Şimdi Ara

TürkNet’in Muhteşem Teknik Desteği(!) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
3.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaklaşık 1 saat önce bende de hat ışığı komple gitti. arıza kaydı oluşturmuştum, iyi ki bu konu denk geldi direkt iptal başvurusu yaptım bakalım neler olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Odysseus348 O kullanıcısına yanıt
    Tam aynı şeyi yazacaktım tesadüfe bak. Bende de yaklaşık 2 saat önce kesildi. İstanbul, bağcılar'dayım ben belki aynı yerdeyizdir.

    Ben arıza kaydı açıp 'iç tesisat sorunu' olarak kaydı kapatmaları halinde iptal edeceğimi not olarak ekledim. Hiç uğraşmaya değmez 2 gün beklerim çözülmezse iptal.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalyalist

    Tam aynı şeyi yazacaktım tesadüfe bak. Bende de yaklaşık 2 saat önce kesildi. İstanbul, bağcılar'dayım ben belki aynı yerdeyizdir.

    Ben arıza kaydı açıp 'iç tesisat sorunu' olarak kaydı kapatmaları halinde iptal edeceğimi not olarak ekledim. Hiç uğraşmaya değmez 2 gün beklerim çözülmezse iptal.

    tesisatı da kontrol ettim kopuk mopuk yok. başakşehir de oturuyorum. genel bir sorun mu var acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Odysseus348 -- 1 Nisan 2018; 18:2:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de Gebze'deyim ve Türk net kullanıyorum. Şuana kadar bir sorun yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonda zebani çıkacak diye bekledim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam netspeed'e geçin. Mart ayında Telekom'dan Netspeed'e geçmiştim. Şu zamana kadar bir sorunum olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sniper23 kullanıcısına yanıt
    YAPA altyapısında mısınız hocam siz de?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Odysseus348 O kullanıcısına yanıt
    Hocam gelişmeleri yazarsanız memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Basiniza gelenin aynisini yasadim. 11 ocakta sms geldi, altyapi calismasi sebebiyle kisa kesintiler olabilir diye. Altyapiyi kendi altyapilarina geciriyorlarmis. O gun ev telefonu gitti. Tam iki ay 15 ariza kaydi acip ugrastik. Hep bina icini kontrol ettirin dediler. Ettiriyoruz sorun yok, son gelen elektrikci ``abi sizin kutuya sinyal gelmiyorki ic hattan olsun`` dedi. Ama internet vardi, iki kanaldan gelir internet olsa da telefon calismayabilir dedi. Kendi altyapilarina gecirdikleri icin nakilde yapilamadi baska firmaya. Guc bela kapattirdik ve turk telekoma gectim. Kurulama gelen adam soyle bir aciklama yapti. Bolgenizde turknet telekom fiber altyapiyi kullaniyordu. Ocak ayinda turk telekomun kullanmadigi eski altyapiyi alip oraya gecirmisler sizi. Bakir eski sistemmis. Telefon hatlari bu sistemde kotudur, internet kalitesi de dusmustur hatta dedi. Sonra dusununce aklima geldi. Hizim 16 idi ve 14 rahat goruyordum ama son bir ay 10 u gecmiyordu. Tam aciklamasi bu degilse de benzer birsey oldugu belli. Su an yeni ev telefonu numarasi ile daha fazla para odeyerek en azindan karsimizda canli insan buluyoruz. 6 yillik turknet abonesiydim. Bakirkoydeyim. Kapattirma esnasinda yasadiklarimi yazmiyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zopheal -- 2 Nisan 2018; 0:21:9 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 5 yıl türk telekoma abomeydim lanet olası bıktırmıştı beni her yarım saatte bir kopma 300 500 kb indirme hızı vs vs. Birde taahhütten dolayı iptalde ettiremiyordum tam gününü bekledim ve zorla iptal ettirdim yaklaşık 10 aydır türknet kullanıyorum 35 mbps hızım var ve hiç düşmedi. Bence siz fazla abartiyorsunuz bazı aksaklıkları. Hayatında hiç ticaret yapmamış insanların ticaretle esnafla ilgili tavırları çok kötü sürekli saldırgan geçen günkü uberdeki cadaloz karı gibisiniz bazılarınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlaşılan Bu Zeynep Hanım ile kimse sorunlarını çözemiyor. Kadın aksine işi yokuşa sürmek için elinden ne geliyorsa yapıyor. Ben nasıl atlattım bu süreci? 1.5 ay boyunca mücadele ettim benzer sorunlar yüzünden, 1 ay internetsiz kaldım hep bir sorun sizden kaynaklı şu arızası vardır denilerek geçiştirildi. En sonunda Zeynep hanım son ödeme tarihine 1 hafta kala benimle yakından ilgilendi sağolsun dediği her şeyi yaptım fakat bir türlü sonuca ulaşamadım. Ay sonu geldi faturamı ödeyeyim dedim o da ne faturayı hiçbir kanal ile ödeyemiyorum. Bu durum karşısında ne deseler beğenirsiniz? Faturanızı ödemediğiniz için destek vermiyoruz!! Lan zaten ödeyemediğim için arıyorum sizi destek talep ediyorum bu konu hakkında yok faturanızı ödeyin ki destek talep edin oldu. Bende iyice sinir olmuş bir halde bimer, cimer, şikayet var forumlara her yere şikayetde bulundum ve bir daha asla ama asla Zeynep Hanım' ın beni aramaması gerektiğini bir başka müşteri temsilcisi ile görüşmek istediğimi belirttim. 2 gün içinde telefonlarımın ardı arkası kesilmedi, istediğim olmuştu fakat oda ne koskoca firma bir çözüm üretemiyor! Ne faturamı ödeyebiliyorum ne internet arızasının nereden kaynaklandığını tespit edebiliyorlar. Bende Turkcell Superonline' a geçtim. Memnunum ama 2 sene taahhüt yüzünden pişmanım. Neyse. Gece aradım sabahına bağladılar. 1 ay sonra hattım yine kesildi yine bulamadılar (Turkcell Superonline da) herhangi bir arıza yok. Sorun neymiş biliyor musunuz a dostlar Turk Telekom Adresimi değiştirmiş!!! (Altyapı onlara ait ya o yüzden) Adres değişikliği yapıldığı için sistemde herhangi bir sorun olmadığı için iki tarafta çaresiz boşa kürek çekiyorduk en sonunda şansıma müşteri temsilcisi adres teyidi için sordu da sorun oradan anlaşıldı. Yoksa ara ki çözüm bulasın. Dostum sende de aynısı olmuş olabilir. Port arızası vardır dış ankastrede fakat sorun olmadığı için bir arıza da bulamazlar. Adres bilgilerini bir kontrol ettir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatihnds

    5 yıl türk telekoma abomeydim lanet olası bıktırmıştı beni her yarım saatte bir kopma 300 500 kb indirme hızı vs vs. Birde taahhütten dolayı iptalde ettiremiyordum tam gününü bekledim ve zorla iptal ettirdim yaklaşık 10 aydır türknet kullanıyorum 35 mbps hızım var ve hiç düşmedi. Bence siz fazla abartiyorsunuz bazı aksaklıkları. Hayatında hiç ticaret yapmamış insanların ticaretle esnafla ilgili tavırları çok kötü sürekli saldırgan geçen günkü uberdeki cadaloz karı gibisiniz bazılarınız.

    Saçmalama arkadaşım. Şu an iyi hoş kullanıyorsun yarın bir arıza çıksın da o zaman göreyim ben seni. İnsanların neler yaşadığına dair bir halt bilmeden überdeki cadaloz karı gibisiniz demek nasıl bir akıl tutulmasıdır? Turk Telekom kullanmışsın hiç mi akıllanmadın? Orada en azından yalandan da olsa Müşteri temsilcisiyle görüşebiliyorsun. Turknet de oda yok.




  • turknete laf atıyorsunuz ama.
    ttneti de kullandık.youtube hızı berbat senelerdir ttnette. her sene nakillerde yaşadığım sıkıntıları ben bilirim.

    turknette arıza kaydı açınca turktelekom ekiplerine mesaj gidiyor gelip bakıyorlar.
    bulunduğunuz ilde turk telekom ekipleri sıkıntılıysa yapacak birşey yok.
    herşeye rağmen problemli ise iptal edip kurtulacaksınız taahüt yok nede olsa.(taahütlü aboneliklerde çıkan cezaları biliyor herkes)

    turknete bulaşmayın vs demek biraz abartılı oluyor.
  • netspeed geçtim kurtuldum hiç durma bence.
  • Pars_54 kullanıcısına yanıt
    yeni uyandım, internet gelmiş hız vs. sıkıntı yok geçici bir durummuş demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Aboneliğimin sorunsuz dönemindeyim işler yokuşa gittiğinde dediklerinizi bire bir uygulayacağım. Teşekkür ederim :3

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pars_54

    Hocam gelişmeleri yazarsanız memnun olurum.

    Gebze'de YAPA yok diye biliyorum. Ben şuan Vae sistemindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim hocam, umarım sorun yaşamazsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duzeleceklerine daha beter oldular!! Cagri merkezlerini arayip müşteri hizmetleri temsilcisine baglanamiyorsun!!! 4mbit olan upload hızım 2 aydır hiç bir bilgi verilmeden 2 mbit'e düşürülmüş! Talep oluşturuyorum, bir tane mantikli aciklama yapamiyorlar, neymiş hat değerleri normalmiş, sistemde 4 müş de felanda fistanda. Sanki ben kafamdan atıyorum, böyle saçma bir firma görmedim. Alternatif bir firma bulsam taahhütsüz hemen geçicem
  • Oncelikle gecmis olsun. Ben ve arkadaslarim da turknet kullaniyor onlara ben baglattim ve cok memnunuz aylardir kimse tek sorun yasamadi. Yasarsak ne olur bilmiyorum cunku eskiden canli destek vardi simdi aradığınızda kayıt bırakıyorsunuz. Bunun yerine whatsapp hatlatina yazarsaniz arayip daha hizli destek saglayabiliyorlar. Şansına ilerleyen bir sistemde sansina yasayan insanlariz bu yuzden sorun cozme konusunda yeterli destek bulamayabiliyoruz. Size daha kotusunu soyleyeyim. Superonline i yasadigim sorunlar yuzunden hakem heyetine verdim hakli bulundum aboneligin iptali seklinde karar cikti para odemeyecektim ama 1 yildir 1001 yalan dolanla kararı uygulamadilar daha sonra da utanmadan icraya verdiler ugrastirdilar da ugrastirdilar hala dava bekliyor ne yapacağımı bilmiyorum karar ellerinde oldugu halde uygulamıyorlar ne hukuk taniyorlar ne insanlik. Ulkemiz başlar tarafından sacma sapan sekilde yonetildigi surece kimse akillanmaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.