Şimdi Ara

Turknet ile yeni abonelik sorunları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar geçen hafta yeni abonelik başvurusunu yaptım evrakları yolladım türk Telekom ekipleri geldi eve kadar eçekemeyiz dediler gittiler elektrikçi çağırdım cat 6 kablo çektirdim ama ankastre kutusunda bağlantı kabloları yok hangisine bağlayacağını elektrikçi bilemedi sabit hat numarası var ankastrede turknete ait yapıştırılan sticker yok yardımcı olursanız sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak550 -- 11 Temmuz 2017; 19:23:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • turknet müşteri hizmetlerine ilet bu sorunu
  • telekom ekipleri eve kadar kablo çekmez sadece ankastre kutusuna kablo bırakır kablonun üzerine isminizi yazar gider sizde elektrikçi çağırıp ankastreden eve kadar kablo çektirirsiniz bu kadar türktelekom ekipleri ankastre kutusuna kablo çıkmamışsa bunu turknet müşteri hizmetlerine iletin
  • Merhaba, ankastre kutunuza bırakılan kabloda sizin ad ve soyadınız yazar. Adınızın yazdığı kabloyu elektrikçi evinizin içine kadar çeker ve internet hizmetinizi kullanmaya başlarsınız. TT ekipleri tarafından çekilen kabloda ad ve soyadınız yazmıyor mu?
  • http://www.turknetburada.com/iletisim.html forma sorunuzu yazıp ya da orda yazan numarayı ararsanız yardımcı olacaklardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_aktan

    http://www.turknetburada.com/iletisim.html forma sorunuzu yazıp ya da orda yazan numarayı ararsanız yardımcı olacaklardır.

    Merhaba, belirtmiş olduğunuz bu web sitesi TurkNet'in resmi internet sitesi değildir. TurkNet'e ulaşmanız çok kolay. Sosyal medya hesaplarımızdan ve ya 0 850 288 80 80 numaralı çağrı merkezimizden ulaşırsanız her türlü soru ve görüşleriniz için sizlere yardımcı olmak isteriz.
  • ufuk_aktan U kullanıcısına yanıt
    Sahte sitelere dikkat
  • Merhabalar bu tt ekipleri belgeler geldikten sonramı kablo çekiyor ankansreye şu an kablo yok bu yuzden elektrikçi çekemiyor turkneti aradım aktivaston işlemlerinden sonra tt ekibi gelecek dedi ama pek inanasım gelmiyor sonuçta sabit hat numarası verilmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burak550 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kotrol etmemiz için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.