Şimdi Ara

Turknet'in Sorunlarının Sonu Gelmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 44 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 32
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • 312 . (1 mesaj) qAddAr (1 mesaj) mcrew (1 mesaj) #Ramazan (1 mesaj) matrix52 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (1 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TurkNet >> Turknet'in Sorunlarının Sonu Gelmiyor
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1017 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Malum Turknet geçte olsa çağrı merkezinin hiçbir işe yaramadığını farkedip sözde daha iyi hizmet verebilmek için
    mesaj iletme şeklinde bir sisteme geçmiş. online işlemler yada telefon'dan mesaj bırakıp taleplerinize 2 gün içinde daha sağlıklı şekilde işinin uzmanları ile dönüş yapıcaz diyorlardı.
    Çağrı merkezindeki hiçbir şeye yaramayan insanlar yerine artık talebinizi alıp direk çözecek uzmanlara ileticez çağrı merkezi çalışanı yerine bu insanlara uzmanlara yatırım yapıyoruz diyorlardı sözde.
    Şimdi geçtiğimiz ay sonlarına doğru online işlemlerinden bir şikayet kaydı açmıştım.
    Neden ise artık taleplere 2 gün, şikayetlere 10 günlük bir sürede dönüş sağlanıcaktır bilgisi koymuşlar.
    Tabi hiçbir işi düzgün yapamadıkları için bunuda yapamadılar klasik 10 günü geçtik hiçbir işlem yok şikayet ile ilgili.

    Şikayetimde çok zor birşey değildi.
    Tamamen yalan yanlış bilgiler vererek adsl hizmet aldığım birde sözde kendi yapa sistemlerinde olan yani sözde santralde kendi portları olan yani kontrolü altyapısı kendilerinde olan aboneliğim için size 100mbit'e kadar hizmet verebiliyoruz ama vdsl modem almanız lazım deyip bende tamam siz geçişi yapın ben alıyorum modemi dediğim hizmetimi aradan 2 hafta geçince niye hala adsl'deyim diye aradığımda kendileri tabi arama zahmetinde bile bulunmazlar hiç telefonda aaaaaaaaa malesef orda yok vdsl falan size yanlış bilgi verilmiş adsl devam edin dedikleri ve şuan hala paket adımın 100mbit'e kadar yazdığı paket adımı zaten tek yapabildiğiniz şey online işlemlerde paket adını değiştirebilmek, sahada hiçbir sözünüz icraatınız elemanınız zaten yok dediğim, bari tek yapabildiğiniz şey olan paket adını düzeltin orda eski 16mbit'e kadar adsl olarak eski haline getirinde her girdiğimizde moralimizi bozmayın onu görünce dedim. Yani tek yapıcakları şey oraya paket adına 16mbit'e kadar yazmak düzeltmek kendi işlerini düzgün yapsınlar diye ben uğraşıyorum ama onu bile uzman ekipleri ile 12 iş gününde yapamayan bir firma. Artık daha kaç hafta geçer allah bilir.
    Yazık. Bu kafa ile kendi kendilerini bitirecekler anlamak mümkün değil dertleri nedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 312 . -- 14 Kasım 2017; 14:14:45 >



    |
    |
    _____________________________
    Amd Ryzen 5 2600x - Asrock B450-ITX/ac - Asus Strix GTX 1080 - Corsair Vengeance RGB 16GB 3200MHz - Samsung 970 Evo Plus 500GB SSD/Seagate 6TB HDD - Fractal Design Nano S - Corsair RM 750x 80 Gold - Dell U2715H - Logitech Z4 2 1 - Logitech Illuminated K800 Wireless - Logitech MX Master 2S Wireless




  • Yarbay
    6069 Mesaj
    Ben 24 mbit olarak başvurmuştum. Şuan paket adı 100 mbit sınırsız olarak görünüyor.



    Müşteri hizmetleri konusunda tam bir facia. 2 dk sürecek işlemler için 2 gün, maks 2 gün sürecek işler için 10 gün süre veriyorlar. Bu yeni sistemi de işlemlerinizi hızlandırmak için yaptık diye yutturmaya çalışmaları alkışı hakkediyor. Gerçekten müşteri hizmetleri alanında çığır açtılar.

    Edit: Bugün gelip telefon bağlantımı yaptılar ama halen telefon numarası tahsis edilmemiş. Destek kaydı açıp nedenini soramıyorum. Çünkü mevcut internetimi koparırlar, hızımı düşürürler diye korkuyorum.
    Geçenlerde fatura için destek talebi açmıştım. Twitter'dan destek no atıp çözmelerini istedim. Bana cevap olarak "Onlıne İşlem üzerinden bildirdiğiniz arızanızla ilgili altyapı saha ekiplerine talebinizi ilettik ve çözüm süreci devam etmektedir. Bu sürecin hızlandırılması için ekiplerimizle tekrar görüşüyoruz." diye cevap yazdılar. Fatura ile altyapı saha ekibinin ne alakası var anlamadım cidden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #Ramazan -- 14 Kasım 2017; 18:34:1 >
    |
    |




  • Yarbay
    8101 Mesaj
    paket adı farketmiyor sanırım herkesin paketinde 100 mbps ye kadar yazıyor

    2 mbps de alsan 100 mbps de alsan
    _____________________________
  • Yarbay
    2217 Mesaj

    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matrix52 -- 17 Temmuz 2020; 20:17:35 >
    |
    |
    mcrew kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1729 Mesaj
    Bizde de 100 mbite yazıyor aldığımız 10 mbit
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Sohbet
Canlı Tv izle
bankalar.org
Bitcoin
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.