kalıyor. Benim yaşadığım basit bir fatura ücretlendirilmesindeki yanlışlıktı hatta faturaları bile yolladım incelemeleri için 2 hafta oldu hala düzeltmediler bende ekstra fatura çıkarmasınlar diye ödemek zorunda kaldım bakalım ne zaman para iadesi yapacaklar.
  • Bende her gün internet bağlantısı kurulamıyor. Modemi 1-2 defa açıp kapatınca 3-5 dakika bekledikten sonra İnternet kavuşuyorum. Anlayacağınız arabayı vur durmadan çalıştıramıyoruz. Teşekkürler TURKnet
  • serd12 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz faturalama sorununuzu hizmetiniz üzerinden inceleyip size yardımcı olmak isteriz. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgünüz. Hizmetinizi kontrol edip sizi bu konu hakkında bilgilendirmek için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Turknet mağdur etmede usta herhalde 1 haftadır türk Telekom yetkilisi gelip de İnterneti bağlayacak.. Müşteri hizmetleri habire kayıt oluşturdum gelecek diyorlar ama ne gelen var ne giden.. Böyle giderse hemen iptal edeceğim böyle rezillik olmaz ve şu anda 10 dakikadır müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışıyorum açmiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutuzov K kullanıcısına yanıt
    Abone sayısı artınca müşteri hizmetleri yetersiz kalıyor, bu çok net. Birkaç ay önce anında bağlanabiliyorken şimdi en az 15-20 dakika bekleyerek bağlanabiliyorsunuz. Dakikalarca telefonda bekleyip bir de üstüne cahil personele denk gelme ihtimaliniz de var, bu nedenle forumdaki elemana veya sosyal medya kanallarından derdinizi anlatmanız daha iyi olacaktır. tt çirkefin önde gideni fakat turknet maalesef bunlara baskı yapamıyor, pasif kalıyor. tt canı ne zaman isterse o zaman bağlıyor ya da bağlamıyor.
  • Kutuzov K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri hizmetlerimize bağlanmakta sorun yaşıyorsanız burdan size yardımcı olmak isterim. Dilerseniz PM üzerinden GSM numaranızı iletin. Aktivasyon işlemlerinizi ben kontrol edip size detaylıca bilgi veriyim.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aslında müşteri hizmetimiz yetersiz kalmıyor. Bugün haftanın başı olmasından dolayı diğer günlere nazaran daha yoğun telefon trafiği yaşanmaktadır. Bu sebepten dolayı müşteri hizmetlerimize ulaşamayan müşterilerimize yardımcı olabilmek adına sosyal medya ekibimizi kurduk.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Arka planda aşırı bir gürültü mevcut, personel kendi aralarında yüksek sesle konuşuyor. Lütfen bu durumu çağrı merkezi hizmeti aldığınız firmaya iletirseniz memnun olurum.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyu ilgili birimimize aktaracağım ve gerekli aksiyonlar alınacaktır. Bilgilendirme için teşekkür ederiz.
  • Altyapı TT'nin olduğu sürece bu gibi sorunlar hep olmuştur ve olacaktır.
  • Zenyxia kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ülkemizde, binalarımıza bakır kablo üzerinden gelen hatlar yerleşik operatöre aittir. Fiber kablo üzerinden gelen hatlar Turknet, Yerleşik Operatör veya diğer operatörlere aittir. Bina içi bakır kablolar ise, bina sahibi tarafından tesis edilmiştir. İnternet ve telefon hizmetlerinde, hizmet kalitesini etkileyen en önemli parametre, güçlü bir altyapı ve bu altyapının iyi yönetilmesidir. TurkNet kendi kurup yönettiği ve sürekli olarak izlediği altyapısı ile kullanıcılarına, sorunsuz hizmet sunmayı amaç edinmiştir.
  • 1 seneden fazladır kullanıyorum. Bugüne kadar 2 defa arıza kaydı bıraktım onlarıda 1 haftada çözdüler. Şu aralar kota da 250 gb oldu. Şuan ödediğim fiyata 250 gb yada sınırsız internet veren başka firma yok. Olsada tahahütlü olur heralde ki onuda ben istemiyorum. Ben memnunum şahsen.
  • Sorun çıkmazsa iyide çıkarsa mıçtın %99 ihtimalle düzeltemeyecekler sorununu. Haşa allah felan galiba bu firma hiçbir problem yok kendilerinde problem çıkmışsa kesin sendedir mantığıyla iş yapmaya çalışıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Trident682 -- 25 Temmuz 2017; 15:34:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.