Şimdi Ara

Turknet İlgisizliği ? mi acaba ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Twitter üzerinden 2 defadır yazdigim halde umursanmıyorum destek açamıyorum çünkü o sayfaya online işlemler üzerinden erişemiyorum daha hattım açılmadı aktivasyon halen devam ediyor kaç gündür bekliyorum herhalde bi 10 12 gün oldu aceleye getirmedim dedim yavaş olsun tam olsun çat kapı şebeke sorunu dendi bekledim ancak zerre gelişme yok başka iss'ler de sorun gözükmüyor ancak turknette problem var yine de suçlamıyorum tt yaptirimi diyip susuyorum her neyse sorun şu arkadaşım umursanmıyorum o kadar insana cevap verilirken ısrarla yazmama rağmen cevap alamıyorum türk telekom iyileştirme yapıldı hattınız da bir sorun yok diyor (5 defa aradım) türknet'e sormak için yazıyorum dönen yok

    Sevgili türknet edevlet üzerinden cumhurbaşkanına yazıyormuş gibi hissediyorum döneceğiniz yok ama bir umut bekliyorum size büyük umutlarla başvurdum üzmeyin beni düzgünce bilgilendirin asabi adam değilim sakince oturur dinlerim beklerim ama umursanmamak fazla üzüyor eğer bu bir kaç gün daha böyle devam ederse iptal dilekçemi üzülerek fakslayacağımı bilmenizi isterim.

    Saygılarımla. @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasac -- 20 Haziran 2018; 22:22:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Ben faksliyorum hic bulasmamaliydik

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beni bu yöntemle 2 fatura dolandırdılar geçmiş olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarın 16:00'a kadar vakitleri var iletişime geçen olmazsa fakslayıp başka bir iss'e geçeceğim en basit sorunu bile bu şekilde uzatıyorsak muhatap bulamıyorsam uğraşamam yani gelmez bana sevdiğim bir firmaydı uslubumu hiç bozmadım ama ayıp yani eğer tek bir fatura çıkarsa da sorun değil savunuruz.
  • Başvuru aşamasında telefonla mtye ulaşabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulaşamıyorum robota bağlıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulaşamıyorum robota bağlıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, aktivasyon işlemlerininiz için ben sizin için ilgili birimlerimize iletişime geçtim. Sizi bu konu hakkında zaten 19.06.2018 tarihinde arayıp bilgi vermişler. Tekrar önceliklendireceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Arandım biliyorum ancak belgeler için arandım şebeke sorunum halen devam ediyor mu onu bile bilmiyorum türk telekom düzeltildi dediği halde telefonunuzu açamadım tekrar arar mısınız lütfen.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.