Şimdi Ara

TurkNet işkencesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar,

    TurkNet'e yeni geçiş yaptım. Birkac gun interneti sorunsuz kullandim fakat sabah bir baktım internet bağlantısı kesilmis. Neyse, direk Turknet musteri hizmetlerini aradim ve durumu anlattim, aradan 13 gun geçti hala sorunumu çözmediler. Her gun en az 2 kez ariyordum. Ne telefon nede interneti kullanamıyorum. Musteri hizmetlerine de bugün itibariyle baglanamadim. Tam anlamiyla sesli yanit sistemine gecis yapmislar. Rica ediyorum arkadaslar bana yardimci olabilir misiniz? Beni bilgilendirirseniz cok sevinirim. Bu konuda ki yasal haklarım nedir? Nerden detayli bir sekilde ogrenebilirim? Ne yapabilirim?

    Simdiden cok ama cok tesekkur ediyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aradiginda cozum alamiyorsan yetkili cagrisi iste ya da info lu mail adresine yaz



    info@ li mail adresleri cogu sirketlerde ceolara da gidiyor o yuzden dikkate aliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O yoluda denedim, 3 gun oldu hala donus yapmadilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BDSM Turknet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal ettir ama güzel güzel iptal edin deyince anlamıyorlar bağırman lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Hizmetinize ulaşıp sorununuzu çözüme kavuşturmak için GSM numaranıza ihtiyacım var. PM üzerinden sorununuzu yazarak iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Aynı mesajı kopyalayıp yapıştırmaktan ve çözüm üretmemekten sıkılmadın mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Ne yapsın bu garip ne yapsın
  • Yetkili gibi ortalıkta dolanmasın ? Zira müşteri hizmetleri ne diyorsa aynısını tekrarlıyor. Belki de buraya yazdığı mesaj başına ücret alıyordur. Başka bir numarasını göremedim henüz. Herhangi bir internet sağlayıcısından teknik ekip istemek için yalvarma derecesine geleceğimi tahmin edemezdim. Hayaldi, turknet ile gerçek oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brktmr -- 19 Ekim 2017; 23:9:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cok killanmaya basladim ya elimde olan vodafone net taahhutu bittigi icin turknete basvurdum insaallah problem cikmaz,EVDEKI BULGURDAN DA OLACAGIZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seckinkyc

    cok killanmaya basladim ya elimde olan vodafone net taahhutu bittigi icin turknete basvurdum insaallah problem cikmaz,EVDEKI BULGURDAN DA OLACAGIZ

    Belki bölgelere göre hizmet kalitesinde farklılıklar vardır ama hocam benim de Vodafone'du ama zaten 60GB sonra AKN'ye takıldığı için doğal olarak giremiyorduk internete. Şİmdi Netflix vs sınırsız gönül rahatlığıyla kullanıyorum.İyi ki varsın Turknet.
    Not: Son 20 günlük kullanımım 112 gb olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 20 Ekim 2017; 13:18:58 >
  • Hizmeti saglikli kullanan bir sen varsin sanirim. Gördüğüm ilk ve tek iyi mesaj. Ben bu rezilligin daha fazla surmesini istemiyorum ve biran önce iptal ettirmek istiyorum. Ama bu Allahin belalarina ulasamiyorum da. Su illetten bir kurtulayim bir daha da bulasmam !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Buradan teknik bir işlem sağlamam söz konusu değildir. Kullanıcılarımızın GSM numaralarını alarak hizmetlerine ulaşıyorum ve yaşadıkları sorunlarının detayını teknik ekip arkadaşlarıma iletiyorum ve süreci onlar devam ettiriyor.
  • RottedoR R kullanıcısına yanıt
    memmun kalan kısı sayısı cok az
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Buradan teknik bir işlem sağlamam söz konusu değildir. Kullanıcılarımızın GSM numaralarını alarak hizmetlerine ulaşıyorum ve yaşadıkları sorunlarının detayını teknik ekip arkadaşlarıma iletiyorum ve süreci onlar devam ettiriyor.

    Ya bırakın bu ayakları çocuk mu kandırıyorsunuz 2 haftadır.. Müşteri temsilcilerine nasıl ulaşırım onu söyler misin bana ? Arıyorum sesli yanıt sistemi müşteri hizmetlerine aktarmıyor, neymiş efendim artık butün sorunları sesli yanıt sistemi çözecekmişş.. Ya sesli yanıtta olmayan sorunum olunca ne olacak peki ? Gerçekten rezilsiniz... Özelden attım size telefon numaramı geri dönüş yapın.
  • 1.5 yıldır bende sorunsuz kullanıyorum. bulunduğum bölge de hala turktelekom altyapısını kullanıyor. turktelekom dan kaynaklanan bir iki sorun yaşamıştım şansıma buradaki teknik servis kaliteliydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67


    quote:

    Orijinalden alıntı: seckinkyc

    cok killanmaya basladim ya elimde olan vodafone net taahhutu bittigi icin turknete basvurdum insaallah problem cikmaz,EVDEKI BULGURDAN DA OLACAGIZ

    Belki bölgelere göre hizmet kalitesinde farklılıklar vardır ama hocam benim de Vodafone'du ama zaten 60GB sonra AKN'ye takıldığı için doğal olarak giremiyorduk internete. Şİmdi Netflix vs sınırsız gönül rahatlığıyla kullanıyorum.İyi ki varsın Turknet.
    Not: Son 20 günlük kullanımım 112 gb olmuş

    taahhut dun bitti,vodafoneden bitis mesaji geldi,ama turknette ses yok,bugun netsiz takiliyorum,halbuki evraklari vermeden 1 hafta oncesi demistim 19.10.2017 vodafone taahhut bitiyor diye,hala acilis yok,netsiz kac gun bekleyecegiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türknete geçmeyi düşünüyordum, artık düşünmüyorum :D Forumda çok konusu çıktı sorun yaşayan yaşayana anlayamadım...

    Olmadı kampanyası varsa 1 ay ücretsiz denerim, bizim orada iyi çekiyorsa devam yoksa kapatırım.

    Konuyu açan kardeşim sen şimdi interneti kapatırsan herhangi bir cayma bedeli ödeyecek misin, bunuda sorar mısın ?

    Geçmiş olsun
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri olarak hepinizin Türkçe derslerine ihtiyacınız var. Ben sana teknik müdahale yap demiyorum. Evime teknik ekip yolla diyorum. Ayrıca hiçbir halt yaptığınız yok. Ben bildirilen sorunlarla ilgilendiğinizi bile düşünmüyorum. Bir iki gün bekleyip sorunun çözüldüğünü söylüyorsunuz. Bağlantıda ise hiçbir değişiklik olmuyor. Sorunum aynen devam ediyor. 1 aydır sorunumu çözmemekte ısrar ediyorsunuz. Her yönden rezil bir hizmet sunuyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brktmr -- 20 Ekim 2017; 18:2:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknik servisi gorduyseniz çok şanslısınız. Bana ısrarla teknik servis göndermiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.