Şimdi Ara

TurkNet Hız/Performans/Ping Sorunu--

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar arkadaşlar, iyi forumlar. Bu başlıkta insanlara yardımcı olabilmek adına TurkNet ile ilgili yaşamış olduğum süreci paylaşacağım.

    19.02.2017 tarihinde internet hattımı başka bir servis sağlayıcısından TurkNet'e taşıdım. Bunu takiben internetim aktif edildi ve 23.02.2017 tarihinde kullanmaya başladım. Fakat 24 megabit kullanmam gerek hızı doğru düzgün kullanabilmiş değilim. 24 Mbps olması gereken hızım ölçümlerde 4-6 Mbps arasında. Sadece hız düşüklüğü de değil yüksek ping değerleri ve dalgalanmalar mevcut. Ping değerim 250 'nin altına düşmemektedir. Önceki internet servis sağlayıcımda böyle bir problem yoktu. Altyapı aynı altyapı, bilgisayar aynı bilgisayar, modem aynı modem yani her şey aynı fakat düzgün bir hizmet alamıyorum.


    -- 27.02.2017 tarihinde müşteri hizmetleriyle görüşme sağlandı. Arıza kaydı oluşturuldu. Bulunduğum bölgede VDSL portlarında sıkıntı olduğu için ADSL portuna geçiş yapılmasını talep ettim.


    -- 01.03.2017 tarihinde eve türk telekom ekipleri geldi ölçümler yapıldı herhangi bir probleme rastlanmadı. Kablolar vs. iyi durumda denildi.


    -- 02.03.2017 tarihinde TurkNet tarafından arandım sorunumun çözülüp çözülmediği soruldu HAYIR cevabını vermeme rağmen sorun çözüldü denilmiş ve kayıt kapatılmış.


    -- 03.03.2017 mevcut kullandığım paket 16 Mbps Adsl olarak değiştirilmiş fakat modeme gelen sinyal hala VDSL sinyali yani bir değişiklik yok sorun devam ediyor. Müşteri hizmetleriyle konuşuldu, port değişikliğini onların yapamadığını ve ellerinden gelen bir şey olmadığı söylendi. Takiben online işlem merkezinden canlı destek ile görüşüldü. Sorun çözülmediği için herhangi bir işlem yapamayacaklarını söylediler. Topu Türk Telekom' a attılar. Ben sizin müşterinizim onların değil benim adıma siz işlemleri gerçekleştirmek sizin işiniz dedim, kem küm ettiler ve canlı destek konuşma sırasında chatı kapattı.


    -- 04.03.2017 BTK'ya ve Şikayetvar.com'a süreç şikayet olarak yazıldı. Şikayet edildiği TurkNet'e bildirildi. Pazartesi günü bir gelişme sağlanamaması durumunda ise tarafıma abonelik iptal dilekçesini mail olarak tarafıma gönderilmesini talep ettim.

    --06.03.2017 saat: 09.50 arıza kayıtlarına ev tesisatı ve modem kaynaklı sorun olarak yazılmış. Müşteri temsilcileri ile görüşme sağlandı. Tarafıma çıkarılan 41 TL lik faturanın iptalini istedim. İptal edilmezse tüketici haklarına başvuracağımı söyledim. O da olmazsa dava açabileceğimi söyledim ve GSM operatörümdeki konuşma kayıtlarını göstereceğimi belirttim. Daha sonra başka birisi beni arayarak faturanın iptal edildiğini söyledi.

    --06.03.2017 saat: 13.00 problemin giderilemeyeceği ve sorun turknet kaynaklı olduğu için telefon ve internet hattımın kapatılması talebiyle müşteri hizmetleri ile görüşüldü ve kayıt oluşturuldu. Takiben tarafıma abonelik iptal dilekçesi mail yoluyla gönderildi.

    Süreç devam ediyor...

    TurkNet Hız/Performans/Ping Sorunu--
    TurkNet Hız/Performans/Ping Sorunu--
    TurkNet Hız/Performans/Ping Sorunu--
    TurkNet Hız/Performans/Ping Sorunu--
    TurkNet Hız/Performans/Ping Sorunu--
    TurkNet Hız/Performans/Ping Sorunu--
    TurkNet Hız/Performans/Ping Sorunu--
    TurkNet Hız/Performans/Ping Sorunu--



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uniqron -- 6 Mart 2017; 13:12:49 >







  • acikcasi bende 16mbit paketimle ttnetten yaklasik 1 ay önce gecis yaptim, her zaman akn dolunca ttnettede olsun turknettede olsun ping dalgalanmalari dehset derece. Bunun bizim ile alakali bir sorun olmadiginin kanaatindeyim, bence Turk Telekom kaynakli ama cözümü yok gibi :(
  • Problem adil kullanım noktasını geçmek değil ki sadece. Ben yeni geçiş yaptım henüz akk den 20 gb kullanmışım. Sorunun yegane kaynağı türk telekom. Ben bu işin peşini bırakmaya pek niyetli değilim. Ayrıca bana 41 TL fatura çıkartmışlar daha interneti adam akıllı kullanamadan. Yazık yani başka bir şey değil.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.