Şimdi Ara

Türknet Hız Düşürme Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 7-8 aydır türknet kullanmaktayım ancak türknet bu sefer işin tadını kaçırdı 32-33 mb bandında aldığımız hizmeti biranda 8-9 mb ye düşürdü. Arıza kaydı bırakıyoruz arıyorlar diyorlar ki altyapınızda ve tesisatta sorun var ee kardeşim salak mıyız biz bugüne kadar aynı hızı aynı tesisat ve altyapı ile nasıl veriyordunuz. Hadi bunu söyleyen müşteri temsilcisi anlamıyor diyelim işten internet namına bişey bilmiyor, türk telekom saha ekibi de mi bilmiyor bu işi. Baktınız bu ara fazla kullandık interneti, düşür hızını, kopsun bağlantı müşteri mağdur olsun zaten müşteri hizmetleri diye bişey yok arıza olduğu zaman müşteri naparsa yapsın sonra de ki size daha kaliteli hizmet vermek için görüşmelerimiz kayıt altına alınıyor. Az kaldı böyle işin ızdırabını diye başlayacağım bütün temsilcilere. Kardeşim gerizekalı değiliz biz en azından farklı bir bahane bulun altyapı desteklemiyor tesisat desteklemiyor demeyin bugüne kadar verdik baktık çok kullanılmış düşürdük deyin sizde rahat edin bizde.şimdi buraya bir müşteri temsilcisi gelecek al kardeşim bak abone no müşteri no yazıyorum aşağıya istediğin kadar kontrol et.

    müşteri no:1081048
    abone no: 2627591205



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertugrulalp -- 20 Kasım 2018; 9:57:12 >







  • Modem arayüzünden hat değerlerinizi atar mısınız? Gerçekten iç tesisat sorunu olabilir ona bakalım.
  • altı yedi aydır aynı tesisattan verilen internette değişim neden olur tesisatta bir değişim yapılmadı ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertugrulalp

    altı yedi aydır aynı tesisattan verilen internette değişim neden olur tesisatta bir değişim yapılmadı ki
    Öncelikle iç tesisatta gerçekten sorun olup olmadığını öğrenip, ondan sonra sorunu karşı tarafta aramak lazım. Çünkü Türknet sizin iç tesisatınıza karışmaz eğer bir sorun varsa sizin çözmeniz gerekiyor. Hat değerlerinizi bu yüzden istedim bakarsak iyi olur.

    İç tesisatta sorun oldup olmadığını öğrenmek için modemi direk ankastredeki hattınıza bağlayıp oradan hat değerlerine bakmak lazım. Eğer bunu yapamıyorsanız Türknet'den ekip göndermesini isteyin. Gelen TT ekipleri ankastre kutusundan ölçüm alsın.

    Ankastreden ölçüm alındığında hız normalse demekki iç tesisatta sorun vardır.(iç tesisattan kastım ankastreden modeme kadar gelen bütün kablolar, varsa splitter)

    Ama yok ankastreye gelen hız da düşükse o zaman ya bölgenizdeki altyapıda bir sorun vardır ya da port sıkıntılıdır. Bununla ilgilenmesi gereken de Türknet. Sorunu çözmezse iptal eder başka bir iss geçersiniz.

    Kısacası sorunun sizde olup olmadığını %100 bir şekilde öğrenmek daha iyi olur. 6-7 ay boyunca yüksek hız alıyor olmanız şuanda iç tesisatınızın sorunsuz olduğu anlamına gelmez maalesef.




  • tamamda kardeşim galiba anlamıyorsun ,birincisi zaten türknet ve telekom ekibi kurulum yapmadan önce baktı ve yeterli diyip bu interneti verdi ikincisi yakın zamanda türk telekom ekibi mahalledeki portları yeniledi ve gayet sorunsuz kullanılan internet son zamanlarda fazla kullandığımız için hızı düşürülmüş durumda tesisat falan ne alaka hiç bir mantıklı açıklaman yok burda türkneti savunuyorsun.
  • Tesisat falan ne alaka mı? İç tesisatta en ufak bir kablo sorununda bile hızın büyük derecede etkilenir. Ayrıca Türknet senin internet hızını durduk yere neden düşürsün? Aylık 1tb civarı download yapıyorum benimki neden düşürülmüyor :D Hat değerlerini atarsan düşürülüp düşürülmediğine bakarız.

    Ben senin yaşadığın soruna çözüm bulmaya çalışıyorum Türknet'i savunduğum yok. Durumu basit şekilde güzel bir dille anlattım tekrarlıyorum; İç tesisatta bir sorun varsa Türknet buna karışmıyor senin çözmen gerekiyor. Haliyle iç tesisatta sorun olup olmadığından "%100" bir şekilde emin olmak lazım ki ondan sonra sorunun Türknet tarafında olduğunu öğrenelim ona göre davranalım destek kaydı açalım. Sorun onlarda olmalarına rağmen sorunu çözmezlerse de taahhüt falan yok senin tutan başka bir şey de yok iptal eder başka iss geçersin. Başka iss geçince hızın düzelirse sorunun Türknet tarafında olduğunu anlarsın olay kapanır:) Haa hız yine düzelmezse o zaman dediğin gibi iç tesisatta cidden sorun vardır.




  • Selamlar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Ben hizmetinizi sistem üzerinden detaylı olarak kontrol ettim. Sorununuz iç tesisat gibi duruyor. Siz yine kızabilirsiniz bize tabii ama önce elektrikçi yardımıyla bir hizmetinizi kontrol ettirin. Muhtemelen sorunu bulup çözüme ulaştıracaklar.

    Elektrikçi hizmetinizi kontrol ettiyse ve sorun hala giderilmediyse sorun TT kaynaklı demektir. Bunun içinde bize OİM üzerinden modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kategorili bir destek kaydı açarsınız. Açtığınız destek kaydının içerisine elektrikçiye kontrol ettirdim bilgisini düşersiniz. Biz durumu TT ye iletip bu sorunu çözmeye çalışırız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Ben hizmetinizi sistem üzerinden detaylı olarak kontrol ettim. Sorununuz iç tesisat gibi duruyor. Siz yine kızabilirsiniz bize tabii ama önce elektrikçi yardımıyla bir hizmetinizi kontrol ettirin. Muhtemelen sorunu bulup çözüme ulaştıracaklar.

    Elektrikçi hizmetinizi kontrol ettiyse ve sorun hala giderilmediyse sorun TT kaynaklı demektir. Bunun içinde bize OİM üzerinden modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kategorili bir destek kaydı açarsınız. Açtığınız destek kaydının içerisine elektrikçiye kontrol ettirdim bilgisini düşersiniz. Biz durumu TT ye iletip bu sorunu çözmeye çalışırız.
    Yahu arkadaş adama para harcatmadan bütün çözüm yollarını tüketip, sonra hata sende olabilir diye yazacağınıza. Kardeş sen bir kontrol ettir yoksa biz burdan şey ederiz mantığın nedir. Valla sıkıldım hergün şurda turknet başlığı görmekten kullanmadan bir markaya bu kadar ayar olduğumu hatırlamıyorum. Nasıl birde rahat rahat yazıyorsun nota elektrikçi baktı diye not yazın diye ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Ben hizmetinizi sistem üzerinden detaylı olarak kontrol ettim. Sorununuz iç tesisat gibi duruyor. Siz yine kızabilirsiniz bize tabii ama önce elektrikçi yardımıyla bir hizmetinizi kontrol ettirin. Muhtemelen sorunu bulup çözüme ulaştıracaklar.

    Elektrikçi hizmetinizi kontrol ettiyse ve sorun hala giderilmediyse sorun TT kaynaklı demektir. Bunun içinde bize OİM üzerinden modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kategorili bir destek kaydı açarsınız. Açtığınız destek kaydının içerisine elektrikçiye kontrol ettirdim bilgisini düşersiniz. Biz durumu TT ye iletip bu sorunu çözmeye çalışırız.
    Turknet te her şey self servis galiba




  • yapa ya bağladılarsa uzak santrale atmışlardır
  • maxe M kullanıcısına yanıt
    Uzak santral diye birşey yok atanma vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Uzak santral diye birşey yok atanma vs.
    bazı yapaya geçenlerin hat değerleri düşüyor ya o yüzden dedim. saha dolapları daha yakın oluyor ama turknetin saha dolabı yok
  • maxe M kullanıcısına yanıt
    Yapada bakırdan hizmet alıyorsun diğerinden fiber ile ondan kaynaklanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç tesisatı kontrol edin tek tek, modeme giden kablonun üstüne şeker çuvalı konulduğu için hızımın 35 den 4 e düştüğünğ bilirim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon kablosu modeme splitter ile bağlıysa direk hattan gelen kabloyu modeme takıp denemenizi öneririm. Turknetteki tek sorunum bu splitter yüzünden olmuştu.
  • sevgili türknet iç tesisat falan hikayeymiş demek ki şuanda hızımız eski seviyesine geldi ,istediğinizde yapabiliyormuşsunuz . Türknet trolü arkadaşa da duyurulur.
  • Dostum aynı sorun bendede mevcut 35mbit olan hızı 22mbit düşürdüler 22 gün cevap vermediler ticketlara. Geçen gün cevap yazmışlar bulunduğunuz bölgede en yüksek hızı alabilmek için üst pakete geçmeniz gereklidri yazıyo (wow :D). Elimiz mahkum pakete geçmek için ticket attım ayın 1'inde geçicek sözde 100mbit olucak. Ama benim turknet'ten beklediğim şu, Paket değişicek şuan 22ye düşürdükleri hızı 35'e çekicekler al sana üst paket :) ve bunu yapıcaklarına %100 eminim zaten direk konusu açıcam.

    Hızı düşürme olayıda yok bu arada senin yüksek değerelere sahip portunu 79 tl paketini satın alan farklı bir müşteriye aktarıyolar tamamen olay bundan ibaret.
  • benim altyapım maksimum 32 mb destekliyordu diye hatırlıyorum ve bu hızı da veriyorlardı bize dedikleri altyapınız yetersiz oldu bir süre sonra defalarca arıza kaydı bırakınca düzelttiler demek ki ellerinde olan bişey bu , bana sorarsan üst pakete geçme hızının düzeltilmesi için başvuruda bulun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.