Şimdi Ara

TürkNet İlk Ay Tecrübeler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
2
Favori
4.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam şu sorunlu müşteri işini cidden bende düşünüyorum. Böyle bişey var mıdır ki aceba? Biz hastanede yapıyorduk dosyasına sorulu hasta diye yazıyorduk gören ya tartışmaya girmiyor her dediğine he diyor yolluyordu yada yer yok üzgünüz diyip sallıyordu.

    Ben evraklarım 16:14 de ulaşmış pazartesi günü heycandan aradım evraklarım gelmiş hemen açın hadi açın diye başlarının etini yedim. Ama gene de salı gününe sarktı. Hattım ilk açıldı direk speedtest e girdim 48.95 gördüm. Aboooo da ney dedim gözlerime inanamadım. Sonrasında yaşanan problemler oldu. Ama meğerse ev tesisatımda sorun varmış değiştirdim. 2 gün önce gene 48 gördüm. Arada düşüyordu tabi şimdi işteyim yarın ilk işim şu sınırlandırmanın kalmasından sonra hızımı test etmek.

    Ek olarak burdaki kullanıcıların çoğu hız testini doğru düzgün yapmayı bilmiyolar.




  • Vardır kesinlikle yazıyolardır bizimde yazdığımız oluyor çünkü hemen hemen aynı iş sayılır :)



    Bu arada sorun havuz ipsi ile ilgiliymiş santralden dolayıymış halledildi teşekkürler TürkNet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MT'ler çözüm odaklı olmalı aksi halde aynı şikayet defaatle gündeme gelir. Bir sorun varsa iyi araştırılmalı en azından temel eğitim süreçlerinden geçirilmeliler.Aşağıda ki linkte yetersizlikleri hakkında bahsetmiştim. Umarım bu konuda herkes bir şeyler paylaşabilir ki eksiklikler giderilebilir yoksa herkes sürekli türk telekomdan ve fahiş fiyatlardan dert yanacak el birliğiyle böyle firmaları güçlendirmemiz gerektiğini düşünüyorum.

    https://forum.donanimhaber.com/turknet-ilk-ay-tecrubeler--126174972#126179851
  • Altyapı ile ilgili sorun olmadığında çok iyiler. Fakat altyapı kaynaklı sorunlarla ne Türk Telekom ilgilendiği için çok hızlı çözülmeyebiliyor.
  • Yine DNS hatası almaktayım . ONLİNE İŞLEMLERDEN KAYIT OLUŞTURDUM. Yine havuz ip'leri ile ilgili problem var sanıyorum. çünkü yine ERİŞİM YOK diyor DNS hatası veriyor.

    25.04.2017 arıza giderilmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilge1DeliAdam -- 25 Mayıs 2017; 20:26:47 >
  • ..UP..
    Sürekli aynı hatalar alıyoruz çözüm odaklı değil geçiştirmeye dayalılar.
    durup dururken Birden PİNG 200'lere vurdu sabahta 20'lerde falandı normalde 1-7 arası değişir.şuan hızım 2 megabit yerlebir durumdayız. internete giremiyoruz. Çağrı merkezinde ki hanımefendi ısrarla kendi bildiğini okuyor. SANTRAL SIFIRLANMASI GEREK.DİYORUM YOK.. HIZIN GERİ 77 MEGABİTE ÇEKİLMESİ LAZIM.. YOK.. GÜÇ BELA KAYIT OLUŞTURDUK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSert_

    ..UP..
    Sürekli aynı hatalar alıyoruz çözüm odaklı değil geçiştirmeye dayalılar.
    durup dururken Birden PİNG 200'lere vurdu sabahta 20'lerde falandı normalde 1-7 arası değişir.şuan hızım 2 megabit yerlebir durumdayız. internete giremiyoruz. Çağrı merkezinde ki hanımefendi ısrarla kendi bildiğini okuyor. SANTRAL SIFIRLANMASI GEREK.DİYORUM YOK.. HIZIN GERİ 77 MEGABİTE ÇEKİLMESİ LAZIM.. YOK.. GÜÇ BELA KAYIT OLUŞTURDUK

    Ben 10 gündür senin ilk mesajda bahsettiğin dns hatasıyla ilgili arıza kaydı açıyorum kaydı sık sık kopma diye açıp 1 gün sonra halledildi diyerek kapatıyorlar.

    Ne dediysem anlatamadım kendimden şüphe etmeye başladım artık ıp sıfırlama falan dedim haberleri yok TürkNet İlk Ay Tecrübeler




  • emo5313 kullanıcısına yanıt
    evet şuan bende aynı durumdayım tekrar tekrar deneyerek ulaşabiliyorum. havuz ipden kaynaklı oluyor bu santralin sıfırlanması gerekiyor demişlerdi bana her 2 haftada bir aynı şeyi yaşıyoruz.
  • Benim turknet ilk ay tecrubem;kullanamadim... Arkadaslar turknet,sorun olmadikca mukemmel,ama bir sorun ciktimi berbat otesi.Rezalet bir musteri hizmeti var.Sorununuza cozum bulamazsiniz.3 kurus az vericem diye internetinizden olmayin.Aldanmayin fiyatlara.
  • Her şehre bir adet her konuda donanımlı ekip kursalar il müdürlüğü olarak güzel olur.

    En kötü ihtimalle hiç olmazsa alt yapıdaki somut problemlere müdahale edecek bir tim olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklsınız il müdürlüğü ve donanımlı ekip lazım ama yavaş yavaş halledilcektir. bu arada Sorun düzeldi. wifden ilk defa bu kadar çektiğini gördüm .

    TürkNet İlk Ay Tecrübeler
  • Tecrübem 2 aydır ilk günden beri paket kaybı sıfır hizmet
  • jeffogu kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydına binaen telekomdan eleman geldi cihazla baktı aa nasıl bu kadar yüksek hız olur dedi(apıştı kaldı mahallede herkese 16mbps dayıyor ttnet)dedim kablo sıfır modem sıfır dns hatası alıyorum dosya inmeye devam ediyor dedim one ya dedi eleman birde teknisyen yani bir yeri aradı oda biz yardımcı olamayız pc'dendir dedi dedim wifiden telefonda girmiyor kem küm firmayla konuşun dedi dns hatamla baş başa kaldım tekrar.

    Ip sıfırlama falan kimseye derdimi anlatamadım gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emo5313 -- 19 Haziran 2017; 15:59:3 >
  • Ben 10 kere arıyorum anca arıza kaydı bırakıyorlar kimse de gelmiyor ben de sıfır cat6 kablo çektim modem değiştim o kadar masrafa girdim ucuz internet diye nerde ucuz internetin yahnisi böyle oluyormuş demekki çıkıp Superonline geçicem
  • jeffogu kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun umarım solda düzgün şekilde internet kullanabilrsin ama anlattığım gibi teknik elemanlar bile yaptıkları işten bi haber olunca böyle saçma sapan işlerle uğraşıyoruz.

    Ttnet kullanırken gayrettepedeki telekom genel müdürlüğüne gitmiştik arkadaşla müşteri hizmetlerinin olduğu kata çıkardı güvenlikler adamlar bizi görünce baya bir afallamıştı ne oluyoruz gibisinden bir halttanda anlamıyorlardı tabiki sıkıntımızıda halledemedik tabiki al birini vur ötekine maalesef.
  • Paket kaybı ne diye soruyorlar bana Turkcell'in fiberi yok burda Uydunetin eko sınırsızlarına bakacam mecburen.
  • 25/07/2017
    son 1 aydır öyle nefes kesecek kadar abartılı şeyler olmamıştı ki dün akşam 24/07/2017 itibariyle , asfalt çalışmasından kaynaklı mı bilmiyorum internet gitti. DSL ışığı ve internet komple yok birden gitti. Kayıt oluşturduk bakalım ne çıkacak.

    -----

    güncelledim.
  • 2 Temmuzda VDSL2 Türknetin 24 mbit tarifesinden Turknetin 75 Mbitlik tarifesine geçiş yaptım.Genel anlamda yüksek hızdan dolayı memnunum.Türknete geçmemin en büyük nedeni TTNetteki müşteri hizmetlerinin sizin alabileceğiniz maksimum hız 24 mbit isterseniz sizi 100 gb kotalı tarifeye 2 yıl tahahhütlü geçirelim ayda 60 küsür lira para ödersiniz demesi.Dananın kuyruğunun koptuğu kısım buydu.
    Yaşadığım tek sıkıntı modemin arkasından modemi açıp kapayınca internet ışığı kırmızı olarak kalıyor ne zaman modemin bağlı olduğu fişi çekip biraz bekleyip takıyorum o zaman internet geliyor.Yani artık modemi aç kapa işini modemin arkasındaki açma kapama düğmesi yerine fişi çekip tekrar takma işlemiyle yapıyorum

    TürkNet İlk Ay Tecrübeler


    Maksimum aldığım hız 77000 lere falan düştüğünde bazen internet ışığı kırmızı oluyor.Hergün değil ama bazen günde 1 kez bazen 3 günde 1 bu sorunla karşılaştığım oldu.Sizce hattıma tanımlı maksimum hızı kaça sabitletireyim?




  • 09kezman09 0 kullanıcısına yanıt
    Gürültü değeri oynak bir bölgedesiniz anlaşılan.
    Modeminizin bazı ayarları ile bu bir nebze düzeltilebiliyor, yani anlık SNR düşüşleri tolere edilebiliyor.
    TürkNet İlk Ay Tecrübeler

    Bu resimdekine benzer ayarları kendi modeminizde arayıp hangisinin ne demek olduğunu basitçe de olsa anlayıp değiştirerek deneme yapın.
    Bunun dışında, anlık snr düşüşlerinizin ne kadar fazla olduğunu bilmeden bir şey söylemek zor, öncelikle 70Mbit civarı bir değer deneyin bence.

    Normalde SNR değeri 4 altına düşerse bağlantı büyük ihtimalle kopar.
    eğer 6 altına düşerse kopabilir ya da etkilenmeyebilir.
    8 altına düşerse çok büyük ihtimalle düşmez.
    SNR değerinizi kontrol etmeye çalışın, ne şekilde değişiyor, gün içinde çok oynaksa, ya kopmaya alışıp kullanacaksınız, ya da SNR marjını yüksek tutmak için, 50-60Mbitlere düşeceksiniz.

    Ayrıca, eğer eski ve ekler var ise, iç hattınızı yenilemeyi, DSL filtrenizi değiştirmeyi de düşünebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suphion -- 25 Temmuz 2017; 16:40:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09kezman09

    2 Temmuzda VDSL2 Türknetin 24 mbit tarifesinden Turknetin 75 Mbitlik tarifesine geçiş yaptım.Genel anlamda yüksek hızdan dolayı memnunum.Türknete geçmemin en büyük nedeni TTNetteki müşteri hizmetlerinin sizin alabileceğiniz maksimum hız 24 mbit isterseniz sizi 100 gb kotalı tarifeye 2 yıl tahahhütlü geçirelim ayda 60 küsür lira para ödersiniz demesi.Dananın kuyruğunun koptuğu kısım buydu.
    Yaşadığım tek sıkıntı modemin arkasından modemi açıp kapayınca internet ışığı kırmızı olarak kalıyor ne zaman modemin bağlı olduğu fişi çekip biraz bekleyip takıyorum o zaman internet geliyor.Yani artık modemi aç kapa işini modemin arkasındaki açma kapama düğmesi yerine fişi çekip tekrar takma işlemiyle yapıyorum

    TürkNet İlk Ay Tecrübeler


    Maksimum aldığım hız 77000 lere falan düştüğünde bazen internet ışığı kırmızı oluyor.Hergün değil ama bazen günde 1 kez bazen 3 günde 1 bu sorunla karşılaştığım oldu.Sizce hattıma tanımlı maksimum hızı kaça sabitletireyim?



    Ben aylardır aynı sorunla uğraşıyorum bir çözüm üretemedi türknet maalesef herşey normal modemde ip var bağlantı var gözüküyor ama internete bağlanmak imkansız modemi kapatıp açana dar tabi 2 farklı modem denedim değişen birşey olmadı sizede kolay gelsin bir gelişme olursa burdan paylaşın herkes faydalansın




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.