Şimdi Ara

Türknet'in Türk Telekom'a Sözü Geçmiyor-Dikkat Ağır Rezillik İçerir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hiç şu tarihte şu oldu bu tarihte bu oldu diye konuyu uzatmayacağım. Ben zaten uzun yıllar TürkNet'in müşterisiyim. Annem'i, Amcalarimi, Dayimlari vs çevremde gördüğüm çoğu kişiye de referans olarak TürkNet'e davet ettim.

    Neyse yeni eve taşıdık, alt yapı fiberi destekliyor diye önceki VDSL TürkNet aboneliğimi iptal edip, yeni Fiber TürkNet aboneliği başlattık (ki bu da bana saçma ve uğraştırıcı geldi).

    1. Kez başvuruyu yapan eleman yanlış adres aldı.

    Türk Telekom ekipleri aradı bu adrestemiziniz hayır dedim, onlarda yanlışlık var o zaman onlara talep atın dediler. Eyvallah olabilir dedik yeni adresi verdik.

    2. Kez başvurumu yapan eleman yine yanlış adresi Telekoma iletmiş. Bu kezde blok numarası yanlışmış Türk Telekom ekibi bu adrese kurulum yapamam dedi. Eyvallah dedik yine TürkNet'e dayandık..

    3. Kez başvurumu yapan eleman ki kendisini tebrik ediyorum nasıl olduysa doğru adresi almış. (en az 1 maaş ikramiye talep ediyorum o arkadaşa) Türk Telekom ekipleri geldi ve kurulum tamamlandı, modem tanımlama işlemi yapıldı ve "Abi 1, bilemedin 2 saate su akar modeme" eyvallah dayı dedik ve yolculadık...

    4. Kez bir baktık ki tüm ışıklar yanmasına rağmen İnternet yok.. Haydi.. TürkNet'e mesaj atıyoruz, adamlar diyor ki bize yazın kısmından yazın, bende diyorum ki yahu size yazın kısmına bastığım zaman yeni arıza talebinde bulunamıyorum çünkü beni direkt aktivitasyon sayfasına yönlendiriyor. Vel hasıl aktivitasyon numarasını aradık durumu anlattık aaa evet ordan açamazsiniz yeni talep dediler :) neyse yeni talepler oluştu. Hala İnternet yok...

    5. Kez... Evet... Şimdi sorun nerde? Kimde? Ben bilmem... Tek bir şey sormak istiyorum.. TürkNet'e ne olmuş böyle? Yahu apartmanda her firmanın fiber dolabı var kablolar asker gibi nizamı düzenli her şey projeli neyi, kim, nerede eksik yapıyor? Neden işin ehli olan insanlar müdahale etmiyor? 16. Günü geride bıraktık... Ayıp değil mi? Yahu eskiden Türk Net'e bağlantı talebinde bulununca 3 günde işimiz hallolurken şimdi neden bu duruma düşmüş bu firma? En az 10 kişiye referans olmuş biriyim ben, beğenmediğim firma olsa inanın referans olmazdım. Fakat bu ne? Kim bunu açıklayacak? Türk Telekom'un mu bir Ali Cengiz oyunu dönüyor yoksa anlamadim arkadaş...


    Ek olarak 18.Gunu geride bıraktık, gelen giden arayan soran yok. Güya ekipler gelmişte sorun çözülmüş diyor TürkNet uygulaması... Şaka mı? Tabiki de değil gerçek... Görün ey ahali görün..

    Türknet'in Türk Telekom'a Sözü Geçmiyor-Dikkat Ağır Rezillik İçerir.



    ABONE NUMARAM 2076184




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacopman -- 2 Nisan 2021; 22:52:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Benden buraya kadar.. Artık pes etmek zorunda kaldım.. 23 Gün dayanabildim bu problemler zincirine... Abonelik talebimden de vazgeçtim.. Yapacak bir şey yok...
    Bugün Adana Merkez ilinde Saat 14:45'te Süperonline'i aradım, binada kendi alt yapılarıda varmış. Ve 2 saat içinde gelip kurulumu yapıp gittiler.. Hersey 120 dakika içinde gerçekleşti... 120 dakikada adamlar hem başvurumu aldı hemde evime ekip gönderip kurulumu yaptı.. Varsın taahhütlü olsun, varsın biraz fazla olsun... El insaf be 23 gün yahu...

    Burdan son mesaj olarak Türk Net'e diyeceğim şudur; Türk Telekom ile yaptığınız anlaşmayı gözden geçirin, adamların karşısına geçip "kardeşim sen benim müşterimi neden takmıyorsun" deyin...


    Bütün bu stresimiz demek 120 dakika içinde bite bilirmiş.. Başından böyle olacağını bilseydim direkt Süperonline geçerdim.. Abonelikten tutun evime gelip kuruluma kadar 120 dakika geçti.. Muazzam bir süre.. Gerçekten burdan o ekipleride canı gönülden kutluyorum...
  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Arıza kaydı için ekiplere iş emri göndermiştik bende kaydınız ile ilgilenen teknik arkadaşıma işlemlerin önceliğini ilettim. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Arıza kaydı için ekiplere iş emri göndermiştik bende kaydınız ile ilgilenen teknik arkadaşıma işlemlerin önceliğini ilettim. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacak.

    Maalesef 17. Günü geride bıraktık... Türk Telekom'un sanırım yeni gelen abonelere bir garezi var. Gerçekten buna adım gibi artık eminim.. Yahu geliyorsun kuruyorsun oldu bitti diyorsun ama olan bir şey yok. Ben bu işte kast arıyorum. Kim ne derse desin. Sizde gerekli yerlere bunu bildirin. Birde Türk Telekomu aradığımız zaman bize gelmezseniz böyle olur diyorlar. Yahu hayırlıdır ya sen kimsin bana böyle söylüyorsun? Senin Türk Net ile anlaşman yok mu anasını satayım!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Arıza kaydı için ekiplere iş emri göndermiştik bende kaydınız ile ilgilenen teknik arkadaşıma işlemlerin önceliğini ilettim. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacak.

    Türk Telekom altyapısında başka bir firmadan iss alındığı zaman Türk Telekom ekipleri o daireye yaklaşmıyor bile. Gerçekten sizin kendi aranızda nasıl bir anlaşmanız var? Bu saçma sapan anlaşmanın sonucunu müşteriler çekmek zorunda mı? (Tabi Türkiye olunca çekmek zorunda o da ayrı bir durum.)


    Daha önce başka bir iss firmasından TT altyapısında internet kullanıyordum. Evimde ftth altyapısı oldugu için sorumluluk türk telekomdaydı. Bir tane kablo kopmuştu ve 1 ay boyunca kimse eve gelmemişti.


    Daha sonrasında mecburen TT'ye başvurmak zorunda kaldım gelen saha temsilcisine eve neden gelmediniz diye sordugumda "E başka firma neden gelelim" gibi bir cevap vermişti.


    Şimdi hiç memnun olmadıgım TT kullanıyorum. 4 ay sonra taahhütüm bitiyor TürkNet'e geçmeyi düşünüyorum ama böyle bir problem olursa yine siz ekipleri yönlendirseniz bile ekipler başka firma diye eve dahi gelmeyecekler.


    Bunun garantisini insanlara vermeniz lazım. Ya da anlaşmanızı sağlam yapmanız lazım.


    Şu an çok kararsızım hangi firmadan internet alsam diye. Sürekli dalgalanan ping değerlerim var. Üstelik de ftth altyapıda.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodyxTR

    Türk Telekom altyapısında başka bir firmadan iss alındığı zaman Türk Telekom ekipleri o daireye yaklaşmıyor bile. Gerçekten sizin kendi aranızda nasıl bir anlaşmanız var? Bu saçma sapan anlaşmanın sonucunu müşteriler çekmek zorunda mı? (Tabi Türkiye olunca çekmek zorunda o da ayrı bir durum.)


    Daha önce başka bir iss firmasından TT altyapısında internet kullanıyordum. Evimde ftth altyapısı oldugu için sorumluluk türk telekomdaydı. Bir tane kablo kopmuştu ve 1 ay boyunca kimse eve gelmemişti.


    Daha sonrasında mecburen TT'ye başvurmak zorunda kaldım gelen saha temsilcisine eve neden gelmediniz diye sordugumda "E başka firma neden gelelim" gibi bir cevap vermişti.


    Şimdi hiç memnun olmadıgım TT kullanıyorum. 4 ay sonra taahhütüm bitiyor TürkNet'e geçmeyi düşünüyorum ama böyle bir problem olursa yine siz ekipleri yönlendirseniz bile ekipler başka firma diye eve dahi gelmeyecekler.


    Bunun garantisini insanlara vermeniz lazım. Ya da anlaşmanızı sağlam yapmanız lazım.


    Şu an çok kararsızım hangi firmadan internet alsam diye. Sürekli dalgalanan ping değerlerim var. Üstelik de ftth altyapıda.



    Alıntıları Göster

    Kesinlikle şuan durum bu şekilde. Şuan 18.Güne girmiş bulunuyoruz. Oturduğum konut 4 yıllık, ve FTTB alt yapısıda hali hazırda mevcut ek olarak binanın aşağısında yaptığım incelemelerde gayet güzel ve nizami bir şekilde tesisatlar düzülmüş. Cat6 kablosu bile Daireme kadar özel kablo kanalından çıkıyor. Türk Telekom resmen açık bir şekilde "Sen başka İSS'den mi hizmet alırsın, al sana o zaman senin müstehakkın!" şeklinde yaklaşımları var.


    TürkNet'in ciddi anlamda bu konuya dur demesi lazım. Yani gerçekten benim burada ne suçum var. FTTB alt yapısının olduğu bir Daireye bu kadar süre içinde internet erişimi veremiyorsanız Türk Telekom kadar en az sizde sorumlusunuz TürkNet!...


    Yani resmen rezalet, taraflar arasında ortak alt yapı kullanımı anlaşması olmasına rağmen, koskoca firma müşteri hizmetlerinin onlara gidersen böyle çersin işte demesi son derece yakışıksız bir durum almıştır. Ben bu konunun peşini kesinlikle bırakmayacağım. Her platformda bu konuyu dile getirmek artık bilinçli bir kullanıcı olarak benim görevimdir.


    @bloodyxTR malesef ki bu durumlara maruz kalıyoruz. Bizlere düşen görev bu durumu herkese yaymak. Malesef ki elimizde başka bir koz yok. Adaletin olmadığı bir platformdayız. Elimizden tek gelen sesimizi duyurmak.





  • jacopman kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşanan sorun için iç tesisat kaynaklı bir problem olmadığını, hattı ankastre kutusuna kadar sağlama alarak DSL sinyali vermeleri için ekiplere bildirimde bulunduk. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bana gelen saha ekibi kimse, o sinyali hangi Türk Telekom ekibi verecekse versin. O gün geldiklerinde neden vermemişler, yahu gerçekten saygısızlık... Bakın Sayın TürkNet temsilcisi benim size sitemim Türk Telekomla yapmış olduğunuz anlaşma gereği bu adamlara karşı dik duramamanız. Nasıl olurda aradığım kişi Türk Telekoma geçmezsen böyle olur diye bilir... Şimdi ben bunda garez, inat, kin aramayım da kimde arayayım. Sizden ricam bunu üst makamlara bildirin. Sen bildirmezsen, o bildirmezse bu adamların tekelliği böyle devam eder. Güzelim firmayı Arap Bedevilerine verirsek sonucu da böyle olur. Yapacak bir şey yok.

  • jacopman kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Ben konu hakkında teknik arkadaşıma bilgi verdim, bende takibini yapıyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Peki, üzerine düşülmesi gereken bir konu bu. Türk Telekom ekiplerinin yapmış olduğu bu davranış rekabet kurulu yasalarına aykırıdır. Hali hazırda anlaşmanızın olduğu bir müşteriye dönerek " Bana gelmezsen böyle çekersin " zihniyeti son derece yanlış ve yersizdir.

  • jacopman kullanıcısına yanıt

    Bir çok kez bu duruma dikkat çekmek için yazdım

    Hem buraya hem de Turknete

    Telekoma lafı sözü geçmiyor kesinlikle

    Kendi kafalarına göre takılıp TurkNet müşterilerine 2. sınıf vatandaş muamelesi yapıyorlar

    Bırakın arızayı çöymeyi daha beter olsun diye ellerinden geleni yapıyorlar

    Ve işin en kötü tarafı TurkNet hiç bir şey yapmıyor bu konuda

    Müşterilerinin maduriyetlerine kulak asmıyorlar

  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacopman

    Kesinlikle şuan durum bu şekilde. Şuan 18.Güne girmiş bulunuyoruz. Oturduğum konut 4 yıllık, ve FTTB alt yapısıda hali hazırda mevcut ek olarak binanın aşağısında yaptığım incelemelerde gayet güzel ve nizami bir şekilde tesisatlar düzülmüş. Cat6 kablosu bile Daireme kadar özel kablo kanalından çıkıyor. Türk Telekom resmen açık bir şekilde "Sen başka İSS'den mi hizmet alırsın, al sana o zaman senin müstehakkın!" şeklinde yaklaşımları var.


    TürkNet'in ciddi anlamda bu konuya dur demesi lazım. Yani gerçekten benim burada ne suçum var. FTTB alt yapısının olduğu bir Daireye bu kadar süre içinde internet erişimi veremiyorsanız Türk Telekom kadar en az sizde sorumlusunuz TürkNet!...


    Yani resmen rezalet, taraflar arasında ortak alt yapı kullanımı anlaşması olmasına rağmen, koskoca firma müşteri hizmetlerinin onlara gidersen böyle çersin işte demesi son derece yakışıksız bir durum almıştır. Ben bu konunun peşini kesinlikle bırakmayacağım. Her platformda bu konuyu dile getirmek artık bilinçli bir kullanıcı olarak benim görevimdir.


    @bloodyxTR malesef ki bu durumlara maruz kalıyoruz. Bizlere düşen görev bu durumu herkese yaymak. Malesef ki elimizde başka bir koz yok. Adaletin olmadığı bir platformdayız. Elimizden tek gelen sesimizi duyurmak.



    Alıntıları Göster

    Türkiye her anlamda geri kalmış bir ülke malesef. Özellikle de teknolojik alanlarda. Bu olayları örneğin Belçika'da Hollanda'da bir vatandaşa yaşat bakalım o firmanın başına neler geliyor :) Internet kullanmak basit bir vatandaşlık hakkıdır ya gerçekten çok komik durumdayız.


    Türkiye'de insan olmanın hiçbir değeri yoktur. Hükümetin de amacı Türkiye'yi Avrupa'nın Çin'i durumuna getirmek. Çin, uluslararası anlamda güçlü ama halkın en mutsuz olduğu ülkedir. Uluslarası güç iktidarların işine gelir ama halkı kimse umursamaz. En az 3 çocuk söylemleri, milyonlara mülteci alımı, demografik yapının planlı şekilde bozulmaya çalışılması da bunların ürünüdür.


    Valla düzeleceğine de pek inancım kalmadı benim. İltica başvurusunda bulundum zaten.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakasupi

    Bir çok kez bu duruma dikkat çekmek için yazdım

    Hem buraya hem de Turknete

    Telekoma lafı sözü geçmiyor kesinlikle

    Kendi kafalarına göre takılıp TurkNet müşterilerine 2. sınıf vatandaş muamelesi yapıyorlar

    Bırakın arızayı çöymeyi daha beter olsun diye ellerinden geleni yapıyorlar

    Ve işin en kötü tarafı TurkNet hiç bir şey yapmıyor bu konuda

    Müşterilerinin maduriyetlerine kulak asmıyorlar

    Kesinlikle durum bu şekilde. Bakın bu konuyu yüzlerce insan okumuş. Ek olarak hala çözüm yok. Evet 18. Günü geride bıraktık. Bakın dikkatinizi çekiyorum TürkNet'in burda bulunan müşteri temsilcisi bile diyor ki "Türk Telekom DSL sinyali vermiyor" yahu kardeşim niye niye? Niye ya? Alt yapısı gayet güzel olan FTTB sisteminin düzenli kurulduğu bir binaya neden DSL sinyali günlerce verilmiyor? Saha ekini ne halt yemeye evime kadar gelip kurulum oldu bitti sorun yok 1 saate İnternetiniz gelir diye dalga geçiyor!


    Bunu tamamının adı dalga geçmektir! Tamamı terbiyesizliktir! Yahu SüperOnline dedi ki buyur okey verin aynı gün kendi alt yapımız ile kurulum yapalım dedi. Kusura bakmayın ama 40₺ uğruna da bu çektiğim rezillik çekilmez be. Siz insanları GERİ ZEKALI YERİNE KOYUYORSUNUZ! APTAL YERİNE KOYUYORSUNUZ!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bloodyxTR B kullanıcısına yanıt

    Mantıklı... Katılıyorum.. 19 Gün oldu, çözüm yok. Düşünsenize forum sitelerine kadar düştük. Saha ekibine bildirdik diye cevap veriliyor... Şaka gibi :) Saha ekibi dimi... Saha ekibi.... Yazık çok yazık...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakın görün.. Güya Türk Telekom ekibi gelmişte, sorun çözülmüş... SAHTEKARSINIZ! YALANCISINIZ! ZİRA HİÇ KİMSE KAPIMI CALAMDI BENİM. ŞUAN BÜTÜN İTHAMLARI HAK EDİYORSUNUZ. YETERİ BILIYORSANIZ YETER! HER PLATFORMDA BUNU DİLE GETİRECEGIM. BU OLANLARIN SORUMLUSU AÇIK VE NET BİR ŞEKİLDE TÜRK TELEKOM'DUR!
    Türknet'in Türk Telekom'a Sözü Geçmiyor-Dikkat Ağır Rezillik İçerir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacopman -- 4 Nisan 2021; 7:25:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TT nin diğer sağlayıcılara yokuş yaptığı alenen ortada hatta Türkcell bile açıkça söyledi Türknet maalesef yaptırım yapamaz ipler BTK da onlarında işine geliyor.


  • Biz de arkadaşlarla STH ve MVNO işine girecektik. Bunların fiilen yaptığı yokuşlardan sonra müşterilerden yiyeceğimiz küfürlerin haddi hesabı olmayacağının farkına varıp vazgeçmiştik.

  • cormen kullanıcısına yanıt

    Meselenin iç yüzünde ciddi şeyler dönüyor. Türk Telekom'un kast unsuru var burda. Buradan her şeyi yakında paylaşacağım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacopman -- 4 Nisan 2021; 7:23:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 4 gün tahammül edebildim. Bire bir aynısını yaşadım.


    İşin acısı NetSpeed kullandım, Oris kullandım bunlar çatır çatır TT ekiplerine iş yaptırıyordu.


    SOL altyapıda fiber kullandım, SOL ekibi açık açık kurmam,bir ay sonra kurarım benden SOL al hemen kurarım demişti. Millenicom tepelerine çöktü bir şikayette ertesi gün kuruldu.


    Bu arkadaşlar beceremiyor niyeyse bu işi. Turk Telekoma suç bulmayın, ufacık başka firmalar nasıl beceriyor bu işi. Koca koca iki telekomunikasyon firması arasında altyapı kullandırma servis elemanı kullandırma gibi anlaşmalar var, biri bilerek diğerinin işlemlerine engel koyarsa reabet kurulu var hukuk var.(size bize yok da milyon liralık kurumlar varken var hukuk)


    Bağlattığınızda sıkıntı yaşayınca da aynı tavrı göreceksiniz. Sıkıntı Turk.Net tarafında. Abone olana kadar şirinlik yapan adamlar abone olduktan sonra takmıyor sizi.

  • jacopman kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Ekiplerin adrese gitmediğini belirterek işlemlerinizin önceliğini teknik arkadaşıma ilettim. Kontrol ederek gelişmeleri sizinle paylaşacak.
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    Evet durum şuan bu şekilde. Tekrar söylüyorum benim sitemim TÜRK TELEKOM firmasınadır. Kurban olsunlar başında ki Türk ibaresine. Resmen kasti bir durum var. Adamlar rahat bir şekilde gelmeden etmeden yalan söyleme becerisine sahip bir firmalar. Açık ve net resmen yalancı bir firma... TÜRK NET 'en arayan arkadaşlarda TÜRK TELEKOM un yapmış olduğu bu Ali Cengiz oyununun gayet farkında. Bir firma tekel olmamalı... Olursa işte böyle kendi kafalarına göre hareket eder. Şuan hala beklemedeyiz 20. Gün oldu. Bugün CIMER' e de konuyu uzun uzun anlatacağım. Hoş gerçi onlar bizim KATAR 'LI KARDEŞLERİMIZ.. ALLAH MUHAFAZA TERS KELEPÇE DURUMUNA MARUZ KALABİLİRİM.... Sonra burdan Katar' a kadar fiber kablo döşesem yine affetmez beni Şeyhlerim...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacopman -- 4 Nisan 2021; 7:33:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.