Şimdi Ara

Türknet Hizmet sonrası desteksizliği, TürkTelekom ilgisizliği, Sorunlarla dolu İnternet (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Son 1 yıldır Türkiye'de en fazla abone kazanan ISS oldukları için bunları dikkate almıyorlar. Çalışanların taleplerini bile dinlemiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustifb

    Valla iki taraftada suç var. Türknet'in haklarıda ortada çıkıp şikayet edebilir, dava açabilir. TT suçluysa bundan yırtamaz her şekilde basarlar cezayı. Eğer yırtıyorsa Turkcell gibi televizyona çıkar söyler herkesin haberi olur sonra mutlaka ceza kesilir. Ama Türknet gelip kendi cihazlarını bile kontrol etmekten aciz iken saha ekibi kurması çok zor. Ama bir TT çalışanı olarak Türknet'in bıraktığı arıza kayıtlarıyla sorun çözmekte çok zor. Hatalı arıza kayıtlarına ilişkinde öyle tekil olarak 14 TL ceza kesilmiyor. TT 3 aylık dönemler halinde topluca faturalandırıyor. Tabii TT kendisinden kaynaklanan arızalar içinde "hatalı" diyebildiği için onlarda korkuyordur.

    Dediğiniz gibi 2 saatte Türk Telekom kullanıcılarının bile arızası çözülmez. Arızaya göre değişsede minimum 6 saat, maximum 48 saatte çözülür. 48 saatte çözülemeyen her arıza BTK'ya raporlanır.

    Raporlayan TürkTelekom çalışanlarımı yoksa Türknet,Superonline gibi müşterisinin çözülmeyen sorunlarını aktaran firmalar mı ? BTK'da Bireysel başvurularda biraz aciz kalıyor. Kurumsal yada kitlesel bir şey olursa ancak eline sopayı alıp görevini yerine getirmeyenlere peşkeş çekebilir. Teknoloji diyoruz gelişim diyoruz 2023 hedefi diyoruz ama orta vadeli planlarda Bursa/Yıldırımda merkezde alt yapı ortada 1980 lerden kalma bakır kablolar ve saha dolapları ile para kazanıyorlar. Bakım yok, Oksitlenmiş kablolar var. Gidişat hiç iyi değil inş. Müşteri odaklı büyümeyi benimserler.




  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Arıza hangi ISS'nin müşterisine aitse o işletmeci BTK'ya raporluyor. Örneğin Türk Telekom, Türknet müşterisinin arızasını 48 saat içerisinde gidermezse Türknet 49. saatten itibaren BTK'ya raporluyor. TT kendi müşterisinin arızasını 48 saatte gideremezse TT kendisi raporluyor. Geçen gün 1. çeyrekte arıza çözüm ortalaması 48 saat 13 dakika olduğu için ceza kestiler.

    Orta vadede proje yok diye kim söyledi çok merak ettim. Siz o çalışanı şikayet edin. Ülkenin hemen her yeri için belediye izin süreçleri hariç 3 yıllık fiber dönüşüm planı var. Planlamaya giremeyen yerlerde genelde köyler.
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    "Tabii TT kendisinden kaynaklanan arızalar içinde "hatalı" diyebildiği için onlarda korkuyordur. "



    Demekki kendi arızası için bile hatalı arıza kaydı diyorsa denetimsiz bu iş yürümez. Elin gavuru (Müslüman olmayan kimse, özellikle Hıristiyan, Avrupalı, batılı.TDK) hakka girmemek için elinden geleni yapar, dinci geçinenlerde kendi hatalarını başkalarına atmayı huy edinir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Etiketlemeye gelmeyip iş emrini "aktivasyon yapıldı" şeklinde kapatarak kaç kişiyi mağdur ettiler. Arıza kaydına da yerinden kalkmadan "benden kaynaklı değil" diyerek kapattılar. Adam bütün gün ekip gelecek diye işinden gücünden izin alıp bekliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    Orada btk tarafından turk telekoma verilen süre 48 saat degil tam 9 gün , zaten sıkıntı buradan başlıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Benim adres değişikliğinde baya yazışmıştık sizle. Gelinen nokta aynı 1 ay çektirdiler. Sinyali vermediler. Allaha havale.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyisi numara tasıyarak gecmek yeni tesiste telekom altyapısında tanımlama , port bulma vs cok sıkıntı olabiliyor heleki nakilde , en iyisi yeni tesis yerine mevcut numarayı taşımak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare

    Benim adres değişikliğinde baya yazışmıştık sizle. Gelinen nokta aynı 1 ay çektirdiler. Sinyali vermediler. Allaha havale.

    Anlamadım bende şirketlerin içersin de performans ölçütleri olur ne yaptık ne yapıyoruz diye bunlar gizliyorlar galiba. Donanımhaber gibi TürkNet yönetimi ile röportaj yapıldı hep iyi yönleri anlatıldı bence aynı şekilde çıkıp eksik yönleri de söylenmesi lazım bizi dinleyen yok en azından sosyal medya gibi etkili gücü kullanılmış olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selfservice

    En iyisi numara tasıyarak gecmek yeni tesiste telekom altyapısında tanımlama , port bulma vs cok sıkıntı olabiliyor heleki nakilde , en iyisi yeni tesis yerine mevcut numarayı taşımak

    Bana bu kadar yakın olan santralden 0,45 ila 0,86 mbps bir veri geliyor. 0850 288 80 80 üzerinden sesli mesaj ile donanım kaynaklı kablolarını kontol edin diyor. Biz geri zekalıyız kablolarda akım var mı yok mu anlamıyoruz. Akım olan kablolarda sorun yok. Bana göre saha dolaplarında yada santral içindeki kartlarda sorun var çevir sesi dahi üretmiyor.

    Türknet Hizmet sonrası desteksizliği, TürkTelekom ilgisizliği, Sorunlarla dolu İnternet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustifb

    Arıza hangi ISS'nin müşterisine aitse o işletmeci BTK'ya raporluyor. Örneğin Türk Telekom, Türknet müşterisinin arızasını 48 saat içerisinde gidermezse Türknet 49. saatten itibaren BTK'ya raporluyor. TT kendi müşterisinin arızasını 48 saatte gideremezse TT kendisi raporluyor. Geçen gün 1. çeyrekte arıza çözüm ortalaması 48 saat 13 dakika olduğu için ceza kestiler.

    Orta vadede proje yok diye kim söyledi çok merak ettim. Siz o çalışanı şikayet edin. Ülkenin hemen her yeri için belediye izin süreçleri hariç 3 yıllık fiber dönüşüm planı var. Planlamaya giremeyen yerlerde genelde köyler.

    Vallaha hocam siz bu işin içinden birisiniz. bina ile santral arası bu 16 mbps adsl hizmet almaya çalışıyorum. Bana gelen 0,45 ila 0,90 civarı geliyor. Kablolarda akım var ve çevir sesi üretmiyor.
    Hayla türk telekom iş emri numarasını da vermediler.
    Türknet Hizmet sonrası desteksizliği, TürkTelekom ilgisizliği, Sorunlarla dolu İnternet




  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Telefonda çevir sesi dahil yoksa santralde yada saha dolabında kablonuz takılı değildir. Mesafe olarak hattınız o güzergahtan geliyorsa 700 metrede zorlayarak 24 Mbps'de alınabilir. Türk Telekom iş emri numarası yoksa arıza bizimkilere bildirilmemiş dahi olabilir.

    Santral kartı yansa kimse hizmet alamaz ki o tip arızalar birkaç saatte çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustifb

    Telefonda çevir sesi dahil yoksa santralde yada saha dolabında kablonuz takılı değildir. Mesafe olarak hattınız o güzergahtan geliyorsa 700 metrede zorlayarak 24 Mbps'de alınabilir. Türk Telekom iş emri numarası yoksa arıza bizimkilere bildirilmemiş dahi olabilir.

    Santral kartı yansa kimse hizmet alamaz ki o tip arızalar birkaç saatte çözülür.

    Aynen hocam vDSL verebiliyorlar 35 Mbps'a kadar oda 30 civarı geliyor. İyi bir yerlere gelebilecek firmanın böyle amatörce bir şeyler yapması çok anlamsız geliyor. 1 Kez bir insan ile görüşme sağladım :D Taahhüt'ün ve AKN'nin kalkması ile böyle keşmekeşler çekmeyeceğimiz bir zaman dilimine ne zaman geleceğiz ALLAH kerim. Teşekkür ederim cevaplarınız için.




  • Sorun devam etmektedir arkadaşlar. 27 Ekimden bu yana 2 defa görüşme sağlandı. Çözüm YOK!. TürkNet'i sorun çıkartana kadar kullanın sorun çıkartınca aboneliği iptal edin daha iyi. Haftaya iptal dilekçesini hazırlayıp göndereceğim. Yeni bir not eklendi.
  • Online işlemler merkezine girince Destek> Teknik Bilgiler kısmına basınca komşuda IP Adresi, Devre numarası, Hangi santral'e bağlı olduğu gözüküyor. Bende ise direk sistem HATA veriyor.
    27 Ekimden buyana sorun devam etmekte olup faturalandırma da devam ediyor. Arayan soran yok. BTK'ya 3 defa Türknet'e bir çok kayıt bıraktım. İnat ettim.

    Türknet Hizmet sonrası desteksizliği, TürkTelekom ilgisizliği, Sorunlarla dolu İnternet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih203 -- 29 Kasım 2017; 13:29:26 >




  • SORUNLAR Devam etmekte olup, Şuana kadar kimse arayıp sormadı faturalandırma devam etmekte. Devre numarası, IP adresim vs hiç bir bilgiye de ulaşamıyorum. BTK şikayet kaydına da cevap yok. 27 Ekimden buyana sorunlar devam ediyor. Türk Telekom iş emri numarası vs hiç bir şey vermiyorlar.
  • Bendede aynı şerefsizler fatura gönderiyor internet bermiyor 1 haftdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, iletmiş olduğunuz PM mesajınız ile ilgileniyor olacağım. Ancak böyle hakaret içerikli paylaşımlar yapmamanızı uygunsuz olmasından dolayı rica ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, iletmiş olduğunuz PM mesajınız ile ilgileniyor olacağım. Ancak böyle hakaret içerikli paylaşımlar yapmamanızı uygunsuz olmasından dolayı rica ediyorum.

    Turknetdestek kullanıcı isimli kullanıcıya kaç defa mesaj yazmış olmama rağmen cevap vermiyor 3 iş gününde aktif olacak denilen internet için ses seda yok müşteri hizmetleri kesin bişey söylemeiyoruz önceliklisininiz diyor ve yalan söylüyor sanırım Türknet konusunda hata yaptım

    kısaca işine geldiğinie cevap veriyorlar işine gelmedeklierine cevap vermiyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetserap -- 20 Şubat 2018; 16:59:24 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben bu forumda böyle uygunsuz konuştuğum ilkdir kaç yıldır forumdayım argo bile kullanmadım ancak insanları çileden çıkartmak için 7 gün az bir süre değil ve bu 7 gün boyunca elle tutulur bir cevap alamamak dahada sinir bozucu bir durum kusura bakmayın demiyeceğim çünkü bu saygısızlığın sorumlusu Türknet dir ben değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.